Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Hun virker totalt ute å kjører og ustabil… jeg orker ikke gå inn å se mer fra henne nå… hjelpes!👀 Følger med her inne i stedet 

Se på SnapLooker heller, det gjør jeg. Gidder ikke å gi det verken views eller "penger" ved å klikke gjennom reklamene.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (1 minutt siden):

Vet du hva, her er det Ingen som sparker noen. Hvis hun har det så helt for jævlig akkurat nå så burde hun ha vett nok til å ta en pause fra Snap å få orden på livet sitt ellers.

Uansett hva så er det hun som bevisst velger å gjøre dette til content også, samt utsette til i neste uke for å si hva det faktisk er. Hva forventer hun da ? At alle skal droppe sine kritiske meninger om ting og tang ? Hadde hun vært ærligere med sine følgere så hadde hun også nå høstet en helt annen sort respons.

Hun kan faktisk velge å ta vare på seg selv, hun velger å ikke gjøre det.

Så din <skam dere> synes ikke jeg hører hjemme, si heller skam deg til Isabel for den utnyttingen hun gjør av sine følgere !

Ja andre som har det tøft tar pauser, så forteller de om både a og b, å ikke bare a om de forteller noe. Dette er jo bare teit. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Tenkeselv skrev (8 minutter siden):

Vet du hva, her er det Ingen som sparker noen. Hvis hun har det så helt for jævlig akkurat nå så burde hun ha vett nok til å ta en pause fra Snap å få orden på livet sitt ellers.

Uansett hva så er det hun som bevisst velger å gjøre dette til content også, samt utsette til i neste uke for å si hva det faktisk er. Hva forventer hun da ? At alle skal droppe sine kritiske meninger om ting og tang ? Hadde hun vært ærligere med sine følgere så hadde hun også nå høstet en helt annen sort respons.

Så din <skam dere> synes ikke jeg hører hjemme, si heller skam deg til Isabel for den utnyttingen hun gjør av sine følgere !

💯👏👏👏

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tenkeselv skrev (6 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig!! Er hun så dårlig, så bør hun logge av, ikke snakke om hvor mye piller hun har tatt og sitte og pøse ut close up grine snapper. Hun vil jo ha reaksjoner så det genererer mer penger og regner med at det pøser inn trøste meldinger fra RS. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Teflonhjernen skrev (11 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig!! Er hun så dårlig, så bør hun logge av, ikke snakke om hvor mye piller hun har tatt og sitte og pøse ut close up grine snapper. Hun vil jo ha reaksjoner så det genererer mer penger og regner med at det pøser inn trøste meldinger fra RS. 

Det er rett og slett flaut!!!🙈

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og spekulasjon. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Veldig rart at Jack ikke ble med henne hjem.

• Nyttig 5
Skrevet
Mina 2 skrev (10 minutter siden):

I måtte jo starte jappesnappen sin  før hun pakket sammen og dro fra hotellrommet, med at ingenting i hennes reaksjon gjaldt forholdet mellom Jack og henne. Og i tillegg har hun full viten om dokumentaren på Tv2 og sa at hun hadde observert flere som mente hun hadde breakdown pga den. Og d stemte ikke. Jack hadde reist til Newcastle i morres og hun skulle dra snart etter jappen. To gråte snapper på vei hjem til Dubai  allerede. D kommer vel flere. Nå har vel Pimpen og faren reist til Irak så hun har kun Sidra og Rami som trøst nå. Ann på dagtid da. Skjønner ikke hva hun holder på med nå.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Realista skrev (3 timer siden):

Tips - trykk og hold på «bildet» på Utforsk - klikk på «sjuk dette innholdet». Vipps er du kvitt henne du forakter 😉

Jeg forakter ingen i d hele tatt. Kun rettferdighetssans her.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Flowrrpowrr skrev (3 timer siden):

Man sparker ikke folk som ligger nede. Uansett hvem!! 

Skjerp dere😡

Hvem ligger nede ?

• Liker 6
Skrevet
Mina 2 skrev (2 timer siden):

De skulle jo dra til Newcastle sammen nå. Han har jo vært mye hos henne. Han har jo en bedrift, så mulig han trenger å være der. Hun har jo vært deppa hele tiden mens de har vært sammen igjen nå og har hatt mange breakdowns. Det må jo ta på forholdet også, så kanskje greit de er litt fra hverandre. Så får hun gjøre seg ferdig med det som drar henne ned og komme seg videre. Kanskje en pause fra some hadde vært smart.

• Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 timer siden):

Men jeg ER jo frisk så trenger ikke feie for min egen dør 🤓

Det er kanskje ikke alle som tror helt på det. 

• Liker 4
Skrevet

Yapp om at hun trenger alenetid og må legge vekk telefonen en stund nå, nedbrutt og helt på gråten. 
Å lage content av situasjonen klarer hun dog helt fint. Videosnutter med trist musikk, og sist men ikke minst så avsluttes kvelden med å legge ut samme close-up-grinebilde hun tok tidligere ikveld, på nytt, slik at det er dette som kommer opp i utforsk for de som ikke har sett storyen hennes enda.

Oh, for et spill….

• Nyttig 3
Skrevet
Mina 2 skrev (3 timer siden):

Nei hvorfor i all verdens land er det rart??? Det som er rart er at en fyr kan sette hele sitt liv på pause for å leve dama sitt liv, i nesten 6 mnd. De skulle jo hjem til han, så hvis hun må til Dubai å skrive under noe i banken el whatever så trenger ikke han følge henne dit eller?? Hvorfor skulle han følge henne dit? Har hun brått blitt helt håpløs i å overleve frem og tilbake på fly? 

Det jeg syns er trist. Og som hun antagelig ikke kan noe for. Men som er ødeleggende. Er at dette bryllupet skulle handle om brud og brudgom. Men igjen så handler fokuset på henne. Hun som har d så fælt at alle må tenke på henne, som ikke kan være med på gøy men må lide på hotellrommet. Jeg tviler ikke at det er sant. Men typisk emosjonelle ustabile, at de tar oppmerksomheten fra andre mindre ustabile... ønsker henne alt vel. ❤️

• Liker 1
Skrevet

Blir vel en ny lansering de neste dagene 😂😂

Skrevet (endret)
Lykkeliten* skrev (22 minutter siden):

Endret av Tuppenoglillemor12
Skrevet
Lykkeliten* skrev (22 minutter siden):

Så ufordragelig du er?

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg har sett på snap for første gang på en god stund, og klart at det er kontent og innhold, men å sitte og håne og godte seg over at et menneske sliter - jeg har ikke ord. 

• Nyttig 1
Skrevet

Men hun har overskudd til å sette opp telefonen i hallen når hun kommer hjem, for så å gå ut igjen og komme inn i huset..?!😅 Sluk at alle elsklingene skal se på når hun kommer hjem..?? Altså dette er så cringe… 🙈 

Og overskudd til redigering, legge på trist musikk osv…. Nei, dette var bare weird.. Logg av og bli frisk! 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...