Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JeAnetteDahl skrev (57 minutter siden):

Jeg ler meg nesten i hjel av at folk først har fått øynene opp for dette nå. Denne Temu-versjonen av en Kardashian har vært et patetisk menneske lenge før dagens outrage-gjeng plutselig oppdaget henne.

At folk nå sitter og "sipper", tar avstand, fordømmer og skal dissekere det hun har gjort, er nesten komisk. Hvor var denne moralske indignasjonen tidligere? Dere som har fulgt henne, klikket, kommentert, delt og heiet, har jo vært med på å enable hele sirkuset. Indirekte har dere selv bidratt til å holde maskineriet gående.

Mens hun har tjent seg rik på oppmerksomheten deres, har dere brukt tid og energi på å følge en influenser hvis fremste "meritt" tilsynelatende er at hun har vist litt hud og kropp på TV. Likevel klarer folk på mirakuløst vis å gjøre henne til et forbilde.

Det mest fascinerende er egentlig hvor fort popularitet blir forvekslet med karakter. Bare fordi noen er kjent, betyr det ikke at de fortjener respekt, beundring eller en eneste følgers oppmerksomhet.

Så i stedet for å pumpe ut enda 1000 kommentarer om hvor forferdelig hun er, Unfollow, blokker og gå videre. Hvis dere virkelig mener alvor, slutt å gi henne OPPMERKSOMHET!!!

Når folk slutter å klikke og følge, er vel den eneste måten slike F-kjendiser og influensere faktisk lærer på.

Hun har fått flere følgere etter Guccu-gate. Snodig hvor delte folk er angående dette her. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Kan bli flere stormer her🧐

Flere og flere følgere da… 🤷🏻‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Selvfølgelig hadde hun med filmteam når hun kjøpte hele lekebutikken i India. Hadde vel ikke gjort det uten filmteam på slep. Blir så uvel av henne.  På Maldivene og hyler som en gærning av delfinene som hun har sett 100 ganger før

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Eneste grunn at jeg har engasjert meg vedr denne gjengen og henne. Er at jeg hater dyremishandling. Men jeg kommer aldri til å gå inn på noen av hennes plattformer. De vil aldr få et klikk. Bare trist å se at folk slår ring om slike folk og forsvarer de. De er så kyniske og stormannsgale . Eneste håpet er at denne Snapchat verden rakner. 

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (20 minutter siden):

Ser ikke ut til at det er helt innafor: 

IMG_4613.jpeg

IMG_4614.jpeg

IMG_4615.jpeg

I tillegg deler hun sensitive personopplysninger. Så det er jo ekstra ille.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (31 minutter siden):

Alle som var i rommet hadde ansvar.

Ingen av dem tok ansvaret for å stoppe mishandlingen av Gucci.

Det var mer viktig å skape content,  drikke champagne og ha det festlig.

Det var ingen der som tenkte på Gucci's ve og vel.

DETTE!

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
ASU skrev (2 timer siden):

Her bekrefter Mathilda (Matty) på TikTok at det var en mann som gjorde det (kastet Gucci). 

Tyder da mest på at det må være kjæresten til Sidra, siden han blir anonymisert. Eller evt samboeren til Shehed, som også blir anonymisert, men hun har jo gått ut å sagt det ikke er han… 

IMG_2661.png

image.thumb.jpeg.16421dd670811ccfde4f07769f4a9fa4.jpegHvem er dette da? Er det noen som har lagd AI? Ser kvinnelig ut for meg.

Endret av Margit777
Skrevet

Jeg har liten tro for at hendelsen med Gucci, får  noen følger for oppslutningen rundt Isabel. Hun mister nok noen av følgerne, men de fleste som følger henne jevnlig på snap, ser nok at hun ikke kan klandres, for en hendelse, hun ikke var delaktig av eller viste fant sted. De som klandrer henne er gjerne, de samme som alltid vil. Eller de, som kun leser ting ut av  kontekst. Og ikke følger henne i utgangspunktet. 

Og når det gjelder de som alltid oppfordrer til avfølge Isabel og  «ikke skjønner»hvorfor folk følger henne Er de som alltid de som er ivrigst i kommentarfelt og skriker høyest opp. De elsker at det skjer ting de kan klandre henne for. Det øker engasjementet deres. Det ser en tydelig her inne. Jeg vil tro de fortsatt vil følge henne og alle rundt Isabel,  i alle kanaler.  Så noen boikott her har jeg ingen tro på. 

Nå starter det opp på prime video og jeg vil tro det fort dukker opp nye følgere. I sær fra Danmark og Sverige.  

• Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (54 minutter siden):

Lurer på pm RS har gitt godkjenning til at lederen deres kan legge ut screenshot av innlegget deres med fullt navn og profilbilde fra en privat FB gruppe på en åpen snap? (Jeg som har skjult de her) . 
Kan vel ikke være lov? 

IMG_4612.jpeg

IMG_4611.jpeg

Disse folka hadde kjøpt fisen hennes på glass.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Margit777 skrev (2 minutter siden):

Nå må ikke du gi henne ideer.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (38 minutter siden):

Det er nok lettere å spy ut edder og galle her inne, som anonym, det må være skikkelig ubehagelig å lure på om en er på svarteliste hos Isabel. Avslørt på en måte. ♠️

Har ikke spydd ut eder og galle. En del av det jeg har skrevet her som handler om Gucci, skrev jeg også i det kritiske innlegget mitt på Facebook, under fullt navn. Men når sektmedlemmene hennes fører lister over alle som skriver en kritisk kommentar, så begynner det å gå for langt. Isabel har og ved flere anledninger hengt ut folk på sin Snapchat, til nærmere 400 000 mennesker. Er det ok, synes du? Bryr meg ikke om jeg ikke får komme inn i det nye gruppa forresten, men det er hva de eventuelt gjør med denne informasjoen, som skremmer meg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Doris Becker skrev (3 timer siden):

Som jeg har forsøkt å formidle tidligere, så er dette mennesker som åpenbart ikke burde vært på TV. Det mest kritikkverdige er imidlertid at ingen profesjonelle aktører tar ansvar og setter foten ned.

I den pågående konflikten rundt Ivorie Studio har Raad selv uttalt at hun sliter så mye med angst og traumer at hun det siste året ikke har vært bevisst på hva hun har signert. Hun hevder dermed å ha blitt lurt opp i stry av operativ ledelse og partnere. Men i nøyaktig samme periode har Beauty Rebels inngått samarbeid om det nyoppstartede selskapet BXR AS, og Prime Video har signert kontrakt med henne om en ny serie.

Prime Video og Salto Film og Fjernsyn markedsfører serien nettopp med at seerne skal få innblikk i hennes "dype personlige kriser, panikkanfall og traumer" bak fasaden i Dubai. Dette underbygger poenget mitt om at profesjonelle aktører kynisk bruker alvorlig mental helse som underholdning og klikkagn.

Etter berettiget kritikk av hvordan denne familien behandler hunden Gucci ,som også er en del av TV-serien, så går hun nok en gang i forsvarsposisjon, tar offerrollen og samler sine mest lojale fans i en nyoppstartet lukket gruppe. Her har hun full kontroll og kan styre narrativet helt selv. Raad har i denne gruppen også bedt medlemmene om å lage en liste over "haters" slik at disse kan blokkeres.

Det er lett å glemme at disse lojale følgerne også er målgruppen og kundegruppen hennes. Det hun gjør nå, er å knytte enda sterkere emosjonelle bånd gjennom en utpreget "oss mot dem"-taktikk, som i neste ledd vil føre til økt salg av produktene hennes. At en slik form for manipulerende markedsføringsteknikk i praksis er lovlig, er sjokkerende.

Samlet peker alt dette i en retning jeg mener er svært graverende. Det må gå en grense et sted. Denne familien trenger profesjonell hjelp og skjerming, ikke et eget TV-show.

Ekstremt godt oppsummert!👍👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Men kan du være enig i at en bedrift er ansvarlig for inntrykket sine ansatte gir når de ansatte er på reis på vegne av bedriften?

Stråmann. Dette er ikke en bedrift med daglig leder og ansatte. 

• Nyttig 2
Skrevet
Margit777 skrev (9 minutter siden):

😂😂😂

• Liker 4
Skrevet
Lykkeliten* skrev (Akkurat nå):

Stråmann. Dette er ikke en bedrift med daglig leder og ansatte. 

Nå var vel hotellrommet betalt av produksjonsselskapet?

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Nå var vel hotellrommet betalt av produksjonsselskapet?

Og? Isabel står ikke ansvarlig for andres handlinger uansett. 

• Nyttig 3
Skrevet
like skrev (1 time siden):

Likte den "Temu versjon av  Kardashian"   Fiiiine 🤩Det blir der nye navnet nå😂

Litt langt. Vi trenger en forkortelse. Temu-K? Temu-Kard?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (2 timer siden):

Lanseringen av julekalenderen er på søndag, det har vært planlagt en stund. 

Er du ansvarlig for alt din familie gjør?

Dette var ikke i Isabel sitt hus, det var på et hotel i forbindelse med et arrangement Prime sto for, og det er ikke Isabel som har ansvar for hunden, men søsteren. Hunden ble omplassert for flere år siden. 

Har de tatt eierskifte på hunden?omregistrert chipen?det tror jeg neppe,Shehed vet ikke hvilken oppdretter den kommer fra og IR hadde rota vekk stamtavlen,så lenge IR står som eier har hun ansvaret for at hunden hennes har det bra å ikke blir utsatt for mishandling,regner med at hunden er registrert i NKK og dyreID

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Johanne Regine skrev (3 minutter siden):

Litt langt. Vi trenger en forkortelse. Temu-K? Temu-Kard?

Temu-gjengen? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Ugresset skrev (47 minutter siden):

Kan noen spoile serien?

Har ikke sett den, men tipper den har en dose barndomstraumer, ei mor med en mentalt alder på 12, gråting, pupper, hud, Dubai, Gjøker, konkurs, Gucci, hjernevaska sektmedlemmer, en halvtom engelskmann med spraytan og operert nese. Mer gråting, girl power, villa, food deliveries, VM, Maldivene. Alt nøye regissert for at Isabel skal tjene mer penger

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...