Ellenn Skrevet 9. august #37901 Skrevet 9. august vilas skrev (1 time siden): Raadsquad nekter å innse hva I har holdt på med uten å fortelle noe til dem. Hun har snakket dritt om Jack tidligere og etter ett stygt brudd satte hun navnet Voldemort på han ( hun bruker d i - spøkefull tone- idag også) Han gikk ut offentlig og kalte henne ett el annet ...... Cruella de Vil.... Og hun sa da at hun hadde betalt ALT for han t.o.m alle enorme blomsterbuketter. Derfor har mange nå kritisk blikk på I. Og Raadsquad kjøper alt hun reklamerer for ( de ser ut til å tømme sin konto ofte) og hun blir rikere og rikere. D er flere på andre sos.media som kritiserer kvaliteten både på klær ( har reklamert for, ikke nå) og sminke fra Nude. Så ja hun gjør alt interessant. Er du en, siden du vet hva RS tenker, og hva de bruker penger på? vilas skrev (1 time siden): Ja og på en arabisk restaurant sitter man ikke og kysser, når loven sier noe annet. Ja nettopp, og det var derfor moren ba dem om å ikke kysse der. Og i går, når de kysset, var de ikke på en arabisk restaurant. 6 2
Gjest Sirah Skrevet 9. august #37902 Skrevet 9. august Kønn skrev (29 minutter siden): Hun som har så fint hår også steller hun det til så dårlig. Hestehale og de to korte på siden er ikke mye fint. De korte greiene gjør at hun blir veldig smal i ansiktet. Bedre med flette om hun vil ha håret samlet mtp varmen. Også burde hun spare ut de greiene og heller klippe/skjære de litt skrått på sidene helt ned. Men nydelig hår det har hun. Ja det håret hennes skulle jeg gjerne hatt! Enig i det du skriver, det tror jeg hadde vært veldig fint
Alba1235 Skrevet 9. august #37903 Skrevet 9. august vilas skrev (13 timer siden): I sa det var AI. Men gud så sykt da å legge dette ut. Ja det tar desperasjonen om å finne nytt innhold til et nytt nivå. Tipper det også var en test for å sjekke reaksjonen på følgerne til om/hvis/når hun faktisk er gravid 3
Purpurina Skrevet 10. august #37904 Skrevet 10. august (endret) Hun har sagt flere ganger at det er ikke sånn i Dubai som folk flest tror med tanke på å gå lettkledd, drikke alkohol osv. Jeg lurer på hvilke regler hun har å leve etter (og om det er unntak for influensere som stiller Dubai i et godt lys??), for det virker jo vitterlig som om at det er ulovlig å gjøre både det ene og det andre som hun gjør. Jeg hadde nok vært direkte redd for å leve på den måten i Dubai. Jeg ser for tiden 'Bad trip - doptatt i Dubai' på NRK, og den dokuserien viser virkelig at det er flere og skremmende sider av "fantastiske, moderne Dubai". Edit: ikke at det er noen sammenligning forøvrig til Isabel og denne dokuserien. Endret 10. august av Purpurina . 5
Plexi Skrevet 10. august #37905 Skrevet 10. august Inget forbud mot alkohol i Dubai, tillatt i hoteller, barer, nattklubber, noen strandklubber og restauranter med skjenkebevilling. .
Purpurina Skrevet 10. august #37906 Skrevet 10. august Plexi skrev (51 minutter siden): Inget forbud mot alkohol i Dubai, tillatt i hoteller, barer, nattklubber, noen strandklubber og restauranter med skjenkebevilling. . OK, da beklager jeg at jeg brukte det som eksempel😁 Jeg har ikke en god oversikt over disse reglene og burde nok sjekket før jeg skrev. 1
vilas Skrevet 10. august #37907 Skrevet 10. august Ellenn skrev (10 timer siden): Er du en, siden du vet hva RS tenker, og hva de bruker penger på? Ja nettopp, og det var derfor moren ba dem om å ikke kysse der. Og i går, når de kysset, var de ikke på en arabisk restaurant. Det var jo nettopp d de var. Flott date night på arabisk restaurant/ restaurant i Dubai, etter konsert med strykeorkesteretmed musikk av Adele, de var på. Og der gjelder loven. Men for all del , la de kysse overalt for meg, la de selv ta imot bot el d som værre er. 1
Lykkeliten* Skrevet 10. august #37908 Skrevet 10. august vilas skrev (4 minutter siden): Det var jo nettopp d de var. Flott date night på arabisk restaurant/ restaurant i Dubai, etter konsert med strykeorkesteretmed musikk av Adele, de var på. Og der gjelder loven. Men for all del , la de kysse overalt for meg, la de selv ta imot bot el d som værre er. Til å ha sluttet å følge henne får du jammen med deg mange detaljer! Fakta er at Dubai har (uoffisielt) andre regler for de rike enn for andre, så jeg tenker at vi ikke trenger å ta Pimpens ord for at kyssing på restaurant er risikabelt. At man ikke bør sitte og kline ute blant folk uansett er en annen ting. 5
agent Skrevet 10. august #37909 Skrevet 10. august vilas skrev (52 minutter siden): Det var jo nettopp d de var. Flott date night på arabisk restaurant/ restaurant i Dubai, etter konsert med strykeorkesteretmed musikk av Adele, de var på. Og der gjelder loven. Men for all del , la de kysse overalt for meg, la de selv ta imot bot el d som værre er. Kan få bot evt. fengselsstraff. Legger ved ett bilde fra en side, som henviser til lovene ang. kyssing/klemming i UAE. 2 3
Gjest Sirah Skrevet 10. august #37910 Skrevet 10. august Nå kan vi vel egentlig bære være enige om at Dubai (heldigvis) ikke er hva det en gang var med tanke på lover og regler. Det kan de jo faktisk ikke dersom de ønsker at byen skal fylles opp av pengesterke utlendinger fra andre deler av verden. Det finnes mange flotte byer disse heller hadde lagt pengene sine igjen i dersom det var så strengt som det en gang var. Når det er sagt så syntes jeg absolutt at Isabel og Jack burde respektere den arabiske kulturen - spesielt når de er i de mer arabiske delene av Dubai. F.eks den arabiske kafeen eller offentlige steder. Det er heldigvis milelangt mellom å gå kledd i heldekkende klær og bikini. Isabel burde være flinkere til å finne en plass midt i mellom. Sånn som hun går kledd innimellom går man jo ikke kledd på et kjøpesenter her hjemme i norge engang - uten at vaskekte nordmenn rynker på nesen.
Johanne Regine Skrevet 10. august #37911 Skrevet 10. august Frøken Pupp må da få lov å vise hud. Hun har jo strengt ikke så mye annet å komme med enn hud, silikon og pupper med mellomrom 3 7
agent Skrevet 10. august #37912 Skrevet 10. august (endret) Sirah skrev (57 minutter siden): Nå kan vi vel egentlig bære være enige om at Dubai (heldigvis) ikke er hva det en gang var med tanke på lover og regler. Det kan de jo faktisk ikke dersom de ønsker at byen skal fylles opp av pengesterke utlendinger fra andre deler av verden. Det finnes mange flotte byer disse heller hadde lagt pengene sine igjen i dersom det var så strengt som det en gang var. Når det er sagt så syntes jeg absolutt at Isabel og Jack burde respektere den arabiske kulturen - spesielt når de er i de mer arabiske delene av Dubai. F.eks den arabiske kafeen eller offentlige steder. Det er heldigvis milelangt mellom å gå kledd i heldekkende klær og bikini. Isabel burde være flinkere til å finne en plass midt i mellom. Sånn som hun går kledd innimellom går man jo ikke kledd på et kjøpesenter her hjemme i norge engang - uten at vaskekte nordmenn rynker på nesen. Enig med deg der. Men at noe sier alt er lov i Dubai så lenge du er rik nok eller er turist, er feil Treffer de på den eller de rette personen, kan man bli anmeldt. Det blir avhør evt. rettsak og bot. Så at hun agerer halvnaken og kjører rosa golf bil og spiller høy musikk i nabolaget er ikke bra. Hun sier det er mange barnefamilier i nabolaget om de er kristne eller muslimer, er det en respektløst handling fra IR side. Endret 10. august av agent 7
Cami9 Skrevet 10. august #37913 Skrevet 10. august Helt borte er ikke Ivorie-sirupen, selv om det utad ser ut som den forduftet på dagen😉 1 1
agent Skrevet 10. august #37914 Skrevet 10. august (endret) Hva er greia med gartneren? Trodde han var ansatt i ett firma. Manageren var der og de avtalte hva hun trengte av arbeid. Hun skulle planlegge hagen og kjøpe masse trær og blomster. Har hun ansatt en utenfra ? Hvor ble det av firma som har masse oppdrag i nabolaget.? Endret 10. august av agent 5
Teflonhjernen Skrevet 10. august #37916 Skrevet 10. august Dere damer i 30 årene her inne, er dette noe dere kunne tenke dere å begynne å samle på som hobby som Isabel sier? Jeg tenker at det virker veldig umodent, men jeg er så gammel at hva vet jeg liksom 👵🏼 4
Johanne Regine Skrevet 10. august #37917 Skrevet 10. august Teflonhjernen skrev (35 minutter siden): Dere damer i 30 årene her inne, er dette noe dere kunne tenke dere å begynne å samle på som hobby som Isabel sier? Jeg tenker at det virker veldig umodent, men jeg er så gammel at hva vet jeg liksom 👵🏼 Ehmmm nei. Er ikke det skikkelig fjortis? 3
Isild Skrevet 10. august #37918 Skrevet 10. august Hvorfor leier hun inn hjelp til alt? Hun har alt av tid, er ung og sprek. Det er bare merkelig at hun ikke kan handle, vaske, fikse hagen og også pusse opp selv (iallefall en god del) Det virker så kjedelig, det måtte da vært gøy å gjøre ting selv når man har kjøpt nytt hus? 2 3 3
Johanne Regine Skrevet 10. august #37919 Skrevet 10. august Isild skrev (3 minutter siden): Hvorfor leier hun inn hjelp til alt? Hun har alt av tid, er ung og sprek. Det er bare merkelig at hun ikke kan handle, vaske, fikse hagen og også pusse opp selv (iallefall en god del) Det virker så kjedelig, det måtte da vært gøy å gjøre ting selv når man har kjøpt nytt hus? Hun er lat og finner slike aktiviteter under hennes verdighet. Hun er jo businesswoman og millionær 1 11
Cami9 Skrevet 10. august #37920 Skrevet 10. august Vet ikke denne Mari at de begge er ekstremt opererte? 😜 1 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå