Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
adriana32 skrev (7 minutter siden):

Det neste er Tv2's premiere. Og seriøst: stormer?? Hun vet ikke hva en storm er etter hun ble voksen. 

Jeg tror kanskje ikke det er så ille saker som kommer som kommer til å «felle» IR. For da hadde hun nok tatt oss med på samme kjøret som det var for noen uker siden før ivorie ble lagt ned. Så kalkulerende er hun. OM det er ille så er jeg bombesikker at hun vil «logge av for å være i nuet» når det blir host på tv for så å gjøre som nå, melke elsklingene sine og late som ingenting 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heike72 skrev (7 minutter siden):

Jeg er ingen IR fan, men nå er jeg faktisk enig i at Isabel ikke kan klandres for denne handlingen andre har gjort. Det var ikke hun som utførte handlingen og det var ikke hun som postet det. Det blir ganske galematias å hate henne for dette.

Handlingen er totalt uakseptabel. Handlingen utføres i hovedsak av en sladdet person og Mathilda deler det. I tillegg er Shehed delaktig som også står og filmer. Jack er også delaktig. Han kunne stoppet det. Er den sladda personen Sidra sin kjæreste kanskje? Det er ikke Rami og det er ikke Shehed sin kjæreste.

Jeg synes også det er bra hun går ut mot de gruppene som er laget med hennes navn. Hun burde få de fjernet av Facebook.

Ingen hater. Men vi er mange som kritiserer hennes håndtering av hendelsen og kritikken. Nå kan hun kose seg i ekkokammeret sitt. Neste storm kommer over helgen. Men hun trenger neppe forholde seg til den. Hun håver inn på medlemmene sine, som kjøper alt hun selger, for å ta del i den eksklusive klubben.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

For dere som er blodfans av Isabel så kan dere ta en titt på denne kremen. Et av hennes «favorittmerker». De ter denne hun ha kopiert, men det kommer hun nok ikke til å innrømme.

Be Ai og sammenlikningen.. se også på listen over aktive ingredienser. Hun selger denne som en pdrn krem, den inneholder antakeligvis svært lite av det og er en vanlig, billig fuktighetskrem uten noe foryngelse egenskaper.

https://www.blivakker.no/product/3349375/medicube-pdrn-pink-collagen-capsule-cream-55g?srsltid=AfmBOoptQiJYGdB2wuzNRcBvZHVskTkjie0H0HCnXbBjuhenbgoWs1g7

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Jack kalte Gucci for en liten dritthund på en snap. Og I lo av Jack.

Det er ikke alvorlig ment da. Det hender jeg kaller katten min for dustekatt, men det er absolutt ikke alvorlig ment, og katten min blir ikke lei seg av det. 

Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Men det gjør hun nok ikke. Da kommer jo sannheten frem ..  Sikkert fått streng beskjed om å aldri vise videoen 

Hun pratet om hendelsen, og det virket som det var et bilde, ikke en video. 

Johanne Regine skrev (2 timer siden):

All oppmerksomhet er bra oppmerksomhet 

Absolutt ikke! Evig eies kun et dårlig rykte, er det noe som heter. 

Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Er dett «lov» da?🤔 om hun som er ett a/s reklamerer for denne gjengen i en privat gruppe opprettet av ett a/s..? 

Hvorfor skulle ikke det være lov?

Natu skrev (2 timer siden):

Hvor skrev jeg at Isabel var med? Men det skjer på et arrangement som er hennes, og med hennes nærmeste i aksjon, blant annet hennes kjæreste som hun nærmest er limt fast til 24/7. Hun beskytter ham også med å servere en syk historie om at han tilfeldigvis tok imot hunden når man ser at bildet forteller en annen historie.  Hvorfor skal de IKKE får kritikk ?

Var det hennes arrangement eller Prime sitt? Fikk ikke noe inntrykk av at hun var vertinne. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

IMG_8468.jpeg

Endret av Lzzy
  • Liker 2
  • Nyttig 35
Skrevet
Heike72 skrev (30 minutter siden):

Jeg er ingen IR fan, men nå er jeg faktisk enig i at Isabel ikke kan klandres for denne handlingen andre har gjort. Det var ikke hun som utførte handlingen og det var ikke hun som postet det. Det blir ganske galematias å hate henne for dette.

Handlingen er totalt uakseptabel. Handlingen utføres i hovedsak av en sladdet person og Mathilda deler det. I tillegg er Shehed delaktig som også står og filmer. Jack er også delaktig. Han kunne stoppet det. Er den sladda personen Sidra sin kjæreste kanskje? Det er ikke Rami og det er ikke Shehed sin kjæreste.

Jeg synes også det er bra hun går ut mot de gruppene som er laget med hennes navn. Hun burde få de fjernet av Facebook.

Jeg er enig i at IR får ufortjent mye hat her nå. Hendelsen er fullstendig idiotisk og uakseptabel, men det er de som faktisk er på bildet som burde få kritikken. Jeg mener det samme som jeg har gjort i tidligere innlegg, men nå begynner det å gå litt over stokk og stein her.

• Nyttig 11
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Ja enig. Tenk han bor i  villaen til I nå etter at han kom hjem fra Oslo. Og tok ibruk master bedroom da han gikk til sengs igår. D reagerte jeg kraftig på, når han har fått tildelt eget rom fra før. 

Da er det muligens på tide med en tur ut i frisk luft 😂😂😂 Reagerer kraftig på hvilket soverom han låner? Regner vel med at det er avklart med eieren. Har man ikke mer å «reagere kraftig» på, da er det ikke mye å ta tak i 😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Lzzy skrev (16 minutter siden):

IMG_8468.jpeg

Unnskyld meg, men hvor gammel er denne Troy? Gammel gubbe som prøver å karre seg opp mens han trør på andre. Kvalm fyr

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Realista skrev (10 minutter siden):

Da er det muligens på tide med en tur ut i frisk luft 😂😂😂 Reagerer kraftig på hvilket soverom han låner? Regner vel med at det er avklart med eieren. Har man ikke mer å «reagere kraftig» på, da er det ikke mye å ta tak i 😂😂😂

Det ble avklart på forhånd at han kunne bo i villaen. Isabel spurte om ikke han og Sidra ville. På den måten ville ikke Ann være fullstendig arbeidsledig i 3 uker heller. Så han har absolutt ikke bare tatt seg til rette 🙃

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (35 minutter siden):

Unnskyld meg, men hvor gammel er denne Troy? Gammel gubbe som prøver å karre seg opp mens han trør på andre. Kvalm fyr

Han er fantastisk 👏

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 30
Skrevet
Sirah skrev (47 minutter siden):

Jeg er enig i at IR får ufortjent mye hat her nå. Hendelsen er fullstendig idiotisk og uakseptabel, men det er de som faktisk er på bildet som burde få kritikken. Jeg mener det samme som jeg har gjort i tidligere innlegg, men nå begynner det å gå litt over stokk og stein her.

Det er jo akkurat dette mange vil frem til,🤔 De som var med på selve handlingen bør stå til ansvar og ikke forsvares av Isabel. Det er jo det hun gjør ? Forsvarer sin elskede Voldemort….😡

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16
Skrevet
Teflonhjernen skrev (11 timer siden):

IMG_4607.thumb.jpeg.63f580cfd3e72e2aabdfb7a9152480a6.jpegSå litt…fikk med meg at hun har meldt seg ut av to (??) RS grupper på FB og laget sin egen RaadSquad gruppe :hoho::hoho:Hvor sykt er dette?

IMG_4606.jpeg

Heie på hverandre? 😂

Håper de har med Jesus også, da. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (27 minutter siden):

Det er jo akkurat dette mange vil frem til,🤔 De som var med på selve handlingen bør stå til ansvar og ikke forsvares av Isabel. Det er jo det hun gjør ? Forsvarer sin elskede Voldemort….😡

Ja mange klarer å holde to tanker i hodet på en gang, men det er jaggu mye ufint der ute også. Så en kommentar en vei hvor det sto noe ala: Om du noen gang får barn håper jeg ingen dør 😳 Det var i forbindelse med denne saken. Når man begynner å skrive slikt har man krysset en veldig stygg grense…

• Nyttig 6
Skrevet (endret)
Sirah skrev (3 timer siden):

Det var Matty som la det ut på sin snap.

Litt merkelig dette, hvor samstemte de er.

Hvorfor sier hun at dette ikke skulle bli lagt ut?

Hvorfor dekket hun til ansiktet til den ene personen. 

Hvorfor legge til den musikken.?

For meg blir dette en gjennomtenkt handling.

Hun sier hun er veldig glad i hunder eller dyr generelt. 

At dette var galt å legge ut.

Ikke ett ord om hvordan Gucci hadde det før og etter handlingen. 

Hvis mann er glad i dyr, hvorfor forhindret mann ikke denne grusomme handlingen. 

Var det så viktig både for henne og andre som filmet å få content pga. Click 💵💵

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Isabel er personen som kvalm her. Flott å kalle han en gammel gubbe fordi han kritiserer og gjør narr av en flokk med influensere

• Liker 6
  • Nyttig 17
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Litt merkelig dette, hvor samstemte de er.

Hvorfor sier hun at dette ikke skulle bli lagt ut?

Hvorfor dekket hun til ansiktet til den ene personen. 

Hvorfor legge til den musikken.?

For meg blir dette en gjennomtenkt handling.

Hun sier hun er veldig glad i hunder eller dyr generelt. 

At dette var galt å legge ut.

Ikke ett ord om hvordan Gucci hadde det før og etter handlingen. 

Hvis mann er glad i dyr, hvorfor forhindret mann ikke denne grusomme handlingen. 

Var det då viktig både for henne og andre som filmet å få content pga. Click 💵💵

Dette var definitivt planlagt. Det skaper clickbaits og avisoverskrifter. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
LorettaLynn skrev (35 minutter siden):

Heie på hverandre? 😂

Håper de har med Jesus også, da. 

Dama begynner og bli sykelig opptatt av å være kjent….

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (38 minutter siden):

Han er fantastisk 👏

All ære til Troy!!

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Nei hun får som fortjent

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (41 minutter siden):

Han er fantastisk 👏

Han publiserer løgn , som sier at Isabel var tilstedet, men dette  vet du jo 

Det sier noe om troverdigheten hans. 

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...