Cami9 Skrevet 13. august #38061 Skrevet 13. august Wanderlust96 skrev (5 timer siden): Hvordan er det mulig at hun tjener 3 millioner i måneden på snap? Gir reklameinntekter så mye? (Har for øvrig lagt merke til at man må se gjennom hele reklamer nå uten å kunne trykke videre..) men fyfaen. Jeg tjener 40.000 i måneden og føler meg så liten og fattig Hun lurer og manipulerer RS til å kjøpe ALT av produkter og får dem til å tro de er bestiser og elsklingene hennes. De klikker seg igjennom ALT, hele tiden… Ganske håpløst og jævlig! Tenk hvor mange sårbare det er i den såkalte RS som kanskje bruker alt de eier og har på IR… Hva gir hun tilbake egentlig? 5 4
Gjest Sirah Skrevet 14. august #38062 Skrevet 14. august (endret) Nå står ikke verden til påske 🫣 Så et skjermbilde på et annet forum fra RS-gruppa på FB - noen har laget en sang til Isabel og publisert den på Spotify 🫣 Gikk inn for å høre og hjelpes det var kleint! Dama var flink til å synge, det sto ikke på det. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor Isabel ønsker å ha Security når hun er i Oslo. Det der er drøyt! Endret 14. august av Sirah
Pusemusen Skrevet 14. august #38063 Skrevet 14. august Jeg aner ingenting om iskaffe eller kaffe, men hører jo om folk som bruker melk i kaffen. Isabel bruker kaffe i melken. Er jo bare såvidt hun får plass til en liten skvett kaffe i det fulle melkeglasset. Og dette MÅ hun ha for å fungere? Ikke rart hun må ha mange i løpet av en dag for å få noen virkning av koffeinen. Jeg mistenker at hun egentlig ikke liker kaffe men må ha iskaffe fordi det er "in". 3 6
Cami9 Skrevet 14. august #38064 Skrevet 14. august (endret) Anneisabell skrev (15 timer siden): Da hun ikke at j skulle få besøk i villaen nå om kort tid? Han ble vell lei av alle der , så så sitt snitt til en rask tur hjem i stedet Tror du har postet på feil kommentar, dette handlet om øyebryn… Endret 14. august av Cami9
Snoopy82 Skrevet 14. august #38065 Skrevet 14. august 1 hour ago, Sirah said: Nå står ikke verden til påske 🫣 Så et skjermbilde på et annet forum fra RS-gruppa på FB - noen har laget en sang til Isabel og publisert den på Spotify 🫣 Gikk inn for å høre og hjelpes det var kleint! Dama var flink til å synge, det sto ikke på det. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor Isabel ønsker å ha Security når hun er i Oslo. Det der er drøyt! Så innlegget men det var vel AI? Litt over the top å ordne en og legge ut så vil tro sangen kanskje var too much🙈 1
Purpurina Skrevet 14. august #38066 Skrevet 14. august Sirah skrev (3 timer siden): Nå står ikke verden til påske 🫣 Så et skjermbilde på et annet forum fra RS-gruppa på FB - noen har laget en sang til Isabel og publisert den på Spotify 🫣 Gikk inn for å høre og hjelpes det var kleint! Dama var flink til å synge, det sto ikke på det. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor Isabel ønsker å ha Security når hun er i Oslo. Det der er drøyt! Hvordan kan man finne denne sangen? Har du sangnavn eller artist? Det var en "raadsquad-sang" for noen år siden også, er det kanskje den samme eller er det en ny?
refill Skrevet 14. august #38067 Skrevet 14. august Purpurina skrev (20 minutter siden): Hvordan kan man finne denne sangen? Har du sangnavn eller artist? Det var en "raadsquad-sang" for noen år siden også, er det kanskje den samme eller er det en ny?
Hatsumomo Skrevet 14. august #38068 Skrevet 14. august refill skrev (1 time siden): «Godjenta vår» - RS aner liksom ikke hvor kleine de fremstår for andre 🤦🏼♀️ 6 11
Purpurina Skrevet 14. august #38069 Skrevet 14. august refill skrev (1 time siden): Takk! Huff dette var litt spesielt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan få et så "nært" forhold til noen de ikke kjenner, og det oppleves litt uggent og bekymrende. Men samtidig, hvis noen virkelig føler at en fremmed gir dem så mye, så er det jo fint for dem...🤷♀️ 5
Johanne Regine Skrevet 14. august #38070 Skrevet 14. august Purpurina skrev (32 minutter siden): Takk! Huff dette var litt spesielt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan få et så "nært" forhold til noen de ikke kjenner, og det oppleves litt uggent og bekymrende. Men samtidig, hvis noen virkelig føler at en fremmed gir dem så mye, så er det jo fint for dem...🤷♀️ Snakk om hjernevaska kult vibes….. 3 6
Teflonhjernen Skrevet 14. august #38071 Skrevet 14. august Sirah skrev (5 timer siden): Nå står ikke verden til påske 🫣 Så et skjermbilde på et annet forum fra RS-gruppa på FB - noen har laget en sang til Isabel og publisert den på Spotify 🫣 Gikk inn for å høre og hjelpes det var kleint! Dama var flink til å synge, det sto ikke på det. Nå skjønner jeg plutselig hvorfor Isabel ønsker å ha Security når hun er i Oslo. Det der er drøyt! I all verden….. Hun var jo veldig flink til å synge og melodien var veldig fin, men teksten? Har ikke ord….noe så ekstremt kleint og pinlig. RS er jo helt skrudd i hue, hvordan kan de ikke se hvor kynisk og manipulerende hun er? Absolutt alt hun gjør er jo for å suge mer penger ut av RS. Enten må de være totalt blåst eller så nekter de å innse det. 3 8
Johanne Regine Skrevet 14. august #38072 Skrevet 14. august Teflonhjernen skrev (18 minutter siden): I all verden….. Hun var jo veldig flink til å synge og melodien var veldig fin, men teksten? Har ikke ord….noe så ekstremt kleint og pinlig. RS er jo helt skrudd i hue, hvordan kan de ikke se hvor kynisk og manipulerende hun er? Absolutt alt hun gjør er jo for å suge mer penger ut av RS. Enten må de være totalt blåst eller så nekter de å innse det. Skremmende…. det sier vel litt om trofaste disse Raadsquads er😃 2 5
Murukleiven Skrevet 14. august #38073 Skrevet 14. august "Isabel you are my best friend" Detta er skummelt. Ikke rart I ikke er spesielt glad i å gå rundt i Oslo med sånne i Squaden hennes. Men hun melker jo de for alt de er verdt også. Dette er forresten 100% KI generert. Det er ikke en person som synger denne sangen. 2 9
Velinda Skrevet 14. august #38075 Skrevet 14. august Murukleiven skrev (36 minutter siden): "Isabel you are my best friend" Detta er skummelt. Ikke rart I ikke er spesielt glad i å gå rundt i Oslo med sånne i Squaden hennes. Men hun melker jo de for alt de er verdt også. Dette er forresten 100% KI generert. Det er ikke en person som synger denne sangen. Det er jo helt syk,viktig at man får med seg at det er 100% KI ja🙈 3
Gjest Sirah Skrevet 14. august #38076 Skrevet 14. august Snuppa82 skrev (4 timer siden): Så innlegget men det var vel AI? Litt over the top å ordne en og legge ut så vil tro sangen kanskje var too much🙈 Mye mulig det er AI, jeg hørte bare frem til refrenget og så kjente jeg at det vrengte seg inni meg og jeg måtte gå ut 🫣 Teflonhjernen skrev (1 time siden): I all verden….. Hun var jo veldig flink til å synge og melodien var veldig fin, men teksten? Har ikke ord….noe så ekstremt kleint og pinlig. RS er jo helt skrudd i hue, hvordan kan de ikke se hvor kynisk og manipulerende hun er? Absolutt alt hun gjør er jo for å suge mer penger ut av RS. Enten må de være totalt blåst eller så nekter de å innse det. Ja sangen i seg selv var det ikke noe galt med! Fin stemme og fin melodi (selv om det sikkert er AI som noen nevner), men å lage noe sånt og faktisk publisere det? Skjønner faktisk at hun vil ha security, det er jo stalker vibes 🫣
LorettaLynn Skrevet 14. august #38077 Skrevet 14. august (endret) «Hvis man har en 9-4 jobb er det fint å bo i Norge, men ikke når man er en suksessrik gründer som meg som tjener så masse penger på alt jeg skaper» Så vidt jeg har fått med meg er det også fint å bo i Norge når det er krig. Selv for suksessrike gründere. Og kjære Isabel, en velferdsstat er basert på at man betaler etter evne, ikke en engangssum. Synes du trygdemottakerene skal ta regningen i stedet, skatte 95% f.eks. så du fortsatt kan føle deg trygg i Norge neste gang bombene faller? Eller kanskje man ikke skal gi noen noe trygd i det hele tatt som de f.eks. gjør i ditt elskede Dubai. I rest my case. (Isabel, det heter forresten 8 - 4. Det er fordi arbeidsdagen for oss vanlige arbeidere som ikke er så smarte og flinke og hardtarbeidende som deg og dine er på kun 8 timer) Endret 14. august av LorettaLynn 2 3 13
Teflonhjernen Skrevet 14. august #38078 Skrevet 14. august Murukleiven skrev (50 minutter siden): "Isabel you are my best friend" Detta er skummelt. Ikke rart I ikke er spesielt glad i å gå rundt i Oslo med sånne i Squaden hennes. Men hun melker jo de for alt de er verdt også. Dette er forresten 100% KI generert. Det er ikke en person som synger denne sangen. Ja, ok. Da var KI god til å synge . Hadde min mistanke, men tok sjansen på at det var en av de i RS sekten. 1
Plexi Skrevet 14. august #38079 Skrevet 14. august Måtte sjekke ut denne "låta". 100% KI-drit ja... Så kleint. 2 5
Teflonhjernen Skrevet 14. august #38080 Skrevet 14. august (endret) Skal hun adoptere en katt? 🐈 Skulle hun ikke ha hund 🐕 i forrige uke? Hørte ikke hva hun snakket om, så bare teksten. Kan være gøy å lese kommentarene hun legger ut, men er jo bare kommentarer fra RS sekten for tiden og det er ganske mye mer sykt enn gøy Endret 14. august av Teflonhjernen 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå