Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hun ikke snappet idag?

Dere som følger søsknene er de hos IR, eventuelt adressert ståa?:filer::sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (15 minutter siden):

Kan tenke meg det evige stress og jaget om penger tærer nok hvem som helst. Ofte redsel for å miste alt.

Hun lever jo omtrent etter, om ikke alle syv så iallefall 4 av 7, dødssynder da.. sier seg selv at før eller siden så går det ordentlig til helvete. Ingen kan leve i et evig luftslott på rosa skyer, absolutt ingen. 

Endret av Lzzy
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Gjest smiiiley
Skrevet
Velinda skrev (58 minutter siden):

Det er helt latterlig hele sirkuset,er i letter sjokk over rs som bruker henne som underholdning i stedet for serier🙈tipper at resten av familiemedlemmene har det bra og da vet man at hun lager stort drama av lite,som vanlige folk klarer å stå i uten å lage et helsikkens oppstyr

Det er ikke bare RS som bruker henne som underholdning i stede for å se serier, for å si det sånn 🤭 

Skrevet
Heike72 skrev (6 timer siden):

Det er en liten bedrift så veldig mange ansatte kan han vel ikke ha. Men antallet er ikke offentlig kjent. Dette er hva KI sa. Er bedriften så liten skjønner ikke jeg at han kan ha økonomi til å leve samme «sløse»-liv som Isabel og tenke på villa til hundre millioner (om ca 5 år). Han må jo ha noe mer ved siden av. Han shopper jo også klær for store summer. Forrige gang de var sammen var det jo hun som betalte det meste. Skjønner ikke at han kan ha blitt så rik på fire år.

Lengre bak i tråden sa jeg noe om dette. Jeg fant hans budsjett på Englands tilsvarende Brønnøysundregister og jeg spurte KI om det. KI sa at dette er en liten bedrift med et ganske beskjedent budsjett hvor det er lite lønn å hente ut. Det er nok Isabel som betaler for alt så lenge han er villig til å danse etter hennes pipe.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Murukleiven skrev (14 minutter siden):

Lengre bak i tråden sa jeg noe om dette. Jeg fant hans budsjett på Englands tilsvarende Brønnøysundregister og jeg spurte KI om det. KI sa at dette er en liten bedrift med et ganske beskjedent budsjett hvor det er lite lønn å hente ut. Det er nok Isabel som betaler for alt så lenge han er villig til å danse etter hennes pipe.

Ja, jeg hadde nok inntrykk av at hans klessjappe ikke var så stor i England. Nå er vel ikke akkurat Ivorie så stor i Norge heller. Den er nok bare det store blant Raadsquad vil jeg tro. Når hun sluttet å poste om Ivorie tenkte jeg at det var et synkende skip. Nå kan det jo være akkurat det som har skjedd på en eller annen måte også.

I løy jo om hvem som betalte de to årene de var sammen, så hun kan vel fint lyve igjen. 

Endret av Heike72
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (40 minutter siden):

Kan tenke meg det evige stress og jaget om penger tærer nok hvem som helst. Ofte redsel for å miste alt.

Hun skryter av en villa til 47 mill som omtrent har cashet ut. Samtidig flere millioner på bok, fond og andre investeringer. Høres stressende ut, ja. Alt hun eier er vel salgbart om hun skulle gå tom for penger til enda en ny veske…. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er direkte trist å følge med fra sidelinjen. Om alt som refereres her i tråden stemmer, så vitner det om noe som har gått fullstendig galt, et sted. Bak denne influencerindustrien, sitter det mennesker, som blir enda rikere, på mennesker, som nærmest sitter som en apekatt i bur. Influenceren drives av et enormt jag/sug etter penger, penger, penger. På andre siden sitter «vi», og er etter mitt syn, like skyldig, i vår iver etter å drømme oss bort, nysgjerrigheten etter å vite alt, det rett og slett gørrkjedelige som deles. 
Det er ikke bare Isabel, i denne sammenhengen som bør logge av. VI burde avfølge. Vi burde reflektere nøye og vel over hva VI er med å bidrar til. 
Det skremmer meg at det sitter HØYT utdannede damer og forsvarer den kyniske påvirkningen vi blir utsatt for. Det skremmer meg at vi ikke ser hvor utrolig manipulert vi blir. Det skremmer meg at når vi er vitne til et åpenbart sykt menneske, så evner vi ikke si «hit, men ikke lenger» Ikke fordi vi misliker mennesket bak kontoen, men av omsorg for, og av hensyn til. Jeg tror ikke disse damene trykker avfølg før det går riktig galt. For det er åpenbart gått riktig galt. Jeg tror, uten å kjenne Isabel personlig at hun hadde hatt et langsiktig gode av å tre inn i den virkelige verden. En verden der man står opp etter klokka, fordi noe større enn en selv, forventer det. Jeg tror hennes psykiske helse, hadde hatt godt av å omgås flere og andre mennesker. Jeg tror hun hadde hatt særdeles godt av å slite litt for pengene. Jeg tror forståelsen hennes om hvordan verden fungerer hadde hatt godt av et vanlig liv. Om ikke for alltid, men omså for en periode. 
Det flere her beskriver er et togkrasj. Trist er det, uansett. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet

Mulig jeg er gammeldags, men aldri har jeg tenkt at jeg trenger å være alene, uten mannen min. Hvor skulle han ha gjort av seg da? Hvis man ikke kan være seg selv sammen med sin kjære etter denne gjenforeningen, hvordan blir det videre med barn og ellers det hun drømmer om? Joda, gubben har interesser og mulighet til en weekend nå og da, men vi er jo gift for en grunn. I gode og onde dager…..

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Det var jo en veldig lang tale om at hun våknet forbanna og full av futt igjen ja, og at når hun nådde det punktet så var faen løs og det var ikke måte på. 

Gjetter at det er noen som har saksøkt HENNE jeg, - i forbindelse med noe business gone bad -  og at hun tok for gitt at en svindyr advokatgjeng ordna vekk ubehaget med det for henne. 

Men så gikk ikke det. 

Vi aner jo ikke, men det er hun selv som gjør alt som står i sin makt for å få alle til å spekulere helt villt nå. For et togkrasj den influenceren har blitt. 

Dette dramaet handler 100% om penger. Penger hun må betale. For så kynisk er hun. Tenker kun på 💲💲 💲… Desverre. 
Hun har nok gjort noe som betyr at hun mister penger. Men ja - tiden vil vise. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Kønn skrev (19 minutter siden):

Mulig jeg er gammeldags, men aldri har jeg tenkt at jeg trenger å være alene, uten mannen min. Hvor skulle han ha gjort av seg da? Hvis man ikke kan være seg selv sammen med sin kjære etter denne gjenforeningen, hvordan blir det videre med barn og ellers det hun drømmer om? Joda, gubben har interesser og mulighet til en weekend nå og da, men vi er jo gift for en grunn. I gode og onde dager…..

Virker som om hun er fullstendig avhengig av han. Hun klarer ikke å ta en telefon engang og finne ut av ting på egenrådig når han er i nærheten. Tenker det kanskje er hans familie som ikke er spesielt begeistret for henne. Eller som noen andre nevnt; hun lever ikke i lyx når hun er med han og da må hun kanskje ta oppvasken og støvsuge litt. Hun er nok like egoistisk og selvsentrert som alltid. Man merker jo at hun strekker seg ikke spesielt langt om det er ting HUN ikke har lyst til. Terskelen for å avbestille eller avlyse er ganske lav. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Har hun ikke snappet idag?

Dere som følger søsknene er de hos IR, eventuelt adressert ståa?:filer::sjokkert:

Begge søsken kom til villaen idag ja. Men kun en seanse  hvor I som gråter i armene på Sidra. Ingenting etterpå. De fortsetter hemmeligholdet. Rami som selvsagt tok snap. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

Begge søsken kom til villaen idag ja. Men kun en seanse  hvor I som gråter i armene på Sidra. Ingenting etterpå. De fortsetter hemmeligholdet. Rami som selvsagt tok snap. 

Djiiizez…..🙄

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Måtte bare innom Rami sin snap og se. I gråt, men etter en lang prat med søsknene smilte og lo hun. Rami sa han er lei seg for det som har skjedd, men at det er det beste for I. Jeg er ganske sikker på at det er over med Ivorie. Kan jo skjønne hun er lei seg. Det var jo hennes «baby». Meeeeen det finnes jo så mye verre ting. Ingen liv har gått tapt liksom.

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Aintnofun skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at det ikke er vits i å spekulere i hva det handler om. Det kommer nok frem etterhvert. Og jeg tror nok Isabel er oppriktig lei seg. Mulig at det ikke er så krise som hun skal ha det til, men selv om det hadde vært en kjip sak for meg, så kan det bety mye mer for henne. Jeg er ikke et følelsesmenneske sånn som henne. Og med ressursene hun har så kan man tenke at hun kan kjøpe seg ut av det meste, men irl så er det ikke sånn det fungerer når det kommer til følelser.

Dette her er akkurat det hun ønsker...følgere som sitter på pinebenken og venter katastrofe nyheter mens hun tjener penger på folk som følger henne 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er mulig. Personlig er jeg ikke sånn som følger mer når det er en krise. Da kobler jeg heller av og lever mitt eget liv.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Uansett hva hun står i, kan det være en psykisk påkjenning i livet hennes, selv om det for andre kanskje ikke oppleves som spesielt belastende. Vi mennesker har ulik sårbarhet, tålegrense og totalbelastning. Det som virker lite for en, kan være en stor belastning for en annen.

For noen kan det å ta bussen en dag, bli permittert eller gå og vente på et svar være nok til å skape betydelig stress. Man vet aldri hva som allerede ligger i bagasjen og dermed hvordan en situasjon påvirker livet deres, eller hvilke direkte og indirekte konsekvenser den kan få på sikt.

Heldigvis er vi mennesker forskjellige. Tenk om alle skulle blitt syke av å ta bussen.

Dette er også en av grunnene til at mennesker som er uføre, kan bli møtt med fordommer. Andre kan mene at de "ikke er syke nok", uten å kjenne den totale belastningen eller hva som faktisk kreves for dem å fungere i hverdagen.

Noen er uføre på grunn av angst, mens andre kan være i full jobb og samtidig slite med angst. Det betyr bare at de ikke nødvendigvis har samme tålegrense eller funksjonsevne.

Og gud forby om den som er ufør på grunn av angst skulle være på butikken en dag.

Vi vet rett og slett ikke hva andre mennesker står i, eller hvilke krefter som ligger bak det vi ser.

Hvordan kan hun logge av? Hun deler jo "alt", blir jo ramaskrik når hun logger av og. 

Beklager avsporingen, men jeg sier det igjen, ingen har gått i andres sko...

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Okey, nei da er du sånn da. Svært mange jeg kjenner har veldig behov for noe alenetid. Og hvis man ikke drar på jobb, ikke har fritidsaktiviteter hver for seg osv, så har man i hvertfall behov for litt space. Men man er forskjellige såklart. Jeg forstår isabel 100 % om hun har godt av litt alene. Og gjøken også.. 

• Liker 5
Skrevet
Snuppa82 skrev (14 minutter siden):

Uansett hva hun står i, kan det være en psykisk påkjenning i livet hennes, selv om det for andre kanskje ikke oppleves som spesielt belastende. Vi mennesker har ulik sårbarhet, tålegrense og totalbelastning. Det som virker lite for en, kan være en stor belastning for en annen.

For noen kan det å ta bussen en dag, bli permittert eller gå og vente på et svar være nok til å skape betydelig stress. Man vet aldri hva som allerede ligger i bagasjen og dermed hvordan en situasjon påvirker livet deres, eller hvilke direkte og indirekte konsekvenser den kan få på sikt.

Heldigvis er vi mennesker forskjellige. Tenk om alle skulle blitt syke av å ta bussen.

Dette er også en av grunnene til at mennesker som er uføre, kan bli møtt med fordommer. Andre kan mene at de "ikke er syke nok", uten å kjenne den totale belastningen eller hva som faktisk kreves for dem å fungere i hverdagen.

Noen er uføre på grunn av angst, mens andre kan være i full jobb og samtidig slite med angst. Det betyr bare at de ikke nødvendigvis har samme tålegrense eller funksjonsevne.

Og gud forby om den som er ufør på grunn av angst skulle være på butikken en dag.

Vi vet rett og slett ikke hva andre mennesker står i, eller hvilke krefter som ligger bak det vi ser.

Hvordan kan hun logge av? Hun deler jo "alt", blir jo ramaskrik når hun logger av og. 

Beklager avsporingen, men jeg sier det igjen, ingen har gått i andres sko...

Er enig i mye du skriver her. Men jeg er fortsatt av den mening at I ikke er ærlig overfor mange. Bare vent nå så får du se og høre mere fra henne selv. Hun hoppet fra å være så glad og positiv i bryllupet - lo og skrøt av alt. Men få timer etterpå, på en helgedag/ bryllupsdag til venninnen, sååå fikk hun den dårlige meldingen og gikk i krise. Da var d kun henne i fokus på nytt, ikke brudeparet og gjestene. Vennene og brudeparet måtte jo oppdage at hun fikk d plutselig så " jævlig" og at d kunne sette en demper på feiringen. Men d bryr ikke I seg om. Kun henne selv hele tiden....

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Det er ingenting som sier psykisk knekk mer enn en liten selfie for å vise thigh gappen 💅🏼

IMG_3366.thumb.jpeg.b7cb1604a3addaf06625bb82f4fe0da9.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Ser at grine snappene er i gang med trist musikk i bakgrunnen. Syntes det er rimelig kynisk å holde på slik hun gjør nå. Hun burde logget av for en stund siden og ikke holdt på med dette opplegget med å si A og ikke B. I mitt hode så virker det som om hun driver content og holder RS på pinebenken for å tjene mer penger og for å få medlidenhet . Som sagt tidligere så hører jeg aldri hva hun snakker om og kan jo være hun har sagt noe i dag jeg ikke har fått med meg. 
Men, men sååå mange grine snapper jeg trykket meg gjennom (gadd ikke trykke gjennom alt engang) så virker jo dette son noe virkelig store greier….men, det tviler jeg egentlig på at det er for å være ærlig.

• Liker 4
  • Nyttig 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...