vilas Skrevet 3 timer siden #39921 Skrevet 3 timer siden Pussig at ikke Media Norge skriver om disse i fam Raad idag. De er jo på pressetreff i Oslo for serien som kommer på Prime 11Sept. D må være ett nederlag å ikke bli lagt merke til, når de har reist så langt, KUN for dette. Har noen av dere andre sett noe i media idag om dette ? 6 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #39922 Skrevet 3 timer siden Sveits35 skrev (1 time siden): 💯🎯🧌 Er jo kun ett lite google søk så har man f.eks. tallene til Jack sitt firma. 🤔 Tor ikke folk bruker så mye tid på dette😅 4 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #39923 Skrevet 3 timer siden Ellenn skrev (2 timer siden): Jeg tror familien Raad tjener mer penger på de som kritiserer henne her inne, enn de som ikke gjør det. Kritikerne har jo full oversikt, ikke bare over hva IR gjør, men også hva søsknene og andre personer rundt dem gjør. Tror du tar feil her.. man kan se storyen hennes om man vil på storylooker anyway.. 2 2
agent Skrevet 3 timer siden #39924 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (10 minutter siden): Pussig at ikke Media Norge skriver om disse i fam Raad idag. De er jo på pressetreff i Oslo for serien som kommer på Prime 11Sept. D må være ett nederlag å ikke bli lagt merke til, når de har reist så langt, KUN for dette. Har noen av dere andre sett noe i media idag om dette ? Håper TV2 finner dem å får stilt noen spørsmål før sin premiere den 14.9😂 1 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3 timer siden #39925 Skrevet 3 timer siden Bendie skrev (3 timer siden): Som din «kone og datter»? Nå tror jeg du selv er rimelig opptatt av det meste, som foregår rundt Isabel. Og tar dypdykk i deler av hennes liv. Etter det jeg har sett av deg her inne. Så hva sier det om deg selv? Til retorikken. Ja, jeg vil tro det er ensomme kvinner der ute, som kan føle et fellesskap. Jeg ser ikke nødvendigvis det som noe negativt. Mange kan ha glede av felleskapet de føler via spillverdenen på nett, eller andre digitale verdner. Som snap chat. Jeg tenker om de skaper glede i noen sitt liv. Bra for de. Og jeg tro de færreste blakker seg, slik det tidvis påstås her. Jeg tror der i mot de færreste av følgerne, søker til Isabell, grunnet de savner en større gjeng eller de støtes av livet hun lever og blir «haters». Det er de ytterste fløyer. At Isabel gjør noe smart er det ingen tvil om. Det er også den beste måten å drive reklame på, for hun når ut til et svært stort publikum. Når hun i tillegg er flott å se på, selges produktene hun fronter også, i langt større grad. Syns du helt ærlig dette er den beste måten å drive reklame på? Sånn seriøst 🤔 Og man trenger ikke være «opphengt» i Raad for å skjønne hva det går i med den familien der. 1 6
Natu Skrevet 3 timer siden #39927 Skrevet 3 timer siden Ellenn skrev (2 timer siden): Jeg tror familien Raad tjener mer penger på de som kritiserer henne her inne, enn de som ikke gjør det. Kritikerne har jo full oversikt, ikke bare over hva IR gjør, men også hva søsknene og andre personer rundt dem gjør. Dette har du sagt utallige ganger før. Tror du vi er så dumme at vi ikke vet på hvilken måte hun tjener penger? Du går på repeat. Kom med noe nytt heller. 1 10
agent Skrevet 3 timer siden #39928 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Syns du helt ærlig dette er den beste måten å drive reklame på? Sånn seriøst 🤔 Og man trenger ikke være «opphengt» i Raad for å skjønne hva det går i med den familien der. Det er merkelig at IR kan drive en sånn aggressiv reklamekampanje og dekker det som en girl chatt, bestiser,elsklinger osv. Jeg skal fortelle dere bla.bla.bla når tiden er inne. IR vennine, besties snapchat konto, spyr ut 70-80% hvis ikke mer, bare reklame for sine produkter. Resten er store Clickbait . 1 3
smiiiley Skrevet 3 timer siden #39929 Skrevet 3 timer siden vilas skrev (27 minutter siden): Tjener ikke penger på meg, da jeg kun ser henne på utforsk en gang ibland. Jeg får ALDRI reklame når man evt ser på henne. Jo hun tjener penger på deg når du ser på utforsk. 2
Velinda Skrevet 2 timer siden #39930 Skrevet 2 timer siden agent skrev (43 minutter siden): @Velinda går det bra❤️ Tusen takk som spør❤️Ja,det går veldig bra❤️❤️ 4
vilas Skrevet 2 timer siden #39931 Skrevet 2 timer siden smiiiley skrev (47 minutter siden): Jo hun tjener penger på deg når du ser på utforsk. Hvordan d ?
vilas Skrevet 2 timer siden #39932 Skrevet 2 timer siden agent skrev (1 time siden): Håper TV2 finner dem å får stilt noen spørsmål før sin premiere den 14.9😂 Premiere 11/9-2026.
agent Skrevet 2 timer siden #39933 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (25 minutter siden): Premiere 11/9-2026. TV2 BAK GLANSBILDENE har premiere 14.9 2 3
Ellenn Skrevet 2 timer siden #39934 Skrevet 2 timer siden Klokkeblomstt skrev (3 timer siden): Det er jo litt komisk å sitte og belære andre om en "usunn besettelse" mens man selv bruker tid på å oppsøke et forum som handler om akkurat den samme personen. Det sier kanskje mer om din egen interesse enn du selv har tenkt over. 😉 Vel..det er også ganske komisk å sitte å belære «elsklingene» om hvor dumme de er som følger IR, når man følger henne vel så mye selv. 3
Ellenn Skrevet 1 time siden #39935 Skrevet 1 time siden vilas skrev (1 time siden): Tjener ikke penger på meg, da jeg kun ser henne på utforsk en gang ibland. Jeg får ALDRI reklame når man evt ser på henne. Du er jo en av de som vet aller mest om IR og livet hennes her inne. Natu skrev (1 time siden): Dette har du sagt utallige ganger før. Tror du vi er så dumme at vi ikke vet på hvilken måte hun tjener penger? Du går på repeat. Kom med noe nytt heller. Som om alt annet som skrives her er nytt? De samme beskyldningene går på repeat igjen og igjen. 1 4
Margit777 Skrevet 1 time siden #39936 Skrevet 1 time siden (endret) dårligbrukernavn skrev (12 timer siden): «tyrkiatenner» er kroner («full» nedsliping med krone («kopi» av tann/støpt) utenpå) eller skallfasetter (delvis nedsliping med limt overflate oppå) Kroner heter det nok ja. Uff idioter som gjør noe sånt. Ei fra 90 days før kronen er satt på Darcy 😄 Endret 1 time siden av Margit777 2
Margit777 Skrevet 1 time siden #39937 Skrevet 1 time siden Trollebolla skrev (5 timer siden): Hva skjedd med Rompa hennes 🙈 Lurer på om rumpe innlegget hennes er satt inn feil vei. Så ei på 90 days det skjedde med 😄😄 (Jasmin) 1
smiiiley Skrevet 1 time siden #39938 Skrevet 1 time siden vilas skrev (1 time siden): Hvordan d ? Klikk = penger. Ganske enkelt. 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #39939 Skrevet 1 time siden vilas skrev (2 timer siden): Hvilke operasjoner har Jack utført ? Nesen ⛷️😅 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå