Bendie Skrevet søndag kl. 12:16 #39801 Skrevet søndag kl. 12:16 agent skrev (24 minutter siden): Nå har jeg funnet bilder som det ikke er brukt filter på. Så at du synes hun er uheldig på de bildene, sier mye om hvordan samfunnet har blitt. Men IR sier ikke at hun er så forandret etter operasjonene, men bildene forteller noe annet. Hadde hun ikke forandret utseende, ville hun vært prikk lik moren sin. Når jeg sier uheldig er det fordi hun lager et uttrykk. Hun er fremdeles pen, men hun er ikke lik seg selv og da blir det for dumt og bruke dette som et bevis på hvor endret hun er. Bildene fra hun er ung, viser hun har endret nesen og hårfestet. Samt leppene. Så så forandret er hun ikke. Jeg svarte på en kommentar, som sier at hun ikke var pen nok før. Og at menn som Jack, aldri ville datet henne. Så det er ikke jeg som trakk frem utseendet hennes. Jeg kommenterte kun at jeg er uenig. 3
J.. Skrevet søndag kl. 12:36 #39802 Skrevet søndag kl. 12:36 Mila90 skrev (2 timer siden): Helt fasinerende at hun igår sa at hun ikke syns hun ser annerledes ut etter operasjonene? Hun kan tenke sånn her, hadde Jack vært sammen med henne om hun så slik ut som før? overhode ikke🥲, hadde de rike mennene hun har vært med faktisk datet henne slik hun så ut før? absolutt ikke😅. Hun var søt før, men absolutt ikke pen som nå. Han har jo operert selv,så hvem er han til å dømme.. 2 3
Juste_moi Skrevet søndag kl. 12:40 #39803 Skrevet søndag kl. 12:40 Bendie skrev (22 minutter siden): Når jeg sier uheldig er det fordi hun lager et uttrykk. Hun er fremdeles pen, men hun er ikke lik seg selv og da blir det for dumt og bruke dette som et bevis på hvor endret hun er. Bildene fra hun er ung, viser hun har endret nesen og hårfestet. Samt leppene. Så så forandret er hun ikke. Jeg svarte på en kommentar, som sier at hun ikke var pen nok før. Og at menn som Jack, aldri ville datet henne. Så det er ikke jeg som trakk frem utseendet hennes. Jeg kommenterte kun at jeg er uenig. Det bilde som ble lagt ut først øverst er faktisk det som er mest lik sån som hun så ut i virkeligheten, for er ikke lenge siden jeg så tv bilder fra langt tilbake av I, det andre bildeed dådyr øynene er ikke likt henne som hun var før alle operasjonene. 1 6
LastebilZara Skrevet søndag kl. 12:43 #39804 Skrevet søndag kl. 12:43 J.. skrev (6 minutter siden): Han har jo operert selv,så hvem er han til å dømme.. Hva har han operert?
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 12:45 #39805 Skrevet søndag kl. 12:45 (endret) LastebilZara skrev (1 minutt siden): Hva har han operert? Nesen blandt annet . Og sikkert fått ny nese på spons, da bilde er lagt ut av kirurgen på Instagram 😅 Endret søndag kl. 12:46 av Tuppenoglillemor12 2 2
LastebilZara Skrevet søndag kl. 12:48 #39806 Skrevet søndag kl. 12:48 Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Nesen blandt annet . Og sikkert fått ny nese på spons, da bilde er lagt ut av kirurgen på Instagram 😅 Såpass, er det lenge siden? Etter det ble slutt sist?
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 13:00 #39807 Skrevet søndag kl. 13:00 LastebilZara skrev (11 minutter siden): Såpass, er det lenge siden? Etter det ble slutt sist? Ser ut som dette er lenge siden. Ser helt ugjenkjennelig ut nå slik som vi har sett han. Så dette er nok en stund før han traff henne første runde.. 2 1
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 13:10 #39808 Skrevet søndag kl. 13:10 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Det mest interessante her er hvorfor Isabel lyver om hans «rikdom»?🤔 Bare vær ærlig om det ikke er så viktig om mannen er rikere enn deg selv.. Men her tar du utgangspunkt i at hun vet det, det er det jo ingen som vet. Isabel ville ikke vært den første damen som ble lurt av en mann som flasher penger uten å ha det. Om han driller gjennom kredittkort som bare juling sammen med henne, så vet nødvendigvis ikke hun noe som helst om at det er penger han evt sliter med å tilbakebetale. 4
Outside Viewer Skrevet søndag kl. 13:12 #39809 Skrevet søndag kl. 13:12 Bendie skrev (2 timer siden): Nå er det åpenbart valgt ut et bilde, som hun ikke er helt heldig på. Jeg synes hun var nydelig. Et enkelt søk og fikk opp masse bilder, som viser en pen ung jente. J.. skrev (31 minutter siden): Han har jo operert selv,så hvem er han til å dømme.. Mila90 skrev (2 timer siden): Helt fasinerende at hun igår sa at hun ikke syns hun ser annerledes ut etter operasjonene? Hun kan tenke sånn her, hadde Jack vært sammen med henne om hun så slik ut som før? overhode ikke🥲, hadde de rike mennene hun har vært med faktisk datet henne slik hun så ut før? absolutt ikke😅. Hun var søt før, men absolutt ikke pen som nå. Hun opererte seg vel for å «se annerledes ut».? Og det gjør hun jo også. Ikke nødvendigvis «penere», men definitivt annerledes synes jeg. Og dersom J også har operert nesen, tror vi at I ville vært sammen med han dersom han ikke hadde operert? 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 13:23 #39810 Skrevet søndag kl. 13:23 Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Men her tar du utgangspunkt i at hun vet det, det er det jo ingen som vet. Isabel ville ikke vært den første damen som ble lurt av en mann som flasher penger uten å ha det. Om han driller gjennom kredittkort som bare juling sammen med henne, så vet nødvendigvis ikke hun noe som helst om at det er penger han evt sliter med å tilbakebetale. Sant nok… Men mitt inntrykk av I er at hun er smartere og mer kalkulerende enn det hun viser utad.. så derfor reagerer jeg🤔 1 2
Outside Viewer Skrevet søndag kl. 13:24 #39811 Skrevet søndag kl. 13:24 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Et ganske vanlig fenomen dette her desverre.. Det å fremstille seg utad som mye rikere enn det man faktisk er.. Det er mye leasing av biler, luksus vesker osv som foregår nede i Dubai. På Instagram er det nesten umulig å skille mellom faktisk rikdom og tilgang til luksus. Biler på leasing, samarbeid, sponsede reiser og en velstående partner eller omgangskrets, kan man i teorien produsere en Instagram-feed som signaliserer millionærer entrepeneur, uten å ha millionærens økonomi.. Dubai er ideelt for dette fordi byen tilbyr enorme mengder visuell luksus som man ikke trenger å eie. Man kan omgi seg med millionvillaer, superbiler, femstjerners hoteller og eksklusive restauranter og dermed låne statusen til omgivelsene. Være selektiv med det man legger ut på Instagram osv slik at man fremstår som en millionær.. Å se rik ut. Å forbruke dyrt. Å ha tilgang til dyre ting, kan faktisk «fakes» veldig enkelt… Tilgang til luksus og eierskap til rikdom er to vidt forskjellige ting. Det er kanskje den forskjellen Instagram er aller best til å skjule desverre.. Man blir fort lurt av det man ser og folk vil bedras.. Mitt inntrykk av Jack er akkurat dette. Han ønsker å fremstå som velstående men er det ikke… Det mest interessante her er hvorfor Isabel lyver om hans «rikdom»?🤔 Bare vær ærlig om det ikke er så viktig om mannen er rikere enn deg selv.. ja, det er vanligere enn man kan tro. Tate-brødrenes advokat har visst også nettopp sagt at de har «overdrevet, løyet og skrytt» om sin luksus… 3 2
