Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
smiiiley skrev (10 minutter siden):

S ble avregistret som DL i Brreg i dag ser jeg ☺️ 

Kunngjort i dag ja. Men vedtatt 13.08.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på Storylooker for første gang på uendelig lenge og herregud... Hun virker jo å være kjemperuset ! 😱 

Hvem orker å følge dette togkræsjet lenger ?

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Isild skrev (På 23.8.2026 den 9.02):

Hvis dette munner ut i business gone bad, så tror jeg hun burde forstå at business er business, og at hun ikke trenger å miste det helt på privaten. 

Det er vanskeligere for influencere å skille mellom jobb og privat sikkert, i og med at jobben er å selge privatlivet. 

Men til poenget. Hun babler og babler og griner og griner, men kan ikke si noenting annet enn at det er helt grusomt, det værste noen kan oppleve, og det er sjokk og sorg. Hun må medisineres fordi hun har blitt psykisk syk av dette. Voldsomme greier. Hvis dette viser seg å være en stygg skilsmisse forretningsmessig, så tror jeg hun burde slutte som influencer dersom dette er måten hun takler foretninger på. 

Folk mister jobben hver dag, folk går konkurs, blir utsatt for underslag, råttent arbeidsmiljø, mobbing på arbeidsplassen. Noen må selge hus og hjem fordi de er arbeidsledige. Samarbeid havner i retten, folk blir lurt av partnere. Venner blir fiender +++++

Hva er det hun kan ha opplevd i jobbsammenheng som er så grusomt at det er det værste et menneske kan oppleve tydeligvis? 

Hvis dette er noe bitchdritt som viser seg å være forretninger som har blitt til følerier, så håper jeg virkelig hun skjerper seg meget. 

Dette!!! Amen!

Med det sagt er dette så klassisk IR som du får det:

ALT som akkurat hun har opplevd er det VERSTE noen kan oppleve noen gang!!! Sånn er det med alt, alltid.

Det er til å spy av. Tenk å oppheve seg alle andre på den måten, og å sitte og si til nesten 400.000 mennesker at ALT hun opplever er verre enn alt andre opplever! Jeg syns det er SÅ hårreisende respektløst, STYGT og sinnsykt faktisk! 

Og det er angivelig «elsklingene» sine erfaringer og opplevelser hun pisser på, som hun «elsker» og er sååååå «takknemlig» for! Men ingenting de har opplevd er ille, for alt hun opplever er verst! Sykt er det! 

Endret av dårligbrukernavn
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg får helt vondt av hvordan hun har det, stakkars menneske. Jeg tror heller ikke det beste er å reise på shopping med golddigger søskene sine. De har jo bare øye for seg selv.

Jeg har vanskelig for å tro at dette bare handler om det som foregår med S og ivorie. Jeg har tenkt litt på at det må da vere veldig triggende å ha faren sin rundt seg så mye som hun har hatt i det siste.

Jeg har lest bøkene og jeg må si at det er helt sinnsykt at hun orker å ha han så tett innpå seg. Det hjelper ikke at han er forandret eller at sidra og rami (og moren) ønsker å ha han der og at han får ta del i Isabels rikdom. Det må jo typ retraumatisere henne veldig.

Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 timer siden):

Det er det da ikke. Hvorfor påstår du det?

Men svar meg på det jeg spurte deg om da ?

• Liker 1
Skrevet

Får tro at ikke advokatene hennes har tabbet seg ut med noe angående det økonomiske slik at hun potensielt pådrar seg straffansvar for noe. 

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Noe er i det minste på gang med Ivorie. S har fratredt som daglig leder og regnskap er enda ikke sendt inn. Jeg er ikke veldig stødig i reglene for NUF men fristen for AS var 31.07. Og AS som ikke har sendt inn innen fristen vil etter kort tid bli ilagt dagbøter. Kombinert med inkassovarselet (som i seg selv ikke trenger å være dramatisk) så fremstår det ikke bra.

Det kan se ut til at tv2 dokumentaren kan ha gitt noen alvorlige følger, og at det som kommer frem om Ivorie er så graverende at videre drift ikke er mulig. Hvis det har med fabrikkene Ivorie bruker, og Careless bruker samme fabrikker så vil det bli problematisk for de også. 

• Liker 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (13 timer siden):

Men det gir jo deg noe å skrive om. Det er nok ren omsorg FOR I, hva skulle man brukt dagen til om man ikke kan hate litt?

@Tenkeselv Jeg hadde et dyslektisk anfall og leste innlegget slik 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...