Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Ser at grine snappene er i gang med trist musikk i bakgrunnen. Syntes det er rimelig kynisk å holde på slik hun gjør nå. Hun burde logget av for en stund siden og ikke holdt på med dette opplegget med å si A og ikke B. I mitt hode så virker det som om hun driver content og holder RS på pinebenken for å tjene mer penger og for å få medlidenhet . Som sagt tidligere så hører jeg aldri hva hun snakker om og kan jo være hun har sagt noe i dag jeg ikke har fått med meg. 
Men, men sååå mange grine snapper jeg trykket meg gjennom (gadd ikke trykke gjennom alt engang) så virker jo dette son noe virkelig store greier….men, det tviler jeg egentlig på at det er for å være ærlig.

Sosiale medier er jo jobben hennes, så jeg syns ikke det var den største overraskelsen.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melke, melke, melke, melke, melke - logg av for faen! Dette er ingenting annet enn helt sinnsykt?! Hvem andee voksne folk holder på slik? 

• Liker 3
  • Nyttig 18
Skrevet
Cami9 skrev (18 minutter siden):

Melke, melke, melke, melke, melke - logg av for faen! Dette er ingenting annet enn helt sinnsykt?! Hvem andee voksne folk holder på slik? 

Ja, det er ganske sykt…🙄

• Liker 11
Skrevet
Teflonhjernen skrev (21 minutter siden):

Ser at grine snappene er i gang med trist musikk i bakgrunnen. Syntes det er rimelig kynisk å holde på slik hun gjør nå. Hun burde logget av for en stund siden og ikke holdt på med dette opplegget med å si A og ikke B. I mitt hode så virker det som om hun driver content og holder RS på pinebenken for å tjene mer penger og for å få medlidenhet . Som sagt tidligere så hører jeg aldri hva hun snakker om og kan jo være hun har sagt noe i dag jeg ikke har fått med meg. 
Men, men sååå mange grine snapper jeg trykket meg gjennom (gadd ikke trykke gjennom alt engang) så virker jo dette son noe virkelig store greier….men, det tviler jeg egentlig på at det er for å være ærlig.

Hvofor trykker du deg gjennom hvis du ikke hører. Hva er det på den snappen du skal se eller altså Hvofor trykke gjennom? Du vet at hun får betalt når du gjør det? Hvorfor bidra? Livet er en befrielse ved å bare ikke se. Hvis jeg en sjelden gang er inne på en story til noen jeg så før så kan du banne på at det snakker om det samme nå som for to, tre, fire år siden. Alt er bare på repeat med disse her. Og det stjeler tid fra ditt/deres liv å i det hele tatt trykke seg inn og gjennom det 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Murukleiven skrev (32 minutter siden):

Det er ingenting som sier psykisk knekk mer enn en liten selfie for å vise thigh gappen 💅🏼

IMG_3366.thumb.jpeg.b7cb1604a3addaf06625bb82f4fe0da9.jpeg

Er ganske sykt dette her… 👀

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
twitwi skrev (12 minutter siden):

Hvofor trykker du deg gjennom hvis du ikke hører. Hva er det på den snappen du skal se eller altså Hvofor trykke gjennom? Du vet at hun får betalt når du gjør det? Hvorfor bidra? Livet er en befrielse ved å bare ikke se. Hvis jeg en sjelden gang er inne på en story til noen jeg så før så kan du banne på at det snakker om det samme nå som for to, tre, fire år siden. Alt er bare på repeat med disse her. Og det stjeler tid fra ditt/deres liv å i det hele tatt trykke seg inn og gjennom det 

Er ikke så mye jeg er inne og ser, er hvis jeg kjeder meg og ser henne på utforsk. Er inne bare for å lese kommentarene fra RS (rimelig ville til tider :forferdet:). Orker ikke høre på henne, er så kjedelig det livet hennes:sovnet:

• Liker 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Er ikke så mye jeg er inne og ser, er hvis jeg kjeder meg og ser henne på utforsk. Er inne bare for å lese kommentarene fra RS (rimelig ville til tider :forferdet:). Orker ikke høre på henne, er så kjedelig det livet hennes:sovnet:

Skjønner deg godt! Hun kan si veldig

mye om veldig lite.. og det gjelder jo de fleste i den bransjen. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
twitwi skrev (14 minutter siden):

Skjønner deg godt! Hun kan si veldig

mye om veldig lite.. og det gjelder jo de fleste i den bransjen. 

Også lyver hun jo greit mye og påstår selv at hun forteller elsklingåååååååår ALT😂 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tips: Gå inn på proff for Ivorie nuf så ser dere at firmaet nå har betalingsanmerkninger, frivillig eller tvungen pant. (Jeg er ny her og har ikke rettigheter til å laste opp vedlegg. )

Men dette indikerer at selskapet er i trøbbel. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Egentlig burde Snapchat eller Noen norske etater stoppe henne for å legge ut dette innholdet, gi henne karantene. 

Hun virker helt tåkelagt av angst og medikamenter,  hvis det er noen her inne som virkelig kjenner henne og bryr seg.

Hun trenger hjelp. 

Får håpe det ikke bare er skuespill for å samle empati. 

Da må hun fortelle både av,b,c,d,e osv. For dette contentet er helt lavmål. Skulle ikke vært lovlig.🚩🚩🚩

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
agent skrev (10 minutter siden):

Egentlig burde Snapchat eller Noen norske etater stoppe henne for å legge ut dette innholdet, gi henne karantene. 

Hun virker helt tåkelagt av angst og medikamenter,  hvis det er noen her inne som virkelig kjenner henne og bryr seg.

Hun trenger hjelp. 

Får håpe det ikke bare er skuespill for å samle empati. 

Da må hun fortelle både av,b,c,d,e osv. For dette contentet er helt lavmål. Skulle ikke vært lovlig.🚩🚩🚩

Tenker det er noe en familie bør ta seg av jeg, ikke snapchat eller norske etater?! Er ikke sånn verden funker…

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Check50 skrev (24 minutter siden):

Tips: Gå inn på proff for Ivorie nuf så ser dere at firmaet nå har betalingsanmerkninger, frivillig eller tvungen pant. (Jeg er ny her og har ikke rettigheter til å laste opp vedlegg. )

Ingen bombe… 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er sterkt i mot at en influenser sitter å japper på kamera proppfull i beroligende og sløvende medikamenter. Er sjokkert at dette er lov på sosiale medier! 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Check50 skrev (33 minutter siden):

Ikke overrasket.

Det må da koste en del når et firma her i Norge lager de ulike sirupen de selger også.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg tror, at grunden til, at hun græder, handler mindre om at blive stukket i ryggen af partnere men om tabet af den økonomiske motor.💸hvilket har muliggjort hendes meget luksuriøse livsstil og finansieret de store fremtidsplaner, hun har bygget.

Hun drømmer om et gigantisk hus til en værdi af omkring 100 millioner om fem år, selvom hun allerede har et hus til en værdi af 37 millioner, som hun betaler af i udbetaling. Samtidig er hun vant til at kunne købe stort set alt, hvad hun sætter sig for. Den livsstil kræver en enorm og konstant indkomst.

Derfor tror jeg, at hendes tårer mere handler om frygten for, hvad der vil ske, hvis den økonomiske motor pludselig bliver mindre.

Hun har vænnet sig til et LUX-liv, og alle de fremtidsplaner, hun allerede har bygget sit liv op omkring, kan smuldre for hende. Grådighed ødelægger sindet. For selvom hun kun tjente 1/10 af, hvad hun tjener nu, ville hun stadig være velhavende. Men hun er vant til en ekstremt dyr livsstil nu, og det ønsker hun ikke at miste.

Endret av Klokkeblomstt
Fejl:)
  • Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
notmycup skrev (20 timer siden):

Nei hvorfor i all verdens land er det rart??? Det som er rart er at en fyr kan sette hele sitt liv på pause for å leve dama sitt liv, i nesten 6 mnd. De skulle jo hjem til han, så hvis hun må til Dubai å skrive under noe i banken el whatever så trenger ikke han følge henne dit eller?? Hvorfor skulle han følge henne dit? Har hun brått blitt helt håpløs i å overleve frem og tilbake på fly? 

Det jeg syns er trist. Og som hun antagelig ikke kan noe for. Men som er ødeleggende. Er at dette bryllupet skulle handle om brud og brudgom. Men igjen så handler fokuset på henne. Hun som har d så fælt at alle må tenke på henne, som ikke kan være med på gøy men må lide på hotellrommet. Jeg tviler ikke at det er sant. Men typisk emosjonelle ustabile, at de tar oppmerksomheten fra andre mindre ustabile... ønsker henne alt vel. ❤️

Hvis jeg hadde vært så mentalt knekt,så ville jeg gjerne at kjæresten min ville blitt med meg hjem. Han kan jo jobbe fra overalt.

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (48 minutter siden):

Tenker det er noe en familie bør ta seg av jeg, ikke snapchat eller norske etater?! Er ikke sånn verden funker…

Det burde vært lover om publisering av visse temaer. Dette hun gjør nå burde ikke vært lov.

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...