Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Jeg er sterkt i mot at en influenser sitter å japper på kamera proppfull i beroligende og sløvende medikamenter. Er sjokkert at dette er lov på sosiale medier! 

Jeg må si meg enig. Hun ser jo helt sløv ut og henger åpenbart ikke med.. hun burde bli hjemme med søsknene sine, ikke dra på shopping og kino i rustilstand… helt utrolig

• Liker 12
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (53 minutter siden):

Men det gir jo deg noe å skrive om. Det er nok ren omsorg fra I, hva skulle man brukt dagen til om man ikke kan hate litt?

For en kommentar fra deg👀 Syns du dette er greit da? At en influenser åpenbart er rusa på kamera for sine 400.000 «elsklinger?» Jeg syns ikke det hører hjemme noe sted! Så får du heller kalle det «hat» 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 13
Skrevet
Kønn skrev (5 timer siden):

Ja, folk er ulike, men om jeg vil ha alenetid hvor skal mannen min gjøre av seg? Vi har bare ett hus. Vi jobber, kommer hjem og har ulike aktiviteter utenfor huset, men jeg kan eller må være i samme hus som han. Mulig det er dårlig forklart, men har folk mulighet til å legge seg inn på hotell, reise på ferie alene e.l. er det jo bra om alenetid er alfa omega. Kan godt være jeg ikke skjønner dette fordi jeg har faktisk aldri bodd alene. Vi har jo flere rom så om jeg vil trekker jeg meg bare tilbake, det samme gjør han. Hun har en kjempevilla… Nei, det er ikke alt man trenger å skjønne seg på. 

De fleste har jobb utenfor huset og er derfor fra hverandre ca 9 timer 5 dager i uken. Pluss på sine egne og barnas fritidsaktiviteter, husarbeid, hagearbeid osv. Isabel og Jack går jo oppå hverandre 24/7 og livet leves i senga og det er folk til å gjøre det meste for dem. At de trenger tid fra hverandre skjønner jeg godt.  De bor jo også i utgangspunktet i hver sine land så det er ikke rart Jack drar hjem til England. 

• Nyttig 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (3 timer siden):

Men det gir jo deg noe å skrive om. Det er nok ren omsorg fra I, hva skulle man brukt dagen til om man ikke kan hate litt?

Du skriver ren omsorg fra I ? Hvem,hva,hvordan mener du får omsorg med dette som foregår på hennes snap nå ? 

• Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (5 timer siden):

Du skriver ren omsorg fra I ? Hvem,hva,hvordan mener du får omsorg med dette som foregår på hennes snap nå ? 

Innlegget du svarer på er redigert. 

Skrevet
Kvins skrev (5 timer siden):

De fleste har jobb utenfor huset og er derfor fra hverandre ca 9 timer 5 dager i uken. Pluss på sine egne og barnas fritidsaktiviteter, husarbeid, hagearbeid osv. Isabel og Jack går jo oppå hverandre 24/7 og livet leves i senga og det er folk til å gjøre det meste for dem. At de trenger tid fra hverandre skjønner jeg godt.  De bor jo også i utgangspunktet i hver sine land så det er ikke rart Jack drar hjem til England. 

Ok, men jeg synes det er rart at de ikke er sammen når hun er i krise. I min verden er mannen min min klippe når livet er vanskelig. Samtidig så er jeg ikke dummere enn at jeg skjønner at folk er forskjellige. 

• Nyttig 5
Skrevet

Anmerkningen er inkasso på 3 613 kr fra DHL (Lowell er innkrever). 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har fulgt med på I siden hun flyttet til D, litt av og på. Hvor mange break down har hun hatt på disse tre årene, og er det vanlig blant 30 - åringer? Ja, jeg har lest begge bøkene og det er noe av grunnen til at jeg har fulgt med litt, fordi folk hun gikk på skole med mener at disse bøkene overdriver og at hun alltid har vært beregnende. Det kan jo også være ondsinnede rykter, men ser man på mønsteret de siste årene kan det virke som det stemmer. Når man til stadighet er i konflikt med folk rundt seg er det kanskje greit å se seg selv i speilet. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 18
Skrevet
Kønn skrev (54 minutter siden):

Jeg har fulgt med på I siden hun flyttet til D, litt av og på. Hvor mange break down har hun hatt på disse tre årene, og er det vanlig blant 30 - åringer? Ja, jeg har lest begge bøkene og det er noe av grunnen til at jeg har fulgt med litt, fordi folk hun gikk på skole med mener at disse bøkene overdriver og at hun alltid har vært beregnende. Det kan jo også være ondsinnede rykter, men ser man på mønsteret de siste årene kan det virke som det stemmer. Når man til stadighet er i konflikt med folk rundt seg er det kanskje greit å se seg selv i speilet. 

Jeg har også fulgt med en god stund. 

Fra da hun hadde den første serien om Raad og da hun lekte house wifey i Dubai

Hele tiden har hun hatt mega breakdown,  når verden har gått litt i mot henne.

Men nå er det i en annen liga🤦‍♀️🤷‍♀️ nå er det tårer, snørr og forsvarstaler for bruk av medikamenter. Hun bruker angstlidelsen og barndommen for alt det er verdt.  Skremmende å se hvor kynisk, manipulerende og kalkulerende ett menneske kan bli. Alt pga.penger og lyx.

Nå er det så mye empati sanking,  så det er flaut å se på.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Innlegget du svarer på er redigert. 

Det er det da ikke. Hvorfor påstår du det?

Skrevet

Noe er i det minste på gang med Ivorie. S har fratredt som daglig leder og regnskap er enda ikke sendt inn. Jeg er ikke veldig stødig i reglene for NUF men fristen for AS var 31.07. Og AS som ikke har sendt inn innen fristen vil etter kort tid bli ilagt dagbøter. Kombinert med inkassovarselet (som i seg selv ikke trenger å være dramatisk) så fremstår det ikke bra.

• Nyttig 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (32 minutter siden):

Noe er i det minste på gang med Ivorie. S har fratredt som daglig leder og regnskap er enda ikke sendt inn. Jeg er ikke veldig stødig i reglene for NUF men fristen for AS var 31.07. Og AS som ikke har sendt inn innen fristen vil etter kort tid bli ilagt dagbøter. Kombinert med inkassovarselet (som i seg selv ikke trenger å være dramatisk) så fremstår det ikke bra.

Tenk om Rosenkålen overtar etter Synnøve 🫣

Skrevet

Gjeeeesp! Isabel og disse sammenbruddene🤭 ta deg sammen jente! Slutt å vær ett evig offer

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Eli27 skrev (10 timer siden):

Jeg må si meg enig. Hun ser jo helt sløv ut og henger åpenbart ikke med.. hun burde bli hjemme med søsknene sine, ikke dra på shopping og kino i rustilstand… helt utrolig

Helt enig, hun ser jo helt rusa ut. Men hva skjer med enda en kaffemaskin for kapslene så så kule ut? Hun er et lite barn

• Nyttig 9
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Den endringen må ha skjedd veldig nylig. Er ikke lenge siden jeg kikket på Brønnøysundregisteret selv, men jeg kan selvsagt ha misset det. Det er uansett ikke registrert hos proff.no så langt. 

Skrevet

Synd at mora er då lite til hjelpen. Hun må nesten bestille en tolk hvis hun skal prate med henne🫪🫪

• Liker 2
Skrevet
Cami9 skrev (16 timer siden):

Melke, melke, melke, melke, melke - logg av for faen! Dette er ingenting annet enn helt sinnsykt?! Hvem andee voksne folk holder på slik? 

Ikke bare "hvem andre voksne folk holder på slik?" MEN hvilken bedriftseier eller høyere leder for en bedrift holder på slik?

• Nyttig 10
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Den endringen må ha skjedd veldig nylig. Er ikke lenge siden jeg kikket på Brønnøysundregisteret selv, men jeg kan selvsagt ha misset det. Det er uansett ikke registrert hos proff.no så langt. 

S ble avregistret som DL i Brreg i dag ser jeg ☺️ 

• Liker 1
Skrevet
rock&republic skrev (10 minutter siden):

Helt enig, hun ser jo helt rusa ut. Men hva skjer med enda en kaffemaskin for kapslene så så kule ut? Hun er et lite barn

Ja det synes jeg også at hun gjør! Ser jo helt nedstløvet ut og at hun i tillegg snakker så åpent om medisiner (som absolutt ikke er et engangstilfelle) er for meg helt håpløst.. 

Ja du sier noe der..Svinger voldsomt om dagen 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Er 31.07 på NUF også ja. Det er mulig det er sendt inn, men ikke godkjent i Brreg enda. Det blir offentlig når det er et godkjent årsregnskap. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...