agent Skrevet 6 timer siden #37881 Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (4 timer siden): I mine øyne så finnes det ikke en ting som er fint på dette såkalte antrekket (håret, vesken og skoene er heller ikke fint) 🎯🤦♀️ 2 1
agent Skrevet 6 timer siden #37882 Skrevet 6 timer siden Lykkeliten* skrev (39 minutter siden): Jeg unnskylder da ikke henne, nå må du roe deg ned! Jeg forklarer hvordan det er i Dubai og det er slik at moralpolitiet ikke oppsøker stedene de rike innflytterne oppholder seg. De vil at vestlige folk skal bosette seg i landet og da kan de ikke kjøre hardt på de muslimske skikkene. Og hun kommer verken mer eller mindre i fengsel av hva vi diskuterer her inne. Du kan med fordel sette deg litt mer inn i ting du skriver om, så slipper du å fremstå så kunnskapsløs og obsessed. Treffer hun på den rette personen gjør hun det. Men fjortis oppførsel er ikke flatterende om du er rik eller fattig. Klasse får hun ikke kjøpt seg. 1 7
Lykkeliten* Skrevet 5 timer siden #37883 Skrevet 5 timer siden agent skrev (59 minutter siden): Nei du ville se hvordan brukerne her inne har det hjemme. Jeg diskuterer IR ikke andre brukere av KG. «Det hadde vært gøy»er et uttrykk og ikke en seriøs forspørsel 😂 1 1
Snikendeull Skrevet 4 timer siden #37884 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (1 time siden): Hvorfor varslet Pimpen henne på dette, da de tre satt på kafeteria for en uke siden ? Jeg tenker d er du som har minst kunnskap. Er du en Raadsquad kanskje?? Da var de vel i et mer "lokalt" område
Sol Rampelyset Skrevet 4 timer siden #37885 Skrevet 4 timer siden Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Teflonhjernen Skrevet 4 timer siden #37886 Skrevet 4 timer siden Glad i omsydde gardiner fra 60-70 tallet han der typen hennes. Nok et forferdelig stygt klesplagg (og stygg hårfrisyre) 8
Hatsumomo Skrevet 4 timer siden #37887 Skrevet 4 timer siden (endret) Teflonhjernen skrev (11 minutter siden): Glad i omsydde gardiner fra 60-70 tallet han der typen hennes. Nok et forferdelig stygt klesplagg (og stygg hårfrisyre) Det er klær hun har kjøpt tidligere jeg ikke har skjønt meg på, men den blusen der - altså er dette populær mote for tiden? Jeg skjønner det ikke, heller ikke de flagrende gevantene hun så på/kjøpte? i New York som kostet en formue, den der omsydde "nattkjolen" som hun liksom kunne gå gravid i, som Jack kommenterte hun var så nydelig i og så ut som en "prinsesse." Den så jo ikke ut med mindre man skulle spille en rolle i en film ala typen "1000 og en natt ". Men så går hun jo rundt i nattkjoler titt og ofte, så hvorfor ikke slepe den tingesten rundt i 47millionerkronersvillaen, da blir vel stilen komplett. Endret 4 timer siden av Hatsumomo 6
Frika Skrevet 3 timer siden #37888 Skrevet 3 timer siden (endret) agent skrev (3 timer siden): 🎯🤦♀️ 👍 Endret 3 timer siden av Frika 1
Frika Skrevet 3 timer siden #37889 Skrevet 3 timer siden Teflonhjernen skrev (7 timer siden): I mine øyne så finnes det ikke en ting som er fint på dette såkalte antrekket (håret, vesken og skoene er heller ikke fint) Trodde dette var en slags nattkjole...🫣 3 2
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #37890 Skrevet 2 timer siden Frika skrev (34 minutter siden): Trodde dette var en slags nattkjole...🫣 Det verste er vel at det er gjerne det. 5 1
Ellenn Skrevet 2 timer siden #37891 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (4 timer siden): Hvorfor varslet Pimpen henne på dette, da de tre satt på kafeteria for en uke siden ? Jeg tenker d er du som har minst kunnskap. Er du en Raadsquad kanskje?? Fordi de var på en arabisk restaurant, ikke en kafeteria. Og hva spiller det for noen rolle for deg om noen er Raadsquad eller ikke? 2 3
Alauda Skrevet 2 timer siden #37892 Skrevet 2 timer siden Denne Jack må være Dubais mest tålmodige mann. Noe må veie opp 💕 3
Janne1975 Skrevet 1 time siden #37893 Skrevet 1 time siden Hun virker helt høy på noe etter siste psykiaterbesøk. Han uppet vel lykkepillene? Den såkalte depresjonen er i hvert fall som blåst bort; maken til fjolling de siste dagene, fra morgen til kveld 3
vilas Skrevet 1 time siden #37894 Skrevet 1 time siden (endret) Ellenn skrev (1 time siden): Fordi de var på en arabisk restaurant, ikke en kafeteria. Og hva spiller det for noen rolle for deg om noen er Raadsquad eller ikke? Raadsquad nekter å innse hva I har holdt på med uten å fortelle noe til dem. Hun har snakket dritt om Jack tidligere og etter ett stygt brudd satte hun navnet Voldemort på han ( hun bruker d i - spøkefull tone- idag også) Han gikk ut offentlig og kalte henne ett el annet ...... Cruella de Vil.... Og hun sa da at hun hadde betalt ALT for han t.o.m alle enorme blomsterbuketter. Derfor har mange nå kritisk blikk på I. Og Raadsquad kjøper alt hun reklamerer for ( de ser ut til å tømme sin konto ofte) og hun blir rikere og rikere. D er flere på andre sos.media som kritiserer kvaliteten både på klær ( har reklamert for, ikke nå) og sminke fra Nude. Så ja hun gjør alt interessant. Endret 53 minutter siden av vilas Feilstaving 1 2
Anneisabell Skrevet 1 time siden #37895 Skrevet 1 time siden Janne1975 skrev (22 minutter siden): Hun virker helt høy på noe etter siste psykiaterbesøk. Han uppet vel lykkepillene? Den såkalte depresjonen er i hvert fall som blåst bort; maken til fjolling de siste dagene, fra morgen til kveld Hvertfall ikke normal oppførsel, som da han vasker bilen, 32 og voksen not 6
vilas Skrevet 1 time siden #37896 Skrevet 1 time siden Anneisabell skrev (2 minutter siden): Hvertfall ikke normal oppførsel, som da han vasker bilen, 32 og voksen not Værste vaskinga jeg har sett, av en mann. Og hun står å " roper" I love you 🙂 2 3
vilas Skrevet 1 time siden #37897 Skrevet 1 time siden Ellenn skrev (1 time siden): Fordi de var på en arabisk restaurant, ikke en kafeteria. Og hva spiller det for noen rolle for deg om noen er Raadsquad eller ikke? Ja og på en arabisk restaurant sitter man ikke og kysser, når loven sier noe annet. 2 1
vilas Skrevet 1 time siden #37898 Skrevet 1 time siden Teflonhjernen skrev (9 timer siden): I mine øyne så finnes det ikke en ting som er fint på dette såkalte antrekket (håret, vesken og skoene er heller ikke fint) I sa idag at hun hadde konfrontert sin regnskapsfører, når han kommenterte pengebruken hennes. Geir, dets mere penger jeg bruker, dets mere tjener jeg. 2
rock&republic Skrevet 1 time siden #37899 Skrevet 1 time siden agent skrev (21 timer siden): Er dette Ivorie bikini? Nei, Louis Vuitton dette 2
Kønn Skrevet 12 minutter siden #37900 Skrevet 12 minutter siden Hun som har så fint hår også steller hun det til så dårlig. Hestehale og de to korte på siden er ikke mye fint. De korte greiene gjør at hun blir veldig smal i ansiktet. Bedre med flette om hun vil ha håret samlet mtp varmen. Også burde hun spare ut de greiene og heller klippe/skjære de litt skrått på sidene helt ned. Men nydelig hår det har hun.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå