Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Isild skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at de er en gjeng med ansvarsløse idioter. Den som kaster er ansvarsløs, den som filmer syns det er helt greit, den som legger det ut syns det er helt greit, og gjøken som sto på andre siden for å ta imot "kastet" er en dust. 

Det eneste de `beklager` er at folk ikke syns det var morsomt. De aner tydeligvis ingenting om dyr noen av dem. En liten hund kan skade seg veldig stygt. 

Og at Isabel IGJEN får hysterisk sinnaanfall gjør ikke saken bedre i hele tatt. 

De er bare opptatt av å redde eget image og skinn, men ender med det motsatte.

Alt folk ønsker er en uforbeholden unnskyldning. Hvor de innrømmer at de alle sammen var med, at det var en felles, forferdelig dårlig idé, som de valgte å filme og publisere. Og at de som voksne mennesker burde visst så utrolig mye bedre.
At de nå forstår,  etter å ha lest de sinte og fortvilede reaksjonene ,hvor alvorlig skadet en hund faktisk kan bli av et slikt kast, både fysisk og psykisk. At det dessverre var en total mangel på kunnskap fra deres side, og at det er en smertefull realitet å ta innover seg at de har vært så slemme mot Gucci, at dette rett og slett var en grov svikt i dømmekraften hos alle involverte og at det bare er skammelig. 

Så kunne de vist til en grundig sjekk hos veterinæren, og forsikret oss om de skal oppdatere seg grundig på hundehold og dyrevelferd, slik at Gucci heretter vil få den trygge og respektfulle behandlingen han fortjener.

Da kan man tilgi.

Endret av Doris Becker
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lzzy skrev (2 timer siden):

Det er for faen hun som har promotert hele den gjengen her i årevis, inkludert familiens venner! Blir for dumt å innta offerrollen nå, å fraskrive seg alt ansvar. 

Dette skjønner jeg ikke. Jeg er da ikke ansvarlig for hva mine søsken eller kjæreste gjør når jeg ikke er i samme rom? Hvorfor skal man ha andre regler for Isabel?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
BellaThea skrev (52 minutter siden):

Altså her står det to stykker klar til å filme i det de skal kaste hunden. Jeg tenker da at det er mye mulig at dette ikke var det første kastet, men at de allerede hadde gjorde det og at alle syns det var så morsomt at de måtte gjenta det for å få det på film. For noen grusomme mennesker! 

Det er klart at det ikke er første gang. Det har skjedd minst en gang før, før de bestemte seg for å filme det. Stakkars lille vennen.

Det sagt så har vi selv en hund i mellomstørrelsen og den elsker å "slåss" med barna. Det ser ille ut når det står på, men når barna trekker seg unna vil hunden leke mer - så det kan være at hunden liker det. Men denne rasens fysikk er ikke slik at den tåler en slik behandling, så der må menneskene ta ansvar og ikke utsette dyr for slike påkjenninger. At det går bra 10 ganger utelukker ikke at det kan gå svært galt den ellevte gangen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (6 minutter siden):

Dette skjønner jeg ikke. Jeg er da ikke ansvarlig for hva mine søsken eller kjæreste gjør når jeg ikke er i samme rom? Hvorfor skal man ha andre regler for Isabel?

Men kan du være enig i at en bedrift er ansvarlig for inntrykket sine ansatte gir når de ansatte er på reis på vegne av bedriften?

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Det er derfor hun har laget et eget ekkokammer, der hun samler den viktigste kundegruppen sin. Der skaper hun en emosjonell "oss mot dem" mentalitet, hvor hun får 100% støtte, de lager lister over alle de som prøver seg på kritikk, og de sendes ut i kommentarfeltene. Samtidig skal det snart lanseres kalender. Hvis alle 10 000 i gruppa kjøper kalenderen, la oss si den koster 1700 kr, så er det 17 mill i salg.  

Ikke helt ulikt ekkokammer her inne til tider. Prøver man å stille kritisk spørsmål til påstander, rykter, meninger osv så er man RS, elskling og bestevenn. 

Er det ikke en som har sagt hun laget liste eller har flere sagt de har laget liste over kritikere? 

• Nyttig 6
Skrevet
Eli27 skrev (15 timer siden):

Fælt å si det men man mister litt håp når hun får enda flere følgere av å «samle» bestisene sine og kjøre offerrolle 

IMG_8987.jpeg

Egobooster club! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Snoopy82 skrev (3 minutter siden):

Ikke helt ulikt ekkokammer her inne til tider. Prøver man å stille kritisk spørsmål til påstander, rykter, meninger osv så er man RS, elskling og bestevenn. 

Er det ikke en som har sagt hun laget liste eller har flere sagt de har laget liste over kritikere? 

Du mener at dette ikke er en oppfordring fra Raad?, Hun vet godt hvordan dynamikken i egen gruppe fungerer.

Skjermbilde 2026-09-11 kl. 11.16.13.png

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Krepsen7791 skrev (1 time siden):

Ja, hun fremstiller alle kritikerne som haters og gale kvinnemennesker. Altså, tror jeg har kun sett 2-3 kommentarer blant alle kritikken hun har mottatt, som har beskyldt henne for å være den som kastet hunden/var involvert. Det er altså det hun velger å fokusere på i ranten sin på Snapchat, og gjentar seg opptil flere ganger. Roper til kamera og banner som en bryggesjauer. Er da omtrent ingen som har beskyldt henne for det hun snakker om? Galskap! 

Har sett mange kommentarer før det ble slettet hvor det sto rett ut hun var dyremishandler. Jeg tror nok de får grove kommentarer både privat og under innlegg. Mathilda sa at hun til og med hadde fått mail. Skjønner godt hun adresserer de kommentarene for det er de hun vil til livs, kritikken på det som har skjedd er hun jo enig i, bare ikke at hun får skylda for det. 

• Nyttig 1
Skrevet
JeAnetteDahl skrev (24 minutter siden):

Jeg ler meg nesten i hjel av at folk først har fått øynene opp for dette nå. Denne Temu-versjonen av en Kardashian har vært et patetisk menneske lenge før dagens outrage-gjeng plutselig oppdaget henne.

At folk nå sitter og "sipper", tar avstand, fordømmer og skal dissekere det hun har gjort, er nesten komisk. Hvor var denne moralske indignasjonen tidligere? Dere som har fulgt henne, klikket, kommentert, delt og heiet, har jo vært med på å enable hele sirkuset. Indirekte har dere selv bidratt til å holde maskineriet gående.

Mens hun har tjent seg rik på oppmerksomheten deres, har dere brukt tid og energi på å følge en influenser hvis fremste "meritt" tilsynelatende er at hun har vist litt hud og kropp på TV. Likevel klarer folk på mirakuløst vis å gjøre henne til et forbilde.

Det mest fascinerende er egentlig hvor fort popularitet blir forvekslet med karakter. Bare fordi noen er kjent, betyr det ikke at de fortjener respekt, beundring eller en eneste følgers oppmerksomhet.

Så i stedet for å pumpe ut enda 1000 kommentarer om hvor forferdelig hun er, Unfollow, blokker og gå videre. Hvis dere virkelig mener alvor, slutt å gi henne OPPMERKSOMHET!!!

Når folk slutter å klikke og følge, er vel den eneste måten slike F-kjendiser og influensere faktisk lærer på.

Likte den "Temu versjon av  Kardashian"   Fiiiine 🤩Det blir der nye navnet nå😂

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Pigaloppa skrev (10 timer siden):

Ikke noe nytt at han ligger i senga hennes når hun er der,hvorfor skal det være rart at han gjør det samme alene?

Man tar seg ikke til rette i d rommet som hun og Jack bruker. Når d er 4 andre soverom i huset.

• Nyttig 2
Skrevet
Doris Becker skrev (Akkurat nå):

Du mener at dette ikke er en oppfordring fra Raad?, Hun vet godt hvordan dynamikken i egen gruppe fungerer.

Skjermbilde 2026-09-11 kl. 11.16.13.png

Jeg spurte jo, om det var flere enn bare den ene. Om folk tar det som en personlig oppfordring til å sette seg og saumfare nettet etter kritikere så leser de mer i det enn jeg gjorde hvertfall. 

Så mye kred gidder jeg ikke gi Isabel, for så smart mener jeg ikke hun er. 

• Nyttig 2
Skrevet

Lurer på pm RS har gitt godkjenning til at lederen deres kan legge ut screenshot av innlegget deres med fullt navn og profilbilde fra en privat FB gruppe på en åpen snap? (Jeg som har skjult de her) . 
Kan vel ikke være lov? 

IMG_4612.jpeg

IMG_4611.jpeg

• Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Lurer på pm RS har gitt godkjenning til at lederen deres kan legge ut screenshot av innlegget deres med fullt navn og profilbilde fra en privat FB gruppe på en åpen snap? (Jeg som har skjult de her) . 
Kan vel ikke være lov? 

IMG_4612.jpeg

IMG_4611.jpeg

Helt lovlig, en privat gruppe med fler enn 20 medlemmer regnes fortsatt som offentlig sted.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Plexi skrev (1 minutt siden):

Helt lovlig, en privat gruppe med fler enn 20 medlemmer regnes fortsatt som offentlig sted.

Men ikke nødvendigvis å dele navn/persondata.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Snoopy82 skrev (20 minutter siden):

Har sett mange kommentarer før det ble slettet hvor det sto rett ut hun var dyremishandler. Jeg tror nok de får grove kommentarer både privat og under innlegg. Mathilda sa at hun til og med hadde fått mail. Skjønner godt hun adresserer de kommentarene for det er de hun vil til livs, kritikken på det som har skjedd er hun jo enig i, bare ikke at hun får skylda for det. 

Alle som var i rommet hadde ansvar.

Ingen av dem tok ansvaret for å stoppe mishandlingen av Gucci.

Det var mer viktig å skape content,  drikke champagne og ha det festlig.

Det var ingen der som tenkte på Gucci's ve og vel.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Krepsen7791 skrev (1 time siden):

Jeg skrev en kritisk kommentar under et av innleggene i den gamle Raadasquad-gruppen, så navnet mitt er vel på lista. Vet jo aldri hva mer disse damene kan finne på, så jeg valgte å gjøre Instagram-profilen privat (har kun liket noen innlegg av Henrik Troy og kommentarer under innleggene). Hun er konstant i offerrolllen, så da kommer elsklingene til å kjøpe enda mer fordi synes ekstra synd på henne nå. 

Det er nok lettere å spy ut edder og galle her inne, som anonym, det må være skikkelig ubehagelig å lure på om en er på svarteliste hos Isabel. Avslørt på en måte. ♠️

• Nyttig 3
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden):

Men ikke nødvendigvis å dele navn/persondata.

Sant

Skrevet

Ser ikke ut til at det er helt innafor: 

IMG_4613.jpeg

IMG_4614.jpeg

IMG_4615.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Ser ikke ut til at det er helt innafor: 

IMG_4613.jpeg

IMG_4614.jpeg

IMG_4615.jpeg

Kan bli flere stormer her🧐

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...