Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Check50 skrev (1 time siden):

Tips: Gå inn på proff for Ivorie nuf så ser dere at firmaet nå har betalingsanmerkninger, frivillig eller tvungen pant. (Jeg er ny her og har ikke rettigheter til å laste opp vedlegg. )

Men dette indikerer at selskapet er i trøbbel. 

Ivorie er kanskje slått konkurs da/skal slå seg konkurs. Mulig de ble for store for raskt.

Tuppenoglillemor12 skrev (36 minutter siden):

Jeg er sterkt i mot at en influenser sitter å japper på kamera proppfull i beroligende og sløvende medikamenter. Er sjokkert at dette er lov på sosiale medier! 

"Alt" er vel dessverre lov på snapchat, der er det vel ingen regler overhodet virker det som.... Er ikke det den "største" appen for både dopsalg og sex-salg omtrent? Sammen med at det er en svært kjent app for salg av bilder/sex fra mindreårige. Egentlig en forbanna møkka app.....

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Gå inn på proff for Ivorie nuf så ser dere at firmaet nå har betalingsanmerkninger, frivillig eller tvungen pant. (Jeg er ny her og har ikke rettigheter til å laste opp vedlegg. )

Det finnes ingen heftelser eller rettsstiftelser på Ivorie NUF. Jeg har sjekket både Proff, Brønnøysundregistrene og Løsøreregisteret (som Proff og Brønnøysund henter data fra), og der står «ingen oppføring» på de områdene.

IMG_1506.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet

Bruk https://postimages.org/ om du har screenshot 

Skrevet
Zena33 skrev (2 minutter siden):

Det finnes ingen heftelser eller rettsstiftelser på Ivorie NUF. Jeg har sjekket både Proff, Brønnøysundregistrene og Løsøreregisteret (som Proff og Brønnøysund henter data fra), og der står «ingen oppføring» på de områdene.

IMG_1506.jpeg

Dette står på proff? Dette er jeg ikke god på så mulig det er helt på trynet.

Screenshot 2026-08-23 at 21.20.19.png

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Dette står på proff? Dette er jeg ikke god på så mulig det er helt på trynet.

Screenshot 2026-08-23 at 21.20.19.png

Screenshoten jeg tok er fra Brønnøysundsregisteret. Proff kjøper sine data av de.

Skrevet
Zena33 skrev (2 minutter siden):

Screenshoten jeg tok er fra Brønnøysundsregisteret. Proff kjøper sine data av de.

Det kan også være fra et inkassobyrå, så det trenger ikke ha gått så langt at det er registrert i Brønnøysund.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
notmycup skrev (3 timer siden):

Okey, nei da er du sånn da. Svært mange jeg kjenner har veldig behov for noe alenetid. Og hvis man ikke drar på jobb, ikke har fritidsaktiviteter hver for seg osv, så har man i hvertfall behov for litt space. Men man er forskjellige såklart. Jeg forstår isabel 100 % om hun har godt av litt alene. Og gjøken også.. 

Ja, folk er ulike, men om jeg vil ha alenetid hvor skal mannen min gjøre av seg? Vi har bare ett hus. Vi jobber, kommer hjem og har ulike aktiviteter utenfor huset, men jeg kan eller må være i samme hus som han. Mulig det er dårlig forklart, men har folk mulighet til å legge seg inn på hotell, reise på ferie alene e.l. er det jo bra om alenetid er alfa omega. Kan godt være jeg ikke skjønner dette fordi jeg har faktisk aldri bodd alene. Vi har jo flere rom så om jeg vil trekker jeg meg bare tilbake, det samme gjør han. Hun har en kjempevilla… Nei, det er ikke alt man trenger å skjønne seg på. 

Endret av Kønn
  • Hjerte 4
Skrevet
Kønn skrev (6 minutter siden):

Ja, folk er ulike, men om jeg vil ha alenetid hvor skal mannen min gjøre av seg? Vi har bare ett hus. Vi jobber, kommer hjem og har ulike aktiviteter utenfor huset, men jeg kan eller må være i samme hus som han. Mulig det er dårlig forklart, men har folk mulighet til å legge seg inn på hotell, reise på ferie alene e.l. er det jo bra om alenetid er alfa omega. Kan godt være jeg ikke skjønner dette fordi jeg har faktisk aldri bodd alene. Vi har jo flere rom så om jeg vil trekker jeg meg bare tilbake, det samme gjør han. Hun har en kjempevilla… Nei, det er ikke alt man trenger å skjønne seg på. 

Jeg kom hjem fra en weekendtur i dag og det eneste jeg ville var å være helt alene. Den ene hunden har aller nådigst fått lov til å være her 😅 Samboer er sendt i furtebua (noe han egentlig er strålende fornøyd med). Heldigvis har vi stort hus så det er ikke noe problem å få egentid. Men der er vi alle forskjellige ja! Hadde ikke jeg hatt mulighet til å sitte helt alene og glo i lufta innimellom hadde jeg blitt fullstendig sprø.

Morsomt å forskjellige folk er på slikt :) 

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

Det kan også være fra et inkassobyrå, så det trenger ikke ha gått så langt at det er registrert i Brønnøysund.

En inkassosak indikerer normalt sett ikke at et firma er i trøbbel, slik det ble skrevet innledningsvis. Det er i hvert fall ikke noe rettslig krav av noe slag, som ville indikert at noe var på gang med firmaet.

Skrevet
Murukleiven skrev (2 timer siden):

Det er ingenting som sier psykisk knekk mer enn en liten selfie for å vise thigh gappen 💅🏼

IMG_3366.thumb.jpeg.b7cb1604a3addaf06625bb82f4fe0da9.jpeg

Thighgapen som Jack ville hun skulle ha/mente ville være fint sist de var sammen, og en av grunnene til at hun syntes han var fæl.... 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Zena33 skrev (4 minutter siden):

En inkassosak indikerer normalt sett ikke at et firma er i trøbbel, slik det ble skrevet innledningsvis. Det er i hvert fall ikke noe rettslig krav av noe slag, som ville indikert at noe var på gang med firmaet.

Nei en inkassosak trenger jo ikke å være veldig alvorlig. Merkelig formulering av Proff egentlig. Men jeg er ikke så nysgjerrig at jeg gidder å kjøpe Proff Forvalt for å finne ut av det 😅

• Liker 1
Skrevet
Zena33 skrev (6 minutter siden):

Kan ha en del å si om likviditeten vel? Kan være mye forskjellig.. 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Kan ha en del å si om likviditeten vel? Kan være mye forskjellig.. 

Nøkkeltallene er i følge proff veldig gode. Likviditet og soliditet står på god (som er nest best) og lønnsomhet som meget god.

Men dette er kanskje tall basert på siste innleverte årsregnskap?

Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Jeg kom hjem fra en weekendtur i dag og det eneste jeg ville var å være helt alene. Den ene hunden har aller nådigst fått lov til å være her 😅 Samboer er sendt i furtebua (noe han egentlig er strålende fornøyd med). Heldigvis har vi stort hus så det er ikke noe problem å få egentid. Men der er vi alle forskjellige ja! Hadde ikke jeg hatt mulighet til å sitte helt alene og glo i lufta innimellom hadde jeg blitt fullstendig sprø.

Morsomt å forskjellige folk er på slikt :) 

Det er jo ikke slik at jeg ikke føler at det hadde vært godt med litt alenetid. Poenget mitt er at vi ‘bare’ har ett hus😊 Ja, vi har to stuer (ikke furtebu) og det hender vi er i hver vår stue. Hun har et hus på 700m2. Det må da være mulig å ha alenetid der om det er to i det store huset, unnskyld, villaen. Også er jeg nok av den gamle skolen og begrepet alenetid var ikke oppfunnet da jeg var i 30 årene😅

• Hjerte 4
Skrevet
25 minutter siden, Sirah said:

Det kan være frivillig pant, det kan være pant i varelager, kundefordringer... trenger ikke være noe alarmerende i det hele tatt 😊

• Liker 2
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke slik at jeg ikke føler at det hadde vært godt med litt alenetid. Poenget mitt er at vi ‘bare’ har ett hus😊 Ja, vi har to stuer (ikke furtebu) og det hender vi er i hver vår stue. Hun har et hus på 700m2. Det må da være mulig å ha alenetid der om det er to i det store huset, unnskyld, villaen. Også er jeg nok av den gamle skolen og begrepet alenetid var ikke oppfunnet da jeg var i 30 årene😅

Leste ikke innlegget ditt godt nok tydeligvis 😅 Beklager det! 

Jada, jeg er helt enig med deg i det. Vi har et ganske stort hus (furtebua er omtrent en egen hybel 😅) så jeg slipper heldigvis å sende samboer på dør om jeg vil sitte alene og glo. Det er likevel laaaangt under 700m2 og vi klarer det fint her 🙃

• Liker 2
Skrevet
Snuppa82 skrev (Akkurat nå):

Det kan være frivillig pant, det kan være pant i varelager, kundefordringer... trenger ikke være noe alarmerende i det hele tatt 😊

Nei det kan være noe ganske uskyldig :) 

Skrevet
Sirah skrev (1 minutt siden):

Leste ikke innlegget ditt godt nok tydeligvis 😅 Beklager det! 

Jada, jeg er helt enig med deg i det. Vi har et ganske stort hus (furtebua er omtrent en egen hybel 😅) så jeg slipper heldigvis å sende samboer på dør om jeg vil sitte alene og glo. Det er likevel laaaangt under 700m2 og vi klarer det fint her 🙃

Ikke noe å beklage, jeg ordla meg nok litt knotete. 

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Jeg er sterkt i mot at en influenser sitter å japper på kamera proppfull i beroligende og sløvende medikamenter. Er sjokkert at dette er lov på sosiale medier! 

Men det gir jo deg noe å skrive om. Det er nok ren omsorg fra I, hva skulle man brukt dagen til om man ikke kan hate litt?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (44 minutter siden):

Men det gir jo deg noe å skrive om. Det er nok ren omsorg fra I, hva skulle man brukt dagen til om man ikke kan hate litt?

Endret av Eli27
Feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...