vilas Skrevet 8. august #37821 Skrevet 8. august Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ja, du Isabel…tenker dette egentlig sier veldig mye om deg…hvertfall at du ikke eier verken bakkekontakt eller smak i klær. Hva er det der? Ser ut som et hore antrekk fra 1800 tallet. Herregud så fælt…. isabel, man kjøper ikke en sånn kjole for å oppleves classic. Dette ser ut som en nattkjole. 8 5
vilas Skrevet 8. august #37822 Skrevet 8. august Alba1235 skrev (1 time siden): Er hun virkelig gravid eller er det også en clickbait….😳 Hun sier selv - nei til barn nå, pga sin dårlige mentale helse.
Isild Skrevet 8. august #37823 Skrevet 8. august Juste_moi skrev (29 minutter siden): Tipper hun ikke har hatt så mye terapi ang barndommen jeg, å så har vi J som jeg tror ikke er bra for hennes psykiske helse heller så derfor blir alt så stort å helt krise. Hun oppfører seg som mennesker med store sår gjør. De er ikke så selv bevisst, alt er hit å ditt, er i relasjoner som ikke er bra å tar ikke avstand fra mennesker som har skapt store sår. Hun har jo heller ikke særlig med grenser å det er å et tegn på at man ikke har det bra. For husk moren var med på mishandlingen også av barna å det er svært rart å ville omgåes så mye med noen som har gjort det de har gjort, samme med at moren har kontakt med faren deres. Alt skriker jo at ingen av de har jobbet med seg selv å sine traumer utenom Sheded. Tenker du har helt rett i det. Hun (de alle) bærer nok endel ubearbeidede traumer i ryggsekken. Jeg følger ikke Isabel nok til å vite, men har inntrykk av at hun har hatt en stor driv etter suksess - for å overbevise seg selv og andre om at hun klarte seg bra, men om innsiden hennes egentlig har det noe særlig - neppe. Hun virker som hun ønsker å heale familien med å "romme dem" alle sammen. Nå er de alle "influencere", og det virker ganske krampaktig alt sammen. Så en traumerelatert sårbarhet har hun nok, med det det innebærer av triggere, redsel for å bli avvist, voldsomme følelser og reaksjoner ++ Tror ikke det beste for henne er hverken han Jack (som jeg syns har vært motbydelig siden han klaget på kroppen hennes osv) - ta seg av familien, eller å være influncer som er online 24/7. Man får ikke kjøpt seg lykke, og man får ikke kjøpt seg ut av det man evt trenger og bør jobbe med for å reparere gamle sår. 5
Alba1235 Skrevet 8. august #37824 Skrevet 8. august vilas skrev (14 minutter siden): Hun sier selv - nei til barn nå, pga sin dårlige mentale helse. Tenkte mer siden hun la ut bilde av en liten gravidmage som hun holder på 3
notmycup Skrevet 8. august #37825 Skrevet 8. august Jeg syns absolutt ikke det er nødvendig å rakke ned på en som sier de sliter mentalt. Selvfølgelig vil dette også brukes i rettsaken, at hun har blitt utsatt for tort og svie og blitt psykisk syk av det osv. Men at hun sliter mentalt er jeg ikke i tvil om. Jeg har vondt av henne og håper hun kan får noe hjelp og klare å bearbeide. Hun bærer vel på masse greier etter barndom osv. Jeg syns det er fantastisk at hun tilgir sin mor og alt hun gjør for henne. For hun mora der har svikta mer enn de fleste andre. Men man trenger sin mor og trenger sin familie, og det å tilgi og legge ting bak seg, er gull!! Man kan starte på nytt, det er hun et godt eksempel på. Tenker Ivory kan få en veldig oppsving når dette er over, og samtidig snakker hun om en dokumentar så det kan bli spennende. 🙂 4 5
Johanne Regine Skrevet 8. august #37826 Skrevet 8. august (endret) Pimpen har sittet å pimpet 40 episoder på 3 dager av en tyrkisk serie dubbet på arabisk i Dubai. Flott å vite hva våre skattepenger går til……uintegrert dame som liker seg best i den arabiske verden. Hvorfor dro hun ikke dit først? Merker jeg blir provosert Endret 8. august av Johanne Regine 5 9
agent Skrevet 8. august #37827 Skrevet 8. august (endret) Purpurina skrev (8 timer siden): Dette har jeg tenkt også. Det virker som om det er mye mer fokus på dette på snappen hennes den siste tiden, samtidig som hun bygger saken mot motpart. Og det er jo forståelig nok, for hvis det har "gått så ut over hennes mentale helse", som hun sier til det kjedsommelige, så gir det nok mening å dokumentere dette grundig på snap. Jeg tipper det er en stor del av søksmålet - hvor mye dette har påvirket henne, og dermed også inntekten hennes. Jeg tviler ikke på at det er en påkjenning å stå i dette, det virker bare litt påtatt i det siste. Som om det er veldig viktig at alle forstår hvor tøft dette har vært, hvor mye det koster henne på den ene og andre måten. Og det er gjentakende og dritkjedelig å følge med på når det ikke gis mer info, og bare går i det samme🙃 Mental ustabil og medisering har hun holdt på lenge med. Husker dere når hun var på Maldivene på bursdagen sin? Gjøken ga henne ikke oppmerksomhet Drakk seg full og poppet sovetabeletter. Total kollaps, RS sekten kontaktet familien osv, fra seg av bekymring. Kom tilbake til Dubai, mye gråting på teatime. Overstimulert og angst har hun vel hatt lenger enn 1 år. Men hun er heldig som har en familie lege og legevenn ( kan hende det er samme person) Når hun snakker om sin mentale helse(angstlidelse) osv. Og saken som hun ikke kan fortelle om. Virker det som iscenesatte trusler. Endret 8. august av agent 2 7
Johanne Regine Skrevet 8. august #37828 Skrevet 8. august agent skrev (23 minutter siden): Mental ustabil og medisering har hun holdt på lenge med. Husker dere når hun var på Maldivene på bursdagen sin? Gjøken ga henne ikke oppmerksomhet Drakk seg full og poppet sovetabeletter. Total kollaps, RS sekten kontaktet familien osv, fra seg av bekymring. Kom tilbake til Dubai, mye gråting på teatime. Ovetstimulert og angst har hun vel hatt lenger enn 1 år. Men hun er heldig som har en familie lege og legevenn ( kan hende det er samme person) Når hun snakker om sin mentale helse(angstlidelse) osv. Og saken som hun ikke kan fortelle om. Virker det som iscenesatte trusler. Er vel alltid slik med disse influenserne. Traumatisert og gråting over ting de ikke kan prate om eller som de skal åpne opp på ett senere tidspunkt 1 9
Amberr Skrevet 8. august #37829 Skrevet 8. august Men hva skjedd med naboen? Er ikke nevnt med ett ord etter nyttår. Ser flere tror at siste runde med naboen var Jack… makes sense kanskje siden han ikke nevnes med et ord - og han var jo en SÅ god venn som hun skulle beholde uansett? Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan snakke om dette - med mindre det også er relatert til «saken» hun står i? 7
Sol Rampelyset Skrevet 8. august #37830 Skrevet 8. august Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Sol, admin. 4
Sirah Skrevet 8. august #37831 Skrevet 8. august Amberr skrev (5 minutter siden): Men hva skjedd med naboen? Er ikke nevnt med ett ord etter nyttår. Ser flere tror at siste runde med naboen var Jack… makes sense kanskje siden han ikke nevnes med et ord - og han var jo en SÅ god venn som hun skulle beholde uansett? Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan snakke om dette - med mindre det også er relatert til «saken» hun står i? Det ble jo spekulert en god stund på at det var naboen som hadde saksøkt henne og at det hun sto i - helt til hun brått sluttet å både reklamere og bruke Ivorie. Jeg tipper det er mer sannsynlig at naboen ble fullstendig overveldet etter det som skjedde på nyttår og tenkte "fuck it, dette orker jeg ikke" og har bedt henne om å ikke nevne han igjen. Syntes uansett hun burde sagt noe ala: Naboen ønsker ikke å være en del av denne girlchatten lenger og det ønsker jeg å respektere. Case closed. 3 2
mariamagdalena_ Skrevet 8. august #37832 Skrevet 8. august Teflonhjernen skrev (6 timer siden): Ja, du Isabel…tenker dette egentlig sier veldig mye om deg…hvertfall at du ikke eier verken bakkekontakt eller smak i klær. Hva er det der? Ser ut som et hore antrekk fra 1800 tallet. Herregud så fælt…. Så stygg kommentar. Hadde du turt å sagt det til henne i virkeligheten? Hun var kjempefin i kjolen. 1 7
enkefru Skrevet 8. august #37833 Skrevet 8. august (endret) mariamagdalena_ skrev (47 minutter siden): Så stygg kommentar. Hadde du turt å sagt det til henne i virkeligheten? Hun var kjempefin i kjolen. Deg om det. Kjolen ser ut som noe dasslokk-pynt fra 70-tallet 🙈😂 Tilegg: ev. campingvogn-gardiner fra samme tiår Endret 8. august av enkefru 1 24
agent Skrevet 8. august #37834 Skrevet 8. august mariamagdalena_ skrev (1 time siden): Så stygg kommentar. Hadde du turt å sagt det til henne i virkeligheten? Hun var kjempefin i kjolen. Jeg hadde turt det, kanskje folk rundt henne skulle si ifra til henne mer. Hun trenger virkelig veiledning i nesten alt som har med klær og interiør. Fordi hun er rik, kan mann ikke gå med alt mulig. Den er rett og slett grusom på henne, kan hende den er finere på andre med høyde. Det ser ut som hun har gjort på seg. Not nice at all 👎🤦♀️ 1 11
vilas Skrevet 8. august #37835 Skrevet 8. august mariamagdalena_ skrev (1 time siden): Så stygg kommentar. Hadde du turt å sagt det til henne i virkeligheten? Hun var kjempefin i kjolen. Ja d hadde iallefall jeg sagt rett til henne. Ærlighet varer lengst. 1 4
vilas Skrevet 8. august #37836 Skrevet 8. august (endret) agent skrev (9 minutter siden): Jeg hadde turt det, kanskje folk rundt henne skulle si ifra til henne mer. Hun trenger virkelig veiledning i nesten alt som har med klær og interiør. Fordi hun er rik, kan mann ikke gå med alt mulig. Den er rett og slett grusom på henne, kan hende den er finere på andre med høyde. Det ser ut som hun har gjort på seg. Not nice at all 👎🤦♀️ Ingen av de andre kvinnene som sto utenfor lokale de var på, brukte energi på å se på henne da hun entret. I salen satt d andre kvinner som var normale i klesveien.. og selvsagt måtte hun snappe klokkene til dem begge to, midt i underholdningen🤢 Endret 8. august av vilas 2 1
Lykkeliten* Skrevet 8. august #37838 Skrevet 8. august agent skrev (1 time siden): Jeg hadde turt det, kanskje folk rundt henne skulle si ifra til henne mer. Hun trenger virkelig veiledning i nesten alt som har med klær og interiør. Fordi hun er rik, kan mann ikke gå med alt mulig. Den er rett og slett grusom på henne, kan hende den er finere på andre med høyde. Det ser ut som hun har gjort på seg. Not nice at all 👎🤦♀️ Jeg skjønner ikke om folk her inne virkelig tror at de sitter på fasiten om hva som er fint interiør eller om det kun er for å kritisere uansett. 2 3
agent Skrevet 8. august #37839 Skrevet 8. august Lykkeliten* skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke om folk her inne virkelig tror at de sitter på fasiten om hva som er fint interiør eller om det kun er for å kritisere uansett. IR sitter ikke på fasiten. Hun er helt håpløs og trenger hjelp av fagfolk. De med utdanning innen mote og interiør. 1 3
Lykkeliten* Skrevet 8. august #37840 Skrevet 8. august agent skrev (Akkurat nå): IR sitter ikke på fasiten. Hun er helt håpløs og trenger hjelp av fagfolk. De med utdanning innen mote og interiør. De fleste av oss innreder vel etter egen smak og trenger ikke fagfolk, eller andre, til å fortelle oss hvordan vi skal ha det. Så jo, Isabel sitter på fasiten til hvordan hun vil ha det i sitt hjem. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå