agent Skrevet lørdag kl. 21:05 #39781 Skrevet lørdag kl. 21:05 Velinda skrev (14 minutter siden): Fineste dere❤️tar dere med litt pepsi max Skriv liste, så ordner vi det. Stay strong❤️🌹 2
Ugresset Skrevet lørdag kl. 21:46 #39782 Skrevet lørdag kl. 21:46 Natu skrev (49 minutter siden): Ble redd av å se søstra sin snap fra i dag. Hva i alle verdens dager skjer med henne? Hun er jo helt bortreist? Shehed? Hun går på antibiotika og har trolig fått en reaksjon av den. Hun klør over hele kroppen, er sliten og slapp, oppkast, feber. Det bør jo bli bedre når kuren er over. 1 3
Klokkeblomstt Skrevet i går, 07:31 #39783 Skrevet i går, 07:31 Jeg synes ærlig talt at hele greia virker litt merkelig når man ser på Jack. Jack minner meg litt om keiseren i 'Keiserens nye klær.' Han har så stort fokus på å signalisere velstand gjennom bilder på Instagram, middels dyre klær, klokke og en bestemt livsstil, at det nesten blir viktigere å se velstående ut enn faktisk å være det. Problemet er bare at når man ser bak fasaden, henger økonomien ikke helt sammen med bildet han prøver å skape. Han har et klesfirma som ikke umiddelbart ser ut til å generere en inntekt som står i stil med imaget han ønsker å vise. Samtidig har han tilsynelatende ikke engang kjøpt en helt vanlig bil i mellomklassen i Dubai, selv om det er han som kjører dem rundt. Hvorfor har han ikke bare en bil, slik at han selv kan kjøre til trening eller andre steder? Og så er det dette med at de om tre år skal kjøpe et hus til 100 millioner kroner. Det virker virkelig utrolig urealistisk når det, slik det ser ut utenfra, i stor grad kommer til å være Isabel som står for den økonomiske delen. Hva skal Jack egentlig bidra med til det kjøpet hvis virksomheten hans ikke genererer en inntekt i nærheten av hennes? Samtidig har han fortsatt leiligheten sin og bilen sin i England. Det gir meg litt inntrykk av at han fortsatt har én fot ute av døren. Hvis planen virkelig er å skape et permanent liv sammen i Dubai, hvorfor er det da ikke flere konkrete tegn på at han faktisk er i ferd med å etablere seg der? Hvorfor ikke leie ut leiligheten i England? Kjøpe sin egen bil her, osv.? Det virker som en blanding av manglende realitetssans, urealistiske planer og et stort fokus på å se velstående ut. 5 10
Blåsol Skrevet i går, 08:01 #39784 Skrevet i går, 08:01 Natu skrev (11 timer siden): Ble redd av å se søstra sin snap fra i dag. Hva i alle verdens dager skjer med henne? Hun er jo helt bortreist? Samme her. Hun virker jo rusa. Sikkert bare en reaksjon på antibiotika osv men ja, skremte meg også. Virker helt ute 😅 3
agent Skrevet i går, 08:11 #39785 Skrevet i går, 08:11 (endret) Skulle ikke IR vise oss før og etter (operasjoner) bilder. Endret i går, 08:12 av agent 4
Mila90 Skrevet i går, 10:19 #39786 Skrevet i går, 10:19 agent skrev (2 timer siden): Skulle ikke IR vise oss før og etter (operasjoner) bilder. Helt fasinerende at hun igår sa at hun ikke syns hun ser annerledes ut etter operasjonene? Hun kan tenke sånn her, hadde Jack vært sammen med henne om hun så slik ut som før? overhode ikke🥲, hadde de rike mennene hun har vært med faktisk datet henne slik hun så ut før? absolutt ikke😅. Hun var søt før, men absolutt ikke pen som nå. 1 5
Bendie Skrevet i går, 10:31 #39787 Skrevet i går, 10:31 Mila90 skrev (7 minutter siden): Helt fasinerende at hun igår sa at hun ikke syns hun ser annerledes ut etter operasjonene? Hun kan tenke sånn her, hadde Jack vært sammen med henne om hun så slik ut som før? overhode ikke🥲, hadde de rike mennene hun har vært med faktisk datet henne slik hun så ut før? absolutt ikke😅. Hun var søt før, men absolutt ikke pen som nå. Nå er det åpenbart valgt ut et bilde, som hun ikke er helt heldig på. Jeg synes hun var nydelig. Et enkelt søk og fikk opp masse bilder, som viser en pen ung jente. 3 3 2
like Skrevet i går, 10:50 #39788 Skrevet i går, 10:50 Klokkeblomstt skrev (3 timer siden): Jeg synes ærlig talt at hele greia virker litt merkelig når man ser på Jack. Jack minner meg litt om keiseren i 'Keiserens nye klær.' Han har så stort fokus på å signalisere velstand gjennom bilder på Instagram, middels dyre klær, klokke og en bestemt livsstil, at det nesten blir viktigere å se velstående ut enn faktisk å være det. Problemet er bare at når man ser bak fasaden, henger økonomien ikke helt sammen med bildet han prøver å skape. Han har et klesfirma som ikke umiddelbart ser ut til å generere en inntekt som står i stil med imaget han ønsker å vise. Samtidig har han tilsynelatende ikke engang kjøpt en helt vanlig bil i mellomklassen i Dubai, selv om det er han som kjører dem rundt. Hvorfor har han ikke bare en bil, slik at han selv kan kjøre til trening eller andre steder? Og så er det dette med at de om tre år skal kjøpe et hus til 100 millioner kroner. Det virker virkelig utrolig urealistisk når det, slik det ser ut utenfra, i stor grad kommer til å være Isabel som står for den økonomiske delen. Hva skal Jack egentlig bidra med til det kjøpet hvis virksomheten hans ikke genererer en inntekt i nærheten av hennes? Samtidig har han fortsatt leiligheten sin og bilen sin i England. Det gir meg litt inntrykk av at han fortsatt har én fot ute av døren. Hvis planen virkelig er å skape et permanent liv sammen i Dubai, hvorfor er det da ikke flere konkrete tegn på at han faktisk er i ferd med å etablere seg der? Hvorfor ikke leie ut leiligheten i England? Kjøpe sin egen bil her, osv.? Det virker som en blanding av manglende realitetssans, urealistiske planer og et stort fokus på å se velstående ut. Sikker på at han i det hele tatt har leilighet? 3
Lykkeliten* Skrevet i går, 10:59 #39789 Skrevet i går, 10:59 Mila90 skrev (35 minutter siden): Helt fasinerende at hun igår sa at hun ikke syns hun ser annerledes ut etter operasjonene? Hun kan tenke sånn her, hadde Jack vært sammen med henne om hun så slik ut som før? overhode ikke🥲, hadde de rike mennene hun har vært med faktisk datet henne slik hun så ut før? absolutt ikke😅. Hun var søt før, men absolutt ikke pen som nå. Jeg syns at hun var virkelig pen før operasjonene også. Hvor ‘pen’ tenker du at man må være for å få seg en kjæreste da? (Det som kommer nå er ikke spesifikt myntet til deg, jeg bare fortsetter innlegget) Det er så gøy med all den spekuleringen som er her inne. Har Jack penger, hvorfor kjøper han ikke bil (et sted han ikke bor), hadde han vært sammen med I om hun hadde sine naturlige nese og lepper, kjøper han blomster, kjøper han gaver, liker han eeeegentlig I i det hele tatt eller er han bare sammen med henne for pengene??? Hvor kommer den usunne opphenget fra? For lite som skjer i eget liv? For mye trist som skjer i eget liv? 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 11:11 #39790 Skrevet i går, 11:11 Klokkeblomstt skrev (3 timer siden): Jeg synes ærlig talt at hele greia virker litt merkelig når man ser på Jack. Jack minner meg litt om keiseren i 'Keiserens nye klær.' Han har så stort fokus på å signalisere velstand gjennom bilder på Instagram, middels dyre klær, klokke og en bestemt livsstil, at det nesten blir viktigere å se velstående ut enn faktisk å være det. Problemet er bare at når man ser bak fasaden, henger økonomien ikke helt sammen med bildet han prøver å skape. Han har et klesfirma som ikke umiddelbart ser ut til å generere en inntekt som står i stil med imaget han ønsker å vise. Samtidig har han tilsynelatende ikke engang kjøpt en helt vanlig bil i mellomklassen i Dubai, selv om det er han som kjører dem rundt. Hvorfor har han ikke bare en bil, slik at han selv kan kjøre til trening eller andre steder? Og så er det dette med at de om tre år skal kjøpe et hus til 100 millioner kroner. Det virker virkelig utrolig urealistisk når det, slik det ser ut utenfra, i stor grad kommer til å være Isabel som står for den økonomiske delen. Hva skal Jack egentlig bidra med til det kjøpet hvis virksomheten hans ikke genererer en inntekt i nærheten av hennes? Samtidig har han fortsatt leiligheten sin og bilen sin i England. Det gir meg litt inntrykk av at han fortsatt har én fot ute av døren. Hvis planen virkelig er å skape et permanent liv sammen i Dubai, hvorfor er det da ikke flere konkrete tegn på at han faktisk er i ferd med å etablere seg der? Hvorfor ikke leie ut leiligheten i England? Kjøpe sin egen bil her, osv.? Det virker som en blanding av manglende realitetssans, urealistiske planer og et stort fokus på å se velstående ut. Et ganske vanlig fenomen dette her desverre.. Det å fremstille seg utad som mye rikere enn det man faktisk er.. Det er mye leasing av biler, luksus vesker osv som foregår nede i Dubai. På Instagram er det nesten umulig å skille mellom faktisk rikdom og tilgang til luksus. Biler på leasing, samarbeid, sponsede reiser og en velstående partner eller omgangskrets, kan man i teorien produsere en Instagram-feed som signaliserer millionærer entrepeneur, uten å ha millionærens økonomi.. Dubai er ideelt for dette fordi byen tilbyr enorme mengder visuell luksus som man ikke trenger å eie. Man kan omgi seg med millionvillaer, superbiler, femstjerners hoteller og eksklusive restauranter og dermed låne statusen til omgivelsene. Være selektiv med det man legger ut på Instagram osv slik at man fremstår som en millionær.. Å se rik ut. Å forbruke dyrt. Å ha tilgang til dyre ting, kan faktisk «fakes» veldig enkelt… Tilgang til luksus og eierskap til rikdom er to vidt forskjellige ting. Det er kanskje den forskjellen Instagram er aller best til å skjule desverre.. Man blir fort lurt av det man ser og folk vil bedras.. Mitt inntrykk av Jack er akkurat dette. Han ønsker å fremstå som velstående men er det ikke… Det mest interessante her er hvorfor Isabel lyver om hans «rikdom»?🤔 Bare vær ærlig om det ikke er så viktig om mannen er rikere enn deg selv.. 3 5
LastebilZara Skrevet i går, 11:17 #39791 Skrevet i går, 11:17 Om han hadde vært så velstående som hun påstår at han er, så hadde han vel ikke kjørt rundt i en RR evoque, uten at det sier alt. 3 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 11:18 #39792 Skrevet i går, 11:18 Bendie skrev (44 minutter siden): Nå er det åpenbart valgt ut et bilde, som hun ikke er helt heldig på. Jeg synes hun var nydelig. Et enkelt søk og fikk opp masse bilder, som viser en pen ung jente. Jeg syns også hun var en flott jente før operasjonene. Jeg trur faktisk om hun hadde latt vær å operere seg «influencer pen» så hadde hun truffet en «ekte» mann med ekte kvaliteter.. ikke en mann som Jack som også har operert seg «pen»… 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 11:19 #39793 Skrevet i går, 11:19 LastebilZara skrev (1 minutt siden): Om han hadde vært så velstående som hun påstår at han er, så hadde han vel ikke kjørt rundt i en RR evoque, uten at det sier alt. Og den er leaset i tillegg.. 🎯 1 1
agent Skrevet i går, 11:44 #39794 Skrevet i går, 11:44 Bendie skrev (1 time siden): Nå er det åpenbart valgt ut et bilde, som hun ikke er helt heldig på. Jeg synes hun var nydelig. Et enkelt søk og fikk opp masse bilder, som viser en pen ung jente. Nå har jeg funnet bilder som det ikke er brukt filter på. Så at du synes hun er uheldig på de bildene, sier mye om hvordan samfunnet har blitt. Men IR sier ikke at hun er så forandret etter operasjonene, men bildene forteller noe annet. Hadde hun ikke forandret utseende, ville hun vært prikk lik moren sin. 7
Natu Skrevet i går, 11:47 #39795 Skrevet i går, 11:47 Nå så jeg traileren. Hva syns dere om den? Jeg ble litt skuffa for dette så jo dritkjedelig ut. Helt likt snappen, bare mye mer fokus på pupper, rumpe og oppblåsbare Barbara utrykket hennes. Så ingenting nytt, bare gammelt nytt. Og unnskyld meg søsknene hennes er jo kjedelige. 6
Othelia08 Skrevet i går, 11:48 #39796 Skrevet i går, 11:48 agent skrev (1 minutt siden): Nå har jeg funnet bilder som det ikke er brukt filter på. Så at du synes hun er uheldig på de bildene, sier mye om hvordan samfunnet har blitt. Men IR sier ikke at hun er så forandret etter operasjonene, men bildene forteller noe annet. Hadde hun ikke forandret utseende, ville hun vært prikk lik moren sin. Jeg har bare alltid lurt på hvordan man kan fortelle en eventuell datter at hun er nydelig som hun er, hvis hun ligner på mor før inngrep som endret hele utseendet, fordi mor selv ikke likte eget utseende🤔 Hvordan skal hun overbevise datteren om at hun f.eks. har en fin nese, hvis hun selv har endret hele strukturen på den? 2 6
agent Skrevet i går, 11:49 #39797 Skrevet i går, 11:49 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (37 minutter siden): Jeg syns også hun var en flott jente før operasjonene. Jeg trur faktisk om hun hadde latt vær å operere seg «influencer pen» så hadde hun truffet en «ekte» mann med ekte kvaliteter.. ikke en mann som Jack som også har operert seg «pen»… Det er jo gjøk historiene fra Dubai ett bevis på. For å få en mann som ville ha henne måtte hun gå tilbake til en ex, som vil være like "influenser pen" men i en mannlig utgave. Det blir som Barbie og Ken. Endret i går, 11:55 av agent 4 2
agent Skrevet i går, 11:52 #39798 Skrevet i går, 11:52 (endret) Othelia08 skrev (7 minutter siden): Jeg har bare alltid lurt på hvordan man kan fortelle en eventuell datter at hun er nydelig som hun er, hvis hun ligner på mor før inngrep som endret hele utseendet, fordi mor selv ikke likte eget utseende🤔 Hvordan skal hun overbevise datteren om at hun f.eks. har en fin nese, hvis hun selv har endret hele strukturen på den? Blir vel operasjoner i 18 års gave evt. før ,spørs hvor hun bor. Har hun ikke sponsa resten av familien med nye neser. Men tror det ble fortalt ,at det var fordi de hadde problemer med å puste gjennom nesen.😂🤦♀️🤷♀️ Endret i går, 11:56 av agent 2 3
Othelia08 Skrevet i går, 11:58 #39799 Skrevet i går, 11:58 (endret) agent skrev (5 minutter siden): Blir vel operasjoner i 18 års gave evt. før ,spørs hvor hun bor. Har hun ikke sponsa resten av familien med nye neser. Men tror det ble fortalt ,at det var fordi de hadde problemer med å puste gjennom nesen. Er så gøy det der, jeg har en kjæreste som hadde veldig skeiv neseskillevegg, men det er ingenting på utsiden av nesen som tilsier at han har operert 👀 Mulig søsknene hennes (og andre influensere for den sags skyld) hadde en ekstra ordinær lidelse som gjorde at en rekonstruksjon av nesene deres var nødvendig, men…. Endret i går, 11:58 av Othelia08 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 11:58 #39800 Skrevet i går, 11:58 agent skrev (5 minutter siden): Blir vel operasjoner i 18 års gave evt. før ,spørs hvor hun bor. Har hun ikke sponsa resten av familien med nye neser. Men tror det ble fortalt ,at det var fordi de hadde problemer med å puste gjennom nesen.😂🤦♀️🤷♀️ Ja alle er sponset med nye neser, tenner etc… 👀 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå