agent Skrevet 15 timer siden #37981 Skrevet 15 timer siden Isild skrev (24 minutter siden): Jeg har ikke fulgt henne så mye, men har "vært med" litt siden villakjøpet. Det virker som en usunn symbiose i familien. De har en veldig vanskelig traumehistorie, og selv om det kan være fint å tenke at det handler om tilgivelse osv - så slår det meg mer at Isabel forsøker å "heale alt sammen ved å kjøpe ting og bade i luksus" etter alt de har opplevd. Jeg tror tegnene hun viser på psykisk uhelse er første varsel om at hun egentlig virkelig ikke har det bra. Forholdet henness til Jack virker også som en usunn relasjon, hun fremstår som en masete liten jente som er dønn usikker på han. MASE om "elsker du meg, elsker du meg, elsker du meg" - det er kun søtt i en liten periode. Slitsomt 🤷♀️🤦♀️ tror jeg hadde hatt masse ærender utenfor villaen. 2
Johanne Regine Skrevet 15 timer siden #37982 Skrevet 15 timer siden Lykkeliten* skrev (48 minutter siden): Våkner opp fra hva? Og hvorfor håper du det? Følger du ikke med? 🤣🤣🤣🤣 1
Ellenn Skrevet 15 timer siden #37983 Skrevet 15 timer siden Johanne Regine skrev (14 timer siden): Håper virkelig han våkner opp. Hvorfor håper du på det? Endrer det livet ditt på noen måte, eller har du bare veldig omtanke for en fremmed mann? 4
Lykkeliten* Skrevet 14 timer siden #37984 Skrevet 14 timer siden Johanne Regine skrev (26 minutter siden): Følger du ikke med? 🤣🤣🤣🤣 Ikke så godt som deg, tydeligvis. Jeg har ikke for vane å ønske at andre par skal bryte, jeg syns det er fint med alle som finner kjærligheten. Vi ser kun små glimt fra deres hverdag og har jo ingen peiling på hvordan de egentlig har det i forholdet sitt. Det vi vet er at Isabel sier at hun elsker han høyt og da syns jeg det grenser til ondskap å ønske henne vondt. 5
Johanne Regine Skrevet 14 timer siden #37985 Skrevet 14 timer siden Lykkeliten* skrev (1 minutt siden): Ikke så godt som deg, tydeligvis. Jeg har ikke for vane å ønske at andre par skal bryte, jeg syns det er fint med alle som finner kjærligheten. Vi ser kun små glimt fra deres hverdag og har jo ingen peiling på hvordan de egentlig har det i forholdet sitt. Det vi vet er at Isabel sier at hun elsker han høyt og da syns jeg det grenser til ondskap å ønske henne vondt. Grenser til ondskap? Nå må du rulle inn. Joda kjærlighet er noe jeg også unner alle. Men det forholdet er toxic og hele den settingen i villaen er toxic. Så jeg håper han våkner opp 1 12
Velinda Skrevet 12 timer siden #37986 Skrevet 12 timer siden Alba1235 skrev (3 timer siden): Det er kanskje det eneste hun spiser? Hun sier også hun ikke tåler laktose. Man kan ofte høre magen hennes rumle veldig😅 og hun eksploderer jo toalettet hele tiden. Med andre ord er det nok ikke så mye næringsstoffer som tas opp i tarmene når man stadig drikker laktose i iskaffien. En venn av meg var også veldig tynn helt til han fant han ut det ble problemer med næringsopptaket pga laktosen. Det fyker bare rett ut igjen De aller fleste fra Asia har Laktoseintoleranse,skal ikke mye til,er rart at hun spiser og drikker det frivillig 1
Cami9 Skrevet 11 timer siden #37987 Skrevet 11 timer siden Lykkeliten* skrev (4 timer siden): Våkner opp fra hva? Og hvorfor håper du det? Fra galskapen hennes vel?! 8
Edwinas Skrevet 11 timer siden #37988 Skrevet 11 timer siden (endret) Velinda skrev (2 timer siden): De aller fleste fra Asia har Laktoseintoleranse,skal ikke mye til,er rart at hun spiser og drikker det frivillig Jah, og det er de også i Midtøsten (Asia og Midtøsten er ikke det samme) og derfor selger de faktisk laktosefri melk i kolonialen i Dubai og bruker laktosefri melk på kafeer og restauranter …. 😉 Endret 10 timer siden av Edwinas Presisering
Juste_moi Skrevet 9 timer siden #37989 Skrevet 9 timer siden Edwinas skrev (1 time siden): Jah, og det er de også i Midtøsten (Asia og Midtøsten er ikke det samme) og derfor selger de faktisk laktosefri melk i kolonialen i Dubai og bruker laktosefri melk på kafeer og restauranter …. 😉 Joo de fleste landene i midtøsten ligger i sørvestlige delen av Asia 🫣 Tyrkia er i Asia også😂 eller største delen av Tyrkia er i Asia, en liten bit er i Europa. 1 2
Lykkeliten* Skrevet 9 timer siden #37990 Skrevet 9 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Fra galskapen hennes vel?! Hvilken galskap? Jeg syns det er horribelt både å snakke slik om andre og å ønske dem vondt, kun basert på at man ikke liker hvordan de lever livene sine. 4
Nobetterthanaman Skrevet 8 timer siden #37991 Skrevet 8 timer siden Er det normalt at mor bare spankulerer inn på soverommet til to voksne mennesker? Har sett det flere ganger nå… Jack må være drittlei av hele Raad-maset. Men holder vel maska så godt det lar seg gjøre🙈 3 8
Litenblommst Skrevet 8 timer siden #37992 Skrevet 8 timer siden (endret) I sier til Sidra for to dager siden: «er du dum? Er du dum» flere ganger Oppe på soverommet i går sier hun «det er bra lillesøstera mi er influencer fordi jesus Kristus», og på kvelden «det må være jævli chillern å være familien min, se på henne» Blir litt matt av å snakke til andre på den måten. Endret 8 timer siden av Litenblommst Endring 8
agent Skrevet 8 timer siden #37993 Skrevet 8 timer siden Nobetterthanaman skrev (10 minutter siden): Er det normalt at mor bare spankulerer inn på soverommet til to voksne mennesker? Har sett det flere ganger nå… Jack må være drittlei av hele Raad-maset. Men holder vel maska så godt det lar seg gjøre🙈 Tror Pimpen har fått manus fra IR, hun blir jo filmet. 😱 4
agent Skrevet 8 timer siden #37994 Skrevet 8 timer siden Litenblommst skrev (6 minutter siden): I sier til Sidra for to dager siden: «er du dum? Er du dum» flere ganger Oppe på soverommet i går sier hun «det er bra lillesøstera mi er influencer fordi jesus Kristus», og på kvelden «det må være jævli chillern å være familien min, se på henne» Blir litt matt av å snakke til andre på den måten. Det har jeg ikke fått med meg, men så er jeg racer til å trykke forbi da. Hva mente hun med Jesus Kristus? Hvorfor var hun dum?
Lzzy Skrevet 8 timer siden #37995 Skrevet 8 timer siden Nobetterthanaman skrev (13 minutter siden): Er det normalt at mor bare spankulerer inn på soverommet til to voksne mennesker? Har sett det flere ganger nå… Jack må være drittlei av hele Raad-maset. Men holder vel maska så godt det lar seg gjøre🙈 Lurer på om hun hadde giddet å henge like mye med familien hans.. 2
vilas Skrevet 8 timer siden #37996 Skrevet 8 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Tror Pimpen har fått manus fra IR, hun blir jo filmet. 😱 Har tenkt på dette lenge. Hvordan kan I og J ha ett privatliv inne på dette mastersoverommet ? D finnes jo ikke en dør å lukke på deres rom ?? 1 1
vilas Skrevet 8 timer siden #37997 Skrevet 8 timer siden agent skrev (3 minutter siden): Det har jeg ikke fått med meg, men så er jeg racer til å trykke forbi da. Hva mente hun med Jesus Kristus? Hvorfor var hun dum? I sa til Sidra at: er du dum ?? Sidra hadde ingen lyst el forståelse for at øgla Steve skulle få bo i villaen. Ville ha den fjernet. I " himmelfallen" og kom med denne uttalelsen på Sidra's reaksjon. Hun hadde ikke sovet ett sekund natten til igår/ idag pga redsel for dette dyret. I oppleves heslig overfor søsteren. 1 5
agent Skrevet 8 timer siden #37998 Skrevet 8 timer siden vilas skrev (4 minutter siden): I sa til Sidra at: er du dum ?? Sidra hadde ingen lyst el forståelse for at øgla Steve skulle få bo i villaen. Ville ha den fjernet. I " himmelfallen" og kom med denne uttalelsen på Sidra's reaksjon. Hun hadde ikke sovet ett sekund natten til igår/ idag pga redsel for dette dyret. I oppleves heslig overfor søsteren. Øgla er content så den kan ikke fjernes. Men har hun begynt på nytt, med den boka som har rød perm.? 2
Litenblommst Skrevet 8 timer siden #37999 Skrevet 8 timer siden agent skrev (21 minutter siden): Det har jeg ikke fått med meg, men så er jeg racer til å trykke forbi da. Hva mente hun med Jesus Kristus? Hvorfor var hun dum? At hun er så dum liksom fordi hun trudde en list på veggen var et hull, sa det som banning, jeeez liksom. Hun er dum fordi hun vil ikke ha den gekkoen i huset. 2
elskersommer Skrevet 7 timer siden #38000 Skrevet 7 timer siden Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Er det normalt at mor bare spankulerer inn på soverommet til to voksne mennesker? Har sett det flere ganger nå… Jack må være drittlei av hele Raad-maset. Men holder vel maska så godt det lar seg gjøre🙈 Hvor lenge holder han ut denne gangen? Hvem orker å bo 24/7 med hele familien Raad? 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå