Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Juste_moi skrev (5 timer siden):

Ja andre som har det tøft tar pauser, så forteller de om både a og b, å ikke bare a om de forteller noe. Dette er jo bare teit. 

Hun kan jo ikke forklare det før rettsaken, da det kan påvirke utfallet.

Men klart hun må si noe. Det er jobben hennes å vlogge, og publikum merker at det er noe galt. Da er det naturlig å si at hun sliter, uten å si alt.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
notmycup skrev (6 timer siden):

Nei hvorfor i all verdens land er det rart??? Det som er rart er at en fyr kan sette hele sitt liv på pause for å leve dama sitt liv, i nesten 6 mnd. De skulle jo hjem til han, så hvis hun må til Dubai å skrive under noe i banken el whatever så trenger ikke han følge henne dit eller?? Hvorfor skulle han følge henne dit? Har hun brått blitt helt håpløs i å overleve frem og tilbake på fly? 

Det jeg syns er trist. Og som hun antagelig ikke kan noe for. Men som er ødeleggende. Er at dette bryllupet skulle handle om brud og brudgom. Men igjen så handler fokuset på henne. Hun som har d så fælt at alle må tenke på henne, som ikke kan være med på gøy men må lide på hotellrommet. Jeg tviler ikke at det er sant. Men typisk emosjonelle ustabile, at de tar oppmerksomheten fra andre mindre ustabile... ønsker henne alt vel. ❤️

Var det ikke noe lignende sist hun skulle til England også?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det noen andre som har sjekket JB. Jeg får opp kun to ansatte dvs han og sin mor Sandy. Er blitt sagt flere anledninger at gan har mange ansatte.

• Nyttig 3
Skrevet
like skrev (29 minutter siden):

Er det noen andre som har sjekket JB. Jeg får opp kun to ansatte dvs han og sin mor Sandy. Er blitt sagt flere anledninger at gan har mange ansatte.

Det er en liten bedrift så veldig mange ansatte kan han vel ikke ha. Men antallet er ikke offentlig kjent. Dette er hva KI sa. Er bedriften så liten skjønner ikke jeg at han kan ha økonomi til å leve samme «sløse»-liv som Isabel og tenke på villa til hundre millioner (om ca 5 år). Han må jo ha noe mer ved siden av. Han shopper jo også klær for store summer. Forrige gang de var sammen var det jo hun som betalte det meste. Skjønner ikke at han kan ha blitt så rik på fire år.

• Nyttig 5
Skrevet

Hvis dette munner ut i business gone bad, så tror jeg hun burde forstå at business er business, og at hun ikke trenger å miste det helt på privaten. 

Det er vanskeligere for influencere å skille mellom jobb og privat sikkert, i og med at jobben er å selge privatlivet. 

Men til poenget. Hun babler og babler og griner og griner, men kan ikke si noenting annet enn at det er helt grusomt, det værste noen kan oppleve, og det er sjokk og sorg. Hun må medisineres fordi hun har blitt psykisk syk av dette. Voldsomme greier. Hvis dette viser seg å være en stygg skilsmisse forretningsmessig, så tror jeg hun burde slutte som influencer dersom dette er måten hun takler foretninger på. 

Folk mister jobben hver dag, folk går konkurs, blir utsatt for underslag, råttent arbeidsmiljø, mobbing på arbeidsplassen. Noen må selge hus og hjem fordi de er arbeidsledige. Samarbeid havner i retten, folk blir lurt av partnere. Venner blir fiender +++++

Hva er det hun kan ha opplevd i jobbsammenheng som er så grusomt at det er det værste et menneske kan oppleve tydeligvis? 

Hvis dette er noe bitchdritt som viser seg å være forretninger som har blitt til følerier, så håper jeg virkelig hun skjerper seg meget. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 22
Skrevet

Hva skjer med villaen? Leide ikke hun inn interiørdesigner? Skal den ikke pusses opp?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (13 timer siden):

Vet du hva, her er det Ingen som sparker noen. Hvis hun har det så helt for jævlig akkurat nå så burde hun ha vett nok til å ta en pause fra Snap å få orden på livet sitt ellers.

Uansett hva så er det hun som bevisst velger å gjøre dette til content også, samt utsette til i neste uke for å si hva det faktisk er. Hva forventer hun da ? At alle skal droppe sine kritiske meninger om ting og tang ? Hadde hun vært ærligere med sine følgere så hadde hun også nå høstet en helt annen sort respons.

Hun kan faktisk velge å ta vare på seg selv, hun velger å ikke gjøre det.

Så din <skam dere> synes ikke jeg hører hjemme, si heller skam deg til Isabel for den utnyttingen hun gjør av sine følgere !

Enig! Hvis noen skal skjerpe seg nå, så er det Isabel. Det er faktisk veldig ufint å fortelle i uke etter uke at hun har det helt grusomt, er psykisk ødelagt og at hun ikke "orker mer" , UTEN å si hva det er, eller hva noen kan gjøre for å hjelpe. 

Disse "elsklingene" hennes bryr seg om henne på ordentlig og ser seg selv som veldig nær henne. 

Ville man gjort sånn mot familie og nærmeste venner? Si at man har det helt forferdelig dag etter dag, men ikke HVA det er? Det er en jævlig form for manipulering faktisk. Det gjør folk engstelige og setter de i en maktesløs situasjon - fordi de fleste har som instinkt at de vil hjelpe når noen virker å gå til grunne av sorg og sjokk omtrent. 

Helt kalkulert og forferdelig kynisk å bruke dette som content for å få elsklingene til å "løpe ned snapstory". 

Logg av!!! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 19
Skrevet
Vinkelsliper skrev (8 timer siden):

Tanke: Isabel lager serie med tv2. Blir trygg på teamet og produksjonen som følger de tett. 

Isabel forsnakker seg, deler informasjon om ivory og hvordan ting foregår der bak lukket dører. Ting som ikke tåler dagens lys. Eller Isabel skryter om hvordan hun utnytter RS. Noe narsissister gjerne kan gjøre fordi de føler seg untouchable (trur de fleste infuensere er narsissistiske).

Den/de fortrolige varsler tv2 om dette. Tv2 begynner å undersøke.

ivory blir nå gransket sammen med Isabel for å lage en kritisk dokumentarserie.

ivory bryter med Isabel evnt. Gir henne munnkurv for brudd på taushetsplikt. Isabel får forbud mot å reklamere nevne ivory mens brudd på taushetsplikt granskes.

isabel føler seg sviktet og dolket i ryggen fra tv2 og ivory.

Isabel gråter går i offerrollen fordi ho er en narsissist og da er det aldri ens egen feil, men de ho stolte på og delte hemmeligheter med fordi ho er så naiv og godtroende. 

Dette = ivory og tv2 sviket Isabel.

Isabel prøver å ta rettslige skritt for å stoppe tv2s dokumentarserie fordi ho føler seg lurt. I dag viste det seg at tv2 ikke har brutt noen regler og dokumentaren sendes. 

TV2 er kjent for å bruke skitne metoder så mulig det finnes lydopptak som er tatt opp i skjul? 

• Nyttig 1
Skrevet

Influensere tjener millioner på å være en profesjonell venn. Tygg litt på den dere som støtter denne galskapen. Når dere er ferdig ‘tygget’ kan dere se på maktforholdet mellom sårbare mennesker og disse påvirkerne. Takk. 

• Liker 2
  • Nyttig 16
Skrevet
Lykkeliten* skrev (9 timer siden):

Jeg har sett på snap for første gang på en god stund, og klart at det er kontent og innhold, men å sitte og håne og godte seg over at et menneske sliter - jeg har ikke ord. 

Jeg har ikke ord for dere som ‘kjøper’ dette som en sannhet. Det er ikke usunt å være bittelitt kritisk til det som serveres. Hun hylles av tusenvis, så å balansere denne hyllesten litt er bare et tegn på at mange tenker sitt. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Kønn skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke ord for dere som ‘kjøper’ dette som en sannhet. Det er ikke usunt å være bittelitt kritisk til det som serveres. Hun hylles av tusenvis, så å balansere denne hyllesten litt er bare et tegn på at mange tenker sitt. 

Nå må du prøve å skjønne det du leser før du skyter fra hofta! Jeg skriver helt tydelig at jeg anser det som kontent. Det betyr at jeg ikke er ukritisk til det som legges ut. 

• Nyttig 4
Skrevet
LastSummer skrev (8 timer siden):

Hun kan jo ikke forklare det før rettsaken, da det kan påvirke utfallet.

Men klart hun må si noe. Det er jobben hennes å vlogge, og publikum merker at det er noe galt. Da er det naturlig å si at hun sliter, uten å si alt.

Ja da kunne hun ha tatt et bilde slengt på tekst at hun har det veldig tøft akkurat nå å at hun kommer tilbake. Dette hun gjør nå er å bruke situasjonen sin som et spill. Å sier A men aldri B, tror du vi får høre saken noen gang? Jeg tror det vil fades ut å at vi ikke får høre noe mere om det ikke handler om dokumentaren osv. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette er det sykeste jeg har sett og hørt… 

IMG_1605.png

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Juste_moi skrev (47 minutter siden):

Ja da kunne hun ha tatt et bilde slengt på tekst at hun har det veldig tøft akkurat nå å at hun kommer tilbake. Dette hun gjør nå er å bruke situasjonen sin som et spill. Å sier A men aldri B, tror du vi får høre saken noen gang? Jeg tror det vil fades ut å at vi ikke får høre noe mere om det ikke handler om dokumentaren osv. 

Hun svarte jo ei Kristin igår, på om Pimpen var sammen med henne ? Da svarte I at Pimpen tenkte å bli igjen ( fra Irak tur) men I sa hun følte hun trengte å være alene. Men da kom d : jeg trengte egentlig ikke dra hjem hit, men følte d var best....  Fikk vel ikke nok oppmerksomhet om d "tunge"/ "vonde" i bryllupet. Så d er vel ikke så  viktig d hun må ta tak i neste uke. Kun content, tyne mest mulig ut av snap....

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Vinkelsliper skrev (9 timer siden):

Tanke: Isabel lager serie med tv2. Blir trygg på teamet og produksjonen som følger de tett. 

Isabel forsnakker seg, deler informasjon om ivory og hvordan ting foregår der bak lukket dører. Ting som ikke tåler dagens lys. Eller Isabel skryter om hvordan hun utnytter RS. Noe narsissister gjerne kan gjøre fordi de føler seg untouchable (trur de fleste infuensere er narsissistiske).

Den/de fortrolige varsler tv2 om dette. Tv2 begynner å undersøke.

ivory blir nå gransket sammen med Isabel for å lage en kritisk dokumentarserie.

ivory bryter med Isabel evnt. Gir henne munnkurv for brudd på taushetsplikt. Isabel får forbud mot å reklamere nevne ivory mens brudd på taushetsplikt granskes.

isabel føler seg sviktet og dolket i ryggen fra tv2 og ivory.

Isabel gråter går i offerrollen fordi ho er en narsissist og da er det aldri ens egen feil, men de ho stolte på og delte hemmeligheter med fordi ho er så naiv og godtroende. 

Dette = ivory og tv2 sviket Isabel.

Isabel prøver å ta rettslige skritt for å stoppe tv2s dokumentarserie fordi ho føler seg lurt. I dag viste det seg at tv2 ikke har brutt noen regler og dokumentaren sendes. 

Lurer litt på akkurat det, om tv2 har fått på tape, noen nedsettende kommentarer fra Isabel,  om elsklingene hennes. 

• Liker 2
Skrevet

Oppfordrer folk å se på Isabelsraad på Storylooker i stedet for på Snap. Dere ser alle snapene som er lagt ut og kan se på de dere vil, det er ikke reklame og Isabel tjener ikke penger på at dere ser!!! 

IMG_5286.png

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Zenhouse skrev (6 minutter siden):

Lurer litt på akkurat det, om tv2 har fått på tape, noen nedsettende kommentarer fra Isabel,  om elsklingene hennes. 

Hun sa i går på snap at dette hun står i nå, ikke har noe med en viss dokumentar å gjøre… men det hjelper vel ikke på heller.,,, 😅

• Liker 1
Skrevet

Dette er kun en teori i mitt hode:  

Kan hun ha «tapt» det hun står i? At det faktisk er hun som har gjort noe «galt» og vært klar over det? 
At teksten og close up grine snappene er nå for å sanke medfølelse og medlidenhet fra RS ? 
Jeg hører aldri på yappingen hennes, så vet ikke hva hun har sagt. Leser stort sett bare kommentarene fra RS og det hun skriver av tekst når hun kommer opp på utforsk. 

• Nyttig 4
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Enig! Hvis noen skal skjerpe seg nå, så er det Isabel. Det er faktisk veldig ufint å fortelle i uke etter uke at hun har det helt grusomt, er psykisk ødelagt og at hun ikke "orker mer" , UTEN å si hva det er, eller hva noen kan gjøre for å hjelpe. 

Disse "elsklingene" hennes bryr seg om henne på ordentlig og ser seg selv som veldig nær henne. 

Ville man gjort sånn mot familie og nærmeste venner? Si at man har det helt forferdelig dag etter dag, men ikke HVA det er? Det er en jævlig form for manipulering faktisk. Det gjør folk engstelige og setter de i en maktesløs situasjon - fordi de fleste har som instinkt at de vil hjelpe når noen virker å gå til grunne av sorg og sjokk omtrent. 

Helt kalkulert og forferdelig kynisk å bruke dette som content for å få elsklingene til å "løpe ned snapstory". 

Logg av!!! 

Jeg tviler på at de fleste som følger IR er så følelsesmessig investert i henne at de mister nattesøvnen over hva som skjer i livet hennes. Ikke fordi de mangler empati, men fordi de ikke er helt delulu (bortsett fra noen veldig få, men de har større problemer).  De fleste er vel kanskje investert på samme måte som om man ser på en serie, man kan føle noe der og da, mens man ser på, så slår man av og går tilbake til livet sitt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...