Alba1235 Skrevet 24. august #38621 Skrevet 24. august (endret) Lzzy skrev (2 timer siden): Rapporter! Det er ikke greit å snakke åpent om beroligende, reseptbelagte medikamenter til over 400 tusen følgere. Aller minst fremstå ruset, sånn hun åpenbart gjør. Nei trodde i utgangspunktet snap ikke tillot å snakke om medisiner? Men det gjelder kanskje kun dersom man viser pakningen og nevner navnet på preparatet? Endret 24. august av Alba1235 Feilstavelse
Lzzy Skrevet 24. august #38622 Skrevet 24. august Alba1235 skrev (35 minutter siden): Nei trodde i utgangspunktet snap ikke tillot å snakke om medisiner? Men det gjelder kanskje kun dersom man viser pakningen og nevner navnet på preparatet? Vet ikke, men hun sier jo sterke beroligende medisiner.. samt sovetabletter, det har hun jo også sagt gjentatte ganger de siste månedene. Skader ikke å rapportere tenker jeg, om mange nok gjør det så kan det hende noe skjer. Ingenting skjer om man ikke gjør noe hvertfall 😇 5 4
Alba1235 Skrevet 24. august #38623 Skrevet 24. august Lzzy skrev (27 minutter siden): Vet ikke, men hun sier jo sterke beroligende medisiner.. samt sovetabletter, det har hun jo også sagt gjentatte ganger de siste månedene. Skader ikke å rapportere tenker jeg, om mange nok gjør det så kan det hende noe skjer. Ingenting skjer om man ikke gjør noe hvertfall 😇 Absolutt 1 2 1
Gjest Sirah Skrevet 24. august #38624 Skrevet 24. august skeiv-ostepop skrev (7 timer siden): Noe er i det minste på gang med Ivorie. S har fratredt som daglig leder og regnskap er enda ikke sendt inn. Jeg er ikke veldig stødig i reglene for NUF men fristen for AS var 31.07. Og AS som ikke har sendt inn innen fristen vil etter kort tid bli ilagt dagbøter. Kombinert med inkassovarselet (som i seg selv ikke trenger å være dramatisk) så fremstår det ikke bra. På brreg står Ivorie i dag registrert med ingen registrerte ansatte. Igår er jeg 99% sikker på at de sto med 8 ansatte. Noe skjer.
Vampyrsomspiserfri Skrevet 24. august #38625 Skrevet 24. august Har noen noe nyheter på hva det er som skjer med henne? Hun og merkene hennes
Doris Becker Skrevet 24. august #38626 Skrevet 24. august (endret) . Endret 27. august av Doris Becker 4 1
Vampyrsomspiserfri Skrevet 24. august #38627 Skrevet 24. august agent skrev (4 timer siden): Lurer på hvem hun skal ta i retten? Hvem skal hun kjempe kampen for.(hun kan for hun har penger nok til det) Hvorfor er det ingen av de som står frem å støtter henne? (utenom Sebastian dramaqueen Solberg) Hvorfor ser det ut som resten av familien Raad ikke er så bekymret? Hvor er Rosenkålen? (hvor er rosebuketten?) Hva slags råd har hun fått av de dyre advokatene? ( spille psykisk syk og være ruset?) Hva slags manus er dette? sitter og tenker på akkurtt dette også. Skjønner ingenting 2 1
Zena33 Skrevet 24. august #38628 Skrevet 24. august Sirah skrev (11 minutter siden): På brreg står Ivorie i dag registrert med ingen registrerte ansatte. Igår er jeg 99% sikker på at de sto med 8 ansatte. Noe skjer. Det står fortsatt 8 på Brreg. Har du dratt ned fanen «flere virksomhetsopplysninger»?
agent Skrevet 24. august #38629 Skrevet 24. august (endret) Sirah skrev (50 minutter siden): På brreg står Ivorie i dag registrert med ingen registrerte ansatte. Igår er jeg 99% sikker på at de sto med 8 ansatte. Noe skjer. NUF 8 ansatte pr 10 mars 2026 LLC 0 ansatte ISP as ( Ivorie studio) 0 ansatte Bxr as , Netthandel innen kosmetikk (Nude) IR eier 51% Beauty Rebels 49% Isabel Raad As, tatt ut 17 mill i lønn Endret 24. august av agent 1 2
Doris Becker Skrevet 24. august #38630 Skrevet 24. august (endret) . Endret søndag kl. 07:48 av Doris Becker 1 5
agent Skrevet 24. august #38631 Skrevet 24. august Doris Becker skrev (1 minutt siden): Alt blir bare hypoteser, men hvis Askbo har sittet som daglig leder i Norge, mens Raad har disponert midlene fra Dubai, kan det fort oppstå juridiske konflikter dersom det er uenighet om hvem som har godkjent ansettelser, eller om midlene som er overført til utlandet egentlig skulle dekket forpliktelser, som feks. lønn i Norge. Vanskelig å si. Regnskap er ikke levert, så blir bare gjetning. Hvis de 8 ansatte stod/står registrert i det norske NAV registeret, men lønnen reelt sett ble betalt fra skatteparadiset Dubai for å unngå norsk arbeidsgiveravgift, så kan det vel oppstå problemer hvis noen feks blir sykmeldt i Norge. En daglig leder vil som regel trekke seg umiddelbart dersom de oppdager at de risikerer personlig straff, eller erstatningsansvar for manglende skatteinnbetalinger knyttet til de ansatte. Det er vel ikke usannsynlig 👏 1
Margit777 Skrevet 24. august #38632 Skrevet 24. august Sologmåne1 skrev (På 20.8.2026 den 9.26): Jobbet for slikk og ingenting. Håper ikke vi kommer dit her til lands. Var derfor til vennina til ei i tråden importerte ei derfra, sikkert for småpenger. 1 1
Dupers Skrevet 24. august #38633 Skrevet 24. august Doris Becker skrev (7 minutter siden): Alt blir bare hypoteser, men hvis Askbo har sittet som daglig leder i Norge, mens Raad har disponert midlene fra Dubai, kan det fort oppstå juridiske konflikter dersom det er uenighet om hvem som har godkjent ansettelser, eller om midlene som er overført til utlandet egentlig skulle dekket forpliktelser, som feks. lønn i Norge. Vanskelig å si. Regnskap er ikke levert, så blir bare gjetning. Hvis de 8 ansatte stod/står registrert i det norske NAV registeret, men lønnen reelt sett ble betalt fra skatteparadiset Dubai for å unngå norsk arbeidsgiveravgift, så kan det vel oppstå problemer hvis noen feks blir sykmeldt i Norge. En daglig leder vil som regel trekke seg umiddelbart dersom de oppdager at de risikerer personlig straff, eller erstatningsansvar for manglende skatteinnbetalinger knyttet til de ansatte. Hurtigruten driver fra Nederland for å unngå diverse norske avgifter. Det er vel ikke problematisk for ansatte der å å få sykepenger? 1
Hatsumomo Skrevet 24. august #38634 Skrevet 24. august Eva88 skrev (6 timer siden): veldig triggende å ha faren sin rundt seg så mye som hun har hatt i det siste. Jeg har lest bøkene og jeg må si at det er helt sinnsykt at hun orker å ha han så tett innpå seg. Det hjelper ikke at han er forandret eller at sidra og rami (og moren) ønsker å ha han der og at han får ta del i Isabels rikdom. Det må jo typ retraumatisere henne veldig. Helt klart, kan ikke forstå noe annet. Jeg tror ikke det er noe bra for henne å tillate det. Hun burde sette foten ned ovenfor mor og søsken her. Jeg skjønner ikke helt motivasjonen hennes, om hun lar seg påvirke av familien eller om det er noe hun faktisk ønsker. 1
Doris Becker Skrevet 24. august #38635 Skrevet 24. august (endret) . Endret søndag kl. 07:48 av Doris Becker 1 6
Gjest Sirah Skrevet 24. august #38636 Skrevet 24. august Doris Becker skrev (1 time siden): Kan de ha vært såkalt "spøkelsesansatte"? Jeg har virkelig ingen peiling på sånt 😬 Zena33 skrev (1 time siden): Det står fortsatt 8 på Brreg. Har du dratt ned fanen «flere virksomhetsopplysninger»? Står ingen hos meg? Legger ved bilde under. agent skrev (58 minutter siden): NUF 8 ansatte pr 10 mars 2026 LLC 0 ansatte ISP as ( Ivorie studio) 0 ansatte Bxr as , Netthandel innen kosmetikk (Nude) IR eier 51% Beauty Rebels 49% Isabel Raad As, tatt ut 17 mill i lønn Kanskje jeg kikker på feil, som sagt kan jeg ingenting om slik som dette 🫣
Justlooking Skrevet 24. august #38637 Skrevet 24. august Sirah skrev (22 timer siden): Dette står på proff? Dette er jeg ikke god på så mulig det er helt på trynet. Så vidt jeg har forstått er dette en alarm om at ikke alt er som det skal. De fleste firmaer forsøker å unngå dette på proff ….
agent Skrevet 24. august #38638 Skrevet 24. august Sirah skrev (4 minutter siden): Jeg har virkelig ingen peiling på sånt 😬 Står ingen hos meg? Legger ved bilde under. Kanskje jeg kikker på feil, som sagt kan jeg ingenting om slik som dette 🫣 Det begynner å bli så mange selskap nå🤷♀️ Ivorie NUF LLC og Ivorie LLC er at NUF har 8 ansatte i mars 2026 fra mars står det ikke noe. LLC har 0 ansatte. Blir for mye for meg iallefall 😂🫣 Ivorie studio har skiftet navn til ISP as med 0 ansatte. 🤷♀️🤷♀️ 3
Gjest Sirah Skrevet 24. august #38639 Skrevet 24. august agent skrev (15 minutter siden): Det begynner å bli så mange selskap nå🤷♀️ Ivorie NUF LLC og Ivorie LLC er at NUF har 8 ansatte i mars 2026 fra mars står det ikke noe. LLC har 0 ansatte. Blir for mye for meg iallefall 😂🫣 Ivorie studio har skiftet navn til ISP as med 0 ansatte. 🤷♀️🤷♀️ Ja jeg skjønner ingenting 🫣 Men jeg er ganske sikker på at jeg sjekket det samme igår og da sto det 8 ansatte. Med forbehold om at jeg tar fullstendig feil…
agent Skrevet 24. august #38640 Skrevet 24. august (endret) Sirah skrev (7 minutter siden): Ja jeg skjønner ingenting 🫣 Men jeg er ganske sikker på at jeg sjekket det samme igår og da sto det 8 ansatte. Med forbehold om at jeg tar fullstendig feil… Det står 8 ansatte på NUF LLC pr 10 mars 2026. Stemmer nok at du så det 😂🫣 Men hva som står nå, er en annen sak. Vi får be dem oppdatere😂 Jeg jar spurt og lurt på en ting. Hvor befinner Ivorie studio as alias ISP seg, hvor er det kontoret IR var så stolt av. Med ROSA smeg inventar. Endret 24. august av agent 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå