Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LorettaLynn skrev (1 time siden):

«Hvis man har en 9-4 jobb er det fint å bo i Norge, men ikke når man er en suksessrik gründer som meg som tjener så masse penger på alt jeg skaper»

Så vidt jeg har fått med meg er det også fint å bo i Norge når det er krig. Selv for suksessrike gründere. 

Og kjære Isabel,  en velferdsstat er basert på at man betaler etter evne, ikke en engangssum. Synes du trygdemottakerene skal ta regningen i stedet, skatte 95%  f.eks. så du fortsatt kan føle deg trygg i Norge neste gang bombene faller?
Eller kanskje man ikke skal gi noen noe trygd i det hele tatt som de f.eks. gjør i ditt elskede Dubai. 

I rest my case. 

(Isabel, det heter forresten 8 - 4. Det er fordi arbeidsdagen for oss vanlige arbeidere som ikke er så smarte og flinke og hardtarbeidende som deg og dine er på kun 8 timer)

Har hun seriøst sagt det? For det første er det mange suksessfulle gründere som ikke har rømt landet og som klarer seg fint i Norge, hva gjør henne ekstra spesiell? 
For det andre, at vi betaler skatt er nettopp grunnen til at hun er der hun er - og ikke ble sittende i et krigsramma Irak med moren sin. Det er grunnen til at moren hennes nå bor i en stor kommunal leilighet, har minimalt med utgifter og mottar penger selvom hun ikke jobber, aldri har jobba og aldri kommer til å jobbe. 

Vi gir for å kan få tilbake dersom vi skulle trenge det en dag. 

• Nyttig 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Othelia08 skrev (3 minutter siden):

Har hun seriøst sagt det? For det første er det mange suksessfulle gründere som ikke har rømt landet og som klarer seg fint i Norge, hva gjør henne ekstra spesiell? 
For det andre, at vi betaler skatt er nettopp grunnen til at hun er der hun er - og ikke ble sittende i et krigsramma Irak med moren sin. Det er grunnen til at moren hennes nå bor i en stor kommunal leilighet, har minimalt med utgifter og mottar penger selvom hun ikke jobber, aldri har jobba og aldri kommer til å jobbe. 

Vi gir for å kan få tilbake dersom vi skulle trenge det en dag. 

Ja, hun sa det nå nylig, at Norge passer for de som jobber 9-4 (🤭). Med Rami støttende fra sidelinja. Og det samme gamle babbelet om at hun har betalt mer enn en vanlig person noen gang kommer til å gjøre. 
Hun så heller ingen grunn til å være takknemlig for å ha vokst opp i Norge da det ikke var hun som hadde valgt å dra dit, det var det Pimpen som hadde gjort så hun kunne være takknemlig, noe hun også var i flg I. 

Ekstremt provoserende, men samtidig sier det jo alt om hvorfor hun har havnet i den andre saken. 

• Nyttig 13
Skrevet
LorettaLynn skrev (12 minutter siden):

Ja, hun sa det nå nylig, at Norge passer for de som jobber 9-4 (🤭). Med Rami støttende fra sidelinja. Og det samme gamle babbelet om at hun har betalt mer enn en vanlig person noen gang kommer til å gjøre. 
Hun så heller ingen grunn til å være takknemlig for å ha vokst opp i Norge da det ikke var hun som hadde valgt å dra dit, det var det Pimpen som hadde gjort så hun kunne være takknemlig, noe hun også var i flg I. 

Ekstremt provoserende, men samtidig sier det jo alt om hvorfor hun har havnet i den andre saken. 

Fy fader for en gjeng,håper de holder seg i Dubai for evig og altid

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Velinda skrev (1 time siden):

Fy fader for en gjeng,håper de holder seg i Dubai for evig og altid

Enig. Ja de blir alle værre og værre..... Sidra og Rami er frekke i kjeften. Jæv....... degosoppførsel på dem alle. Pimpen og I banner som bryggesjauere pumpen med sine utbrudd - fi...ku.,hælvv..Og de andre to,altså, de oppfattes som en gjeng med en el annen sykdomstilstand. Sidra er så tynn nå og Rami har også blitt tynnere ( etter sykdom men), jeg tror ikke de to yngste egentlig trives i Dubai.

Endret av vilas
Tilleggsinfo.
  • Nyttig 9
Skrevet
LorettaLynn skrev (2 timer siden):

Det hun tok opp var at hun ikke så noen grunn til at hun skulle «skylde» Norge mer, eller være mer takknemlig, enn en hvilken som helst annen som er født og oppvokst i Norge. 

• Liker 4
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Enig. Ja de blir alle værre og værre..... Sidra og Rami er frekke i kjeften. Jæv....... degosoppførsel på dem alle. Pimpen og I banner som bryggesjauere pumpen med sine utbrudd - fi...ku.,hælvv..Og de andre to,altså, de oppfattes som en gjeng med en el annen sykdomstilstand. Sidra er så tynn nå og Rami har også blitt tynnere ( etter sykdom men), jeg tror ikke de to yngste egentlig trives i Dubai.

Skrevet
Ellenn skrev (19 minutter siden):

Det hun tok opp var at hun ikke så noen grunn til at hun skulle «skylde» Norge mer, eller være mer takknemlig, enn en hvilken som helst annen som er født og oppvokst i Norge. 

Og det er jo helt sant. Man skal aldri føle at man må stå med luen i hånden fordi man har hatt en rufsete barndom. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 minutter siden):

Og det er jo helt sant. Man skal aldri føle at man må stå med luen i hånden fordi man har hatt en rufsete barndom. 

D var vel I som ville ha hjelp fra  barnevernet og d har jo både hun og fosterforeldrene fått  hundretusenvis av kroner fra staten i lønn og levekostnader. Kanskje millioner på de 8/9 årene hun var under BV. Og frem til hun evt avsluttet 18 år el tok imot ettervern frem til 23/24 år ( da ble d enda høyere sum  ) og jeg tror I kan være glad for at Pimpen kom seg til Norge ellers hadde hun vokste opp i Irak.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (8 minutter siden):

D var vel I som ville ha hjelp fra  barnevernet og d har jo både hun og fosterforeldrene fått  hundretusenvis av kroner fra staten i lønn og levekostnader. Kanskje millioner på de 8/9 årene hun var under BV. Og frem til hun evt avsluttet 18 år el tok imot ettervern frem til 23/24 år ( da ble d enda høyere sum  ) og jeg tror I kan være glad for at Pimpen kom seg til Norge ellers hadde hun vokste opp i Irak.

Ville ha hjelp? Hadde hun hatt noe valg ville hun nok mye heller ha vokst opp i et hjem uten vold. Jeg håper ikke folk flest tenker at barnevernsbarn skal stå i takknemlighetsgjeld til Norge, fordi de trengte hjelp som barn. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Ellenn skrev (2 timer siden):

Jo faktisk. Hun skal være takknemlig at Norge tok i mot mora. Ellers hadde hun nok levd ett middelmådig liv i Irak, og gift med 59 år gammel onkel med pukkelrygg

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 timer siden):

Frøken Raadsquad er på banen igjen. You go girl

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor avfølger ikke alle henne? Er det virkelig interessant å følge med på? Hvis ja, hva er så fascinerende?

hilsen en som aldri har fulgt henne 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BBB12345 skrev (17 minutter siden):

Hvorfor avfølger ikke alle henne? Er det virkelig interessant å følge med på? Hvis ja, hva er så fascinerende?

hilsen en som aldri har fulgt henne 

Avfølger vi henne har vi jo ingenting å skrive om her🤭🤭

• Liker 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (6 minutter siden):

Avfølger vi henne har vi jo ingenting å skrive om her🤭🤭

Hahah, da skal du fortsette å følge henne. Resten melder seg av 😉

Skrevet
BBB12345 skrev (2 minutter siden):

Hahah, da skal du fortsette å følge henne. Resten melder seg av 😉

Hva gjør du her hvis du ikke følger henne? Er som å melde seg inn i en whiskeyklubb når du bare drikker cider🤣🤣

• Nyttig 2
Skrevet
Johanne Regine skrev (9 minutter siden):

Hva gjør du her hvis du ikke følger henne? Er som å melde seg inn i en whiskeyklubb når du bare drikker cider🤣🤣

Bare skjønner ikke fascinasjonen.. makan til mer innholdsløst tull tror jeg man skal lete lenge etter

Skrevet
BBB12345 skrev (15 minutter siden):

Bare skjønner ikke fascinasjonen.. makan til mer innholdsløst tull tror jeg man skal lete lenge etter

Helt riktig. Er bare jatting, kropp og latmannsliv 

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Ja, hun har hatt en vond oppvekst, og heldigvis tok staten tak og reddet henne til slutt, dog for sent. Men at hun skal gå rundt og kjenne på takknemlighet mer enn andre norske statsborgere er jo helt tåpelig å si. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (På 9.8.2026 den 12.19):

I mine øyne så finnes det ikke en ting som er fint på dette såkalte antrekket (håret, vesken og skoene er heller ikke fint) IMG_4423.thumb.jpeg.67a753affa6c66b3743843ce32773f21.jpeg

Jeg tenkte med det samme at....hvorfor pysj på datenight? Hele antrekket  er uforståelig i mitt hode. Ja, jeg er dum, men dette???? Nope

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...