Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lykkeliten* skrev (7 timer siden):

Hvilken galskap? Jeg syns det er horribelt både å snakke slik om andre og å ønske dem vondt, kun basert på at man ikke liker hvordan de lever livene sine. 

Ok, frøken Raadsquad

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natu skrev (25 minutter siden):

Jeg må le. Når man leser clickbaiten til Isabel og regner med det er Steve som har dratt😂 Desperate og idiotiske clickbaiter den siste tida forresten. Det skal hun ha. 

Ja, jeg har kommentert det tidligere, men synes de clickbaitene sier så mye om hvem hun er. For meg fremstår ikke et menneske med sånne clickbait som en varm, god og snill person. Selv om alle elsklingene sier hun er det. 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet

En lang teatime med Rami og Isabel angående forholdet de har til faren sin. Det er mye snakk om å tilgi, fordi mennesker kan forandre seg. Det hele blir falskt for meg. Jeg føler på meg at grunnen til at Isabel tilsynelatende skal ha tilgitt faren er fordi hun snart skal fortelle historien om hvordan hun og Jack ble sammen igjen, og at hun ønsker at RS skal tilgi han og gi han en ny sjanse. Alt er gjennomtenkt, planlagt og tilrettelagt, det er ingen tilfeldigheter. Hun er smart, det skal hun ha. 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Edwinas skrev (2 timer siden):

Nei, Asia og Midtøsten er ikke det samme, men Midtøsten er en mindre del som ligger i Asia (og litt i Afrika). Asia er en stor verdensdel, mens Midtøsten er en spesiell region.

Vet det er flisespikkeri her nå altså…. Men 
Forskjellen på Asia og Midtøsten
  • Asia: Er verdens største verdensdel. Den strekker seg fra Tyrkia i vest til Japan i øst. Den inkluderer også India, Kina og Sørøst-Asia.
  • Midtøsten: Er et område der Asia, Europa og Afrika møtes. Det er en politisk og kulturell betegnelse, ikke en egen verdensdel. 

Hva som er med i Midtøsten
  • De fleste landene i Midtøsten (som Saudi-Arabia, Irak, Iran, Israel og Syria) ligger rent geografisk i den vestlige delen av Asia.
  • Noen land i Midtøsten (som Egypt) ligger i Afrika.
  • Land som Kina, Japan og India er i Asia, men de er ikke en del av Midtøsten

Les hva jeg skriver🫣 jeg skrev de fleste landene, ikke alle i Midtøsten ligger i sørvestlige delen av Asia. Skrev heller ikke at hele Asia er en del av Midtøsten 😂

Endret av Juste_moi
  • Liker 1
Skrevet (endret)
agent skrev (14 timer siden):

Må ikke glemme at hun er sammen med de 2 som har utsatt henne og Shehed for omsorgssvikt, mishandling osv, de personene i livet dem's  som har sviktet på alle områder for at barn skal føle seg trygge og elsket.

Dama vet dessverre ikke hva en sunn relasjon er, det er veldig vanlig om man vokser opp med omsorgsvikt! Hun blir dratt mot relasjoner som er utrygge, og alt rolig og trygt har hun ingen "dragning" mot fordi det er uvant/ukjent. 

Jeg har sett en del på snappen hennes, en stund siden nå, men moren hennes er bare tragisk. En svært umoden emmosjonell person som mener barna skal gi henne kjærlighet i form av gaver og penger, å bære henne på en gullstol, hvis ikke er du ikke en god datter og hun sutrer og er frekk. 

Say no more...hun er alt en trygg mor ikke skal være. Isabel velger tydeligvis også umodne menn, husker kun eksen fra paradise, ikke akkurat svigermors drøm. Sikkert ikke mye bedre han nye 🙄

Endret av suprise
  • Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet

6-700 kvadrat... Kan hun snart finne ut av hvor stort det huset er, eller????? 🤬

• Liker 3
Skrevet
Natu skrev (8 timer siden):

Jeg må le. Når man leser clickbaiten til Isabel og regner med det er Steve som har dratt😂 Desperate og idiotiske clickbaiter den siste tida forresten. Det skal hun ha. 

Tenkte det samme. Man bare vet det er noe så tåpelig det handler om.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Juste_moi skrev (16 timer siden):

Joo de fleste landene i midtøsten ligger i sørvestlige delen av Asia 🫣 Tyrkia er i Asia også😂 eller største delen av Tyrkia er i Asia, en liten bit er i Europa.

Ja, det vet jeg, Jeg utrykte meg dårlig og fikk ikke frem det jeg mente. Samma det…..

Skrevet
Velinda skrev (8 timer siden):

Midtøsten ligger i Asia uansett hvordan du vrir og vender på det

Jada, har ikke  påstått noe annet

Skrevet
LorettaLynn skrev (9 timer siden):

Ja, jeg har kommentert det tidligere, men synes de clickbaitene sier så mye om hvem hun er. For meg fremstår ikke et menneske med sånne clickbait som en varm, god og snill person. Selv om alle elsklingene sier hun er det. 

Det er kynisk,  kalkulerende og manipulerende. 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Det er kynisk,  kalkulerende og manipulerende. 🤷‍♀️

Tror ikke det ligger så mye kalkulerende ondskap bak det. «Alle» gjør det, se bare på hvordan aviser bruke clickbait for å få lesere, for eksempel. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Tror ikke det ligger så mye kalkulerende ondskap bak det. «Alle» gjør det, se bare på hvordan aviser bruke clickbait for å få lesere, for eksempel. 

Ingen nevnte vel ondskap? Men kynisk, manipulerende og kalkulerende er vel en fellesnevner for både media og influensere, money talks 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Nettopp! Hun er vel ingen avis? Tror ikke det er det hun eller elsklingene vil sammenligne henne med. Men hvis du synes det er et sympatisk trekk så må du gjerne synes det. 
Og ingen av oss skrev noe om ondskap. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

:babysmokk: frem med baby stemmen, stakkars IR 

Rosenkålen skal hjem til jobb og familie,  så klart mann får separasjons angst. Uffa meg 5 dager.:babysmokk:

Screenshot_20260813_110625_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Ugresset skrev (11 timer siden):

En lang teatime med Rami og Isabel angående forholdet de har til faren sin. Det er mye snakk om å tilgi, fordi mennesker kan forandre seg. Det hele blir falskt for meg. Jeg føler på meg at grunnen til at Isabel tilsynelatende skal ha tilgitt faren er fordi hun snart skal fortelle historien om hvordan hun og Jack ble sammen igjen, og at hun ønsker at RS skal tilgi han og gi han en ny sjanse. Alt er gjennomtenkt, planlagt og tilrettelagt, det er ingen tilfeldigheter. Hun er smart, det skal hun ha. 

det må være fryktelig tungt å leve et liv basert på å mistro andres hensikter på generelt grunnlag. 

Så vidt jeg har skjønt har hun og søsteren i årevis sagt at de valgte åpne for kontakt med faren til de yngre søskenene fordi de så hvodan de ble påvirket negativt og det ønsket de ikke være bidragsytere til - og så har hun jo helt rett i at om hun velger være den som holder familien fra hverandre og bidrar til konflikt er det langt verre enn å forsøke skape samhold, det er for min del helt normalt tnakegang, man tilgir for sin egen del, fårdi det å holde på nag og eledinghet ikke er bra for en og fordi det bringer en videre, ikke fordi det som skjedde var greit eller at den som ble tilgitt nødvendigvis har blitt et bedre menneske osv osv selv om i dette tilfelle så sier de yngre søskenene at faren for dem var en god far. 
At man føler for å dra dette i tvil og attpåtil koke sammen scenarios der det er en grunn til det osv etter så mange år, og knytte det til at hun har funnet tilbake til en hun har vært sammen med før osv er rett og slett å sitte å lage seg historier. Det kan være du har rett, at det kommer en forklaring eller fortelling, men det kan også være du tar fullstendig feil - bare det å bruke energi på en slik konspirajson er litt sånn "flat earthers" eller "pinex gir autisme" for min del men så flott at du syns hun er smart - det er jo noe..

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Carrot skrev (46 minutter siden):

det må være fryktelig tungt å leve et liv basert på å mistro andres hensikter på generelt grunnlag. 

Så vidt jeg har skjønt har hun og søsteren i årevis sagt at de valgte åpne for kontakt med faren til de yngre søskenene fordi de så hvodan de ble påvirket negativt og det ønsket de ikke være bidragsytere til - og så har hun jo helt rett i at om hun velger være den som holder familien fra hverandre og bidrar til konflikt er det langt verre enn å forsøke skape samhold, det er for min del helt normalt tnakegang, man tilgir for sin egen del, fårdi det å holde på nag og eledinghet ikke er bra for en og fordi det bringer en videre, ikke fordi det som skjedde var greit eller at den som ble tilgitt nødvendigvis har blitt et bedre menneske osv osv selv om i dette tilfelle så sier de yngre søskenene at faren for dem var en god far. 
At man føler for å dra dette i tvil og attpåtil koke sammen scenarios der det er en grunn til det osv etter så mange år, og knytte det til at hun har funnet tilbake til en hun har vært sammen med før osv er rett og slett å sitte å lage seg historier. Det kan være du har rett, at det kommer en forklaring eller fortelling, men det kan også være du tar fullstendig feil - bare det å bruke energi på en slik konspirajson er litt sånn "flat earthers" eller "pinex gir autisme" for min del men så flott at du syns hun er smart - det er jo noe..

Veldig bra det du skriver. Når man likevel sneier innom konspirasjon så kan jo jeg bidra litt. Kommer det en oppfølger der Rami ( evt. Isabel) har en dyp samtale med sin far om dette?. Kunne sikkert tjent noen kroner på det.

• Liker 2
Skrevet
Tapaz skrev (43 minutter siden):

Veldig bra det du skriver. Når man likevel sneier innom konspirasjon så kan jo jeg bidra litt. Kommer det en oppfølger der Rami ( evt. Isabel) har en dyp samtale med sin far om dette?. Kunne sikkert tjent noen kroner på det.

Denne kom opp på utforsk 💰💰💰IMG_4458.thumb.jpeg.279bce3b400e92dff741055c0d49f6fb.jpeg

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

:babysmokk: frem med baby stemmen, stakkars IR 

Rosenkålen skal hjem til jobb og familie,  så klart mann får separasjons angst. Uffa meg 5 dager.:babysmokk:

Screenshot_20260813_110625_Snapchat.jpg

Wow, those brows

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Lzzy skrev (5 timer siden):

Ingen nevnte vel ondskap? Men kynisk, manipulerende og kalkulerende er vel en fellesnevner for både media og influensere, money talks 🤷‍♀️

LorettaLynn skrev (5 timer siden):

Nettopp! Hun er vel ingen avis? Tror ikke det er det hun eller elsklingene vil sammenligne henne med. Men hvis du synes det er et sympatisk trekk så må du gjerne synes det. 
Og ingen av oss skrev noe om ondskap. 

It’s the name of the game. «Alle» gjør det, aviser var bare et eksempel. Og alle vet at det er sånn. 

Det er ikke elsklingen hennes som blir «lurt» til å klikke seg inn, de er allerede sett dagens story, eller skal klikke seg gjennom i løpet av dagen uansett. Det er nye lesere de ønsker gjennom klikkbaitene. 

• Nyttig 1
Skrevet

Dess mer clickbaits = dess tråere går det for tiden med inntjeningen på snap tenker jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...