smiiiley Skrevet torsdag kl. 21:09 #38341 Skrevet torsdag kl. 21:09 agent skrev (9 minutter siden): Snap for lenge siden. Ble fremstilt som en skremmende stalker, så viser det seg at det er en kvinnelig journalist fra TV2 Er det bare meg som ikke kan huske at «skremmende stalker» ble brukt når hun fortalte om den nevnte situasjonen? Det jeg husker er at hun fortalte at det satt to jenter i resepsjonen som ikke ville gå. Og at det ble veldig ubehagelig å invanderende siden det var i hennes eget hjem. Men skremmende stalker kan jeg ikke huske hun sa om den situasjonen. Men hun kunne nevnt det var en jornalist og ikke en random følger, det kan jeg være enig i 🤭 1 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet torsdag kl. 21:12 #38342 Skrevet torsdag kl. 21:12 skeiv-ostepop skrev (15 minutter siden): Kvinnelige journalister fra TV2 kan være ekstremt skremmende når man skjuler ting. Må du kutte ut…..😂😅
refill Skrevet torsdag kl. 21:15 #38343 Skrevet torsdag kl. 21:15 smiiiley skrev (4 minutter siden): Er det bare meg som ikke kan huske at «skremmende stalker» ble brukt når hun fortalte om den nevnte situasjonen? Det jeg husker er at hun fortalte at det satt to jenter i resepsjonen som ikke ville gå. Og at det ble veldig ubehagelig å invanderende siden det var i hennes eget hjem. Men skremmende stalker kan jeg ikke huske hun sa om den situasjonen. Men hun kunne nevnt det var en jornalist og ikke en random følger, det kan jeg være enig i 🤭 Jeg husker ikke hvilke ord hun brukte, men jeg satt i hvertfall igjen med følelsen av at det skapte utrygghet sånn at hun/de måtte holde seg inne. 3 5
Purpurina Skrevet fredag kl. 05:19 #38344 Skrevet fredag kl. 05:19 smiiiley skrev (8 timer siden): Er det bare meg som ikke kan huske at «skremmende stalker» ble brukt når hun fortalte om den nevnte situasjonen? Det jeg husker er at hun fortalte at det satt to jenter i resepsjonen som ikke ville gå. Og at det ble veldig ubehagelig å invanderende siden det var i hennes eget hjem. Men skremmende stalker kan jeg ikke huske hun sa om den situasjonen. Men hun kunne nevnt det var en jornalist og ikke en random følger, det kan jeg være enig i 🤭 Jeg synes også å huske at det ble sagt at det føltes ubehagelig og invaderende, og ikke at det var en skummel stalker. Og så vet vi vel ikke at den situasjonen hun snakket om den gangen er samme situasjon som hun nå nevner i den kommentaren (journalisten) - jeg tror noen hoppet til en kjapp konklusjon her. 4
Sirah Skrevet fredag kl. 06:06 #38345 Skrevet fredag kl. 06:06 Tuppenoglillemor12 skrev (9 timer siden): Hypotese🤔: Isabel har snakket lenge nå om denne personen som har sviktet henne.. hvordan hun føler seg « lurt» og «ødelagt» osv… Jeg tror Isabel vet at det avsløres i tv2 serien hvordan Ivorie faktisk ikke er etisk osv.. jeg tror det vil komme frem mye her! Og derfor driver hun «svertekampanje» mot Synnøve nå for å redde sitt eget skinn.. Hun skal vel få det til å fremstå som om hun ikke har visst om dette…. (Om realiteten bak fasaden i Ivorie).. Kun en hypotese, men Isabel har vist seg å være kynisk - så dette er min teori.🤔 Ikke dum teori dette heller! Purpurina skrev (42 minutter siden): Jeg synes også å huske at det ble sagt at det føltes ubehagelig og invaderende, og ikke at det var en skummel stalker. Og så vet vi vel ikke at den situasjonen hun snakket om den gangen er samme situasjon som hun nå nevner i den kommentaren (journalisten) - jeg tror noen hoppet til en kjapp konklusjon her. Husker ikke hva hun sa, men tror nok det er denne situasjonen det refereres til. Flere av følgerne ba henne jo ringe politiet og det skriver hun jo at hun vurderte i kommentaren på TikTok. Når det er sagt så skjønner jeg at hun syntes situasjonen var ubehagelig. Hadde det satt seg en journalist utenfor huset mitt som jeg hadde takket nei til å snakke med flere ganger så hadde jeg syntes det var ubehagelig jeg også 🫣 3 3
Dannon Skrevet fredag kl. 06:40 #38346 Skrevet fredag kl. 06:40 vilas skrev (18 timer siden): Stakkars barn og kanskje dyr også, om de må bli påpasset av Pimpen, utkledd som en fra Hakkebakkeskogen 🙂 med alle de rare dyrehode plaggene sine. Og i full nattkjole påkledning snart døgnet rundt, Men skal hun på Dubai Mall el andre offentlige plasser så orker hun å kle på seg disse arabiske " kjolene". Skjønner meg ikke på denne Pimpen dama. Heller ikke at I vil ha henne gående rundt slik i denne millionær boligen. Det er rart med det - andre hadde antakelig blitt hyllet som kreative og morsomme hvis de hadde kledd seg ut som noen fra Hakkebakkeskogen når de passer på unger. Vanskelig å gjøre noe riktig når man heter Raad til etternavn. 4
Snuppa82 Skrevet fredag kl. 09:16 #38347 Skrevet fredag kl. 09:16 Har hun nevnt at pimpen skal passe barna /være nanny?
vilas Skrevet fredag kl. 09:22 #38348 Skrevet fredag kl. 09:22 (endret) Snuppa82 skrev (6 minutter siden): Har hun nevnt at pimpen skal passe barna /være nanny? I må jo først få barn 🙂 Endret fredag kl. 09:24 av vilas 3
Natu Skrevet fredag kl. 10:47 #38349 Skrevet fredag kl. 10:47 Sirah skrev (4 timer siden): Ikke dum teori dette heller! Husker ikke hva hun sa, men tror nok det er denne situasjonen det refereres til. Flere av følgerne ba henne jo ringe politiet og det skriver hun jo at hun vurderte i kommentaren på TikTok. Når det er sagt så skjønner jeg at hun syntes situasjonen var ubehagelig. Hadde det satt seg en journalist utenfor huset mitt som jeg hadde takket nei til å snakke med flere ganger så hadde jeg syntes det var ubehagelig jeg også 🫣 Hun driver en stor business. Jeg regner med at journalisten har forsøkt mange måter å få henne i tale på, før hun møtte opp i lobbyen. Men Isabel er jo en mester i gjøre seg utilgjengelig for å slippe å svare på ubehagelige spørsmål. Hadde hun vært profesjonell hadde hun vel svart journalisten på telefon evt. mail. Men nei. Hun unngår jo alt av ubehageligheter, skylder på angst, psykisk helse, kaller kritikk eller spørsmål angående virksomheten sin hat eller stalking.... Hun er jo helt frakoblet virkeligheten og lever i en Barbie verden der alt er rosenrødt i sitt Raadsquaad ekkokammer. 3 21
agent Skrevet fredag kl. 12:09 #38350 Skrevet fredag kl. 12:09 Natu skrev (1 time siden): Hun driver en stor business. Jeg regner med at journalisten har forsøkt mange måter å få henne i tale på, før hun møtte opp i lobbyen. Men Isabel er jo en mester i gjøre seg utilgjengelig for å slippe å svare på ubehagelige spørsmål. Hadde hun vært profesjonell hadde hun vel svart journalisten på telefon evt. mail. Men nei. Hun unngår jo alt av ubehageligheter, skylder på angst, psykisk helse, kaller kritikk eller spørsmål angående virksomheten sin hat eller stalking.... Hun er jo helt frakoblet virkeligheten og lever i en Barbie verden der alt er rosenrødt i sitt Raadsquaad ekkokammer. 🎯👍 3 1 3
Sologmåne1 Skrevet fredag kl. 14:08 #38351 Skrevet fredag kl. 14:08 Natu skrev (3 timer siden): Hun driver en stor business. Jeg regner med at journalisten har forsøkt mange måter å få henne i tale på, før hun møtte opp i lobbyen. Men Isabel er jo en mester i gjøre seg utilgjengelig for å slippe å svare på ubehagelige spørsmål. Hadde hun vært profesjonell hadde hun vel svart journalisten på telefon evt. mail. Men nei. Hun unngår jo alt av ubehageligheter, skylder på angst, psykisk helse, kaller kritikk eller spørsmål angående virksomheten sin hat eller stalking.... Hun er jo helt frakoblet virkeligheten og lever i en Barbie verden der alt er rosenrødt i sitt Raadsquaad ekkokammer. Er så enig med du i det👍 1 2
Snuppa82 Skrevet fredag kl. 14:09 #38352 Skrevet fredag kl. 14:09 4 hours ago, vilas said: I må jo først få barn 🙂 Ja det skjønner jeg, men siden fler nevner her inne at pimpen skal passe på de lurte jeg på om det var noe I hadde sagt eller bare nevnt her inne.
Lykkeliten* Skrevet fredag kl. 14:30 #38353 Skrevet fredag kl. 14:30 Snuppa82 skrev (20 minutter siden): Ja det skjønner jeg, men siden fler nevner her inne at pimpen skal passe på de lurte jeg på om det var noe I hadde sagt eller bare nevnt her inne. Det holder som regel at en person lanserer det som en mulighet, så vipps er det blitt en sannhet. 5
Sirah Skrevet fredag kl. 15:33 #38354 Skrevet fredag kl. 15:33 Natu skrev (4 timer siden): Hun driver en stor business. Jeg regner med at journalisten har forsøkt mange måter å få henne i tale på, før hun møtte opp i lobbyen. Men Isabel er jo en mester i gjøre seg utilgjengelig for å slippe å svare på ubehagelige spørsmål. Hadde hun vært profesjonell hadde hun vel svart journalisten på telefon evt. mail. Men nei. Hun unngår jo alt av ubehageligheter, skylder på angst, psykisk helse, kaller kritikk eller spørsmål angående virksomheten sin hat eller stalking.... Hun er jo helt frakoblet virkeligheten og lever i en Barbie verden der alt er rosenrødt i sitt Raadsquaad ekkokammer. Jeg er ikke uenig i det du skriver. Likevel kan jeg skjønne at det føles ubehagelig å bli oppsøkt på den måten når man har takket ned til intervju flere ganger. Men så klart burde hun stilt opp! Ingen tvil om det. 1
vilas Skrevet fredag kl. 15:39 #38355 Skrevet fredag kl. 15:39 (endret) Snuppa82 skrev (1 time siden): Ja det skjønner jeg, men siden fler nevner her inne at pimpen skal passe på de lurte jeg på om det var noe I hadde sagt eller bare nevnt her inne. Noen foreslo det i en kommentar 🙂 men nå når 2027 kommer, så har I planlagt å kjøpe egen bolig for Pimpen i Dubai. Ca 12 mill sa I, det kunne hun cash' e ut. Og d kostet den boligen som var aktuell for Pimpen. Hun ønsker sin mor i nabo- område der hun bor selv, slik at de kunne kjøre mellom hverandre i den rosa Barbie bilen 🙂 Ikke rart mange reagerer på I's bruk av penger. Og hvordan hun kan tjene såååå mye. Og hvordan kan hun være så attraktiv for Snap chat, med alle uinnteresante snapper på matbestilling, dusjing,doturer, sole seg, og litt Rosegjøken nå da. Og jeg tror ikke ca 400000 følgere ser på henne hver dag. Blir spennende og få høre litt om historien hennes bak Ivorie og nå Nude. Hun startet jo med Ivorie for kort tid siden ( var d ca 1,5 - 2 år ) Hvordan klare å få økonomien opp til så mye ( 50/60/70 mill ++ ) på så kort tid? Endret fredag kl. 16:08 av vilas Feilstaving 3 8
Snuppa82 Skrevet fredag kl. 16:24 #38356 Skrevet fredag kl. 16:24 1 hour ago, Lykkeliten* said: Det holder som regel at en person lanserer det som en mulighet, så vipps er det blitt en sannhet. Ja jeg vet, derfor jeg måtte spørre 😅 1
Snuppa82 Skrevet fredag kl. 16:27 #38357 Skrevet fredag kl. 16:27 46 minutter siden, vilas said: Noen foreslo det i en kommentar 🙂 men nå når 2027 kommer, så har I planlagt å kjøpe egen bolig for Pimpen i Dubai. Ca 12 mill sa I, det kunne hun cash' e ut. Og d kostet den boligen som var aktuell for Pimpen. Hun ønsker sin mor i nabo- område der hun bor selv, slik at de kunne kjøre mellom hverandre i den rosa Barbie bilen 🙂 Akkurat, så bolig i Dubai, leilighet i Irak og i Norge. Flytte rundt etter årstider da. Hvis hun får dra til Irak igjen da. 3
smiiiley Skrevet fredag kl. 17:32 #38358 Skrevet fredag kl. 17:32 vilas skrev (1 time siden): Noen foreslo det i en kommentar 🙂 men nå når 2027 kommer, så har I planlagt å kjøpe egen bolig for Pimpen i Dubai. Ca 12 mill sa I, det kunne hun cash' e ut. Og d kostet den boligen som var aktuell for Pimpen. Hun ønsker sin mor i nabo- område der hun bor selv, slik at de kunne kjøre mellom hverandre i den rosa Barbie bilen 🙂 Ikke rart mange reagerer på I's bruk av penger. Og hvordan hun kan tjene såååå mye. Og hvordan kan hun være så attraktiv for Snap chat, med alle uinnteresante snapper på matbestilling, dusjing,doturer, sole seg, og litt Rosegjøken nå da. Og jeg tror ikke ca 400000 følgere ser på henne hver dag. Blir spennende og få høre litt om historien hennes bak Ivorie og nå Nude. Hun startet jo med Ivorie for kort tid siden ( var d ca 1,5 - 2 år ) Hvordan klare å få økonomien opp til så mye ( 50/60/70 mill ++ ) på så kort tid? Ut i fra det jeg kan se så får du med deg det meste, så noe interessant må det vel være? 🤷🏻♀️ 1 6
Tenkeselv Skrevet fredag kl. 18:25 #38359 Skrevet fredag kl. 18:25 Tuppenoglillemor12 skrev (På 20.8.2026 den 19.59): Var det dette hun fortalte sine følgere om på snap? 😅 Lot følgerne tro det var en gjeng med stalkere.. Djizes 😂 Dette viser jo hvor lett det ligger for henne å lyve. Fy fader altså at hun ikke skjemmes, lot det virke som om det omtrent var disse hun kaller "haterne" som hadde oppsøkt henne. Kvalm kvalm kvalm 🤮 5 6
vilas Skrevet fredag kl. 18:26 #38360 Skrevet fredag kl. 18:26 I kommer opp på Utforsk hele tiden. Jeg følger henne ikke. Så hun driver aktiv påvirkning på oss alle ja. Og hun kjøper bolig for vår innimellom interesse. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå