Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eplet faller sjeldent langt fra stammen, og historie har en tendens til å gjenta seg…… Hvem er det som har utsatt et uskyldig liv for noe grusomt nå?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snoopy82 skrev (21 minutter siden):

Huff ja, får rapportere meg selv, men når vi først er inne på det så legger jeg ved et par andre retningslinjer jeg tenker brytes over en lav sko her inne. Helt og delvis. 

Vi tillater ikke posting av innhold som består av:

* Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler.

* Latterliggjøring.

* Brukerdebatt, brukerangrep eller brukerforfølgelse.

* Persondebatt eller personangrep.

* Spekulasjoner eller ryktespredning.

* Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold.

* Avsporinger

I grunn rart denne tråden ikke er stengt for moderering. 

(Det er visst tråden om podcasting)

Ingenting av dette du nevner gjelder d jeg skrev. Da var d du som "haselerte og  kom med synsing/ påstand.🙂🤔

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Bellabellee skrev (1 minutt siden):

Så serien. Her er gruppebilde av crewet på Bali! Ene dama er sladdet 💀🙈

IMG_6276.jpeg

Hva for noe AI-slop er dette? :ler:

image.png.4534827d693ea15008c4339068d51a74.png

• Liker 2
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (1 time siden):

Klarer du å se om hun filmer seg selv eller ut i rommet på det bildet?

Det fremstår så fryktelig desperat når man ikke engang selv har hørt hva Shehed har sagt. Hun unnskyldte også at hun stod der å filmet hendelsen. Ærlig talt altså, at du gidder 

Endret av Tenkeselv
Rettet et ord
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Jeg ble godkjent jippi

Yes😎🤞

• Nyttig 1
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Da får du ligge lavt i terrenget:fnise:

Dette er meg 🪰🪰🪰🪰🪰

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Trixie99 skrev (58 minutter siden):

«- Byttet fra Shirog til Isabel for å slippe vonde minner knyttet til navnet, komme seg bort fra det»

haha da er det jo ganske sjukt at hun kaller hjemmet sitt for «villa shirog», og tilogmed brodert gjestehåndklærne med det🤔🤣

Kvittet seg med navnet men ikke menneskene som har forårsaker hennes "traumer". Det er direkte kvalmt hver gang hun blir til "lille Shiroq".

• Nyttig 9
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (7 minutter siden):

Trykka litt feil her

Endret av Tenkeselv
Trykka litt feil så ble dobbelpost
Skrevet
Trixie99 skrev (59 minutter siden):

«- Byttet fra Shirog til Isabel for å slippe vonde minner knyttet til navnet, komme seg bort fra det»

haha da er det jo ganske sjukt at hun kaller hjemmet sitt for «villa shirog», og tilogmed brodert gjestehåndklærne med det🤔🤣

Ikke nok med det, hun har kontakt med de som sviktet mest. Ikke bare sviktet men også mishandlet henne. Nå er det filming, bursdagsfeiring og ferie med den/de.

Men hva gjør mann ikke for penger.

Kynisk,kalkulerende og manipulerende .

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (11 minutter siden):

Ingenting av dette du nevner gjelder d jeg skrev. Da var d du som "haselerte og  kom med synsing/ påstand.🙂🤔

Jeg sa heller ikke at det gjaldt det du skrev, jeg skrev bare at siden man først var inne på regelbrudd så kunne man minne på fler. Du har forsåvidt brutt på andre kommentarer da, men som du sier er ikke brukerdebatt lov så greit å stoppe da. 

• Liker 2
Skrevet
Ford3000 skrev (37 minutter siden):

Episode 3 for de som er interessert. Hvis dette var teit, behøver jeg ikke ta for meg de neste som kommer altså. Bare vet at det er flere som ikke har Prime og som har fjernet Prime de siste dagene. 

Skjul innhold

Episode 3, romantisk date på Maldivene

- intro, det var en fantastisk Bali-tur, nervøs for å møte Jack igjen. Tenk om han syns hun er dritstygg. Livredd for å miste kontroll, at det går til helvette, ny kjærlighetssorg. Samtidig får hun ikke Jack ut av hodet. Hun må prøve.

- Jack pakker kofferten. She broke my heart. Sikkert derfor han aldri tok kontakt. Han tenker ikke engang på om de skal bli kjærester, for de begge skjønner nok hva som kommer til å skje.

- Isabel ser for seg at nå starter livet med han på ny, og at de skal være sammen for resten av deres liv

- tilbakeblikk, en mnd tidligere, tilbake til samtalen i episode 1, da hun fortalte mora om Jack. Shehed støtter, han var ikke engang utro. Mora blir å sparke Jack i ansiktet, han er dritt. Isabel elsker Jack. Mora forlater samtalen. Isabel må velge mellom mora eller Jack.

- Jack er i England, ikke fortalt noen om at han drar. A very messy breakup, de var to unge stabeiser. Endelig skal han få dronningen sin tilbake. Mentalt har hun vært med han siden bruddet. Han elsker henne

- Sidra og Rami er i Dubai, snakker om Isabel og Jack. Rami ber henne være forsiktig, at hun er delulu. De har leiligheten for seg selv, fucker opp leiligheten hennes.

- Shehed mener Isabel mangler en mann i livet sitt

- Maldivene, 1.februar, han har med seg blomster. Løfter henne opp, gjensynsglede, kliner, smiler, klemmer 

- det føles som at det er det mest naturlige i hele verden 

- blomster på rommet, roser over alt
- fire dager sammen på Maldivene, ser på delfinene sammen, romantisk date, private dinner på beachen, prate sammen, si unnskyld til hverandre, de har vokst opp 

- på den fjerde dagen ligger de på terrassen og ser på solnedgangen, og spør om hun vil bli hans igjen, ugly cry, akkurat tatt botox, de er offisielt kjærester 

- Back to Dubai, Isabel møter Sidra og Rami i Isabel leilighet. Hun sier at hun har kjæreste nå. Rami stusser over at de er blitt kjærester igjen på bare fire dager, samme med Sidra. Fire fuckings dager. De har snakket ut om alt

- Isabel skal bli gravid nå og gifte seg nå, Rami og Sidra sitter der målløse, det går alt for fort 

- Isabel ønsket seg en bedre reaksjon, men hun er enig om at det høres fort ut 
- en hel tirade om fire dager, Maldivene er honeymoon, romantisk, samtidig er de glade da, for at søsteren har fått seg en mann

- Isabel og Jack hadde seg seks ganger på 24 timer

- Sebastian kommer på besøk, han elsker Dubai

- Isabel er en god venn av Sebastian

- Dubai har masse å by på, Isabel tar heisen ned til Dubai mall, shopper, tar heisen opp igjen, sover. Nå skal han vise henne hva Dubai har, så det blir tur ut i ørkenen, en deilig opplevelse han vet hun blir å hate

- Nest by Sonara?, sjekke minibar, Isabel drikker nesten aldri ikke, men Sebastian har en fest. Han er en fest. Isabel sier Sebastian lever i sin boble, han burde sette seg inn i regler og kulturer, dum og dummere sammen

- kamelridning, det eneste hun ikke vil. Hun har spilt fotball for many years, derfor hun er så stiv, kommer seg nesten ikke på den. Han ler av Dubai-Laila på kamel. Hater egentlig opplegget selv

- Sebastian mener at Isabel og Jack har hoppet inn i det alt for raskt. At de er fanget i en romantisk greie, masse gaver, men virkeligheten har de ikke opplevd sammen enda. Det er en grunn til at Isabel gikk. Isabel nekter. Sebastian er skeptisk. Han er ærlig med henne. Men det hun føler for Jack er viktigst. Når du vet, du vet, sier hun

- Isabel får roser på døra, klarer nesten ikke løfte buketten på 365 roser, hun er veldig lykkelig, brukt 24 000 kr på den. Jack er den deiligste mannen i verden

- en mann som du vet blir en dritbra pappa

- snakker og drømmer seg bort i det å være gravid, bever og kropp

- Jack er på besøk, spøker om Voldemort, og så Cruella De Vil. Han ser at hun har forandret seg, for det meste

- de trengte å gå fra hverandre, everything happens for a reason, nå er de rolige, snakker om alt

- det var et dumt brudd, bortkastet tid, det hadde ikke behøvd å vare så lenge

- ny bukett på 500 roser, på Valentine, nå heter han rosegjøken på snap

- nå ser mamma Raad at de hører sammen, bare han frir innen ett år

- kommer senere, jul, villakjøp, rosegjøken over hele jodel.

👀?! Altså - var filmcrew i England og filmet han mens han pakket ? 🤔 Dette er jo da planlagt? Virker som om han har blitt spurt om å bli med i en serie med Isabel for penger. 😅 Hvorfsn fikk de kontakt icjen da? Og når ?

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Tittitt skrev (59 minutter siden):

De sa det selv på snap, husker ikke hvem av dem. Kan det ha vært Rami og Sidra? Husker ikke om det var champagne, de var ihvertfall godt i gang under intervjuene. Lurer på om Shehed ikke drakk, husker ikke helt. Var bare innom hele gjengen for å se om det ble noe pressedag. En av dem sa vel i ettertid også ift til Gucci at det ble tatt dårlige avgjørelser etter alkohol osv. Mener det var Shehed første gang hun adresserte det. Men jeg husker som sagt ikke ordrett hvem som sa hva, og hvem som drakk hva.

Okay, følger aldri med på Sidra og Rami. Ikke Shehed heller, men måtte få med meg beklagelsen hennes. Isabel ser jeg kun noen ganger da hun dukker opp i utforsk, så har ikke fått med meg alt rundt denne hendelsen. Såg bare bilde på Troy sin insta og ble nysgjerrig.

Skrevet

Lest anmeldelsen på VG ?? :hoho::hoho::hoho:

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Dauer…😂🆘

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Den var spot on 👏

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

«Men minst troverdig? Minst troverdig synes jeg selve den røde tråden i serien var. Den om at Raad nå skal ha funnet tilbake til eks-kjæresten Jack Beaumont, og at disse nå planlegger både bryllup og barn – men selvfølgelig først i en senere sesong (følg med videre!).

Altså: Jeg kan ikke vite, og skal følgelig heller ikke påstå noe. Men min opplevelse av dette forholdet, slik det skildres i serien, var at det føltes som en konstruksjon, et plott, som primært eksisterer for TV-seriens skyld.» 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Bellabellee skrev (27 minutter siden):

Så serien. Her er gruppebilde av crewet på Bali! Ene dama er sladdet 💀🙈

IMG_6276.jpeg

Haha Synnøve hvor er du?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

👀?! Altså - var filmcrew i England og filmet han mens han pakket ? 🤔 Dette er jo da planlagt? Virker som om han har blitt spurt om å bli med i en serie med Isabel for penger. 😅 Hvorfsn fikk de kontakt icjen da? Og når ?

D er jo I som er mest på ang nærkontakt med Jack. I love you, ved den minste kommunikasjon. Han mumler noe tilbake, og viser at han tar rundt henne innimellom og da er d content på gang. Og I har sagt at moren er sååå fornøyd med han nå. Nei d tror jeg ikke stemmer. D er en årsak til at moren reiste til Irak, for etter Jack kom inn i villaen, så har mamma Raad ligget mest på sitt rom.  Men vært med ut når d har vært shopping på gang, sammen med I og han....

Endret av vilas
Feilstaving
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...