Cami9 Skrevet 1 time siden #38021 Skrevet 1 time siden Lykkeliten* skrev (7 timer siden): Hvilken galskap? Jeg syns det er horribelt både å snakke slik om andre og å ønske dem vondt, kun basert på at man ikke liker hvordan de lever livene sine. Ok, frøken Raadsquad 2 2
Natu Skrevet 48 minutter siden #38022 Skrevet 48 minutter siden Lykkeliten* skrev (20 minutter siden): Og det tenker du at han ikke klarer å formidle selv i den grad at han syns det er godt å reise bort? Alt dere vet om disse menneskene, altså! Jeg vet ikke så mye om forholdene til mine nærmeste engang, jeg. Du vet jo tydeligvis mye om brukerne av denne tråden iallefall. Hvorfor er du her i grunnen? Forutenom å kverulere? 1
Velinda Skrevet 48 minutter siden #38023 Skrevet 48 minutter siden Lykkeliten* skrev (22 minutter siden): Og det tenker du at han ikke klarer å formidle selv i den grad at han syns det er godt å reise bort? Alt dere vet om disse menneskene, altså! Jeg vet ikke så mye om forholdene til mine nærmeste engang, jeg. Du sitter her bare for å ta folk og forsvare IR,en fulldagsjobb ser det ut som 1
LorettaLynn Skrevet 42 minutter siden #38024 Skrevet 42 minutter siden Natu skrev (25 minutter siden): Jeg må le. Når man leser clickbaiten til Isabel og regner med det er Steve som har dratt😂 Desperate og idiotiske clickbaiter den siste tida forresten. Det skal hun ha. Ja, jeg har kommentert det tidligere, men synes de clickbaitene sier så mye om hvem hun er. For meg fremstår ikke et menneske med sånne clickbait som en varm, god og snill person. Selv om alle elsklingene sier hun er det. 1
Lykkeliten* Skrevet 37 minutter siden #38025 Skrevet 37 minutter siden (endret) Cami9 skrev (26 minutter siden): Ok, frøken Raadsquad Burn, liksom 😂 Natu skrev (11 minutter siden): Du vet jo tydeligvis mye om brukerne av denne tråden iallefall. Hvorfor er du her i grunnen? Forutenom å kverulere? Jeg vet ikke mer enn jeg leser her. Velinda skrev (11 minutter siden): Du sitter her bare for å ta folk og forsvare IR,en fulldagsjobb ser det ut som Nå vet ikke jeg hva du legger i begrepet fulldagsjobb, men for oss som er i arbeid er det mer enn å titte innom et forum noen ganger pr dag 😅 Endret 36 minutter siden av Lykkeliten*
Ugresset Skrevet 5 minutter siden #38026 Skrevet 5 minutter siden En lang teatime med Rami og Isabel angående forholdet de har til faren sin. Det er mye snakk om å tilgi, fordi mennesker kan forandre seg. Det hele blir falskt for meg. Jeg føler på meg at grunnen til at Isabel tilsynelatende skal ha tilgitt faren er fordi hun snart skal fortelle historien om hvordan hun og Jack ble sammen igjen, og at hun ønsker at RS skal tilgi han og gi han en ny sjanse. Alt er gjennomtenkt, planlagt og tilrettelagt, det er ingen tilfeldigheter. Hun er smart, det skal hun ha.
Juste_moi Skrevet 5 minutter siden #38027 Skrevet 5 minutter siden (endret) Edwinas skrev (2 timer siden): Nei, Asia og Midtøsten er ikke det samme, men Midtøsten er en mindre del som ligger i Asia (og litt i Afrika). Asia er en stor verdensdel, mens Midtøsten er en spesiell region. Vet det er flisespikkeri her nå altså…. Men Forskjellen på Asia og Midtøsten Asia: Er verdens største verdensdel. Den strekker seg fra Tyrkia i vest til Japan i øst. Den inkluderer også India, Kina og Sørøst-Asia. Midtøsten: Er et område der Asia, Europa og Afrika møtes. Det er en politisk og kulturell betegnelse, ikke en egen verdensdel. Hva som er med i Midtøsten De fleste landene i Midtøsten (som Saudi-Arabia, Irak, Iran, Israel og Syria) ligger rent geografisk i den vestlige delen av Asia. Noen land i Midtøsten (som Egypt) ligger i Afrika. Land som Kina, Japan og India er i Asia, men de er ikke en del av Midtøsten Les hva jeg skriver🫣 jeg skrev de fleste landene, ikke alle i Midtøsten ligger i sørvestlige delen av Asia. Skrev heller ikke at hele Asia er en del av Midtøsten 😂 Endret 1 minutt siden av Juste_moi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå