Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
vilas skrev (31 minutter siden):

I har jo sagt mange ganger at hun ønsker seg en rik mann 🙂

Hun ble vel ganske desperat tilslutt,  ettersom alle gjøkene ikke ville ha noe mer enn en kk(venninne).

Så hun måtte gå tilbake på sine egne regler (å ikke gå tilbake til em ex,det er en grunn for det ble slutt) Samtidig har hun snakket styggt om han, kalt han opp, gjort narr av han i 4 år..

Men han er den eneste gjøken hun kan styre over og som godtar det.

Endret av agent
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anneisabell skrev (5 timer siden):

Noe penger må han da ha, ser jo slik ut på Levesettet eller tror dere I betaler alle reiser for han oxo?

Tror hun betaler det meste. Har iallfall sterk tvil om han har sendt buketter i hopetall for 25.000 pr bukett. Tror frk Isabell står for den handlingen selv.

Endret av like
Føye til ekstra info
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
LastebilZara skrev (4 timer siden):

Takk og lov for at hun ikke endte opp med å kjøpe en 10 år gammel bil. Hjelper ikke om den var aldri så Barbierosa. 
Hvorfor er det så viktig at hun på liv og død skal true broren og Jack til å kjøre en rosa bil? Ser jo alt annet en kult ut om ikke hun kjører den selv, og det kommer ikke til å skje. 

Hun sa på snap at J jo har en Range Rover Sport, som er en fet, rå og forholdsvis dyr bil om man kjøper et med stor motor og alt utstyr, og hun sa, hvorfor ikke kjøpe en sånn i Dubai også...... men så viste det seg at det er en Evoqe, den minste og billigste av RR modellene. Var ikke en Velar en gang. 
DET er ikke en dyr og fet nok bil for henne i hvert fall. 
Boligen hans skriker ikke akkurat millionær heller... 
Nei, noe skurrer her..... 

Sikker på det var hans bolig?? For meg såg det ut som en airbnb....virkelig upersonlig leilighet. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (54 minutter siden):

Kan stemme det.🤦‍♀️

Ja var noe i den gata....

Skrevet
Lana01 skrev (7 timer siden):

Man kan si mye i forsvar, ved et vondt brudd, så ville ikke lagt så mye i hva hun sa da. 
Trolig var det ekstra sårt fra begge din side, da det var mye kjærlighet , til tross for problemene 

Det er ikke alltid kjærligheten fører til den beste, men vi får se 

Hører du / ser du ikke hvor mye motstand Jack har i enkelthendelser. Han sier imot henne på mye. Idag/ igår sa han - du er sååå obsess på div kaffeinnkjøp. Nei jeg vil ikke smake din kaffe. Han kommenterer div klær hun har på seg osv.... Og I fortalte jo for ett par dgr siden at alle som er med i Primeserien har fått lønnen sin. Og den tror jeg ikke er dårlig, så akkurat nå har han litt penger. Mener I sa at hun fikk 6 mill for den første serien hun var med på for noen år siden ( Isabel ) . Hvor mye hun fikk / krevde for Girls og Oslo er d ikke sagt noe om. Men ikke lite d heller tenker jeg. Så hun har samarbeidsavtale med Prime video tenker jeg.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
29 minutter siden, like said:

Tror hun betaler det meste. Har iallfall sterk tvil om han har sendt buketter i hopetall for 25.000 pr bukett. Tror frk Isabell står for den handlingen selv.

Kan vi alle være utsatt for en person, ala de som sender valentinekort til seg selv? Da snakker vi mentale lidelser på et nivå som er skremmende. Jeg håper virkelig ikke det er tilfelle.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Idag / igår jabber hun om å kjøpe en villa i prisklassen 100-200-300 mill klassen. Men understreket at d skulle jo Jack betale halvparten av. Men hun understreket at d hadde hun overhode ikke råd til før sikkert om 3-5 år ++. Finnes ikke realisme i hennes kropp.

Endret av vilas
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
1 hour ago, agent said:

Hun ble vel ganske desperat tilslutt,  ettersom alle gjøkene ikke ville ha noe mer enn en kk(venninne).

Så hun måtte gå tilbake på sine egne regler (å ikke gå tilbake til em ex,det er en grunn for det ble slutt) Samtidig har hun snakket styggt om han, kalt han opp, gjort narr av han i 4 år..

Men han er den eneste gjøken hun kan styre over og som godtar det.

Hun har snakket VELDIG  stygt om han i 4 år. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AtleH skrev (3 minutter siden):

Kan vi alle være utsatt for en person, ala de som sender valentinekort til seg selv? Da snakker vi mentale lidelser på et nivå som er skremmende. Jeg håper virkelig ikke det er tilfelle.

Du kan ha rett der ja. Hun pyntet jo den tidligere leiligheten sin med 30/40 oppblåste ballonger i taket og påsto at Jack hadde skrevet deres felles minner på hvert kort. Aldri i livet om en mann som Jack hadde gjort d. Sidra hjelpte I.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
5 minutter siden, vilas said:

Hører du / ser du ikke hvor mye motstand Jack har i enkelthendelser. Han sier imot henne på mye. Idag/ igår sa han - du er sååå obsess på div kaffeinnkjøp. Nei jeg vil ikke smake din kaffe. Han kommenterer div klær hun har på seg osv.... Og I fortalte jo for ett par dgr siden at alle som er med i Primeserien har fått lønnen sin. Og den tror jeg ikke er dårlig, så akkurat nå har han litt penger. Mener I sa at hun fikk 6 mill for den første serien hun var med på for noen år siden ( Isabel ) . Hvor mye hun fikk / krevde for Girls og Oslo er d ikke sagt noe om. Men ikke lite d heller tenker jeg. Så hun har samarbeidsavtale med Prime video tenker jeg.

Prime har bare 19% av markedet i Norge. Det er også i sin helhet, ikke pr. program. De offentligjør heller aldri sine seertall. Det er en liten kanal, men nå har de nok slått på stortromma og satser på at alle Isabel sine følgere vil ha abonnement på kanalen for å se. Det kan gå begge veier, men mest sannsynlig vil hun selv øke tallet på sine egne følgere.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, vilas said:

Idag / igår jabber hun om å kjøpe en villa i prisklassen 100-200-300 mill klassen. Men understreket at d skulle bo Jack betale halvparten av. Men hun understreket at d hadde hun overhode ikke råd til før sikkert om 3-5 år ++. Finnes ikke realisme i hennes kropp.

Hun trenger bare å kjøpe off-site, altså hus som ikke er ferdigbygd. Da kan hun betale 10-20 millioner NOK og verdien er fort langt over 100 millioner når det står ferdig. Det er sånn boligmarkedet i Dubai fungerer. 

Realist er hun uansett ikke. Rosa boble dette her. Det vil ta slutt med hennes økonomisk teft.

Endret av AtleH
La til tekst
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AtleH skrev (4 timer siden):

Hun har snakket VELDIG  stygt om han i 4 år. 

Han svarte henne til slutt offentlig han også. Kalte henne Cruella de Vil . Og igår sa hun at kompisen til Jack hadde sagt at Jack hadde ett mål om å få henne tilbake, men kompisen til Jack sa at : jo Jack hatet deg..... Men nå er han vel fornøyd med at dere har nytt forhold. Tror ikke d siste her  er sannhet. Jack ble på en måte " tvunget" til å delta på filmsettet, for hun hadde ingen andre å ta med. Hvorfor ta med han som d hadde vært slutt med i over 4 år?? Og ikke Naboen,Tennisfa..,Maldivengjøken, Dubaigjøken  +++ etc.... Men vi må vel se den "filmen" for der skal hun fortelle hvordan disse to  ble sammen på nytt iflg henne. 

Endret av vilas
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AtleH skrev (3 minutter siden):

Hun trenger bare å kjøpe off-site, altså hus som ikke er ferdigbygd. Da kan hun betale 10-20 millioner NOK og verdien er fort langt over 100 millioner når det står ferdig. Det er sånn boligmarkedet i Dubai fungerer. 

Ok mulig d var d hun mente....

• Liker 1
Skrevet

Er det flere som har lagt merke til Isabel sin nedlatende tone til disse ungene hun har påtatt seg vergemål for. B&B. Baddie og Bimbo. Hun kommer med disse økonomiske stikkene ganske ofte. Nå nyter nok disse ungene godt av Isabel sin gavmildhet, men hvor lenge tror folk at noe slikt går greit i en familie?

Hvem som har rett eller feil, er uvesentlig, for her vil det bli krangling tilslutt. Noen vil få nok, noen flere vil trekke seg ut av familien (shehed har jo sagt sitt flere ganger) og utviklingen er jo veldig skummel. Dette er min synsing, men detta har man sett før. Slutter ikke ungene å mase og slutter ikke Isabel med sin nedlatende ovenfra og ned holdning. Så går dette fort veldig galt. Hva mener dere?

• Nyttig 7
Skrevet (endret)
8 minutter siden, vilas said:

Ok mulig d var d hun mente....

Nei, jeg tror du har helt rett og at hun ikke mente det. Så smart har det jo ikke sett ut som hun er, med tanke på at huset hun nå har kjøpt er det huset noen har betalt mest for i samme område. En gullgruve for megleren, ikke for henne. Der vil ikke verdien stige like mye nå og i tillegg innreder hun jo etter mål fra kjellerstua til tante lajla i Moss. Det huset Isabel har nå, kosta 3,5 mill. AED i 2023. Hun betalte 47 millioner AED i 2026

Endret av AtleH
Fjernet ordet dubai penger, så det ikke skal bli forvirrende for andre.
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Noen som fikk med seg at Isabel tok opp podcasten , hvor hennes insane hater blir omtalt. Hun fortalte dette til Jack i bilen.Tror nok frøken Isabel får med seg det meste her inne på KG.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
13 minutter siden, vilas said:

Han svarte henne til slutt offentlig han også. Kalte henne Cruella de . Og igår sa hun at kompisen til Jack hadde sagt at Jack hadde ett mål om å få henne tilbake, men kompisen til Jack sa at : jo Jack hatet deg..... Men nå er han vel fornøyd med at dere har nytt forhold. Tror ikke d siste her  er sannhet. Jack ble på en måte " tvunget" til å delta på filmsettet, for hun hadde ingen andre å ta med. Hvorfor ta med han som d hadde vært slutt med i over 4 år?? Og ikke Naboen,Tennisfa..,Maldivengjøken, Dubaigjøken  +++ etc.... Men vi må vel se den "filmen" for der skal hun fortelle hvordan deisse to  ble sammen på nytt iflg henne. 

Det maniske Isabel gikk i gjennom ved sist brudd med han, var jo bare flaut for henne. Hu fyrte løs og nå har hun tatt han tilbake, for hun skjønte etterhvert at han er den store kjærligheten. Er det noen som egentlig vet noe mere om Jakc. Jeg trodde lenge det var roeren fra OL, men det er det jo ikke. Det er en annen med samme navn. Han her står bare oppført som forretningsmann. Jeg har jo sett endel på han Andrew Lee som elget seg innpå denne glamourmodellen som også var i Dubai. Det gikk rett til helvete og var bare svindel. Kan det være at Isabel ikke helt vet hvem hun er blitt sammen med? Det blir jo skikkelig underholdning fremover.

• Nyttig 3
Skrevet
AtleH skrev (13 minutter siden):

Er det flere som har lagt merke til Isabel sin nedlatende tone til disse ungene hun har påtatt seg vergemål for. B&B. Baddie og Bimbo. Hun kommer med disse økonomiske stikkene ganske ofte. Nå nyter nok disse ungene godt av Isabel sin gavmildhet, men hvor lenge tror folk at noe slikt går greit i en familie?

Hvem som har rett eller feil, er uvesentlig, for her vil det bli krangling tilslutt. Noen vil få nok, noen flere vil trekke seg ut av familien (shehed har jo sagt sitt flere ganger) og utviklingen er jo veldig skummel. Dette er min synsing, men detta har man sett før. Slutter ikke ungene å mase og slutter ikke Isabel med sin nedlatende ovenfra og ned holdning. Så går dette fort veldig galt. Hva mener dere?

Har lagt merke til drypp fra både Rami og Shehed at nok er nok. Shehed har vel virkelig sagt ifra. Ikke så lenge siden Isabel og Shehed ikke var på talefot og da mener jeg ikke den Pimpen situasjonen som var fryktelig å høre på. Der viste Isabel og moren sitt sanne jeg. Om det kommer til å bli ett fullstendig kræsj…..nja, det er jo snakk om hvem som har pengene da🥴

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
11 minutter siden, Sologmåne1 said:

Noen som fikk med seg at Isabel tok opp podcasten , hvor hennes insane hater blir omtalt. Hun fortalte dette til Jack i bilen.Tror nok frøken Isabel får med seg det meste her inne på KG.

Hun følger garantert med, men det spørs om hun har evnen til å ta noe til seg. Motsvaret til sånne folk (ja, der tror jeg at jeg kan ta alle over en kam) er at folk bare er misunnelige. Haters, liksom. Jeg hater henne virkelig ikke. Hun fasinerer meg, men dessverre ikke på noen positiv måte. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AtleH skrev (44 minutter siden):

Realist er hun uansett ikke. Rosa boble dette her. Det vil ta slutt med hennes økonomisk teft.

Økonomisk teft? Hun gikk til banken for å betale huslån med kort - ble overbeistra for at banken skulle trekke automatisk. Hun har faktisk ikke peiling det det mest elementære engang. "folkens fungerer det slik i Norge og?" 🙈

• Liker 7
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...