adriana32 Skrevet søndag kl. 13:30 #39812 Skrevet søndag kl. 13:30 Hun har gjort et eller annet med øynene også. Øyelokkene. Syns hun var nydelig på de før bildene. Totalt ueing i det som noen skrev at hun var søt før men ikke pen slik som nå: syns hun ser usunn og syk ut nå helt ærlig. 1 10
Outside Viewer Skrevet søndag kl. 13:40 #39813 Skrevet søndag kl. 13:40 Hatsumomo skrev (28 minutter siden): Men her tar du utgangspunkt i at hun vet det, det er det jo ingen som vet. Isabel ville ikke vært den første damen som ble lurt av en mann som flasher penger uten å ha det. Om han driller gjennom kredittkort som bare juling sammen med henne, så vet nødvendigvis ikke hun noe som helst om at det er penger han evt sliter med å tilbakebetale. Jeg trodde I selv har fortalt om at det var hun og ikke J som betalte «for alt» forrige gang de var sammen? Skulle tro hun var «oppmerksom» på dette nå da? 1 4
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 13:57 #39814 Skrevet søndag kl. 13:57 Sirah skrev (7 timer siden): Men kjære dere... Kan dere ikke bare slutte å angripe hverandre? Tråden blir jo bare stengt igjen. IGNORER brukerne dere ikke orker! I tillegg er det dørgende kjedelig å lese seg gjennom ørten sider med intern krangling. Please? Så enig!! Vilt kjedelig å lese side etter side med kverulerende kjerringer som MÅ ha siste ordet 8
Ellenn Skrevet søndag kl. 14:24 #39815 Skrevet søndag kl. 14:24 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Ja alle er sponset med nye neser, tenner etc… 👀 Hvem er sponset med nye tenner, bortsett fra moren? 3
Sirah Skrevet søndag kl. 14:29 #39816 Skrevet søndag kl. 14:29 Teflonhjernen skrev (31 minutter siden): Så enig!! Vilt kjedelig å lese side etter side med kverulerende kjerringer som MÅ ha siste ordet Ja kan man ikke bare overse innlegg man ikke gidder 🫣 Det kan jo gå flere sider omtrent mellom innlegg som omhandler hva tråden faktisk handler om 🙃 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 15:00 #39817 Skrevet søndag kl. 15:00 Ellenn skrev (36 minutter siden): Hvem er sponset med nye tenner, bortsett fra moren? Faren 1 3
Hatsumomo Skrevet søndag kl. 15:02 #39818 Skrevet søndag kl. 15:02 (endret) Outside Viewer skrev (1 time siden): Jeg trodde I selv har fortalt om at det var hun og ikke J som betalte «for alt» forrige gang de var sammen? Skulle tro hun var «oppmerksom» på dette nå da? Som sagt, hvis han svir av ørten kredittkort og betaler for ting, så trenger hun ikke vite at han faktisk tilbakebetaler på disse kortene. Kan vel svi av ganske mye ganske lenge før det evt blir et problem hvis det er høye kreditt på dem. Og innen den tid er de kanskje gift og hun MÅ hjelpe han med det, eller hun går all inn og de har da felles økonomi som han kan ta penger fra når han vil og tilbakebetale, fremdeles uten hennes viten. Hennes «familie» får jo alt de vil ha og han vil da være hennes familie om de gifter seg, og i tillegg får barn. Endret søndag kl. 15:04 av Hatsumomo 2
Klokkeblomstt Skrevet søndag kl. 15:44 #39819 Skrevet søndag kl. 15:44 Jeg tenker på om hun har fått buccal fat removal? Hun hadde jo mye fyldigere kinn tidligere. Det kan umulig bare skyldes vekttap, for hun var jo ikke tykk før heller. I tillegg ser øynene hennes helt annerledes ut. 3 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 15:47 #39820 Skrevet søndag kl. 15:47 Klokkeblomstt skrev (2 minutter siden): Jeg tenker på om hun har fått buccal fat removal? Hun hadde jo mye fyldigere kinn tidligere. Det kan umulig bare skyldes vekttap, for hun var jo ikke tykk før heller. I tillegg ser øynene hennes helt annerledes ut. Jeg trur dette er kun ett resultat av en syk person med alvorlig spiseforstyrrelse. 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå