Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Enig! Hvis noen skal skjerpe seg nå, så er det Isabel. Det er faktisk veldig ufint å fortelle i uke etter uke at hun har det helt grusomt, er psykisk ødelagt og at hun ikke "orker mer" , UTEN å si hva det er, eller hva noen kan gjøre for å hjelpe. 

Disse "elsklingene" hennes bryr seg om henne på ordentlig og ser seg selv som veldig nær henne. 

Ville man gjort sånn mot familie og nærmeste venner? Si at man har det helt forferdelig dag etter dag, men ikke HVA det er? Det er en jævlig form for manipulering faktisk. Det gjør folk engstelige og setter de i en maktesløs situasjon - fordi de fleste har som instinkt at de vil hjelpe når noen virker å gå til grunne av sorg og sjokk omtrent. 

Helt kalkulert og forferdelig kynisk å bruke dette som content for å få elsklingene til å "løpe ned snapstory". 

Logg av!!! 

Jeg tviler på at de fleste som følger IR er så følelsesmessig investert i henne at de mister nattesøvnen over hva som skjer i livet hennes. Ikke fordi de mangler empati, men fordi de ikke er helt delulu (bortsett fra noen veldig få, men de har større problemer).  De fleste er vel kanskje investert på samme måte som om man ser på en serie, man kan føle noe der og da, mens man ser på, så slår man av og går tilbake til livet sitt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Enig! Hvis noen skal skjerpe seg nå, så er det Isabel. Det er faktisk veldig ufint å fortelle i uke etter uke at hun har det helt grusomt, er psykisk ødelagt og at hun ikke "orker mer" , UTEN å si hva det er, eller hva noen kan gjøre for å hjelpe. 

Disse "elsklingene" hennes bryr seg om henne på ordentlig og ser seg selv som veldig nær henne. 

Ville man gjort sånn mot familie og nærmeste venner? Si at man har det helt forferdelig dag etter dag, men ikke HVA det er? Det er en jævlig form for manipulering faktisk. Det gjør folk engstelige og setter de i en maktesløs situasjon - fordi de fleste har som instinkt at de vil hjelpe når noen virker å gå til grunne av sorg og sjokk omtrent. 

Helt kalkulert og forferdelig kynisk å bruke dette som content for å få elsklingene til å "løpe ned snapstory". 

Logg av!!! 

Så enig!☝️ 

Jeg syns det er grusomt å høre når hun forteller at dette ver det værste og mest forferdelige noen kan oppleve og at «dere vil få sjokk når dere får vite hva det er..»

Altså dette går ikke an!👀 Om dette ikke handler om noe tragisk som dødsfall eller alvorlig sykdom så er det ett hån mot alle andre som opplever EKTE tragedier i livet.. 

Og at hun er blitt «psykisk syk» av dette hun står i..? Nei Isabel, du har vist deg psykisk syk i over flere år og velger å ikke gjøre noe med det!! 

Hun kan VELGE å  ta vare på sin helse og hun kan VELGE å logge av…..  Men Isabel velger penger fremfor helse, og det ser vi nå i alt hun har lagt ut på sin gule kanal. 

For noe tragiske greier…..

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 22
Skrevet
Ellenn skrev (18 minutter siden):

Jeg tviler på at de fleste som følger IR er så følelsesmessig investert i henne at de mister nattesøvnen over hva som skjer i livet hennes. Ikke fordi de mangler empati, men fordi de ikke er helt delulu (bortsett fra noen veldig få, men de har større problemer).  De fleste er vel kanskje investert på samme måte som om man ser på en serie, man kan føle noe der og da, mens man ser på, så slår man av og går tilbake til livet sitt. 

Nja.. Med tanke på bakgrunnen til Isabel, tror jeg at hun kan appellere til en gruppe som har tilknytningsforstyrrelser og/eller er ensom. Mange av disse menneskene kan knytte seg helt ukritisk ganske sterkt til egentlig hvem som helst, og derfor helt oppriktig tro at Isabel er deres beste venn med tanke på hvordan hun snakker til dem. Selv om det er via en skjerm. Det handler ikke om å være delulu, men de er preget av omsorgssvikt og mangel på gode relasjoner. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Så enig!☝️ 

Jeg syns det er grusomt å høre når hun forteller at dette ver det værste og mest forferdelige noen kan oppleve og at «dere vil få sjokk når dere får vite hva det er..»

Altså dette går ikke an!👀 Om dette ikke handler om noe tragisk som dødsfall eller alvorlig sykdom så er det ett hån mot alle andre som opplever EKTE tragedier i livet.. 

Og at hun er blitt «psykisk syk» av dette hun står i..? Nei Isabel, du har vist deg psykisk syk i over flere år og velger å ikke gjøre noe med det!! 

Hun kan VELGE å  ta vare på sin helse og hun kan VELGE å logge av…..  Men Isabel velger penger fremfor helse, og det ser vi nå i alt hun har lagt ut på sin gule kanal. 

God helse og lykke kan ikke kjøpes for penger, utrolig rart at noen ikke innser det.. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Vårjevndøgn skrev (5 timer siden):

Var det ikke noe lignende sist hun skulle til England også?

Jo. Jeg tror ikke hun har så lyst å være i Newcastle og måtte støvsuge og vaske badet selv.. tror hun føler seg mer trygg i en setting med hushjelp og alt ordnet. Det er nok et press, for det kommer jo til å se bomba ut der, sånn det alltid gjør på hotellrommet deres.. og hvis han skal jobbe så er jo mer av ansvaret på henne. Men det er jo helt greit å dra hjem til Dubai da, de har sikkert bare godt av et noen dagers alenetid. 

• Liker 9
Skrevet

Kanskje hun ikke har verdens beste forhold til svigerfamilien? Det kan jo være at de mener deres bror/sønn ble dårlig behandlet sist de var sammen/etter bruddet. 

Dersom en av dem var i min familie hadde jeg nok slitt med å juble over at de fant tilbake til hverandre. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er skremmende hvilken sekt kultur man kan skape av å promotere seg selv på en offentlig plattform. Det er et klart misbruk av mennesker i sårbare situasjoner. Når jeg leser kommentarer som «jeg har egentlig ikke penger men måtte handle på Ivorie for å vise støtte», og at det er disse kommentarene I publiserer og hyller. Alt for at hun skal kunne bo i en rådyr villa og bruke penger på tusenvis av truser som aldri ser dagens lys. Det er så kynisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet
Korpsnerden skrev (2 minutter siden):

Kanskje hun ikke har verdens beste forhold til svigerfamilien? Det kan jo være at de mener deres bror/sønn ble dårlig behandlet sist de var sammen/etter bruddet. 

Dersom en av dem var i min familie hadde jeg nok slitt med å juble over at de fant tilbake til hverandre. 

Ang forholdet til denne Jack, så syns jeg han er mindre interessert i kyss,klapp og klem enn I.  Hun opplevdes jo å ikke interessere seg for noe historisk i Roma. Mens han ikke hjelpte henne i d hele tatt å komme seg opp trappene i Colosseum. Hun oppleves å ikke  ha energi til å gå i mange bratte trapper i små sandaler.  Og andre kvinner gikk i kjoler og joggesko så kom I kledd som.... ja hva ???

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 timer siden):

Nå må du prøve å skjønne det du leser før du skyter fra hofta! Jeg skriver helt tydelig at jeg anser det som kontent. Det betyr at jeg ikke er ukritisk til det som legges ut. 

Fint!

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er vits i å spekulere i hva det handler om. Det kommer nok frem etterhvert. Og jeg tror nok Isabel er oppriktig lei seg. Mulig at det ikke er så krise som hun skal ha det til, men selv om det hadde vært en kjip sak for meg, så kan det bety mye mer for henne. Jeg er ikke et følelsesmenneske sånn som henne. Og med ressursene hun har så kan man tenke at hun kan kjøpe seg ut av det meste, men irl så er det ikke sånn det fungerer når det kommer til følelser.

• Liker 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (49 minutter siden):

Så enig!☝️ 

🎯 og alt dette til tross så sier hun at hun lever drømmelivet og må klype seg i armen hver eneste dag. Det henger ikke på greip. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (10 minutter siden):

Ang forholdet til denne Jack, så syns jeg han er mindre interessert i kyss,klapp og klem enn I.  Hun opplevdes jo å ikke interessere seg for noe historisk i Roma. Mens han ikke hjelpte henne i d hele tatt å komme seg opp trappene i Colosseum. Hun oppleves å ikke  ha energi til å gå i mange bratte trapper i små sandaler.  Og andre kvinner gikk i kjoler og joggesko så kom I kledd som.... ja hva ???

Klart hun ikke har  krefter til det når hun har spiseforstyrrelse og syk.. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (58 minutter siden):

Så enig!☝️ 

Helt enig, nå er dette beyond tragisk! Hun er en voksen dame nå, og med mindre dette gjelder noe gravalvorlig (så mye grining og deling om psykisk uhelse, understreking av hvor grovt og alvorlig det er osv.. ) så burde hun skamme seg veldig! Hun har holdt på å melke dette i LANG tid. 

Full forståelse for at det er noe veldig vanskelig (mest sannsynelig noe business som har gått til helvete og endt i tingretten eller forliksrådet eller noe) - men da får hun logge av, ta seg fri, ta vare på seg selv, få orden på det hun skal. Det har hun helt fint råd til å gjøre. Hun babler om beroligende, lege, diagnose og terapi, hun trenger da helt klart fri. Det er min mening.

Hvis dette gjelder en businessavtale som har gått ræva, så håper jeg disse elsklingene får opp øynene. Normale mennesker er da i ulike helvete med jobb hele tiden. Noen mister alt de har satset til og med. Arbeidsplasser får klager, blir saksøkt, det er masse dritt som skjer, og SÅ mange som mister jobben. 

Dette er kvamlt! 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 19
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Så enig!☝️ 

Hvorfor skulle hu si ifra... det er derfor hu tjener mye penger for å holde noen piss hemmelig og griner og syns synd på seg selv. Stakkars rike pike...ikke lett

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden):

Klart hun ikke har  krefter til det når hun har spiseforstyrrelse og syk.. 

Jeg såg d på en snap.

• Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Helt enig, nå er dette beyond tragisk! Hun er en voksen dame nå, og med mindre dette gjelder noe gravalvorlig (så mye grining og deling om psykisk uhelse, understreking av hvor grovt og alvorlig det er osv.. ) så burde hun skamme seg veldig! Hun har holdt på å melke dette i LANG tid. 

Full forståelse for at det er noe veldig vanskelig (mest sannsynelig noe business som har gått til helvete og endt i tingretten eller forliksrådet eller noe) - men da får hun logge av, ta seg fri, ta vare på seg selv, få orden på det hun skal. Det har hun helt fint råd til å gjøre. Hun babler om beroligende, lege, diagnose og terapi, hun trenger da helt klart fri. Det er min mening.

Hvis dette gjelder en businessavtale som har gått ræva, så håper jeg disse elsklingene får opp øynene. Normale mennesker er da i ulike helvete med jobb hele tiden. Noen mister alt de har satset til og med. Arbeidsplasser får klager, blir saksøkt, det er masse dritt som skjer, og SÅ mange som mister jobben. 

Dette er kvamlt! 

Det er helt latterlig hele sirkuset,er i letter sjokk over rs som bruker henne som underholdning i stedet for serier🙈tipper at resten av familiemedlemmene har det bra og da vet man at hun lager stort drama av lite,som vanlige folk klarer å stå i uten å lage et helsikkens oppstyr

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Var det ikke hun som sa for kort tid siden at NÅ skulle hun slutte å være lei seg men heller forbanna?! Og fikk det såååååå mye bedre med seg selv etter hun fant «faen» i seg i stedet for å være den «svake?» Også er det rett tilbake til grining igjen…. 👀🤡 Det har vel ikke gått hennes vei og det viser bare for meg at det er HUN som har tråkka i salaten her og ikke noen andre…. Nei, Isabel  sanker sympati nå for å redde seg selv… 

Dette er en voksen dame vi snakker om her! Som liksom skal være en suksessfull «entrepeneur»?! 

Gi meg styrke!🙈

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (20 minutter siden):

Var det ikke hun som sa for kort tid siden at NÅ skulle hun slutte å være lei seg men heller forbanna?! Og fikk det såååååå mye bedre med seg selv etter hun fant «faen» i seg i stedet for å være den «svake?» Også er det rett tilbake til grining igjen…. 👀🤡 Det har vel ikke gått hennes vei og det viser bare for meg at det er HUN som har tråkka i salaten her og ikke noen andre…. Nei, Isabel  sanker sympati nå for å redde seg selv… 

Dette er en voksen dame vi snakker om her! Som liksom skal være en suksessfull «entrepeneur»?! 

Gi meg styrke!🙈

Det var jo en veldig lang tale om at hun våknet forbanna og full av futt igjen ja, og at når hun nådde det punktet så var faen løs og det var ikke måte på. 

Gjetter at det er noen som har saksøkt HENNE jeg, - i forbindelse med noe business gone bad -  og at hun tok for gitt at en svindyr advokatgjeng ordna vekk ubehaget med det for henne. 

Men så gikk ikke det. 

Vi aner jo ikke, men det er hun selv som gjør alt som står i sin makt for å få alle til å spekulere helt villt nå. For et togkrasj den influenceren har blitt. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Kønn skrev (2 timer siden):

🎯 og alt dette til tross så sier hun at hun lever drømmelivet og må klype seg i armen hver eneste dag. Det henger ikke på greip. 

Kan tenke meg det evige stress og jaget om penger tærer nok hvem som helst. Ofte redsel for å miste alt.

• Liker 2
Skrevet

Kan noen kommer med en kort oppsummering av hva som har skjedd? Skjønner jo at det er mye "greier" nå, men har vært bortreist og orker ikke bla meg gjennom alt 🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...