Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:04 #37961 Skrevet tirsdag kl. 17:04 ollie1 skrev (25 minutter siden): Man må være ganske svaksynt hvis man ikke har fått med seg det vel 🙈 Ja, ikke sant? 🤣🤣🤣🤣 2 2
agent Skrevet tirsdag kl. 17:07 #37962 Skrevet tirsdag kl. 17:07 Natu skrev (9 minutter siden): Jeg syns de gangene i de siste jeg har sett Jack, virker han helt død i blikket. Jeg syns kroppsspråket hans sier at han er drittlei og må ta seg sammen, særlig når de er sammen med familien (dvs 90% av tiden). Hun virker som hun over kompenserer hele tiden, med ustanselig prating, i love you, snakke babyengelsk og gjør seg som et lite barn som trenger omsorg. 🎯 7 1
Sirah Skrevet tirsdag kl. 17:35 #37963 Skrevet tirsdag kl. 17:35 Natu skrev (37 minutter siden): Jeg syns de gangene i de siste jeg har sett Jack, virker han helt død i blikket. Jeg syns kroppsspråket hans sier at han er drittlei og må ta seg sammen, særlig når de er sammen med familien (dvs 90% av tiden). Hun virker som hun over kompenserer hele tiden, med ustanselig prating, i love you, snakke babyengelsk og gjør seg som et lite barn som trenger omsorg. Enig. Ikke rart om han er drittlei av å leve i det sirkuset der. Helt ok med familie på besøk, men hele tiden? Kan ikke Sidra og Pimpen dra en tur hjem til Sidra sin leilighet og la Jack få et bittelite pusterom? 3 4
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 17:45 #37964 Skrevet tirsdag kl. 17:45 Skjønner ikke hvorfor hun må ha alle der når Jack er der? Skal de bo sammen med dem når de kjøper hus sammen også? Må jo føles fullstendig kvelende for han.. at ikke Isabel skjønner at man ikke har lyst til å være med svigerfamilien 24/7 syntes jeg er helt ekstremt rart. 😳 2 9
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:47 #37965 Skrevet tirsdag kl. 17:47 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor hun må ha alle der når Jack er der? Skal de bo sammen med dem når de kjøper hus sammen også? Må jo føles fullstendig kvelende for han.. at ikke Isabel skjønner at man ikke har lyst til å være med svigerfamilien 24/7 syntes jeg er helt ekstremt rart. 😳 Flere folk mer drama, mer content, mindre jobb for frøken Pupp 4 1
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 17:48 #37966 Skrevet tirsdag kl. 17:48 Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 17:50 #37967 Skrevet tirsdag kl. 17:50 Johanne Regine skrev (Akkurat nå): Flere folk mer drama, mer content, mindre jobb for frøken Pupp Ja hun resonnerer seg sikkert frem til det. Men jeg tror J kommer til å sette foten ned på ett eller annet tidspunkt (eller ihvertfall prøve). Jeg tror dog hun uansett er redd for å miste han igjen så godt mulig hun føyer seg litt på det etter hvert. 3
Johanne Regine Skrevet tirsdag kl. 17:52 #37968 Skrevet tirsdag kl. 17:52 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Ja hun resonnerer seg sikkert frem til det. Men jeg tror J kommer til å sette foten ned på ett eller annet tidspunkt (eller ihvertfall prøve). Jeg tror dog hun uansett er redd for å miste han igjen så godt mulig hun føyer seg litt på det etter hvert. Håper virkelig han våkner opp. 3
LorettaLynn Skrevet tirsdag kl. 18:08 #37969 Skrevet tirsdag kl. 18:08 agent skrev (11 timer siden): Tror faktisk det er snabelriding og cash 💵 og henne selv selvfølgelig. Men ellers er det tomt. Eneste hobbyen hun har er hoarding. Hun vil (kanskje) ha mat, det skal servers av andre eller bestilles. Kan til nøden ta ut en is fra fryseren. Hun vil ha en hage. Men er ikke interessert i å løfte en finger for å få det fint. Hun vil ha bil, men kan ikke kjøre selv. Hun vil ha klær, men kan ikke ordne i dem selv. Hun vil ha alt, så lenge andre ordner det for henne. Hun vil ha hund, som hushjelpen skal lufte. Hun vil ha barn, som nanny'en og hushjelpen skal ta vare på. Hun har hus, men ikke noe interesse av å gjøre noe selv der. Det må hushjelpen gjøre. Ser det er noen som skrive, sånn ville jeg ha hatt det også hvis jeg hadde hatt de pengene IR har. Hva slags liv er det i bunn og grunn, jo ett meget ensomt og tomt liv. Men null interesse for noen ting utenom seg selv. Det er oppskrift på hvordan få psykiske lidelser. Det er jo blant annet alle de tingene du nevner som er livet. Utfordre seg selv og gleden ved å mestre. Små gleder. Hvis ikke ender man opp hjelpesløs, tom og sårbar. Mulig hun forsvarer det med at hun jobber så mye, men for meg oppleves det som om hun har veldig mye fritid. 5 1 5
Othelia08 Skrevet tirsdag kl. 18:26 #37970 Skrevet tirsdag kl. 18:26 (endret) LorettaLynn skrev (17 minutter siden): Det er oppskrift på hvordan få psykiske lidelser. Det er jo blant annet alle de tingene du nevner som er livet. Utfordre seg selv og gleden ved å mestre. Små gleder. Hvis ikke ender man opp hjelpesløs, tom og sårbar. Mulig hun forsvarer det med at hun jobber så mye, men for meg oppleves det som om hun har veldig mye fritid. Mange som jobber mye, og likevel må gjøre alle de «kjedelige» hverdagslige oppgavene selv, og som i tillegg har barn - så jeg kjøper ikke helt den «unnskyldningen». Utifra det folk skriver her høres det ut som om alt hun gjør er å drikke kaffe, spør seg og valse rundt i nattkjole, så hun har vel nok av tid til gode. Og som du sier, gleden av å mestre er kjempeviktig! Skjønner jo at det er komfortabelt å ha muligheten til å sette alt av oppgaver til andre, men jeg fatter ikke hvordan hun klarer å ikke bidra med noe som helst hjemme. Det er jo HJEMMET hennes, hvor upersonlig er det ikke når ALT blir gjort av andre mennesker? Blir jo basically som å være på et hotell. Jeg følger ikke Karianne Spetalen fast, men er innom å ser på henne nå og da, og må si jeg er veldig imponert av hvor hands on hun tilsynelatende er både med barn og i huset deres generelt. Bare det at Isabel på forhånd er så fast bestemt på å skal ha nanny på dagtid, på natta og på ferie kan jeg ikke forstå. Skal barnet være der kun for pynt på bilder til Snapchat? Endret tirsdag kl. 18:26 av Othelia08 3 6
Cami9 Skrevet tirsdag kl. 19:45 #37971 Skrevet tirsdag kl. 19:45 Noen som kan fortelle meg hvordan man kan spise så sykt mye usunt og fortsatt være så tynn? Jeg får det bare ikke til å stemme. 8
vilas Skrevet tirsdag kl. 19:47 #37972 Skrevet tirsdag kl. 19:47 Natu skrev (2 timer siden): Jeg syns de gangene i de siste jeg har sett Jack, virker han helt død i blikket. Jeg syns kroppsspråket hans sier at han er drittlei og må ta seg sammen, særlig når de er sammen med familien (dvs 90% av tiden). Hun virker som hun over kompenserer hele tiden, med ustanselig prating, i love you, snakke babyengelsk og gjør seg som et lite barn som trenger omsorg. Jack sa jo til I i bilen idag, da hun spilte psykisk påvirket ang sin far's bursdag : then we go again..... Og hun gapskratter....
LorettaLynn Skrevet tirsdag kl. 21:04 #37973 Skrevet tirsdag kl. 21:04 Othelia08 skrev (2 timer siden): Mange som jobber mye, og likevel må gjøre alle de «kjedelige» hverdagslige oppgavene selv, og som i tillegg har barn - så jeg kjøper ikke helt den «unnskyldningen». Utifra det folk skriver her høres det ut som om alt hun gjør er å drikke kaffe, spør seg og valse rundt i nattkjole, så hun har vel nok av tid til gode. Og som du sier, gleden av å mestre er kjempeviktig! Skjønner jo at det er komfortabelt å ha muligheten til å sette alt av oppgaver til andre, men jeg fatter ikke hvordan hun klarer å ikke bidra med noe som helst hjemme. Det er jo HJEMMET hennes, hvor upersonlig er det ikke når ALT blir gjort av andre mennesker? Blir jo basically som å være på et hotell. Jeg følger ikke Karianne Spetalen fast, men er innom å ser på henne nå og da, og må si jeg er veldig imponert av hvor hands on hun tilsynelatende er både med barn og i huset deres generelt. Bare det at Isabel på forhånd er så fast bestemt på å skal ha nanny på dagtid, på natta og på ferie kan jeg ikke forstå. Skal barnet være der kun for pynt på bilder til Snapchat? For meg oppleves det som om hun ikke skjønner at det ikke er sunt for henne. Nok en gang skulle jeg likt å høre begrunnelsen for hvorfor det er sånn hun vil leve. Hun må gjerne ha tusen tjenere som mater henne og kler på henne og bærer henne på gullstol for min del hvis det gjør henne lykkelig, men alt tilsier at man ikke blir det av å leve sånn uansett hvem man er. Er det ikke et litt Barbie-aktig liv? 1 4
Alba1235 Skrevet i går, 06:17 #37974 Skrevet i går, 06:17 Cami9 skrev (10 timer siden): Noen som kan fortelle meg hvordan man kan spise så sykt mye usunt og fortsatt være så tynn? Jeg får det bare ikke til å stemme. Det er kanskje det eneste hun spiser? Hun sier også hun ikke tåler laktose. Man kan ofte høre magen hennes rumle veldig😅 og hun eksploderer jo toalettet hele tiden. Med andre ord er det nok ikke så mye næringsstoffer som tas opp i tarmene når man stadig drikker laktose i iskaffien. En venn av meg var også veldig tynn helt til han fant han ut det ble problemer med næringsopptaket pga laktosen. Det fyker bare rett ut igjen
Isild Skrevet i går, 06:18 #37975 Skrevet i går, 06:18 Natu skrev (13 timer siden): Jeg syns de gangene i de siste jeg har sett Jack, virker han helt død i blikket. Jeg syns kroppsspråket hans sier at han er drittlei og må ta seg sammen, særlig når de er sammen med familien (dvs 90% av tiden). Hun virker som hun over kompenserer hele tiden, med ustanselig prating, i love you, snakke babyengelsk og gjør seg som et lite barn som trenger omsorg. Veldig spesiellt at hun valgte å gå tilbake til en mann som tydeligvis behandlet henne som både luft og dritt i forrige runde. Men, de er vel sammen fordi de begge har nytte av hverandre ift influencerkarrierene - som gir dem begge dette luksuslivet i Dubai. Jeg tror nok hun er oppover ørene forelsket, men tviler på at han er det. Hva slags mann er det som får seg til å foreslå inngrep for at dama skal få mer tighgap. Det er til å spy av. 9 5
Johanne Regine Skrevet i går, 06:19 #37976 Skrevet i går, 06:19 Gleder meg til dagens snapper fra Dubai. Blir det mer kaffe? Visdomsord fra Pimpen? «i love you, i love you» til Rosejacken? Mer fastfood på døra og sløving ved bassenget? 1 5
Lykkeliten* Skrevet i går, 06:47 #37977 Skrevet i går, 06:47 Johanne Regine skrev (12 timer siden): Håper virkelig han våkner opp. Våkner opp fra hva? Og hvorfor håper du det? 2
Isild Skrevet i går, 06:56 #37978 Skrevet i går, 06:56 Jeg har ikke fulgt henne så mye, men har "vært med" litt siden villakjøpet. Det virker som en usunn symbiose i familien. De har en veldig vanskelig traumehistorie, og selv om det kan være fint å tenke at det handler om tilgivelse osv - så slår det meg mer at Isabel forsøker å "heale alt sammen ved å kjøpe ting og bade i luksus" etter alt de har opplevd. Jeg tror tegnene hun viser på psykisk uhelse er første varsel om at hun egentlig virkelig ikke har det bra. Forholdet henness til Jack virker også som en usunn relasjon, hun fremstår som en masete liten jente som er dønn usikker på han. MASE om "elsker du meg, elsker du meg, elsker du meg" - det er kun søtt i en liten periode. 11
agent Skrevet i går, 07:16 #37979 Skrevet i går, 07:16 Johanne Regine skrev (55 minutter siden): Gleder meg til dagens snapper fra Dubai. Blir det mer kaffe? Visdomsord fra Pimpen? «i love you, i love you» til Rosejacken? Mer fastfood på døra og sløving ved bassenget? Kanskje en gedigen breakdown . 1
agent Skrevet i går, 07:20 #37980 Skrevet i går, 07:20 Isild skrev (58 minutter siden): Veldig spesiellt at hun valgte å gå tilbake til en mann som tydeligvis behandlet henne som både luft og dritt i forrige runde. Men, de er vel sammen fordi de begge har nytte av hverandre ift influencerkarrierene - som gir dem begge dette luksuslivet i Dubai. Jeg tror nok hun er oppover ørene forelsket, men tviler på at han er det. Hva slags mann er det som får seg til å foreslå inngrep for at dama skal få mer tighgap. Det er til å spy av. Må ikke glemme at hun er sammen med de 2 som har utsatt henne og Shehed for omsorgssvikt, mishandling osv, de personene i livet dem's som har sviktet på alle områder for at barn skal føle seg trygge og elsket. 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå