Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. august #38261 Skrevet 19. august Natu skrev (1 time siden): Er du sikker på det ikke er Reme/Synnøve som går mot henne av en grunn? Det har jeg tenkt hele tida. Hun har gjort noe feil i selskapet, kanskje i god tro. Men at det uansett vil rive ned forstillingen hun har laget om vellykket forretningskvinne. Jeg tror hun har tråkket i salaten selv, av den grunn dårlig psykisk og hun spiller jo ekstremt på det også av en grunn. Alt hun gjør er av en grunn. Og hvis hun er ute og høster ekstremt empati som nå er det fordi hun snart vil trenge det. Har "kjent" henne lenge nok nå til å vite hvordan hun spiller kortene sine. Dette tror jeg også 1 2
agent Skrevet 19. august #38262 Skrevet 19. august Sirah skrev (12 timer siden): Hjelpers vi kommer til å bli dritskuffet når vi endelig får vite sannheten 😅 Nå har vi hypet dette opp i flere måneder 🤣 Samme har jeg tenkt😱 Det er sikkert like lite innhold som resten av Clickbait 'ene hennes. 1 1
Klatrepia Skrevet 19. august #38263 Skrevet 19. august Enavs skrev (13 timer siden): Jeg tror det er tre saker: 1. TV-serie på Prime (hun og fam.) 2. «Rettsak» er Ivory og det som har skjedd der (dolking, Reme (?), ikke lengre venninne med Synnøve, I ikke reklamerer for merket lengre, angst, piller - også Martine H. er rammet i denne saken) 3. TV2 journalistene har gravd lenge i influencer verdenen og startet før I begynte å snakke om «dolkingen». TV2 programmet tar for seg 3 «verstinger» som de har gransket lenge. De lager ikke et slikt program m 3 episoder på 2 mnd. som er ca da I sluttet å reklamere for Ivory. Aner ikke, vill gjetting, men kjenner på en logikk i dette. Mye her jeg er enig i. Tenker at ivorie ikke blir eksponert av enten den grunn, eller fordi tv2 har avdekket visse ting Synnøve/reme har holdt skjult. Hun har stolt på produksjon. Tror ikke hun har mange fingre med i hvordan ting produseres eller hvor. Men mer som prøvekanin, hva hun ønsker og vurderinger på sluttproduktene. 5
Ellenn Skrevet 19. august #38264 Skrevet 19. august Natu skrev (2 timer siden): Er du sikker på det ikke er Reme/Synnøve som går mot henne av en grunn? Det har jeg tenkt hele tida. Hun har gjort noe feil i selskapet, kanskje i god tro. Men at det uansett vil rive ned forstillingen hun har laget om vellykket forretningskvinne. Jeg tror hun har tråkket i salaten selv, av den grunn dårlig psykisk og hun spiller jo ekstremt på det også av en grunn. Alt hun gjør er av en grunn. Og hvis hun er ute og høster ekstremt empati som nå er det fordi hun snart vil trenge det. Har "kjent" henne lenge nok nå til å vite hvordan hun spiller kortene sine. Jeg tror ikke IR har så stort spillerom til å gjøre noe feil i selskapet, hun har f.eks ikke signaturrett alene Hennes rolle i Ivorie er vel stort sett å reklamere, og kanskje komme med forslag på klær de skal tilby. 3 2
agent Skrevet 19. august #38265 Skrevet 19. august adriana32 skrev (3 timer siden): Jeg har tenkt samme tanken. Teorien er ikke så vill. Hun snakket igår eller forleden om at hun absolutt kunne bli mer miljøbevisst og at hun hadde en vei å gå der- en skal ikke se bort ifra at noe kommer frem i Tv2 serien som hun ikke er helt fornøyd med: og kanskje noe hun ikke var klar over. Har hun ikke fortalt på snapchat, at hun har det siste ordet og det er hun som avgjør om produktene skal produseres. Som den business kvinnen hun er, går jeg utifra at hun som kontroll på hvor produktene produseres. Før de blir merket med Ivorie. Så har hun også fortalt at hun har advokater til alt, for hun er redd for å gjøre noe galt. At hoved aksjonæren i Ivorie ikke veit hvor produktene produseres, har jeg ikke noe tro på. Men det jeg jar lagt merke til , IR er ikke interessert i å betale for kvalitet eksp. Villaen'ens interiør og oppussing. Å nå alle tillatelser hun trenger for å rive og bygge om i villaen. Så regner med at hun også har samme tankegang ang. hvor og hvordan hennes kjære Ivorie produkter produseres. Billigst mulig til høyest pris, selv om det kanskje kan være ulovlig på mange måter. 1 6
vilas Skrevet 19. august #38266 Skrevet 19. august agent skrev (15 minutter siden): Har hun ikke fortalt på snapchat, at hun har det siste ordet og det er hun som avgjør om produktene skal produseres. Som den business kvinnen hun er, går jeg utifra at hun som kontroll på hvor produktene produseres. Før de blir merket med Ivorie. Så har hun også fortalt at hun har advokater til alt, for hun er redd for å gjøre noe galt. At hoved aksjonæren i Ivorie ikke veit hvor produktene produseres, har jeg ikke noe tro på. Men det jeg jar lagt merke til , IR er ikke interessert i å betale for kvalitet eksp. Villaen'ens interiør og oppussing. Å nå alle tillatelser hun trenger for å rive og bygge om i villaen. Så regner med at hun også har samme tankegang ang. hvor og hvordan hennes kjære Ivorie produkter produseres. Billigst mulig til høyest pris, selv om det kanskje kan være ulovlig på mange måter. Husker da I og Synnøve ble intervjuet av Finansavisen for noen mnd siden. Da fikk de to spørsmål om økonomien i firmaet og I sa hun ikke hadde tatt ut lønn fra Ivorie, og da kommenterte Synnøve at hun skulle gi I en sjekk til I, samme dag. Tror de snakket om at omsetningen da var på ca 50 mill for 2025 og at målet videre for 2026 ville komme på 100 mill.... Og da lurer jeg på, hvordan går d med dette målet nå ? 2 6
agent Skrevet 19. august #38267 Skrevet 19. august vilas skrev (7 minutter siden): Husker da I og Synnøve ble intervjuet av Finansavisen for noen mnd siden. Da fikk de to spørsmål om økonomien i firmaet og I sa hun ikke hadde tatt ut lønn fra Ivorie, og da kommenterte Synnøve at hun skulle gi I en sjekk til I, samme dag. Tror de snakket om at omsetningen da var på ca 50 mill for 2025 og at målet videre for 2026 ville komme på 100 mill.... Og da lurer jeg på, hvordan går d med dette målet nå ? Ja du sier noe😱 Den sjekken hvor mye var det? Ble jo også skrevet noe om 22 mill. 1
vilas Skrevet 19. august #38268 Skrevet 19. august (endret) agent skrev (1 time siden): Ja du sier noe😱 Den sjekken hvor mye var det? Ble jo også skrevet noe om 22 mill. Sjekkens størrelse hørte ikke jeg noe om. Endret 19. august av vilas
agent Skrevet 19. august #38269 Skrevet 19. august vilas skrev (48 minutter siden): Sjekkens størrelse hørte ikke jeg noe om. Tenkte på dette🫣 1
agent Skrevet 19. august #38270 Skrevet 19. august Hvordan tolker dere dette ? Hør etter hva hun sier 🤔
Sologmåne1 Skrevet 19. august #38271 Skrevet 19. august agent skrev (7 minutter siden): Tenkte på dette🫣 Oida, der kan det være noe. Hvis det var i mars så kanskje ikke, for Isabel fikk vel sitt break down i jan/feb.
agent Skrevet 19. august #38272 Skrevet 19. august Sologmåne1 skrev (2 minutter siden): Oida, der kan det være noe. Hvis det var i mars så kanskje ikke, for Isabel fikk vel sitt break down i jan/feb. Men så har hun fortalt at det har vart i 1 år. Ikke godt å si, kan være mange ting. Men dronninga av å si at hun forteller ALT, men som ikke forteller noen ting. Tror det er for å sanke sympati stemmer, angstlidelsen har vært borte også. Hadde jeg vært henne nå, etter alt eller ingenting hun har fortalt. Ville jeg hatt ett gedigen breakdown etter at TV 2 fortalte om programmet. Men Nada breakdown der i gården. 1 8
Sologmåne1 Skrevet 19. august #38273 Skrevet 19. august agent skrev (3 minutter siden): Men så har hun fortalt at det har vart i 1 år. Ikke godt å si, kan være mange ting. Men dronninga av å si at hun forteller ALT, men som ikke forteller noen ting. Tror det er for å sanke sympati stemmer, angstlidelsen har vært borte også. Hadde jeg vært henne nå, etter alt eller ingenting hun har fortalt. Ville jeg hatt ett gedigen breakdown etter at TV 2 fortalte om programmet. Men Nada breakdown der i gården. Enig med deg, ikke rart vi sitter og kokkelerer sammen her😅😂 1
agent Skrevet 19. august #38274 Skrevet 19. august (endret) Sologmåne1 skrev (45 minutter siden): Enig med deg, ikke rart vi sitter og kokkelerer sammen her😅😂 Jeg fikk nettopp påvist angstlidelse etter en breakdown, pga. all kokkelering. IR har gjort meg så syk at jeg ikke fungerer i våken tilstand. 🤭👼😂😂😂😂 Kan mann få erstatning for sånne saker.🤭🤷♀️ NB. Spør ikke for venn 😂 Endret 19. august av agent 1 2 3
agent Skrevet 19. august #38275 Skrevet 19. august Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): Dette tror jeg også 🎯
vilas Skrevet 19. august #38276 Skrevet 19. august agent skrev (1 time siden): Tenkte på dette🫣 Mulig dette kan stemme. Men jeg vet ikke. D ble ikke nevnt annet enn at daglig leder Synnøve svarte Finansavisen at hun skulle gi en sjekk til I den aktuelle dagen. 1
Alauda Skrevet 19. august #38277 Skrevet 19. august Isabell snakker om årsaken til at så mange har hushjelp og nanny i Dubai: Det er at mange bor så langt bortefra familie som de kan få hjelp fra 🫣 Det har sikkert ingen ting med klasseforskjellene å gjøre… 5 8
Sologmåne1 Skrevet 19. august #38278 Skrevet 19. august agent skrev (1 time siden): Jeg fikk nettopp påvist angstlidelse etter en breakdown, pga. all kokkelering. IR har gjort meg så syk at jeg ikke fungerer i våken tilstand. 🤭👼😂😂😂😂 Kan mann få erstatning for sånne saker.🤭🤷♀️ NB. Spør ikke for venn 😂 Du altså😂😂😅 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. august #38279 Skrevet 19. august (endret) Alt kommer for en dag. Isabel er kalkulert og vet hva hun har gjort. Jeg tror denne ranten hennes på snap siste tiden er for å bygge saken (forsvaret sitt) sin. Jeg tror også det er hun som har tråkket i salaten.. Jeg kan ta feil, men den dama der er kalkulert og manipulerende. Noen «strong Independent business woman/grunder/entrepeneur er hun ihvertfall ikke.. Hun er og blir Influencer som har tjent seg søkkrik på å snakke til en telefon - den skal hun ha!💲💲💲 Endret 19. august av Tuppenoglillemor12 8 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå