Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heike72 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke Isabel har en sak i det hele tatt. Hun bare skryter av bevis, rådgivere og advokater. Kanskje har Synnøve uttalt seg ærlig om Ivorie? Og derfor føler I seg sviktet. Tenker hun ikke har kontroll nå og aner ikke hva som vil komme ut. Det er derfor hun er i kjelleren nå tror jeg. Hun er redd. Min synsing og hva jeg tror. To be continued…..

Det jeg siterte tidligere i dag er slettet fra snappen hennes. Det er ytterst sjelden hun sletter noe hun legger ut, er det ikke?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Heike72 skrev (13 minutter siden):

Jeg tror ikke Isabel har en sak i det hele tatt. Hun bare skryter av bevis, rådgivere og advokater. Kanskje har Synnøve uttalt seg ærlig om Ivorie? Og derfor føler I seg sviktet. Tenker hun ikke har kontroll nå og aner ikke hva som vil komme ut. Det er derfor hun er i kjelleren nå tror jeg. Hun er redd. Min synsing og hva jeg tror. To be continued…..

Ny clickbates idag. " Må reise til flyplassen nå ". Og slik d ser ut så var d ingen Jack i drosjen med ho. Ja- to be continued 🙂

Endret av vilas
Tilleggsinfo.
  • Liker 2
Skrevet
Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Det jeg siterte tidligere i dag er slettet fra snappen hennes. Det er ytterst sjelden hun sletter noe hun legger ut, er det ikke?

Jo, hun er jo en åpen bok og deler alt 🙈

Kanskje det er slutt på Ivorie nå? At det er flere som er rammet handler kanskje om at de ansatte må gå?  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden):

Ja, hun vet VELDIG godt hva hun driver med nå. Er nesten imponert hvor kynisk og kalkulerende hun er. Hadde vært morsomt å vært flue på veggen hos henne når kamera er av. Den ekte Isabel er ikke den hun viser. Sitter nok å ler av de idiotiske følgerene sine…🤡 

Det har man vel faktisk sett video av at hun har gjort også på Rami (tror det var han) sin story for en god stund tilbake

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Voldehontas skrev (Akkurat nå):

Det har man vel faktisk sett video av at hun har gjort også på Rami (tror det var han) sin story for en god stund tilbake

Stemmer det! 😎

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Voldehontas skrev (1 minutt siden):

Ja der sa hun  vel - jeg er så lei RS. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Ja der sa hun  vel - jeg er så lei RS. 

Og lo av at folk faktisk trodde de var bestevennen hennes

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Som jeg mistenkte. NY breakdown i drosjen på tur til flyplassen. Hva er dette nå da ?  Hun som har hatt d såååå bra i bryllupet i Roma ?? Hun er sååå kynisk og utnytter alt hun kan for at "bestisene",elsklingene i RS familien skal synes synd på henne nå.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (48 minutter siden):

Som jeg mistenkte. NY breakdown i drosjen på tur til flyplassen. Hva er dette nå da ?  Hun som har hatt d såååå bra i bryllupet i Roma ?? Hun er sååå kynisk og utnytter alt hun kan for at "bestisene",elsklingene i RS familien skal synes synd på henne nå.

Den snappen du refererer til i taxien er slettet. Det foregår virkelig ting i dag…

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (8 minutter siden):

Den snappen du refererer til i taxien er slettet. Det foregår virkelig ting i dag…

Hvis hun står i en krise og kjæresten ikke blir med henne til Dubai ville jeg, om jeg var henne revidert hele forholdet. Dette er spill for galleriet for å ha startet offerkortmentaliteten hennes. PS! Den startet vel for lenge siden egentlig. Stakkars lille rike pike. 

Endret av Kønn
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (8 minutter siden):

Ligger fremdeles på storylooker.com 

Skrevet
Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

Jeg håper bare at  Tv2 dokumentaren kan åpne øynene for hva disse influenserene egentlig driver med.
Ikke bare Isabel, men generelt. 
Tror det er mye snusk og fanteri ute og går, men mange velger å lukke øynene fordi de er elsklinger, bestiser og venninner.  Influenserene tjener millioner av kroner på å dele «alt».
Jeg følger kun storefri med  Herman og Mikkel så er vel ikke så mye jeg vet, men inntrykket jeg har er at veldig mange mennesker blir så opphengt  i disse influenserene at de blindes totalt og kjøper alt de selger. Jo mer tårevåte historier, jo mer selger de. 
Håper folk våkner opp og skjønner at disse menneskene deler kun det de ønsker å dele og kan ha et helt annet liv utfor snap. Isabel snapper et liv i rikdom  og suksess som forretningskvinne, men helt ærlig så tror jeg medaljens bakside er ganske annerledes.
Er nok derfor jeg tenker at Isabel er kynisk, hun utnytter RS, som tydeligvis ikke forstår at Isabel kun har et formål: Penger!!  
Det gjelder jo alle influensere, men er vel, så langt jeg vet, kun Isabel som har en egen Squad. 

Tror nok desverre mennesker som faktisk tror de er "elsklingene" til en hardcore SELGER på snapchat ikke kommer til å forstå at de kun egentlig er kjøpekraft. De ser ikke at det er de som sponser villa, bil, reiser, egenpleie, basseng, svindyre møbler og å underholde hele familien. 

Isabel babler og ranter, de støtter og støtter. Deretter deler IR meldingene fra elsklingene på storyen sin, og de føler seg ennå mer spesielle, og kjøper selvsagt det hun senere på dagen sier "altså mine fine, denne anbefaler jeg helt personlig til dere". 

Helt utrolig. 

Men, noen liker vel å følge reklame på den måten. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Var inne og så nå. Ganske sikker på at det er slutt på Ivorie.  «De andre» hun snakker om som det også angår, og som hun er så lei seg på vegne av (for det er jo dem hun gråter for), er de ansatte som mister jobben. 
Hvis hun med dette har mistet flere millioner er det vel mest derfor hun gråter.

Sånn er bizznizzlivet, hvis man ikke passer på blir man lurt. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Men hvorfor må hun tilbake til Dubai? Hun har jo uansett alle møtene på nett.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Alauda skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor må hun tilbake til Dubai? Hun har jo uansett alle møtene på nett.

Mulig hun må møte opp på kontorer for signaturer

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sidra jobber vel også i ivorie, har ikke sett hun jobbe etter IR ble sykemeldt

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke....hva er det med den taxi turen? Mye tyder på at hun er den saksøkte hvis ikke er det et veldig rart tidspunkt at alt skjer mens hun er i bryllup og har planer....også rart at hun ikke kan dra til Jack.....eller at han ble med henne....er mye som skurrer her....trur alt er bare vås....

Endret av antiraad
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Sympati sanking på høyt nivå dette😱🤦‍♀️🤷‍♀️

Er det ikke litt rart at alt skjer samtidig?

Tenker på det hun skal til Oslo for i september,  kan være en dokumentar serie om Raad. (kanskje)

TV2 dokumentar 14 september.

Samtidig dette som hun har stått i ett år. 

Utifra IR virker det som det er ferdig og oppklart. Ufra hennes handlingsmønster idag, virker det som om hennes gode advokater ikke har fått gjennomslag. 

Som vanlig fortalte hun ingenting. 🤷‍♀️🤦‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Jeg leser alle postene her så joda jeg får med meg hvem som poster mest detaljert om Raad.

Men nei, jeg gidder ikke følge Raadfam på andre sosiale medier, som tidligere skrevet, så er jeg innom snappen hennes av og til. Det går ukesvis mellom hver gang.  Hver gang en GUL clickbait kommer, så vet jeg som oftest hva det gjelder, jeg gidder sjelden å klikke meg inn for å se hva det handler om, for clickbaiten er aldri det som det fremstår som.

Det forandrer ikke hverdagen min på noe som helst måte om hun ble avslørt som det ene eller det andre, ei heller om hun forsvant fra Snap for godt. Tror ikke jeg kan si det samme for enkelte her i tråden.

IR må slutte å lure sine elsklinger, bestiser og familie som hun kaller de mest ihuga.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
agent skrev (12 minutter siden):

Sympati sanking på høyt nivå dette😱🤦‍♀️🤷‍♀️

Er det ikke litt rart at alt skjer samtidig?

Tenker på det hun skal til Oslo for i september,  kan være en dokumentar serie om Raad. (kanskje)

TV2 dokumentar 14 september.

Samtidig dette som hun har stått i ett år. 

Utifra IR virker det som det er ferdig og oppklart. Ufra hennes handlingsmønster idag, virker det som om hennes gode advokater ikke har fått gjennomslag. 

Som vanlig fortalte hun ingenting. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Hun kunne visst fortelle mer neste uke sa hun…🤡 Hun vil nok komme tv2 i forkjøpet nå siden det er så mye som mest sannsynlig vil komme ut. Dama er ikke frisk!😅😂

Endret av Tuppenoglillemor12
Skrivefeil
  • Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...