Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
mocca1 skrev (Akkurat nå):

Ikke spor av her inne jenter.

Bare gamle damer med stokk og ryggproblemer?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykkeliten* skrev (6 minutter siden):

Hvor lenge er det siden 2015, for eksempel? 

Jeg snakker faktisk om forskjellen allerede fra 2015 til 2018, ikke bare etter 10 år! Vekt og alder kan forandre et ansikt, men ikke på magisk vis gjøre et markant kjeveparti om til et smalt, V-formet «Barbie-ansikt». 

• Nyttig 13
Skrevet
Johanne Regine skrev (5 minutter siden):

Det er det vel! Du følger ikke helt med i norsk samtidsdebatt forstår jeg

Tror ikke det uttrykket brukes utenfor her? Googlet det og blir ledet til tråder her... Så er ikke helt med på den altså.

Johanne Regine skrev (3 minutter siden):

Du neier ikke? 

Har aldri prøvd. Trenger nok et kurs! :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mocca1 skrev (29 minutter siden):

Hvor mange «uføre» er det her inne?

Uføre ? Hva er relevansen med spørsmålet dittt ? Spør fordi jeg lurer 

• Nyttig 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 minutter siden):

Uføre ? Hva er relevansen med spørsmålet dittt ? Spør fordi jeg lurer 

Kan du Tenkeselv?

• Hjerte 1
Skrevet
mocca1 skrev (1 minutt siden):

Kan du Tenkeselv?

Ja kan du svare selv ? Det er litt mer ok siden du var den som skrev det 🥰

• Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (7 minutter siden):

Ja kan du svare selv ? Det er litt mer ok siden du var den som skrev det 🥰

Kvinneguiden er beryktet for å ha folk med 37,5 timer fritid og lite realistisk samfunnsinnsikt. Meg? Jeg er kun en småpussa dame som følger Isabel

• Nyttig 1
Skrevet
AtleH skrev (3 timer siden):

Er det flere som har lagt merke til Isabel sin nedlatende tone til disse ungene hun har påtatt seg vergemål for. B&B. Baddie og Bimbo. Hun kommer med disse økonomiske stikkene ganske ofte. Nå nyter nok disse ungene godt av Isabel sin gavmildhet, men hvor lenge tror folk at noe slikt går greit i en familie?

Hvem som har rett eller feil, er uvesentlig, for her vil det bli krangling tilslutt. Noen vil få nok, noen flere vil trekke seg ut av familien (shehed har jo sagt sitt flere ganger) og utviklingen er jo veldig skummel. Dette er min synsing, men detta har man sett før. Slutter ikke ungene å mase og slutter ikke Isabel med sin nedlatende ovenfra og ned holdning. Så går dette fort veldig galt. Hva mener dere?

I utnytter Bimbo og Rami enormt. Men hun trenger dem ikke når hun har mannebesøk. Hører jo Rami si flere ganger - ja jeg har savnet deg ... Hverken Rami el Bimbo har ett nettverk i Dubai. Og Sidra oppholder seg mest i Norge. For der finnes to kommunale leiligheter som mor og far har fått tildelt, men de er jo mest i Dubai el Irak og da står alt disponielt for Rami hos far og Sidra hos mor når de er i Oslo. Mye kritikkverdig med denne familien.

• Nyttig 14
Skrevet
Plexi skrev (17 minutter siden):

Tror ikke det uttrykket brukes utenfor her? Googlet det og blir ledet til tråder her... Så er ikke helt med på den altså.

Har aldri prøvd. Trenger nok et kurs! :D 

Google gir ikke svar på alt. Blant annet daglig språk utenfor rikmålskretsen.

Har ei tante i Hokksund som driver neiekurs. For nybegynnere og oppover🤭

• Liker 1
Skrevet
mocca1 skrev (4 minutter siden):

Kvinneguiden er beryktet for å ha folk med 37,5 timer fritid og lite realistisk samfunnsinnsikt. Meg? Jeg er kun en småpussa dame som følger Isabel

Du får sagt det du! 🤣🤭

• Liker 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (Akkurat nå):

Google gir ikke svar på alt. Blant annet daglig språk utenfor rikmålskretsen.

Har ei tante i Hokksund som driver neiekurs. For nybegynnere og oppover🤭

Jeg får ringe henne :D

• Hjerte 1
Skrevet
29 minutter siden, Tenkeselv said:

Om hun fascinerer eller ikke så bidrar du og din kone så lenge dere velger å se på shitshowet via Snap. Se heller via SnapLooker hvis man absolutt skal se

Null problem. Jeg ser alt uten snap og uten reklamer.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Plexi skrev (3 minutter siden):

Jeg får ringe henne :D

Da blir hun glad vettu. Hun har slitt med kunder siden 1950 årene🤭

• Liker 1
Skrevet
AtleH skrev (På 31.8.2026 den 21.22):

Takk. Det er veldig hyggelig av deg å si.

De beste jeg har lest her. Pass deg så du ikke blir sensurert av moddene her. Du blir fort på "slette alt man skriver" lista. Jeg står nok på en sånn liste her 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (På 1.9.2026 den 18.12):

Mye folk gidder å finne seg i dersom utsikten til mye penger er høy nok.

Han er nok en liten sugarbaby

• Nyttig 4
Skrevet
4 minutter siden, Margit777 said:

De beste jeg har lest her. Pass deg så du ikke blir sensurert av moddene her. Du blir fort på "slette alt man skriver" lista. Jeg står nok på en sånn liste her 😊

Takk

Vil jeg få beskjed om noe av det jeg skriver blir slettet?

Skrevet (endret)
AtleH skrev (2 minutter siden):

Takk

Vil jeg få beskjed om noe av det jeg skriver blir slettet?

Nei. Du bare finner ikke igjen innlegget ditt, og moddene har vært her og sier innlegg er slettet pga hets/brukerdebatt etc.

Endret av Margit777
  • Nyttig 1
Skrevet
LastSummer skrev (På 3.9.2026 den 1.09):

Ingen kryss der. Jeg sjekket ved å justere lys, farge og kontrast på bildet. Ingen kryss.

Ser det med samsungen min. Men kan ha ligget over tid og da kan den bli seende sånn ut.

Skrevet
Johanne Regine skrev (På 3.9.2026 den 13.04):

Om hun kan eller ei så håper jeg hun blir frisk før hun i det hele tatt tenker å få barn. Hun bør også beskytte ev. barn fra sin egen mor som virker veldig umoden og psykisk underutviklet

Det må hun jo være selv når hun ikke forstår hva hun skriver under på.

• Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

I utnytter Bimbo og Rami enormt. Men hun trenger dem ikke når hun har mannebesøk. Hører jo Rami si flere ganger - ja jeg har savnet deg ... Hverken Rami el Bimbo har ett nettverk i Dubai. Og Sidra oppholder seg mest i Norge. For der finnes to kommunale leiligheter som mor og far har fått tildelt, men de er jo mest i Dubai el Irak og da står alt disponielt for Rami hos far og Sidra hos mor når de er i Oslo. Mye kritikkverdig med denne familien.

Enig

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...