agent Skrevet 18 timer siden #38121 Skrevet 18 timer siden Hatsumomo skrev (2 timer siden): Forsonte hun ikke seg med sin far før han døde da? Mener å huske hun hadde det. Faren til Shehed er ikke tilgitt selv om han er død nå. Han var iflg. Pimpen helt grusom, dette kom frem i snappen til IR i rus tilstand. Der IR er favoritt barnet og Shehed er en dårlig datter ( pga.penger) Å nå fremstilles faren til IR,Sidra og Rami som en snill og god mann. Som bursdagen blir feiret og avsluttes med en ferie. Rami hadde housetour der han sa at foreldrene kunne ligge på madrass i stuen, bare for å bevise at han hadde plass. Mor og far i samme seng🤷♀️🤦♀️🤔 tror nok han forsnakket seg der. 6
Velinda Skrevet 18 timer siden #38122 Skrevet 18 timer siden agent skrev (30 minutter siden): Faren til Shehed er ikke tilgitt selv om han er død nå. Han var iflg. Pimpen helt grusom, dette kom frem i snappen til IR i rus tilstand. Der IR er favoritt barnet og Shehed er en dårlig datter ( pga.penger) Å nå fremstilles faren til IR,Sidra og Rami som en snill og god mann. Som bursdagen blir feiret og avsluttes med en ferie. Rami hadde housetour der han sa at foreldrene kunne ligge på madrass i stuen, bare for å bevise at han hadde plass. Mor og far i samme seng🤷♀️🤦♀️🤔 tror nok han forsnakket seg der. Er en helt fantastisk familie,vi skulle ikke laga en sang om de?fy f sier jeg😂 1 3
Sol Rampelyset Skrevet 17 timer siden #38123 Skrevet 17 timer siden Ryddet for brukerdebatt og nedsettende ytringer. Sol, admin. 2 1
vilas Skrevet 16 timer siden #38124 Skrevet 16 timer siden (endret) Scxx93 skrev (7 timer siden): Hvorfor skal hun lyge om det? Hvilke nytte får hun av det? Jeg ser selv at hun oppfører seg som hun er moren. Kommenterer på oppførsel deres og sørger for at de skal klare seg selv. Setter regler for dem osv. de må jo spørre henne om det er greit at de reiser eller gjør det de vil Nå er jo både Sidra og Rami mer økonomisk uavhengig av I også. Og de reiser når de vil og hvor de vil uten I sitt samtykke.De tjener jo godt på at I lot de få følgerne fra Raadsquad ++. Shehed har fortalt hvor mye hun får fra samme opplegg med RS++ og hun tjener ca 60000 kr pr mnd iflg henne selv. Men på siste tur nå i helga, til Oman, er d I som er " banken" sa Rami. Denne turen kommer på ca 75000/ 100000 kr for 2,5 dag. Og de er 5 stk. Endret 15 timer siden av vilas Feilstaving 1
Anneisabell Skrevet 16 timer siden #38125 Skrevet 16 timer siden agent skrev (2 timer siden): Faren til Shehed er ikke tilgitt selv om han er død nå. Han var iflg. Pimpen helt grusom, dette kom frem i snappen til IR i rus tilstand. Der IR er favoritt barnet og Shehed er en dårlig datter ( pga.penger) Å nå fremstilles faren til IR,Sidra og Rami som en snill og god mann. Som bursdagen blir feiret og avsluttes med en ferie. Rami hadde housetour der han sa at foreldrene kunne ligge på madrass i stuen, bare for å bevise at han hadde plass. Mor og far i samme seng🤷♀️🤦♀️🤔 tror nok han forsnakket seg der. Sa han ikke venner da?ikke mor og far liksom 1
agent Skrevet 15 timer siden #38126 Skrevet 15 timer siden Anneisabell skrev (28 minutter siden): Sa han ikke venner da?ikke mor og far liksom Foreldrene 2
Neket Skrevet 14 timer siden #38127 Skrevet 14 timer siden Lykkeliten* skrev (11 timer siden): Katten ble rimelig raskt glemt? Det var ikke så nøye å redde den likevel, kanskje. Og takk gud for det, det er noe av det mest ignorante babbelet hun noensinne har lirt av seg. Regner med elsklingene hennes har en god andel crazy catladies som fikk dem fra det! Hilsen en annen crazy catlady 1 2
Klokkeblomstt Skrevet 12 timer siden #38128 Skrevet 12 timer siden Delfinsafari💙🌊🐬 Jeg er fuldstendig målløs over hvordan hun sitter på en delfinsafari med høy musikk og roper og skriker. Det er jo ikke akkurat overraskende at hun ikke får så mye ut av det i starten. Burde det ikke være helt grunnleggende kunnskap på en delfinsafari at man holder seg rolig, lar dyrene komme til deg og ikke står og roper og skriker etter dem? Et par videoklipp senere er musikken slått av, og hun roper ikke på langt nær så mye. Og hva skjer? Delfinene dukker plutselig opp helt tett på båten. 💕 Jeg har vært på delfinsafari mange ganger, og min erfaring er nettopp at man skal være rolig og observerende. Når man gir dem plass og ikke lager så mye lyd, kan man få noen helt fantastiske opplevelser, hvor de kommer tett på og hopper opp av vannet. 🐬 2 3
benyy Skrevet 10 timer siden #38129 Skrevet 10 timer siden Kjenner jeg har mye tenker rundt dette her nå. Hvis faren til Isabel var så jævlig som det hun skal ha det til, hvorfor dytter hennes søsken han på henne hele tiden. Burde ikke de da forstå at det er tøft for henne og skjerme henne for smerten. Eller er de så inn i ditt eget at de ignorerer sin søster fine følelser rundt et veldig alvorlig tema/hendelser. Blir litt satt ut. Å i tillegg så skriver hun i boken om hvor dårlig mor pimpen var men hun er plutselig tilgitt og alt er bra. Synes det mangler noen brikker her. 5 4
ollie1 Skrevet 9 timer siden #38130 Skrevet 9 timer siden I sier at hun og familien er såååå spontane og plutselig reiser på tur. Ja, de kan jo være spontane når ingen av familiemedlemmene har jobb eller forpliktelser ovenfor andre, noe stort sett alle andre voksne har. Synes også det er litt rart at det ser ut som de alle har svært liten omgang med andre mennesker enn hverandre. Virker som de lever i sin egen boble uten interesse for andre eller hva som skjer rundt dem. 9
Johanne Regine Skrevet 9 timer siden #38131 Skrevet 9 timer siden benyy skrev (22 minutter siden): Kjenner jeg har mye tenker rundt dette her nå. Hvis faren til Isabel var så jævlig som det hun skal ha det til, hvorfor dytter hennes søsken han på henne hele tiden. Burde ikke de da forstå at det er tøft for henne og skjerme henne for smerten. Eller er de så inn i ditt eget at de ignorerer sin søster fine følelser rundt et veldig alvorlig tema/hendelser. Blir litt satt ut. Å i tillegg så skriver hun i boken om hvor dårlig mor pimpen var men hun er plutselig tilgitt og alt er bra. Synes det mangler noen brikker her. Pimpen er vel også for dum for å forstå st hun har vært ei dårlig mor. Den familien har i tilføyd noe økonomisk. Gått i minus siden de kom hit…, Nå gidder de ikke en gang å bo her 3 2
Isild Skrevet 41 minutter siden #38132 Skrevet 41 minutter siden Jeg syns de gule clickbait-overskriftene er harry. Ekkelt å se noen "selge" privatliv og traumehistorier på den måten. Håper jeg tar feil, men ser for meg at den tilsynelatende "idyllen" i familien Pimp kommer til å avta etterhvert - og sprekke som et troll i lyset. En familie som har så mange usynlige traumebånd får som oftest sen-reaksjoner og relasjonelle problemer seg imellom. De (Isabel) får ikke kjøpt vekk det som har skjedd. Det hjelper ikke med fin villa, basseng og masse penger. 1
LorettaLynn Skrevet 7 minutter siden #38133 Skrevet 7 minutter siden Isild skrev (33 minutter siden): Jeg syns de gule clickbait-overskriftene er harry. Ekkelt å se noen "selge" privatliv og traumehistorier på den måten. Håper jeg tar feil, men ser for meg at den tilsynelatende "idyllen" i familien Pimp kommer til å avta etterhvert - og sprekke som et troll i lyset. En familie som har så mange usynlige traumebånd får som oftest sen-reaksjoner og relasjonelle problemer seg imellom. De (Isabel) får ikke kjøpt vekk det som har skjedd. Det hjelper ikke med fin villa, basseng og masse penger. Isabel styrer showet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå