Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt hun har fått på seg inkognito capsen så ikke noen gjenkjenner henne når hun reiser. Sikkert stor interesse for Isabel i presse Norge de neste dagene :filer:

IMG_4592.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (11 minutter siden):

2026-09-06-56190a05-8c53-4efe-9dc8-4eb06

Jeg tenker på om hun har fått buccal fat removal? Hun hadde jo mye fyldigere kinn tidligere. Det kan umulig bare skyldes vekttap, for hun var jo ikke tykk før heller.

I tillegg ser øynene hennes helt annerledes ut.

Siste bilde er veldig ulik , slik hun se ut. Her nylig bilde tatt av fotograf fra Nettavisen IMG_0548.thumb.png.fc1659f014c9b4d2ab57e0d07387a66f.png

• Nyttig 1
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (17 minutter siden):

Jeg tenker på om hun har fått buccal fat removal? Hun hadde jo mye fyldigere kinn tidligere. Det kan umulig bare skyldes vekttap, for hun var jo ikke tykk før heller.

Det med øyene har jeg også lagt merke til, de er iallefall forandret. Om det er vekttap eller noe annet er ikke godt å si.

Kanskje det er noen med kunnskap om kirurgi her inne?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
agent skrev (8 minutter siden):

Det med øyene har jeg også lagt merke til, de er iallefall forandret. Om det er vekttap eller noe annet er ikke godt å si.

Best å hente inn ekstern hjelp nå Agent, så bildene kan analyseres helt ned til minste detalj.

»venter på at noen kjenner noen som kjenner noen som er kirurg som tidligere eller nå har kommet med en uttalelse ang Isabel sitt utseende før kontra nå»🤭

Evt kan du jo bare poste bildet på ChatGPT og se hva den sier. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Prøver hun å være kreativ med contentet nå.🤮

Manus:

Vise hva vi gjør på business class.

Sitte på fanget til Rosenkålen og kline.

Bare det at mann setter opp mobilen,  for så deretter sette seg på fanget for å filme en kline seanse, er veldig kleint.

Det er langt ifra å leve i nuet. Rett og slett blodharry 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Best å hente inn ekstern hjelp nå Agent, så bildene kan analyseres helt ned til minste detalj.

»venter på at noen kjenner noen som kjenner noen som er kirurg som tidligere eller nå har kommet med en uttalelse ang Isabel sitt utseende før kontra nå»🤭

Evt kan du jo bare poste bildet på ChatGPT og se hva den sier. 

Søren det har jeg ikke tenkt på.😂  

Men dette er mer interessant , enn å analysere en negativ graviditetstest. 😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (8 timer siden):

Skulle ikke IR vise oss før og etter (operasjoner) bilder.

20260906_100436.jpg

På det øverste bildet ser en hvor lik hun er moren sin. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes hun svinner mer og mer inn. Hun ligner virkelig ikke på seg selv lenger, slik hun gjorde før. Øynene er helt innsunkne, og kinnene har også svunnet helt inn. (Kanskje det er en kombinasjon av operasjoner og vekttap?)

Jeg vet ikke om det er fordi hun ønsker å bli så tynn, med tydelig mellomrom mellom lårene og så lite fett på kroppen som mulig. Jack likte jo det sist....2026-09-06-63b0580e-ae82-47e0-89c3-706ae

• Nyttig 7
Skrevet
Zenhouse skrev (9 minutter siden):

På det øverste bildet ser en hvor lik hun er moren sin. 

Hun var prikk lik moren sin👍

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lana01 skrev (33 minutter siden):

Siste bilde er veldig ulik , slik hun se ut. Her nylig bilde tatt av fotograf fra Nettavisen IMG_0548.thumb.png.fc1659f014c9b4d2ab57e0d07387a66f.png

Nei, bildet er ikke tatt nå nylig. Det ble publisert for første gang for 2 år siden, okt 2024. Bildet er tatt Martin Habberstad, for Nettavisen.

Link til artikkelen hvor bildet ble publisert første gang, 2024: https://www.nettavisen.no/kjendis/isabel-raad-apner-om-sexlivet-jeg-har-ingen-filter/s/5-95-2061442

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Zena33 skrev (2 minutter siden):

Nei, bildet er ikke tatt nå nylig. Det ble publisert for første gang for 2 år siden, okt 2024. Bildet er tatt Martin Habberstad, for Nettavisen.

Link til artikkelen hvor bildet ble publisert første gang, 2024: https://www.nettavisen.no/kjendis/isabel-raad-apner-om-sexlivet-jeg-har-ingen-filter/s/5-95-2061442

Ok, men bilder som blir brukt som eksempel er ulik slik hun ser ut, og det  viser at det åpenbart at dette bevist valgt ut , og at man leter etter bilde tatt i rett vinkel 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
agent skrev (45 minutter siden):

Ser ut som hun har rettet på øyet så det ikke skjeler.

Øyemuskeloperasjon.

Endret av Margit777
  • Liker 2
Skrevet
Lana01 skrev (Akkurat nå):

Ok, men bilder som blir brukt som eksempel er ulik slik hun ser ut, og det  viser at det åpenbart at dette bevist valgt ut , og at man leter etter bilde tatt i rett vinkel 

Ikke det jeg svarer deg på. Jeg var bare ute etter å rette opp informasjon om når bildet du omtalte ble tatt. Et godt bilde, men altså ikke noe som har blitt tatt nå nylig.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Lana01 skrev (48 minutter siden):

Nei har du fulgt med på den gule appen i det siste så ser du at det er sånn hun ser ut nå. Bilde i Nettavisen er ikke nytt. Så det siste bilde er faktisk sånn hun ser ut nå av. Av de 3 bildene på rad.

Endret av Juste_moi
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Juste_moi skrev (1 minutt siden):

Nei har du fulgt med på den gule appen i det siste så ser du at det er sånn hun ser ut nå. Bilde i Nettavisen er ikke nytt. Så det siste bilde er faktisk sånn hun ser ut nå av. Av de 3 bildene på rad.

Ja det har jeg, og jeg er uenig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Eli27 skrev (3 minutter siden):

Hvordan får man lastet opp bilde her på KG? 

Trykk på legg til fil , og hent fra bildebiblioteket 

Endret av Lana01
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (19 minutter siden):

Jeg synes hun svinner mer og mer inn. Hun ligner virkelig ikke på seg selv lenger, slik hun gjorde før. Øynene er helt innsunkne, og kinnene har også svunnet helt inn. (Kanskje det er en kombinasjon av operasjoner og vekttap?)

Jeg vet ikke om det er fordi hun ønsker å bli så tynn, med tydelig mellomrom mellom lårene og så lite fett på kroppen som mulig. Jack likte jo det sist....2026-09-06-63b0580e-ae82-47e0-89c3-706ae

Dama er jo veldig veldig syk….  Ikke vanskelig å se dette! 🥺

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (1 time siden):

Dette er bare skremmende og trist å se. Hun var jo så smellende vakker, mens nå er hun åpenbart veldig syk. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Lana01 skrev (9 minutter siden):

Trykk på legg til fil , og hent fra bildebiblioteket 

Får kun opp «sett inn bilde fra URL» 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...