Nobetterthanaman Skrevet onsdag kl. 15:47 #38001 Skrevet onsdag kl. 15:47 Lzzy skrev (1 time siden): Lurer på om hun hadde giddet å henge like mye med familien hans.. Tenkte det samme😂 tror jeg aldri i verden hun hadde giddet. At familien hennes ikke selv klarer å tenke seg til at kanskje Jack har behov for litt privatliv. De har jo 2 andre leiligheter de kan være i. Innimellom i det minste, slik at det ikke blir så intenst for han som kanskje ikke har det samme båndet til resten av Raads’n som Isabel har🙈 3 1
Litenblommst Skrevet onsdag kl. 15:49 #38002 Skrevet onsdag kl. 15:49 (endret) I: «obsessed med Ronaldo siden eg var typ ellva» (kunne ikke mye som skjedde i fotballen akkurat under vm, bare hoppa opp og ned) jack: excuse me? i: babe since I was very young jack: let if go you are not young anymore babe I: But still Jack: but still what? i: fortsetter å babler, og ignorer han jack: okey let’s swap then Endret onsdag kl. 15:52 av Litenblommst 1 9
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 15:59 #38003 Skrevet onsdag kl. 15:59 Litenblommst skrev (9 minutter siden): I: «obsessed med Ronaldo siden eg var typ ellva» (kunne ikke mye som skjedde i fotballen akkurat under vm, bare hoppa opp og ned) jack: excuse me? i: babe since I was very young jack: let if go you are not young anymore babe I: But still Jack: but still what? i: fortsetter å babler, og ignorer han jack: okey let’s swap then ? 1
vilas Skrevet onsdag kl. 16:24 #38005 Skrevet onsdag kl. 16:24 Litenblommst skrev (31 minutter siden): I: «obsessed med Ronaldo siden eg var typ ellva» (kunne ikke mye som skjedde i fotballen akkurat under vm, bare hoppa opp og ned) jack: excuse me? i: babe since I was very young jack: let if go you are not young anymore babe I: But still Jack: but still what? i: fortsetter å babler, og ignorer han jack: okey let’s swap then 🙂 Ja syns jeg hører litt motstand fra Jack i mye nå. Bare igår/ forgårs kunne hun gått ut og vasket den rosa bilen selv, istedet for å lage content og si at : ingenting er så sexy som at en mann vasker bilen - det er jo hennes da ?? Fa .. hvor lat hun er !! 1 7
Realista Skrevet onsdag kl. 16:48 #38006 Skrevet onsdag kl. 16:48 vilas skrev (2 timer siden): Har tenkt på dette lenge. Hvordan kan I og J ha ett privatliv inne på dette mastersoverommet ? D finnes jo ikke en dør å lukke på deres rom ?? Joda - de har dør 👍🏻 1
Velinda Skrevet onsdag kl. 17:12 #38007 Skrevet onsdag kl. 17:12 agent skrev (1 time siden): Er den streken fortsatt populær? Ikke ofte man ser lenger nei,hun har i tillegg bomma totalt på vinkel og lengde🙈 3 8
vilas Skrevet onsdag kl. 17:24 #38008 Skrevet onsdag kl. 17:24 (endret) Fy fader hvor lei jeg er av denne Tore Tang .... Isabel- slutt! Fryktelig melodi..... Endret onsdag kl. 18:32 av vilas Tilleggstasting 6 11
Lzzy Skrevet onsdag kl. 18:44 #38009 Skrevet onsdag kl. 18:44 Har rosenkålen blitt drittlei og reist hjem til England nå eller? Gidder ikke å gå inn å bidra på snap, men kunne ikke unngå å se overskriften i feeden 😅 1 2
enpanda Skrevet onsdag kl. 18:52 #38010 Skrevet onsdag kl. 18:52 Lzzy skrev (6 minutter siden): Har rosenkålen blitt drittlei og reist hjem til England nå eller? Gidder ikke å gå inn å bidra på snap, men kunne ikke unngå å se overskriften i feeden 😅 Enig, orker ikke høre på den evigvarende jabbinga og bidra med inntekt for noe som sikkert er vaktmesteren som har dratt på ferie 6 8
Pistasjnøtter Skrevet onsdag kl. 19:10 #38011 Skrevet onsdag kl. 19:10 Lzzy skrev (25 minutter siden): Har rosenkålen blitt drittlei og reist hjem til England nå eller? Gidder ikke å gå inn å bidra på snap, men kunne ikke unngå å se overskriften i feeden 😅 Han reiser i natt i 8 dager. Så skal de visst møtes igjen i Roma…. 2
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 19:17 #38012 Skrevet onsdag kl. 19:17 Ryddet for avsporing og brukerdebatt. Sol, admin.
Alauda Skrevet onsdag kl. 19:34 #38013 Skrevet onsdag kl. 19:34 Pistasjnøtter skrev (23 minutter siden): Han reiser i natt i 8 dager. Så skal de visst møtes igjen i Roma…. Han må virkelig føle han skal på ferie - uansett hva han skal 😝 2 12
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 19:42 #38014 Skrevet onsdag kl. 19:42 Alauda skrev (6 minutter siden): Han må virkelig føle han skal på ferie - uansett hva han skal 😝 Tror du han syns det er deilig å være borte fra kjæresten sin? Hvorfor? 2 1
agent Skrevet onsdag kl. 19:43 #38015 Skrevet onsdag kl. 19:43 IR som mener hun har bedre smak enn Rosenkålen 🫣😂😱 1
Edwinas Skrevet onsdag kl. 19:44 #38016 Skrevet onsdag kl. 19:44 (endret) Juste_moi skrev (16 timer siden): Joo de fleste landene i midtøsten ligger i sørvestlige delen av Asia 🫣 Tyrkia er i Asia også😂 eller største delen av Tyrkia er i Asia, en liten bit er i Europa. Nei, Asia og Midtøsten er ikke det samme, men Midtøsten er en mindre del som ligger i Asia (og litt i Afrika). Asia er en stor verdensdel, mens Midtøsten er en spesiell Endret torsdag kl. 05:14 av Edwinas Flisespikkeri 1
Alauda Skrevet onsdag kl. 19:49 #38017 Skrevet onsdag kl. 19:49 Lykkeliten* skrev (5 minutter siden): Tror du han syns det er deilig å være borte fra kjæresten sin? Hvorfor? Jeg tenker han gjerne vil være med kjæresten, men ikke med hele familien hennes, som også ser ut til å ta ganske mye plass i deres liv. 2 3
Velinda Skrevet onsdag kl. 20:32 #38018 Skrevet onsdag kl. 20:32 Edwinas skrev (46 minutter siden): Nei, Asia og Midtøsten er ikke det samme, men Midtøsten er en mindre del som ligger i Asia (og litt i Afrika). Asia er en stor verdensdel, mens Midtøsten er en spesiell region. Vet det er flisespikkeri her nå altså…. Men Forskjellen på Asia og Midtøsten Asia: Er verdens største verdensdel. Den strekker seg fra Tyrkia i vest til Japan i øst. Den inkluderer også India, Kina og Sørøst-Asia. Midtøsten: Er et område der Asia, Europa og Afrika møtes. Det er en politisk og kulturell betegnelse, ikke en egen verdensdel. Hva som er med i Midtøsten De fleste landene i Midtøsten (som Saudi-Arabia, Irak, Iran, Israel og Syria) ligger rent geografisk i den vestlige delen av Asia. Noen land i Midtøsten (som Egypt) ligger i Afrika. Land som Kina, Japan og India er i Asia, men de er ikke en del av Midtøsten Midtøsten ligger i Asia uansett hvordan du vrir og vender på det 1 1
Natu Skrevet onsdag kl. 20:34 #38019 Skrevet onsdag kl. 20:34 Jeg må le. Når man leser clickbaiten til Isabel og regner med det er Steve som har dratt😂 Desperate og idiotiske clickbaiter den siste tida forresten. Det skal hun ha. 2 5
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 20:36 #38020 Skrevet onsdag kl. 20:36 Alauda skrev (46 minutter siden): Jeg tenker han gjerne vil være med kjæresten, men ikke med hele familien hennes, som også ser ut til å ta ganske mye plass i deres liv. Og det tenker du at han ikke klarer å formidle selv i den grad at han syns det er godt å reise bort? Alt dere vet om disse menneskene, altså! Jeg vet ikke så mye om forholdene til mine nærmeste engang, jeg. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå