Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Nå finnes det personer som ikke eier grenser, lyver og ikke har noen betenkeligheter med å gå personlig til angrep på personer de ikke liker. Tiril er jo et godt eksempel på dette. Så det holder ikke å ha holdt seg til norsk lovverk. Har man kritisert kan syke mennesker gå på deg personlig. Nå er jo Tiril snudd og sikkert på siden til de som er kritisk til Isabel nå, men Tiril er nok ikke alene i å være syk og det skulle ikke forundre meg om det finnes andre som er villige til å gå langt i å forsvare Isabel.

Vi ser det samme rundt kjendiser og andre influensere og. Er derfor det er blitt risikosport å være på sosiale medier med fullt navn. Plutselig får man telefon fra barnevernet etter en anonym bekymringsmelding fordi man trykket på hjerte på en kritisk kommentar til Isabel.

Ja , vi så jo mannen som ble dømt i Sverige , som stakket Bianca Ingrosso., og det finnes mange slike eksempler 

så godt poeng tror nok fort Isabel vi få advokaten til å se nærmere inn på dette, om hun mistenker profiler for å være Tiril , eller andre syke mennesker .  

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doris Becker skrev (6 minutter siden):

Vi får håpe [email protected] følger aktivt med på hva som skjer.

Ekstra episode den 14.9 hadde vært gull.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Det finnes faktisk en video🧐 Shehed sto å filmet.

Ja, at det ble filmet en video er nok helt sikkert. Men det hevdes nå i tråden at det ikke var selve videoen som ble lagt ut i første omgang, men et stillbilde med musikk.
Hva som er fasiten på akkurat det, vet jeg ikke. Men hvis det faktisk ble publisert en video, regner jeg med at den allerede hadde ligget ute på nett et sted nå. Jeg tipper de involverte har slettet alt råmateriale i ren panikk...Med mindre noen av dem sparer på klippet for å selge det videre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner jeg er litt bekymret for ...Mathilda hun het? Å være den som la ut denne videoen må være vanskelig og hun er vel relativt ung? Håper hun har gode voksne rundt seg. 

• Liker 4
Skrevet

Ser svenske medier har også postet saken. Fint de reagerer på dyreplageri.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Lana01 skrev (18 minutter siden):

Ja , vi så jo mannen som ble dømt i Sverige , som stakket Bianca Ingrosso., og det finnes mange slike eksempler 

så godt poeng tror nok fort Isabel vi få advokaten til å se nærmere inn på dette, om hun mistenker profiler for å være Tiril , eller andre syke mennesker .  

Denne anbefales. Skal ikke røpe noe. Men svært sykt. 
https://tv.nrk.no/serie/hvorfor-hater-alle-my-martense

• Nyttig 3
Skrevet
adriana32 skrev (9 minutter siden):

Håper hun har gode voksne rundt seg. 

Jeg hadde ikke satset for mye på det.

Skrevet
Snoopy82 skrev (46 minutter siden):

Jøss, datteren? Voksen datter da? Artig at man føler man må unnskylde/ forklare seg for at man har sett noe på det. 

Husk ingen brukerdebatt her inn 🙂

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

Husk ingen brukerdebatt her inn i men i  mitt hus har vi hatt Prime kanalen i mange mnd. Så ingen problemer med å se serien her hjemme om jeg får tid en gang.

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke satset for mye på det.

Tror ikke hun Matilda tar det noe seriøst. Hun la ut på snappen sin i dag eller i går om at hun drev å bokset å sa «se her dere, nå får jeg bank» og ler det hele bort. Latterlig uansett hvor ung man er. Ta ansvar! 

• Liker 4
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (3 timer siden):

Har du kjennskap til denne rasen?? Det er nesten ingen hunder som ikke blir redd når de mister fotfeste under seg, men det værste i denne situasjonen er vel at de kaster en seniorhund som er av en rase som er skjør fra før. Det er ikke store dytten som skal til for at de kan bli skadet! Siden dette filmes, så misstenker jeg at ham ble ikke kastet bare en gang! Særs tomme i topplokket de som forsvarer dette. 

Jeg svarte ang veterinæren som SÅ frykt. Hvordan kan man SE det på det bildet?

Bendie skrev (2 timer siden):

Så det er det neste  at det er Isabel som kaster? Selvom hun hvite klær på seg?  En ser flere bilder av intervjuer den dagen med kun Isabel til stede. Hvorfor er det så vanskelig å svelge at hun ikke er til stede? 

Det kan man lure på. 

Velinda skrev (2 timer siden):

Vet du at hun ikke er til stede?var du der?

I følge flere her inne er hun jo limt inntil Jack, så siden hun ikke er det må hun jo være opptatt et annet sted. 

Velinda skrev (2 timer siden):

Du prøver å rettferdiggjøre hendelsen,vrir og vender på alt som kan vries på

Jeg rettferdiggjør ikke at man kaster hen hund gjennom lufta, men jeg synes man skal legge skylden på de som faktisk gjorde det, ikke lage en historie bare for å kunne anklage Isabel. 

Margit777 skrev (2 timer siden):

Ingen vet når bildet ble tatt, regner med det er litt sent på dagen, det ser mørkt ut. Personen er blitt sladdet, så at det er noen høyt oppi Raad hiriakiet kan vi jo regne med. Og Jack er ikke sladda, regner med han er under dronninga. Og de må ha visst dette ikke ville blitt tatt godt i mot siden personen har fått en passende smiley oppå ansiktet sitt.

Personen har nok blitt sladdet fordi vedkommende ikke vil være offentlig. 

agent skrev (22 minutter siden):

Det finnes faktisk en video🧐 Shehed sto å filmet.

Vet du det sikkert? Hva om hun tok bilde, eller hadde kameraet snudd mot seg, og snakket til kamera?

• Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (5 minutter siden):

Jeg svarte ang veterinæren som SÅ frykt. Hvordan kan man SE det på det bildet?

Det kan man lure på. 

I følge flere her inne er hun jo limt inntil Jack, så siden hun ikke er det må hun jo være opptatt et annet sted. 

Jeg rettferdiggjør ikke at man kaster hen hund gjennom lufta, men jeg synes man skal legge skylden på de som faktisk gjorde det, ikke lage en historie bare for å kunne anklage Isabel. 

Personen har nok blitt sladdet fordi vedkommende ikke vil være offentlig. 

Vet du det sikkert? Hva om hun tok bilde, eller hadde kameraet snudd mot seg, og snakket til kamera?

Screenshot_20260911_170109_Facebook.jpg

• Nyttig 1
Skrevet

Humoretaten på NRK gjør selvfølgelig et nummer av det. IR er virkelig i hardt vær 😆 tror hun er glad for at hun er på Maldivene og ikke i Norge på premiere dagen 

IMG_9005.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Har faktisk så lite å gjøre i dag. For de som er interessert, se spoiler fra episode 1. Mind you, dette er i notatform, det er en del tilbakeblikk, litt fra snap, litt fra andre ting, og der hun forteller om ting i intervju-form. Har ikke tatt med absolutt alt, selv om det kanskje virker sånn. De som har sett serien og vil fylle inn, må gjerne det. Kommer med episode to og tre så snart jeg har sett de, for det er de som ligger ute på Prime. 

Spoiler

Episode 1: 

- Har hun vært en delfin i sitt forrige liv? Delfinene hopper.Er Jack den rette for meg? Ingen delfiner hopper. Ikke før litt senere i introen, da hyler hun av glede

- Savner meningen med livet

- har det veldig tungt, ingen skjønner det

- Rami elsker å ha en rik søster, det drypper jo på han

Intro over, tilbake til "hytta".

- finne kjærligheten, tekster eksen, eller dø single?

- sendte melding til eksen på hans bursdag, han svarer ikke på to dager. Prater sammen med venninnegjeng i Oslo. Savnet han i fire år. Livredd for å havne der hun var med han før, derfor det har vært vanskelig å finne andre kjærester, tøft brudd, heavy.

- tilbake i Dubai, kaos, mye som skjer. Er i gammel leilighet, sikkert den før villaen til mange millioner.

- jobber fra sekunder hun våkner til hun sovner

- Søstra sier at Isabel har snappet 436 000 ganger i løpet av to år, ca 600 snapper hver dag 

- Rami sier Isabel tjener flere millioner hver mnd. "Hun har klart å skaffe et helt fantastisk liv for alle oss da", takknemlig for det. 

- opp med nebbet, reise til India, forholdene på skolen.

- donerte en million kroner for å bygge skole 

- tok med seg alle søskene til India, dele opplevelsen med de 

- mora sier at Raad-familien er gal, mye rart i familien 

- viktig for Isabel å hjelpe andre, vet hvordan det er å vokse opp uten noe, vokse opp i frykt, fosterhjem 

- Byttet fra Shirog til Isabel for å slippe vonde minner knyttet til navnet, komme seg bort fra det 

- ble rørt av å se alle barna på skolen, de møtte opp for å takke henne 

- stikker til en butikk for å kjøpe ting til barna, sekk, pennal og slikt for å gi til alle barna. 

- Full circle, healing av barnet Shirog når hun kan hjelpe alle barna som ikke har det så greit, emosjonelle søsken 

- Tilbake til Maldivene, blir aldri å ta penger for gitt 

- endelig fått svar fra Jack på melding, dette er faren til hennes barn 

- kort tilbakeblikk til da hun var sammen med han, og da var de sammen i ca to år. Soulmate. Tenk om det ikke er som før, hun har sammenliknet alle med han

- ingen vet om han, ikke snap, ikke mora 

- gruer seg til å si det til mora, facetimer henne, viser rosene til mora, "helvette om du går til ham igjen" svarer mora, han er dritt, ikke gå tilbake. Isabel forteller eksakt om hvordan det egentlig var, med trust issues, dårlig selvtillit, første år var dans på roser, andre året ble mer hverdag, det begynte å gå nedover. Isabel som gjorde det slutt. Hun antok at han var utro da han var på Ibiza med gutta. 

- hun kunne latt være å grine på sosiale medier, hun går til krig da han finner seg en rebound, mistet kontroll over sin mentale helse, aldri kommet over Jack 

- mora syns Jack er idiot, han kommer til å lure henne 

- Isabel ringer sine søsken, prøver å få de til å støtte henne, mora slenger dritt om Jack, tror det var Shehed som støttet Isabel. Rami er usikker. 

- Brått ut for å se delfiner, dette har vi sett på snap før 

- svømmer med delfinene, de snakker med henne 

- neste episode: skal møte jack, skal gifte seg og bli gravid. Elsker å være forelsket.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lana01 skrev (1 time siden):

Så disse navnene er samla inn for at advokaten hennes skal gå gjennom de?høres veldig spesielt ut

• Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (4 minutter siden):

Så disse navnene er samla inn for at advokaten hennes skal gå gjennom de?høres veldig spesielt ut

Nei det tror jeg ikke , først og fremst er det nok for å luke ut, hvem hun ikke vil ha med videre .Allikevel er det noen der som peker seg ut , som unormalt opphengt i henne» stalker» livet hennes Skal en ikke være så sikker på at det ikke  skjer, men det er bare gjetting fra min side. Jeg aner ikke hva hun tenker 

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (32 minutter siden):

Screenshot_20260911_170109_Facebook.jpg

Klarer du å se om hun filmer seg selv eller ut i rommet på det bildet?

• Nyttig 1
Skrevet
adriana32 skrev (1 time siden):

Jeg kjenner jeg er litt bekymret for ...Mathilda hun het? Å være den som la ut denne videoen må være vanskelig og hun er vel relativt ung? Håper hun har gode voksne rundt seg. 

Hu er vel på samme alder som Sidra

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Tittitt skrev (2 timer siden):

Samme om det er I eller S som er eier på papiret, Gucci er der, på et hotell med fulle mennesker, fordi I trengte ham som en rekvisitt til fotograferingen. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg ha tatt med en av hundene mine på hotelltur med fulle folk. Hunder blir veldig usikre rundt alkoholpåvirkede mennesker, og Gucci er ikke akkurat kjempe stødig fra før.

Hadde jeg hatt behov for en av hundene mine på et bilde, eller et intervju, hadde jeg gitt klar beskjed om at ingen alkohol skal konsumeres, før hunden har blitt hentet av den som skal passe den resten av dagen. Om det er en edru person der som liksom «passer på» er knekkende likegyldig, hunden vet da ikke det, og merker uansett at det er mennesker som er alkoholpåvirket der.

Det høres kanskje ut som en overdrivelse for mennesker som ikke har lang erfaring med dyr, men det skal lite alkohol til før dyrene merker det, og blir redde.

i er ansvarlig for a sette hunden i den situasjonen.

Løgnen om at Jack bare tilfeldigvis reddet Gucci er jo helt syk, og at hun har fått resten av gjengen til å holde tett er jo villt. Hadde jeg vært Shehed så hadde jeg outa både I og Jack.

Hvordan vet du at de var fulle? Har de sagt at de var det eller er det noen som bare antar det? 

Endret av Heike72
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...