Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da hun kommer hjem her i kveld og ser at han sitter i bilen og skal på trening, rekker hun å si "jeg elsker deg" til ham tre ganger på under et halvt minutt. 

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes rett og slett det virker voldsomt mye på så kort tid. Hvorfor skal det sies så ofte? Når man gjentar "jeg elsker deg" igjen og igjen, mister ordene etter min mening litt av betydningen sin. Det virker nesten mer som en setning man sier på autopilot, enn noe man faktisk mener i øyeblikket.

• Liker 3
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (5 timer siden):

Da hun kommer hjem her i kveld og ser at han sitter i bilen og skal på trening, rekker hun å si "jeg elsker deg" til ham tre ganger på under et halvt minutt. 

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes rett og slett det virker voldsomt mye på så kort tid. Hvorfor skal det sies så ofte? Når man gjentar "jeg elsker deg" igjen og igjen, mister ordene etter min mening litt av betydningen sin. Det virker nesten mer som en setning man sier på autopilot, enn noe man faktisk mener i øyeblikket.

Fordi han ikke skal glømme at han har en som elsker han hjemme når han ser treningsberter iført tøy som ikke etterlater noe til fantasien kanskje.

• Nyttig 6
Skrevet
Edwinas skrev (14 timer siden):

I Dubai står det skilt med stedets kleskode utenfor de fleste restauranter og kjøpesentre. De har og mange steder ansatte som kan stoppe folk som ikke følger «koden».  Men det ser ut til at de ser igjennom fingrene på dette når det gjelder utlendinger.   Når det er sagt så har I etter min mening og kjennskap til Dubai (jeg har bodd der og i AbuDhabi  selv)  tråkket over en god del av de grensene hun burde holde seg til. Selv i gode gamle Norge er det jo et visst «krav» til anstendighet på offentlig sted. Hva styresmakter i Dubai aksepterer fra utlendinger har endret seg drastisk de siste årene. Første gang vi bodde der var det helt uaktuelt å gå slik I gjør.  Da jeg var der for et par år siden var det helt annerledes.  Det er haugevis av «influensere» og fotballspillere som. Gjør hva f….de vil uten konsekvenser.  Hva hun gjør hjemme er en helt annen sak, hvis hun velger å valse rundt lettkledd er det vel hennes valg. De som kommer inn og jobber ved/i villaen er som regel utlendinger/innvandrere selv er min erfaring. Det er helt normalt for utlendinger å ha gartner/poolguy og hus/vaskehjelp i Dubai. . Da er du med på å «skaffe arbeidsplasser» og europeere er populære og kjent for å betale godt.  

Jeg støtter absolutt ikke livsstilen til I, men det er heller ikke min business å være moralpoliti. Hennes penger, hennes liv.  

Syns det er litt morsomt at I valser rundt på kjøpesenter og restauranter i en liten babydoll. Tror kanskje ikke hun mener å provosere, men det gjør hun nok.  

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellenn skrev (16 timer siden):

Folk er jo forskjellige. Jeg hadde med glede betalt meg ut av kjedelige oppgaver i huset, som rengjøring og oppussing. Men hadde nok brukt den ekstra fritiden til noe mer enn å drikke iskaffe og sole meg ved bassenget 😊

Ja, uansett merkelig at hun ikke bruker tiden sin på noe Hun virker ikke å ha noe liv / interesser utenfor villaen og familien/Jack. Godt mulig hun vil ha det sånn da, men det virker veldig kjedelig og begrenset. 

• Liker 7
Skrevet
Isild skrev (48 minutter siden):

Ja, uansett merkelig at hun ikke bruker tiden sin på noe Hun virker ikke å ha noe liv / interesser utenfor villaen og familien/Jack. Godt mulig hun vil ha det sånn da, men det virker veldig kjedelig og begrenset. 

Tror faktisk det er snabelriding og cash 💵 og henne selv selvfølgelig. 

Men ellers er det tomt.

Eneste hobbyen hun har er hoarding. 

Hun vil (kanskje) ha mat, det skal servers av andre eller bestilles. Kan til nøden ta ut en is fra fryseren.

Hun vil ha en hage. Men er ikke interessert i å løfte en finger for å få det fint.

Hun vil ha bil, men kan ikke kjøre selv.

Hun vil ha klær, men kan ikke ordne i dem selv.

Hun vil ha alt, så lenge andre ordner det for henne.

Hun vil ha hund, som hushjelpen skal lufte.

Hun vil ha barn, som nanny'en og hushjelpen skal ta vare på.

Hun har hus, men ikke noe interesse av å gjøre noe selv der. Det må hushjelpen gjøre.

Ser det er noen som skrive, sånn ville jeg ha hatt det også hvis jeg hadde hatt de pengene IR har. Hva slags liv er det i bunn og grunn, jo ett meget ensomt og tomt liv. Men null interesse for noen ting utenom seg selv.

• Liker 6
  • Nyttig 16
Skrevet

Det kontoret som Ivorie studio har i Norge, hvor holder det til?

Der Isabel skulle ha Smeg kjøleskap og rosa interiør. 

Eller blir alt driftet fra Dubai?

• Liker 1
Skrevet
Klokkeblomstt skrev (8 timer siden):

Når man gjentar "jeg elsker deg" igjen og igjen, mister ordene etter min mening litt av betydningen sin

for en trist holdning til det å utrykke følelser med ord såvel som handling. 

Nå har vel IR og typen en forhistorie, det er ikke akkurat som om deres relasjon startet for kort tid siden hvis jeg har skjønt det riktig - og det å si og vise at man elsker noen er virkelig ikke noe som mister sin betydning, bortsett fra om man slutter si det, slutter vise det, slutter prioritere forholdet sitt - DA mister nok ordene betydning tror jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Carrot skrev (4 minutter siden):

for en trist holdning til det å utrykke følelser med ord såvel som handling. 

Nå har vel IR og typen en forhistorie, det er ikke akkurat som om deres relasjon startet for kort tid siden hvis jeg har skjønt det riktig - og det å si og vise at man elsker noen er virkelig ikke noe som mister sin betydning, bortsett fra om man slutter si det, slutter vise det, slutter prioritere forholdet sitt - DA mister nok ordene betydning tror jeg. 

Der er det litt enklere på Norsk, man kan lissom bruke "glad i deg" til hverdags og "elsker deg" til de ekstra gode øyeblikkene. :) 

• Liker 2
Skrevet
Plexi skrev (Akkurat nå):

Der er det litt enklere på Norsk, man kan lissom bruke "glad i deg" til hverdags og "elsker deg" til de ekstra gode øyeblikkene. :) 

eller som flere nordmen bruker elsker, de sier "de elsker pizza" mens de er oppriktig "glad i" familiemedlemmene sine - jeg tror nok alle utrykker seg ulikt men poenget er det samme, man viser og sier til de man bryr seg om at man gjør det, ofte - det blir egentlig normalt sett aldri for ofte, bare for lite.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Clickbait dronninga, burde skamme seg.

Gjøre RS sekten syk av bekymring 🤦‍♀️🤷‍♀️

Screenshot_20260810_221459_Snapchat.jpg

Screenshot_20260811_103208_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (51 minutter siden):

Clickbait dronninga, burde skamme seg.

Gjøre RS sekten syk av bekymring 🤦‍♀️🤷‍♀️

Screenshot_20260810_221459_Snapchat.jpg

Screenshot_20260811_103208_Snapchat.jpg

Pimpen som har klipt seg vel?

• Nyttig 2
Skrevet
Janmar skrev (1 time siden):

Pimpen som har klipt seg vel?

Ja, Pimpen har klippet seg og Isabel var hos legen for å sjekke brystene. 🙄

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det vitner om en utrolig usikkerhet. På et tidspunkt spør hun ham til og med: "Hvorfor sier du ikke at du elsker meg tilbake?" Men han trenger jo ikke å si det samme hver eneste gang hun sier det!  Spesielt ikke når hun sier "jeg elsker deg" bokstavelig talt 50 ganger i løpet av en dag. Det virker mer som et behov for konstant bekreftelse og usikkerhet. 

• Nyttig 17
Skrevet (endret)
Isild skrev (På 10.8.2026 den 13.18):

Hvorfor leier hun inn hjelp til alt? Hun har alt av tid, er ung og sprek. Det er bare merkelig at hun ikke kan handle, vaske, fikse hagen og også pusse opp selv  (iallefall en god del) 

Det virker så kjedelig, det måtte da vært gøy å gjøre ting selv når man har kjøpt nytt hus? 

Men en Gekko/ øgle i sin villa ,d har hun tid til. Tror ikke I er klar over hvor mye en frittgående gekko/ øgle kan spre av både bakterier( bl.a salmonella) i huset. Hadde jeg vært Pimpen og Sidra nå så hadd jeg flyttet ut øyeblikkelig. For I har tenkt å la den bo i villaen og de andre liker d ikke. La I og Jack ha dyret i villaen alene. La den spre d den må overalt.  Denne oppførselen overfor familien sin som er redd, er ikke akseptabelt syns jeg. Skremmer Sidra og delvis Pimpen og kaller Sidra dum om hun ikke forstår at Gekko i villaen er bare positivt 

Endret av vilas
Tilleggsinfo.
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Johanne Regine skrev (På 10.8.2026 den 12.28):

Frøken Pupps talenter på ett bilde

IMG_4229.jpeg

Snakk om å være obsessed på puppene hennes 😂😂😂 Vet ikke hvem man skal kalle frøken pupp jeg 😜

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Realista skrev (1 minutt siden):

Snakk om å være obsessed på puppene hennes 😂😂😂 Vet ikke hvem man skal kalle frøken pupp jeg 😜

Altså det er jo omtrent bare pupper hun byr på🤣🤣🤣

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Sunshade83 skrev (På 10.8.2026 den 17.13):

Jeg likte både dette antrekket og blondetoppen, men alle har forskjellig smak. Det er heldigvis mange som ikke bryr seg nevneverdig over hva andre tenker, skriver og sier (inkludert meg selv). Dere klager jo når hun går i bikini og når hun er mer tildekket. Det står side opp og side ned med negative kommentarer på utseendet og klesstilen hennes. Det går ikke en eneste dag uten at hun plukkes i biter. Det er et menneske det skrives/snakkes om her og ikke en robot uten følelser.

Janteloven står dessverre ekstremt sterkt i Norge og denne tråden gjennomsyrer akkurat det. 

Generelt sett kunne jeg ønske at mange tenkte seg om en ekstra gang før de lot fingrene gå ned til tastaturet fordi mye her inne er definert som mobbing. Det er lov til å ikke si negative ting hver eneste bidige dag. Det er til og med lov til å holde det inni seg (tro det eller ei). Det er lov til til å la være å spy ut negative trollkommentarer overalt. 

Konstruktive tilbakemeldinger er nøkkelordet.

"Dette var ikke min stil, men fint at hun likte klærne hun kjøpte"

"Selv om jeg selv ikke ville tatt silikon så er det fint at hun selv er fornøyd"

"Jeg ville ikke likt å være så mye sammen med min svigerfamilie, men han må ha mye tålmodighet til å være sammen med dem hele tiden"

"Jeg er ikke enig i måten hun fremstiller ditten/datten"

"Hun har sin egen smak når det gjelder innredning og jeg har nok en helt annen"

👏🏻🙌🏻🎯

• Liker 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (6 minutter siden):

Altså det er jo omtrent bare pupper hun byr på🤣🤣🤣

Ja, gudene skal vite at det er det DU har fått med deg i hvertfall! 😂😂😂

• Liker 6
Skrevet
Realista skrev (2 minutter siden):

Ja, gudene skal vite at det er det DU har fått med deg i hvertfall! 😂😂😂

Man må være ganske svaksynt hvis man ikke har fått med seg det vel 🙈

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg syns de gangene i de siste jeg har sett Jack, virker han helt død i blikket. Jeg syns kroppsspråket hans sier at han er drittlei og må ta seg sammen, særlig når de er sammen med familien (dvs 90% av tiden). Hun virker som hun over kompenserer hele tiden, med ustanselig prating, i love you, snakke babyengelsk og gjør seg som et lite barn som trenger omsorg. 

• Liker 1
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...