Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl. 15:15 #38041 Skrevet torsdag kl. 15:15 Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Anneisabell Skrevet torsdag kl. 15:30 #38042 Skrevet torsdag kl. 15:30 Cami9 skrev (4 timer siden): Wow, those brows Da hun ikke at j skulle få besøk i villaen nå om kort tid? Han ble vell lei av alle der , så så sitt snitt til en rask tur hjem i stedet 5
Sirah Skrevet torsdag kl. 15:56 #38043 Skrevet torsdag kl. 15:56 Anneisabell skrev (25 minutter siden): Da hun ikke at j skulle få besøk i villaen nå om kort tid? Han ble vell lei av alle der , så så sitt snitt til en rask tur hjem i stedet Tenkte det samme. Jeg er glad i svigerfamilien min og har et svært godt forhold til dem. Men hadde aldri orket det der! 2
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 16:52 #38044 Skrevet torsdag kl. 16:52 Lykkeliten* skrev (20 timer siden): Og det tenker du at han ikke klarer å formidle selv i den grad at han syns det er godt å reise bort? Alt dere vet om disse menneskene, altså! Jeg vet ikke så mye om forholdene til mine nærmeste engang, jeg. Frøken Raadsquad😆😆😆 den var god du! 3 1
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 16:52 #38045 Skrevet torsdag kl. 16:52 Sirah skrev (55 minutter siden): Tenkte det samme. Jeg er glad i svigerfamilien min og har et svært godt forhold til dem. Men hadde aldri orket det der! Pimpen og resten av familien er som klegg og mygg. Ruuuuun Jack, ruuun! 5 2
Wanderlust96 Skrevet torsdag kl. 17:07 #38046 Skrevet torsdag kl. 17:07 Hvordan er det mulig at hun tjener 3 millioner i måneden på snap? Gir reklameinntekter så mye? (Har for øvrig lagt merke til at man må se gjennom hele reklamer nå uten å kunne trykke videre..) men fyfaen. Jeg tjener 40.000 i måneden og føler meg så liten og fattig 1 5
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 17:34 #38047 Skrevet torsdag kl. 17:34 Voldsomt til overstimulering i fam. Raad. Huffda, må være all den jobbingen de driver med 2 6
agent Skrevet torsdag kl. 18:00 #38048 Skrevet torsdag kl. 18:00 Teflonhjernen skrev (22 minutter siden): Voldsomt til overstimulering i fam. Raad. Huffda, må være all den jobbingen de driver med Hvem er han og hva gjør han? Følger ikke henne. Kan bli for overstimulert, følger derfor bare IR. 3
Korpsnerden Skrevet torsdag kl. 18:01 #38049 Skrevet torsdag kl. 18:01 Det var jo en veldig direkte beskjed til motparten i forestående rettssak innbakt i praten om inntekt: "Det er nøye dokumentert at jeg har gått ned i inntekt pga situasjonen jeg står i. Denne situasjonen har gitt meg dårlig mental helse og jeg har gått ned i inntekt på snap fra 1 til 3 millioner i måneden fordi jeg ikke klarer å poste like mye som før"
adriana32 Skrevet torsdag kl. 18:08 #38050 Skrevet torsdag kl. 18:08 Korpsnerden skrev (5 minutter siden): Det var jo en veldig direkte beskjed til motparten i forestående rettssak innbakt i praten om inntekt: "Det er nøye dokumentert at jeg har gått ned i inntekt pga situasjonen jeg står i. Denne situasjonen har gitt meg dårlig mental helse og jeg har gått ned i inntekt på snap fra 1 til 3 millioner i måneden fordi jeg ikke klarer å poste like mye som før" Tenker influenserlivet VIL opphøre en eller annen gang. Hun er jo ikke akkurat en ungdom lenger men står ganske standby når det gjelder personlig utvikling. Men kjekt å ha noen å skylde på da. 1 8
agent Skrevet torsdag kl. 18:09 #38051 Skrevet torsdag kl. 18:09 Korpsnerden skrev (4 minutter siden): Det var jo en veldig direkte beskjed til motparten i forestående rettssak innbakt i praten om inntekt: "Det er nøye dokumentert at jeg har gått ned i inntekt pga situasjonen jeg står i. Denne situasjonen har gitt meg dårlig mental helse og jeg har gått ned i inntekt på snap fra 1 til 3 millioner i måneden fordi jeg ikke klarer å poste like mye som før" Synes hun poster nesten mer nå Dårlig mental helse har hun vel hatt i mange år. Spesielt etter det ble slutt med Jack Beaumont. +alt det andre, vært mange breakdown før dette. 3 5
Pistasjnøtter Skrevet torsdag kl. 18:10 #38052 Skrevet torsdag kl. 18:10 To tanker ang dette sirkuset. Moren er mindre begavet og burde beskyttes fra seg selv. Isabel kommer til å få elefanthud av all solingen, og botox vil ikke hjelpe mot det. 15
adriana32 Skrevet torsdag kl. 18:12 #38053 Skrevet torsdag kl. 18:12 Pistasjnøtter skrev (Akkurat nå): To tanker ang dette sirkuset. Moren er mindre begavet og burde beskyttes fra seg selv. Isabel kommer til å få elefanthud av all solingen, og botox vil ikke hjelpe mot det. Ja, hun fremstår meget ressurssvak. Spent på om I- om hun noen gang får barn- tør å la moren ha barna alene over flere dager? 7
Teflonhjernen Skrevet torsdag kl. 19:06 #38054 Skrevet torsdag kl. 19:06 agent skrev (1 time siden): Hvem er han og hva gjør han? Følger ikke henne. Kan bli for overstimulert, følger derfor bare IR. Ingen aning, gidder ikke se…er jo bare pjatt 5
Murukleiven Skrevet torsdag kl. 19:10 #38055 Skrevet torsdag kl. 19:10 Pistasjnøtter skrev (55 minutter siden): To tanker ang dette sirkuset. Moren er mindre begavet og burde beskyttes fra seg selv. Isabel kommer til å få elefanthud av all solingen, og botox vil ikke hjelpe mot det. Moren har et vanvittig begrenset vokabular og klarer omtrent ikke å forme setninger på norsk. Jeg har inngifte familiemedlemmer som har vært i Norge i 5-6 år og de snakker utrolig bra norsk. Cluet er å komme seg i jobb og ut av huset. Jeg sier ikke at dette er situasjonen til moren, men det er veldig mange menn som utnytter kvinner som er lett psykisk utviklingshemmede eller mindre begavete, fordi de er lett å manipulere. 8 1
Sirah Skrevet torsdag kl. 20:09 #38056 Skrevet torsdag kl. 20:09 Murukleiven skrev (57 minutter siden): Moren har et vanvittig begrenset vokabular og klarer omtrent ikke å forme setninger på norsk. Jeg har inngifte familiemedlemmer som har vært i Norge i 5-6 år og de snakker utrolig bra norsk. Cluet er å komme seg i jobb og ut av huset. Jeg sier ikke at dette er situasjonen til moren, men det er veldig mange menn som utnytter kvinner som er lett psykisk utviklingshemmede eller mindre begavete, fordi de er lett å manipulere. Jeg hadde en person innom jobb igår som snakket gebrokkent norsk med en blanding av engelsk. Han hadde vært i norge et par mnd fortalte han.... Jeg ble helt sjokkert over hvor godt han snakket! Gi den mannen 6 mnd til og han snakker flytende! 7 1
agent Skrevet torsdag kl. 20:19 #38057 Skrevet torsdag kl. 20:19 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ingen aning, gidder ikke se…er jo bare pjatt 1 1
Johanne Regine Skrevet torsdag kl. 20:22 #38058 Skrevet torsdag kl. 20:22 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Voldsomt til overstimulering i fam. Raad. Huffda, må være all den jobbingen de driver med Søstrene kjører p****o stilen. Pimpen kjører litt mer Tangerudbakken Borettslag. Rami kjører ghetto kebabnorsk stilen. Mangfold det derre 11 1 2
Tenkeselv Skrevet torsdag kl. 20:25 #38059 Skrevet torsdag kl. 20:25 Wanderlust96 skrev (3 timer siden): Hvordan er det mulig at hun tjener 3 millioner i måneden på snap? Gir reklameinntekter så mye? (Har for øvrig lagt merke til at man må se gjennom hele reklamer nå uten å kunne trykke videre..) men fyfaen. Jeg tjener 40.000 i måneden og føler meg så liten og fattig Steng ned snappen når reklamen starter , ikke se gjennom den. Hvis ikke så kan du alltids se på SnapLooker også, der får du ingen reklamen, å bidrar heller ikke til inntekt,views osv 4
Lunge2021 Skrevet torsdag kl. 22:25 #38060 Skrevet torsdag kl. 22:25 Tenkeselv skrev (1 time siden): Steng ned snappen når reklamen starter , ikke se gjennom den. Hvis ikke så kan du alltids se på SnapLooker også, der får du ingen reklamen, å bidrar heller ikke til inntekt,views osv Hun får penger for hvert klikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå