Johanne Regine Skrevet i går, 20:36 #40561 Skrevet i går, 20:36 Lana01 skrev (Akkurat nå): At man har problemet med det, tenker jeg er et tegn på at man er litt for opphengt i livet hennes . Hun kan lage så mange grupper hun vil for min del. Jeg kan fremdeles ha en mening om det 1 14
agent Skrevet i går, 20:44 #40562 Skrevet i går, 20:44 Sirah skrev (21 minutter siden): Nei du kan så si…. Jeg ser du rakk å sitere innlegget mitt før jeg rakk å redigere det. Jeg misforsto innlegget til personen jeg siterte og innså det i det jeg postet. Slettet siteringen og svaret mitt. Beklager til denne personen. 😇
agent Skrevet i går, 20:47 #40563 Skrevet i går, 20:47 Johanne Regine skrev (11 minutter siden): 10 år og heter Shirog når det passer henne… Det er så patetisk 10 1
antiraad Skrevet i går, 20:59 #40564 Skrevet i går, 20:59 Galskapen lenge leve. Det finnes personer som skriver på den nye fan klubb siden at de har notert ned navnene på alle som har kommentert negativt om IR. IR skal bare ta kontakt så får hun liten over så kalte haters....hva skjer med denne verden?? 6 19
Tenkeselv Skrevet i går, 21:00 #40565 Skrevet i går, 21:00 antiraad skrev (Akkurat nå): Galskapen lenge leve. Det finnes personer som skriver på den nye fan klubb siden at de har notert ned navnene på alle som har kommentert negativt om IR. IR skal bare ta kontakt så får hun liten over så kalte haters....hva skjer med denne verden?? Det verste med det du beskriver her at RS er at kke de som er creepy for henne, nei det er oss andre 🤣🤣 14
Zena33 Skrevet i går, 21:02 #40566 Skrevet i går, 21:02 antiraad skrev (Akkurat nå): Galskapen lenge leve. Det finnes personer som skriver på den nye fan klubb siden at de har notert ned navnene på alle som har kommentert negativt om IR. IR skal bare ta kontakt så får hun liten over så kalte haters....hva skjer med denne verden?? Minner meg om ting som foregikk under 2.verdenskrig dette… Ingenting overrasker meg når det gjelder squaden da, de kunne godt ha starten en krig for å utrydde all kritikk de. 1 8
Johanne Regine Skrevet i går, 21:07 #40567 Skrevet i går, 21:07 antiraad skrev (7 minutter siden): Galskapen lenge leve. Det finnes personer som skriver på den nye fan klubb siden at de har notert ned navnene på alle som har kommentert negativt om IR. IR skal bare ta kontakt så får hun liten over så kalte haters....hva skjer med denne verden?? Notert navnene faktisk. Fordi noen var kritisk til dyreplageri. For en gjeng!!!! 5 10
Othelia08 Skrevet i går, 21:11 #40568 Skrevet i går, 21:11 Johanne Regine skrev (Akkurat nå): Notert navnene faktisk. Fordi noen var kritisk til dyreplageri. For en gjeng!!!! Skal hun/de gå mannsterk for å ta ned NOAH også nå da eller? Siden de også postet kritikk?👀 5 4
Othelia08 Skrevet i går, 21:12 #40569 Skrevet i går, 21:12 Noen kommenterte at det familien Raad går gjennom nå er psykisk vold(!) og at det er like ille som dyremishandling 3 4
Johanne Regine Skrevet i går, 21:13 #40570 Skrevet i går, 21:13 Othelia08 skrev (Akkurat nå): Noen kommenterte at det familien Raad går gjennom nå er psykisk vold(!) og at det er like ille som dyremishandling Hjelpes! Nå tar de virkelig helt av. Tror ikke Isabel har det så vondt. Du drikker champagne og koser seg på Madivene 4 6
Realista Skrevet i går, 21:17 #40571 Skrevet i går, 21:17 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Det er jo akkurat dette mange vil frem til,🤔 De som var med på selve handlingen bør stå til ansvar og ikke forsvares av Isabel. Det er jo det hun gjør ? Forsvarer sin elskede Voldemort….😡 EN setning fra henne om Jack. Og det er det man henger seg opp i 🙄 Resten velger man å overse. De som var der sier det samme. Men tastaturkrigerne vet som alltid best og koker i hop 👺 5
Realista Skrevet i går, 21:19 #40572 Skrevet i går, 21:19 Lana01 skrev (1 time siden): Han publiserer løgn , som sier at Isabel var tilstedet, men dette vet du jo Det sier noe om troverdigheten hans. Hehe, ute etter klikk han også - men det velger folk her og overse 🤪 2
antiraad Skrevet i går, 21:20 #40573 Skrevet i går, 21:20 Johanne Regine skrev (11 minutter siden): Notert navnene faktisk. Fordi noen var kritisk til dyreplageri. For en gjeng!!!! Nei det gjaldt ikke spesifikt denne saken. Det gjaldt inne på ei Facebook gruppa til RS gjenget. Alle som noen gang hadde sagt noe negativt var blitt notert ned.... 2
Realista Skrevet i går, 21:22 #40574 Skrevet i går, 21:22 Zena33 skrev (20 minutter siden): Minner meg om ting som foregikk under 2.verdenskrig dette… Ingenting overrasker meg når det gjelder squaden da, de kunne godt ha starten en krig for å utrydde all kritikk de. Leser du det du skriver før du poster? 2. verdenskrig? Seriøst??? 2 6
Lzzy Skrevet 23 timer siden #40575 Skrevet 23 timer siden Johanne Regine skrev (8 minutter siden): Hjelpes! Nå tar de virkelig helt av. Tror ikke Isabel har det så vondt. Du drikker champagne og koser seg på Madivene Bare pengene strømmer inn på konto, så gir hun totalt faen. Så sykt at folk ikke skjønner det. 4 1 5
Johanne Regine Skrevet 23 timer siden #40576 Skrevet 23 timer siden antiraad skrev (5 minutter siden): Nei det gjaldt ikke spesifikt denne saken. Det gjaldt inne på ei Facebook gruppa til RS gjenget. Alle som noen gang hadde sagt noe negativt var blitt notert ned.... ahh skjønner👍 1
Zena33 Skrevet 23 timer siden #40577 Skrevet 23 timer siden Realista skrev (10 minutter siden): Leser du det du skriver før du poster? 2. verdenskrig? Seriøst??? Er du historieløs? Man drev med lister da også, med folk man skulle angi og hvorfor. Du skjønner at det er angiveri som er fellesnevneren her, eller har du dratt dette lengre i eget hode? 1 13
Velinda Skrevet 23 timer siden #40578 Skrevet 23 timer siden Er jo en god ting med at IR starta sine egen fangruppe på fb er at hun har samla alle de lettlurte og galeste damene litt oppi åra på et sted,så nå kan alle psykologistudentene melde seg rett inn i galehuset og få ganske så brei og sikkert nyttig studietid 3 1 4
agent Skrevet 23 timer siden #40579 Skrevet 23 timer siden Johanne Regine skrev (1 time siden): 10 år og heter Shirog når det passer henne… Det er så patetisk 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå