Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner bare ikke helt hva Reme/Synnøve kan ha gjort som er alvorlig nok til at rettsvesenet gidder å ta i det? Dette er jo proffe forretningsfolk som nok opererer med svært vanntette kontrakter. At de kan ha fått henne til å skrive under på noe hun ikke har skjønt omfanget av (hun sier jo selv at hun stoler på folk og er naiv) tror jeg nok på, men vil "jeg er blond og naiv" være en god nok grunn til å ta noen til retten? 

Jeg tror absolutt at Reme og/eller Synnøve er innblandet. Men kanskje ikke helt på den måten vi først har trodd. Mye mulig influenserne som er under hans vinger er stilt til veggs av TV2 og har funnet ut av at samarbeidet ikke har vært så bra som først antatt. At den dagen alt kom frem i lyset så forsvant det de trodde var sikkerhetsnettet/de som skulle ta vare på dem og sørge for at alt gikk riktig for seg.

Bare en tanke?

Er du sikker på det ikke er Reme/Synnøve som går mot henne av en grunn? Det har jeg tenkt hele tida. Hun har gjort noe feil i selskapet, kanskje i god tro. Men at det uansett vil rive ned forstillingen hun har laget om vellykket forretningskvinne. Jeg tror hun har tråkket i salaten selv, av den grunn dårlig psykisk og hun spiller jo ekstremt på det også av en grunn. Alt hun gjør er av en grunn. Og hvis hun er ute og høster ekstremt empati som nå er det fordi hun snart vil trenge det. Har "kjent" henne lenge nok nå til å vite hvordan hun spiller kortene sine. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, Purpurina said:

Hvis det skulle kunne kobles til TV2, så har jeg en vill teori 😁 Hun har gjennom TV2s granskninger funnet ut at produktene de selger i Ivorie er laget under forferdelige forhold eller er spesielt ille for miljøet. Hun var naiv, stolte på andre og visste ikke dette, og føler seg sveket av sine nærmeste fordi de holdt dette skjult for henne, og nå dermed får disse konsekvensene med utbretting i TV2. Ikke at jeg egentlig tror dette er tilfellet, jeg tror ikke hun bryr seg veldig om disse eventuelle tingene. 🙃

Jeg har også tenkt den tanken, det forklarer i såfall også hvorfor hun ikke reklamerer for de produktene lenger. Husker hun var helt fra seg da noen påsto det var et eller annet stoff i maskaraen hennes, etterhvert kom hun ut og avviste dette etter å ha sjekket det opp. 

Skrevet
Natu skrev (58 minutter siden):

Er du sikker på det ikke er Reme/Synnøve som går mot henne av en grunn? Det har jeg tenkt hele tida. Hun har gjort noe feil i selskapet, kanskje i god tro. Men at det uansett vil rive ned forstillingen hun har laget om vellykket forretningskvinne. Jeg tror hun har tråkket i salaten selv, av den grunn dårlig psykisk og hun spiller jo ekstremt på det også av en grunn. Alt hun gjør er av en grunn. Og hvis hun er ute og høster ekstremt empati som nå er det fordi hun snart vil trenge det. Har "kjent" henne lenge nok nå til å vite hvordan hun spiller kortene sine. 

Jeg er ikke sikker på noe som helst, alt jeg skriver er utelukkende tanker og spekulasjoner. Det kan like gjerne være som du skriver :) Ingen dårlig teori dette heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...