Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eli27 skrev (2 timer siden):

Veldig rart… hvorfor sitter hun plutselig nå i bilen med et ivorie glass? Uten å merke reklame eller noe?…

For Ivorie fins ikke lenger. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
smiiiley skrev (8 minutter siden):

Veldig bra innlegg ☺️ Liker når det er konstruktivt uten masse drittslenging ☺️ 

Enig med deg :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sølvpilen skrev (På 21.8.2026 den 22.43):

Her er det som blir tatt opp i første episode.

1. Veldedighetsmysterier og ulovlige vilkår

TV 2 undersøker den eventyrlige veksten til nettbutikken Ivorie Studio, startet av gründer og influenser Isabel Raad. Bak suksessen og de store løftene om veldedighet, avdekkes tette murer av taushet i skattefrie frisoner i Dubai. I tillegg reises det kritiske spørsmål rundt produktenes faktiske innhold og salgsvilkår som bryter med norske forbrukerrettigheter.

Begynner å mistenke at ivorie legges ned..

• Liker 7
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Uansett kan vi nok sette to streker under svaret på at det hun står i omhandler Ivorie og Synnøve! På ett eller annet vis. Det er det vel liten tvil om lenger.

Hvem trenger Sherlock Holmes når man har gale tanter på KG? 🤣

Ja, jeg tror ikke vi trenger å være rakettforskere for å skjønne at det mest sansynlig er der skoen tykker, så enig der ☺️🙈

• Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg tror ikke vi trenger å være rakettforskere for å skjønne at det mest sansynlig er der skoen tykker, så enig der ☺️🙈

Ja alt tyder i alle fall på det. Jeg blir svært overrasket om det ikke omhandler dette på en eller annen måte.

Ikke minst: Uansett hva som er årsaken så forstår jeg at det er leit. Hun gikk jo virkelig all inn for å få det til å fungere - uansett hva "vi" måtte mene om metodene hun har brukt. I tillegg er hun jo svært følelsesstyrt og reagerer deretter. At at hun bruker det som content er det ingen tvil om. Men så biter vi jo på også da så det virker jo tydeligvis 😅

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (27 minutter siden):

For Ivorie fins ikke lenger. 

På hvilket grunnlag er dette sant? Både firma og nettsiden er fortsatt aktiv? 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Ja alt tyder i alle fall på det. Jeg blir svært overrasket om det ikke omhandler dette på en eller annen måte.

Ikke minst: Uansett hva som er årsaken så forstår jeg at det er leit. Hun gikk jo virkelig all inn for å få det til å fungere - uansett hva "vi" måtte mene om metodene hun har brukt. I tillegg er hun jo svært følelsesstyrt og reagerer deretter. At at hun bruker det som content er det ingen tvil om. Men så biter vi jo på også da så det virker jo tydeligvis 😅

Ja jeg blir også veldig overrasket om det ikke har noenting med dette å gjøre.

Jeg er dronningen av å være følelsesstyrt, så har ingen problemer med å forstå at det er trist. Men hun burde logget av for sin egen mentale helse. Tatt en god og lang pause. Men da blir sikker mange her inne sure 😂 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Eli27 skrev (25 minutter siden):

På hvilket grunnlag er dette sant? Både firma og nettsiden er fortsatt aktiv? 

Grunnlag er mitt eget hode og hva man leser bak hennes syke oppførsel. Dette er det jeg har lest. Ivorie er oppløst og vi får endelig fasiten kanskje alt i morra. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
smiiiley skrev (38 minutter siden):

Jeg er dronningen av å være følelsesstyrt, så har ingen problemer med å forstå at det er trist. Men hun burde logget av for sin egen mentale helse. Tatt en god og lang pause. Men da blir sikker mange her inne sure 😂 

Jeg er nok ikke så følelsesstyrt, så jeg syntes personlig at det er litt overreaksjon om det «bare» er Ivorie som har gått dukken. For all del, jeg forstår at det er trist og dumt og leit, det hadde jeg syntes selv også. Men jeg er nok litt mer den typen som børster støvet av meg og går videre. Det finnes vel både styrker og svakheter i alle måter å reagere på :)

Helt enig med deg i at hun burde logge av for sin egen del. Men hun er jo dammed if you do, dammed if you dont. Hun kan ikke vinne akkurat der 😅 Håper hun tar til vettet, logger av og får det bedre med seg selv.

• Liker 8
Skrevet (endret)
Sirah skrev (4 timer siden):

Jeg er nok ikke så følelsesstyrt, så jeg syntes personlig at det er litt overreaksjon om det «bare» er Ivorie som har gått dukken. For all del, jeg forstår at det er trist og dumt og leit, det hadde jeg syntes selv også. Men jeg er nok litt mer den typen som børster støvet av meg og går videre. Det finnes vel både styrker og svakheter i alle måter å reagere på :)

Helt enig med deg i at hun burde logge av for sin egen del. Men hun er jo dammed if you do, dammed if you dont. Hun kan ikke vinne akkurat der 😅 Håper hun tar til vettet, logger av og får det bedre med seg selv.

Hun ble vel overbevist om at det var smart å kjøpe ut Reme… ting var muligens tåkelagt.. Det er ikke helt usannsynlig at hun har en god sak når dette går rettens vei. Reme har vel aldri brynt seg på en influenser med midler til å gå til kamp mot ham tidligere. Bare en spekulasjon altså…

Endret av Sveits35
  • Liker 2
Skrevet
Heike72 skrev (8 timer siden):

Har ikke Isabel tatt ut mange millioner fra selskapet også da? Har lest både 22 mill og 17 mill. Det er vel kanskje litt mye å ta ut i lønn til seg selv fra et så ferskt selskap. Vet hun ikke tok ut noe det første eller de to første årene, men hun har jo tatt ut mye i 2025 og kanskje nå i 2026 også. Alt høres veldig kaotisk og rotete ut med den forretningsdriften der. Skjønner godt at Synnøve har trukket seg.

Rimelig sikker på at hun har sagt flere ganger at hun ikke har tatt ut lønn til seg selv engang. Bruker de pengene for å bygge opp bedriften isteden.

• Liker 1
Skrevet
like skrev (8 timer siden):

Jeg har tenkt vel og lenge på Jack Bauman, «Rosegjøken», som i en periode sendte Isabel enorme rosebuketter. Enkelte av bukettene skal ha hatt en verdi på opptil 26 000 kroner, og dette skjedde ganske jevnlig over en periode.

Når man søker litt rundt, synes jeg det er vanskelig å få økonomien til å henge sammen med et så voldsomt forbruk på blomster. Firmaet hans er oppført med to ansatte, ham selv og moren.

Jeg sier selvfølgelig ikke at det betyr at det var noe galt, for det kan være mye ved privatøkonomien man ikke ser gjennom offentlige opplysninger. Men jeg har lenge stusset over hele greia – særlig når man tenker på hvor enorme summer som må ha gått til roser dersom dette skjedde uke etter uke.

Er det flere som har tenkt over dette, eller som husker mer fra den perioden?

Når det ble slutt sist sa hun at det var hun som hadde kjøpt mye av blomstene som hun viste fram at han hadde gitt. Mulig hun gjør det igjen for å få folk til å tro at han er fantastisk.

Så har hun jo basically innrømt at hun er sugarmommy igjen. Fordi hun har funnet ut at hun ikke klarer å finne en mann med like mye penger som hun og hun elsker å bruke penger på de hun er glad i. Er jo vanlig I forhold at parten som tjener mer også betaler mer. Men med så stor forskjell på inntekt så lever han svært godt av pengene hennes. Hun sier han er rik men at hun er stupid rich

• Liker 3
Skrevet
blehblehbleh skrev (52 minutter siden):

Rimelig sikker på at hun har sagt flere ganger at hun ikke har tatt ut lønn til seg selv engang. Bruker de pengene for å bygge opp bedriften isteden.

Stemmer at hun sa det de første årene, men usikker på om dette har vært realiteten siste året. 

• Liker 3
Skrevet

Har hun ikke fått roser for 25.000 av mannen nå da hun har opplevd noe av det verste man kan oppleve? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Har hun ikke fått roser for 25.000 av mannen nå da hun har opplevd noe av det verste man kan oppleve? 

Hun er vel så langt nede at hun ikke har tenkt på å kjøpe blomster å vise de fram😆

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Er/var Ivorie et stort lønnsomt selskap? Jeg spør fordi jeg ikke har fulgt med nok på Isabel tidligere til å vite egentlig hva og hvem Ivorie er. 

Har inntrykk av at influencere starter nettbutikker rett som det er, men at det går sånn passe, aldri blir det helt helt store. 

Skrevet

Mandag kveld avviser hun på snap at det hun står i har noe med dokumentaren og den «gærne» journalisten å gjøre. At noe har skjedd/skjer i Ivorie er likevel klart etter endringene i selskapet. 
Siden hun fortsatt tydelig er klar for å gå til rettssak,  tror jeg det vil ta tid før hun vil «snakke ut» . 

• Liker 1
Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Hun ble vel overbevist om at det var smart å kjøpe ut Reme… ting var muligens tåkelagt.. Det er ikke helt usannsynlig at hun har en god sak når dette går rettens vei. Reme har vel aldri brynt seg på en influenser med midler til å gå til kamp mot ham tidligere. Bare en spekulasjon altså…

Ikke dumt dette!

• Liker 2
Skrevet
smiiiley skrev (8 timer siden):

Flere her inne har skrevet, at det er akkurat det hun burde gjøre. Hun burde logget av en lang periode og fått orden på livet sitt. Synd at hun higer etter mer og mer penger hele tiden. Hun burde ta helsen sin på alvor. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Hva skjer med prosjektet i India? Har hun snakket noe om det i det siste ?

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...