Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sirah skrev (8 minutter siden):

Ja kan jo godt være at dette er to separate prosjekter. 

Men hun har jo noe stort på gang i Oslo i midten av September - mon tro om ikke det er noe ang dette?

Dette kan jo også forklare hvorfor Martine Halvorsen har nevnt at "de står i det samme". Siden både Ivorie og Careless er under lupen er det jo mye mulig de har intervjuet flere som er under Remes vinger.

Blir interessant å følge med på sirkuset😅

Endret av Sologmåne1
.
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sologmåne1 skrev (6 minutter siden):

Helt ufattelig. Får forhåpentligvis tro og håpe elsklingene får opp øynene etter den serien er sendt. 

Ja, men ganske trist og skremmende om TV2 må gå såpass drastisk til verk for at de skal gjøre det!

For all del, jeg er ingen hater og jeg liker å følge Isabel. Men ikke engang i min villeste fantasi tror jeg at hun er vennen min! Hun bryr seg nix og nada om meg, for henne er jeg bare 💰 i kassa. Kan ikke fatte og begripe at noen faktisk tror på det. I min verden er det rein og skjær underholdning dersom jeg kjeder meg. 

Sologmåne1 skrev (6 minutter siden):

Blir interessant å følge med på sirkuset😅

The never-ending shitshow 😅

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

Ja, men ganske trist og skremmende om TV2 må gå såpass drastisk til verk for at de skal gjøre det!

For all del, jeg er ingen hater og jeg liker å følge Isabel. Men ikke engang i min villeste fantasi tror jeg at hun er vennen min! Hun bryr seg nix og nada om meg, for henne er jeg bare 💰 i kassa. Kan ikke fatte og begripe at noen faktisk tror på det. I min verden er det rein og skjær underholdning dersom jeg kjeder meg. 

😂😅

Skrevet (endret)

dobbel, beklager

Endret av Sologmåne1
Skrevet
Sirah skrev (45 minutter siden):

Ja jeg følger henne men aldri trodd hun er en venninne. Hvem tror det? Men nå syns jeg generelt folk drar venner korte kjapt å kaller folk for venner som egentlig er bare noen de vet av eller er bekjente. Men det sitter jo folk som er naiv, kanskje har sine utfordringer med det sosiale, eller er lettere psykisk utviklingshemmet eller lignende å tror hun er vennen dems. For disse er ikke beskyttet fra hva som foregår på nette å at ukjente mennesker kan være manipulerende osv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Juste_moi skrev (2 minutter siden):

Ja jeg følger henne men aldri trodd hun er en venninne. Hvem tror det? Men nå syns jeg generelt folk drar venner korte kjapt å kaller folk for venner som egentlig er bare noen de vet av eller er bekjente. Men det sitter jo folk som er naiv, kanskje har sine utfordringer med det sosiale, eller er lettere psykisk utviklingshemmet eller lignende å tror hun er vennen dems. For disse er ikke beskyttet fra hva som foregår på nette å at ukjente mennesker kan være manipulerende osv. 

Absolutt enig i det du skriver her. Influensere generelt har et enormt stort ansvar og dette ansvaret er det bare vel og bra at de blir mer beviste på! Ingen tvil om det! Det er helt SUPERT at pressen setter søkelyset på dette.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Blir interessant og se hva som kommer til overflaten ang det programmet på tv2. Tror det er dette som har gjort slik at hun er deprimert og usikker. For hvis man selger produkter uten og vite hva som er i de er ganske skremmende. Tenk hvis SoMe slutter og betale eventuelt man mister 300.000 følgere og bedriftene går konkurs. Hun hadde nok klart seg,men og leve denne livstilen hun har nå blir nok borte. Også om hun blir saksøkt og må ut med mye penger. Tror det er derfor hun har invistert penger nå for og sikre seg. Nei dette blir spennende og endelig få se. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Persdatter skrev (9 minutter siden):

Blir interessant og se hva som kommer til overflaten ang det programmet på tv2. Tror det er dette som har gjort slik at hun er deprimert og usikker. For hvis man selger produkter uten og vite hva som er i de er ganske skremmende. Tenk hvis SoMe slutter og betale eventuelt man mister 300.000 følgere og bedriftene går konkurs. Hun hadde nok klart seg,men og leve denne livstilen hun har nå blir nok borte. Også om hun blir saksøkt og må ut med mye penger. Tror det er derfor hun har invistert penger nå for og sikre seg. Nei dette blir spennende og endelig få se. 

Jeg har kjøpt inn div produkter fra I ( både klær og hudpleie + en parfyme, kun for å finne ut om prod er sååå bra som hun påstår.  Klær er laget for stilen til 25/ 30 åringer. Selv om hun selv har sagt at hennes følgere er 35+, ingen 20 åringer sa hun. Men hun bruker unge modeller, og dermed blir man " lurt". Jeg visste jeg ble " lurt" men gjorde d for å teste.Hårprodukter er samme kvalitet som vanlige matbutikker ( shampoo skummer ikke, lukter heller ikke spesielt godt ) flaskene er ikke spesielt lux. Mascara som vant Costume pris klumper seg....  Og gir ikke det volum og lengde hun reklamerer for ( bruker filter) Osv...

• Nyttig 7
Skrevet
Juste_moi skrev (40 minutter siden):

Kanskje mange som tror hun er venninne/ familie håper på å få en slump penger fra henne 🙂

• Liker 1
Skrevet

Nå ble vel bomba droppet. Hun sier hun har stått i noe i mange mnd, og tv2 har holdt på i et år. Kan være en sammenheng her med søksmål og div..

• Nyttig 9
Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

Jeg har kjøpt inn div produkter fra I ( både klær og hudpleie + en parfyme, kun for å finne ut om prod er sååå bra som hun påstår.  Klær er laget for stilen til 25/ 30 åringer. Selv om hun selv har sagt at hennes følgere er 35+, ingen 20 åringer sa hun. Men hun bruker unge modeller, og dermed blir man " lurt". Jeg visste jeg ble " lurt" men gjorde d for å teste.Hårprodukter er samme kvalitet som vanlige matbutikker ( shampoo skummer ikke, lukter heller ikke spesielt godt ) flaskene er ikke spesielt lux. Mascara som vant Costume pris klumper seg....  Og gir ikke det volum og lengde hun reklamerer for ( bruker filter) Osv...

Jeg har også testet litt forskjellig og akkurat mascaraen elsker jeg faktisk. Det samme med eyelineren. Jeg får sånne vipper som Isabel, bare ikke fult så lange. Men nå har jeg veldig lange vipper fra før av etter bruk av vippeserum. Ikke Nude sitt, det hadde ingen effekt på meg overhodet. Når jeg hadde korte vipper derimot så var mascaraen ikke noe god. 

Har ikke testet shampoen, men om den lukter likt som risvannet så lukter den ikke godt nei 🙃

Hårkuren var fin for meg, den kunne jeg godt kjøpt igjen. Helt ok hårkur til den prisen. Slår så klart ikke de dyre merkene, men det hadde jeg heller ikke forventet.

Testet også de sculpting wandene for syntes de så kjekke ut - for noe ræl! Aldri igjen!

Dusjskummet derimot liker jeg! Den er en stor favoritt her i huset blant alle som bor her! Den med kirsebærlukt, den andre har jeg ikke testet. Syntes ikke den parfymen luktet noe godt så den gidder jeg ikke teste heller. 

Har også testet litt fra Ivorie - Joggedressen liker jeg godt. Den har tålt utallige vasker. Har dog ikke kjøpt den til fullpris, det er den for dyr til. Har også en bikini, den liker jeg også. Siruppen med karamell er god, men kommer ikke til å betale frakt bare for den. Da kjøper jeg heller på Meny :) 

• Nyttig 4
Skrevet
Klatrepia skrev (2 minutter siden):

Nå ble vel bomba droppet. Hun sier hun har stått i noe i mange mnd, og tv2 har holdt på i et år. Kan være en sammenheng her med søksmål og div..

Tror nok dette har en sammenheng ja!

Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Tror nok dette har en sammenheng ja!

Og kanskje føler seg sveket fordi samme kanal har hatt et kamerateam rundt henne og familien.. bare synser, her. Aner jo ikke.

• Nyttig 3
Skrevet
Klatrepia skrev (2 minutter siden):

Og kanskje føler seg sveket fordi samme kanal har hatt et kamerateam rundt henne og familien.. bare synser, her. Aner jo ikke.

Nei alt dette er jo bare synsing og spekulasjoner fra oss, men det er jo halvparten av moroa da 🙃 Hun legger jo opp til det selv ved å si A og ikke B. 

Mulig vi bommer på absolutt alt, men da gjør vi det 😄

• Nyttig 4
Skrevet

Skal hun "ta" Tv2 nå da?? 😅 Hjelpes for er drama. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Klatrepia skrev (27 minutter siden):

Mener det er Prime som har filmet henne og skal lage en serie og ikke Tv2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er åpenbart to forskjellige ting. En glam serie som lanseres nå. Og alt angående Ivorie er noe annet. Tipper hun er lite fornøyd med timinga😂 To serier, den ene viser glansbildet og den andre viser bak glansbildet😂 tv2 må jo ha timet dette med vilje. 

• Nyttig 12
Skrevet
Natu skrev (17 minutter siden):

Det er åpenbart to forskjellige ting. En glam serie som lanseres nå. Og alt angående Ivorie er noe annet. Tipper hun er lite fornøyd med timinga😂 To serier, den ene viser glansbildet og den andre viser bak glansbildet😂 tv2 må jo ha timet dette med vilje. 

Skambra spør du meg!🤔😀 på tide de blir avslørt… 

• Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...