Tenkeselv Skrevet i går, 12:39 #39901 Skrevet i går, 12:39 Outside Viewer skrev (56 minutter siden): Jeg er ikke en av de som nødvendigvis «heier på Isabel». Jeg synes likevel dette er interessant. Personlig synes jeg I er svært manipulerende. Jeg har flere ganger «tatt meg selv» i å undre meg over om hun virkelig er voksen/ over 30 år? Og hvordan i alle dager kan mennesker mene at de er «på ferie på hytta» sammen med I? Det å spise (inkl smatte, slurpe osv) på kamera er for meg også veldig merkelig. Å vise/skryte over «alt hun har shoppet», likeså. Når det er sagt, så sier det muligens mer om meg? Tydeligvis har I «truffet en nerve», funnet sin gjeng. Hun tjener grovt på det/de og skryter uhemmet av det. Hun snakker om at hun er traumatisert og jeg lurer på om det muligens er en slags «traume-bonding»? -Via skjerm? Uansett interessant. Og en slags «win-win»? -I blir sett (og betalt) og følgerne føler de blir sett/hørt og er en del av noe(n) større enn seg selv? Det er jo det som er så skremmende når det blir en kult lignende situasjon, å dette er virkelig det. Følgerne opphøyer henne til nærmest en gudestatus som de er villig til å gjøre alt for å enda få være med i kulten/vennegjengen. Hjernevaska hele gjengen. 9
Sologmåne1 Skrevet i går, 12:40 #39902 Skrevet i går, 12:40 Bendie skrev (57 minutter siden): Som din «kone og datter»? Nå tror jeg du selv er rimelig opptatt av det meste, som foregår rundt Isabel. Og tar dypdykk i deler av hennes liv. Etter det jeg har sett av deg her inne. Så hva sier det om deg selv? Du har en lei tendens til å gå på brukere her inne. Det kanskje sier litt om deg! 4 11
Sologmåne1 Skrevet i går, 12:42 #39903 Skrevet i går, 12:42 Tenkeselv skrev (2 minutter siden): Det er jo det som er så skremmende når det blir en kult lignende situasjon, å dette er virkelig det. Følgerne opphøyer henne til nærmest en gudestatus som de er villig til å gjøre alt for å enda få være med i kulten/vennegjengen. Hjernevaska hele gjengen. Helt klart det ligner en kult. Skremmende. 3 5
Ellenn Skrevet i går, 13:09 #39904 Skrevet i går, 13:09 Jeg tror familien Raad tjener mer penger på de som kritiserer henne her inne, enn de som ikke gjør det. Kritikerne har jo full oversikt, ikke bare over hva IR gjør, men også hva søsknene og andre personer rundt dem gjør. 4
Johanne Regine Skrevet i går, 13:16 #39905 Skrevet i går, 13:16 Ellenn skrev (6 minutter siden): Jeg tror familien Raad tjener mer penger på de som kritiserer henne her inne, enn de som ikke gjør det. Kritikerne har jo full oversikt, ikke bare over hva IR gjør, men også hva søsknene og andre personer rundt dem gjør. Verden er ikke rettferdig. 2
Bendie Skrevet i går, 13:18 #39906 Skrevet i går, 13:18 (endret) Sologmåne1 skrev (40 minutter siden): Du har en lei tendens til å gå på brukere her inne. Det kanskje sier litt om deg! Det er mulig jeg arresterer noen her inne. Men jeg synes det blir noe hyklerisk og anklage andre for å tilbe Isabel. Mens det er «kritikerne» her inne som ser ut til å vite absolutt alt, som foregår i Isabels liv. Det søkes om på eiendommer i Dubai., Jack sin økonomi. Jack sine kontoer følges. Alle Isabels sine søsken, hennes venner, liv følges tett. Det er detaljkunnskaper mange år tilbake. Bilder av Isabel studeres i et forsøk på å finne ut om alle operasjonene hun har hatt og ikke er ærlig om.Samtidig som det skrikes opp om hvor lite underholdene livenes deres er. Det kaller jeg usunn besettelse. Personlig følger jeg kun Isabel og har absolutt ingen oversikt over livet hennes. Hvorfor skulle jeg ha et behov for dette? Jeg ser ikke på alt heller. Som Maldivene, synes jeg er kjedelig. Og logger helt av. Så jeg ser på det jeg finner underholdende. Og har ikke noe som helst behov for dypdykk i livet hennes. Endret i går, 13:21 av Bendie 2 7
Sologmåne1 Skrevet i går, 13:28 #39907 Skrevet i går, 13:28 Bendie skrev (8 minutter siden): Det er mulig jeg arresterer noen her inne. Men jeg synes det blir noe hyklerisk og anklage andre for å tilbe Isabel. Mens det er «kritikerne» her inne som ser ut til å vite absolutt alt, som foregår i Isabels liv. Det søkes om på eiendommer i Dubai., Jack sin økonomi. Jack sine kontoer følges. Alle Isabels sine søsken, hennes venner, liv følges tett. Det er detaljkunnskaper mange år tilbake. Bilder av Isabel studeres i et forsøk på å finne ut om alle operasjonene hun har hatt og ikke er ærlig om.Samtidig som det skrikes opp om hvor lite underholdene livenes deres er. Det kaller jeg usunn besettelse. Personlig følger jeg kun Isabel og har absolutt ingen oversikt over livet hennes. Hvorfor skulle jeg ha et behov for dette? Jeg ser ikke på alt heller. Som Maldivene, synes jeg er kjedelig. Og logger helt av. Så jeg ser på det jeg finner underholdende. Og har ikke noe som helst behov for dypdykk i livet hennes. Som sagt tidligere dette er tråd om Isabel Raad på godt og vondt! Ikke om brukere her inne! 1 13
Lana01 Skrevet i går, 13:38 #39908 Skrevet i går, 13:38 AtleH skrev (2 timer siden): Hva synes de av dere som heier på Isabel om denne retorikken: "..Det er ikke vanskelig å sette seg inn i hva betydningen av «å bli sett» digitalt kan ha for kvinner som savner «en større gjeng» - og kapitaliseringen av dette «nettverket»." https://www.kommunikasjon.no/fagprat/2024/snakk-til-gjengen-din Kjenner meg ikke igjen, om du definerer meg som en av disse. Hvis vi ser på Isabel sin fan gjengen finner vi bla Pernilla Walhgren . og mange andre som heller ikke passer inn her. Ser også av de som følger Isabel , som jeg kjenner : bekjente, liker innlegg på Instagram,de passer heller ikke inn under her jeg vil si jeg blir underholdt . Den sunne fanen: Følger en persons arbeid og blir inspirert eller underholdt. Cyberbullying (Netthets): Motivasjonen endres til å såre eller «kansellere» personen gjennom stygge kommentarer, kampanjer osv. Stalking / cyberstalking: Grensen overskrides til systematisk og intens overvåking av privatlivet, for eksempel å kartleggefamiliemedlemmer eller sende gjentatte uønskede meldinger. 1 3
Lykkeliten* Skrevet i går, 13:39 #39909 Skrevet i går, 13:39 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Stemmer det. Hun ville ta øvre løft.. «kult» det når man lever som ufør i Norge men lever mesteparten av tiden i luksus i Dubai…. Jeg skjønner ikke dette. Hvorfor er det negativt å ta løft fordi man er ufør? Er det ok om man er frisk og i jobb? 4 1
Lykkeliten* Skrevet i går, 13:42 #39910 Skrevet i går, 13:42 Ellenn skrev (31 minutter siden): Jeg tror familien Raad tjener mer penger på de som kritiserer henne her inne, enn de som ikke gjør det. Kritikerne har jo full oversikt, ikke bare over hva IR gjør, men også hva søsknene og andre personer rundt dem gjør. Det er det jo ingen tvil om. Pengene I håver inn skiller ikke på om de kommer fra elsklinger eller hatere. I tjener store penger på dem som følger, uansett om det er for å finne ting å kritisere. 2 4
Klokkeblomstt Skrevet i går, 13:49 #39911 Skrevet i går, 13:49 Bendie skrev (for 30 minutter siden): Det er muligt, at jeg vil anholde nogen herinde. Men jeg synes, det er lidt hyklerisk at beskylde andre for at tilbede Isabel. Der er jo "kritikerne" herinde, som tilsyneladende ved absolut alt om, hvad der foregår i Isabels liv. Leder efter ejendomme i Dubai, Jacks økonomi. Jacks konti følges. Alle Isabels søskende, hendes venners liv følges nøje. Der er mange detaljer, der går mange år tilbage. Billeder af Isabel studeres i et forsøg på at finde ud af mere om alle de operationer, hun har haft, og som hun ikke er ærlig om. Samtidig er der et klageskridt om, hvor lidt underholdning deres liv er. Jeg kalder det en usund besættelse. Personligt følger jeg kun Isabel og har absolut intet overblik over hendes liv. Hvorfor skulle jeg have brug for det? Jeg ser heller ikke alt. Ligesom Maldiverne synes jeg, det er kedeligt. Og logger helt af. Så jeg ser det, jeg synes, det er underholdende. Og har intet behov for at dykke dybt ned i hendes liv. Og så sitter du til og med her inne og leser kommentarene til folk? 😂 Hvis du virkelig synes det er så usunt og nærmest besettende å interessere seg for henne, hvorfor oppsøker du da selv et kvinneforum for å lese hva folk skriver om henne? Du kunne jo passende holde deg til Facebook-gruppene som spesifikt er dedikert til henne, hvor det nærmest ikke skjer en dritt. Det er jo litt komisk å sitte og belære andre om en "usunn besettelse" mens man selv bruker tid på å oppsøke et forum som handler om akkurat den samme personen. Det sier kanskje mer om din egen interesse enn du selv har tenkt over. 😉 Og helt ærlig: Det er vel ikke akkurat merkelig at folk snakker om en influencer som de følger. Det er jo hele premisset. Hun tjener millioner nettopp fordi hundretusenvis av mennesker følger med på livet hennes. Men hvis du synes det er så forferdelig, kunne du jo begynne med å ikke selv oppsøke kommentarene og følge med her inne. Bare en tanke. 2 15
Johanne Regine Skrevet i går, 14:02 #39912 Skrevet i går, 14:02 (endret) Lykkeliten* skrev (30 minutter siden): Jeg skjønner ikke dette. Hvorfor er det negativt å ta løft fordi man er ufør? Er det ok om man er frisk og i jobb? Både mora og I virker psykisk syke. Mora kan gjerne bare holde seg i Irak og gi den kommunale boligen som fortjener den. Den familien der altså Endret i går, 14:09 av Johanne Regine 1 8
Sveits35 Skrevet i går, 14:14 #39913 Skrevet i går, 14:14 Bendie skrev (40 minutter siden): Det er mulig jeg arresterer noen her inne. Men jeg synes det blir noe hyklerisk og anklage andre for å tilbe Isabel. Mens det er «kritikerne» her inne som ser ut til å vite absolutt alt, som foregår i Isabels liv. Det søkes om på eiendommer i Dubai., Jack sin økonomi. Jack sine kontoer følges. Alle Isabels sine søsken, hennes venner, liv følges tett. Det er detaljkunnskaper mange år tilbake. Bilder av Isabel studeres i et forsøk på å finne ut om alle operasjonene hun har hatt og ikke er ærlig om.Samtidig som det skrikes opp om hvor lite underholdene livenes deres er. Det kaller jeg usunn besettelse. Personlig følger jeg kun Isabel og har absolutt ingen oversikt over livet hennes. Hvorfor skulle jeg ha et behov for dette? Jeg ser ikke på alt heller. Som Maldivene, synes jeg er kjedelig. Og logger helt av. Så jeg ser på det jeg finner underholdende. Og har ikke noe som helst behov for dypdykk i livet hennes. 💯🎯🧌 2 3
Snoopy82 Skrevet i går, 14:17 #39914 Skrevet i går, 14:17 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Trodde Isabel skulle legge blomster på slottsplassen og ikke bare legge ut fem snapper av samme bilde med deler av en av kongens taler som lyd? Hun sa vel det tidligere? Men, som den stjernen hun er så måtte hun nok blitt kjørt helt opp så hun slapp å gå og risikert å bli gjenkjent Nei, bedre å ligge i senga og glane på serier… Vet ikke hva hun skulle, men mener noe ble nevnt om det. Men filmer hun det så gjør hun det vel "kun for å vise hvor god hun er og kun for content" for "hun kan knapt nasjonalsangen og bryr seg ikke om kongen". Så usikker på om hun har eller skal gjøre det, men hun bør kanskje ikke dokumentere det? Samtidig som alle andre som har vært der har dokumentert det , så bør jo hun også få lov til det. Likevel undrer jeg på om hun bør dra dit mens det er masse folk, for da kan jo alt fokus bli på henne av evt de av Raadsquad som tilfeldigvis er til stede samtidig? Det hadde vært litt av en overskrift, kaos på slottsplassen da Isabel Raad skulle legge ned blomster. Å dét igjen ville selvsagt vært kun fordi hun skal promotere ny serie. Tror jeg hadde holdt meg inne hadde jeg vært henne og😅 3 4
ollie1 Skrevet i går, 14:23 #39915 Skrevet i går, 14:23 Snoopy82 skrev (4 minutter siden): Vet ikke hva hun skulle, men mener noe ble nevnt om det. Men filmer hun det så gjør hun det vel "kun for å vise hvor god hun er og kun for content" for "hun kan knapt nasjonalsangen og bryr seg ikke om kongen". Så usikker på om hun har eller skal gjøre det, men hun bør kanskje ikke dokumentere det? Samtidig som alle andre som har vært der har dokumentert det , så bør jo hun også få lov til det. Likevel undrer jeg på om hun bør dra dit mens det er masse folk, for da kan jo alt fokus bli på henne av evt de av Raadsquad som tilfeldigvis er til stede samtidig? Det hadde vært litt av en overskrift, kaos på slottsplassen da Isabel Raad skulle legge ned blomster. Å dét igjen ville selvsagt vært kun fordi hun skal promotere ny serie. Tror jeg hadde holdt meg inne hadde jeg vært henne og😅 Håper dette er sarkastisk ment? 1
Snoopy82 Skrevet i går, 14:36 #39916 Skrevet i går, 14:36 ollie1 skrev (9 minutter siden): Håper dette er sarkastisk ment? Ja i den grad at uansett hva hun gjør vil noen vri det negativt. Feil hvis hun ikke drar dit, feil hvis hun drar dit-hvertfall hvis hun filmer det i tillegg. Trodde det kom tydelig fram. 1 3
agent Skrevet i går, 14:39 #39917 Skrevet i går, 14:39 Klokkeblomstt skrev (43 minutter siden): Og så sitter du til og med her inne og leser kommentarene til folk? 😂 Hvis du virkelig synes det er så usunt og nærmest besettende å interessere seg for henne, hvorfor oppsøker du da selv et kvinneforum for å lese hva folk skriver om henne? Du kunne jo passende holde deg til Facebook-gruppene som spesifikt er dedikert til henne, hvor det nærmest ikke skjer en dritt. Det er jo litt komisk å sitte og belære andre om en "usunn besettelse" mens man selv bruker tid på å oppsøke et forum som handler om akkurat den samme personen. Det sier kanskje mer om din egen interesse enn du selv har tenkt over. 😉 Og helt ærlig: Det er vel ikke akkurat merkelig at folk snakker om en influencer som de følger. Det er jo hele premisset. Hun tjener millioner nettopp fordi hundretusenvis av mennesker følger med på livet hennes. Men hvis du synes det er så forferdelig, kunne du jo begynne med å ikke selv oppsøke kommentarene og følge med her inne. Bare en tanke. 🎯 2 5
vilas Skrevet i går, 15:02 #39918 Skrevet i går, 15:02 Tuppenoglillemor12 skrev (På 6.9.2026 den 13.18): Jeg syns også hun var en flott jente før operasjonene. Jeg trur faktisk om hun hadde latt vær å operere seg «influencer pen» så hadde hun truffet en «ekte» mann med ekte kvaliteter.. ikke en mann som Jack som også har operert seg «pen»… Hvilke operasjoner har Jack utført ?
vilas Skrevet i går, 15:06 #39919 Skrevet i går, 15:06 Ellenn skrev (1 time siden): Jeg tror familien Raad tjener mer penger på de som kritiserer henne her inne, enn de som ikke gjør det. Kritikerne har jo full oversikt, ikke bare over hva IR gjør, men også hva søsknene og andre personer rundt dem gjør. Tjener ikke penger på meg, da jeg kun ser henne på utforsk en gang ibland. Jeg får ALDRI reklame når man evt ser på henne.
Sologmåne1 Skrevet i går, 15:07 #39920 Skrevet i går, 15:07 (endret) Ellenn skrev (1 time siden): Jeg tror familien Raad tjener mer penger på de som kritiserer henne her inne, enn de som ikke gjør det. Kritikerne har jo full oversikt, ikke bare over hva IR gjør, men også hva søsknene og andre personer rundt dem gjør. Går man tilbake på innlegg her så tror jeg det jevner seg ganske likt ut, det ser man på tilbake meldinger fra tilhengere av Isabel og familien Raad. Endret i går, 15:07 av Sologmåne1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå