Sirah Skrevet onsdag kl. 23:26 #37721 Skrevet onsdag kl. 23:26 Løvejenta skrev (8 minutter siden): Jeg mener å huske hun hadde kjøpt ut Reme fra ivorie? Hun eier 75% og Synnøve 25%. Jeg tipper det er Synnøve hun har en beef med. De følger ikke hverandre på insta lengre. Og Bimbo skulle jo jobbe under ivorie-kontoret i Dubai i 50%. Synnøve-elsklingen har ikke blitt nevnt på mange mange mnd. Det stemmer alt det du skriver her, men merkelig at Reme ikke er vekk fra de offentlige registrerte slik som @agent viser til her. Noe skurrer. 5
Løvejenta Skrevet onsdag kl. 23:54 #37722 Skrevet onsdag kl. 23:54 Sirah skrev (26 minutter siden): Det stemmer alt det du skriver her, men merkelig at Reme ikke er vekk fra de offentlige registrerte slik som @agent viser til her. Noe skurrer. Ja det tenkte jeg også. Spesielt. Hun sier i story at det hele startet for snart ett år siden. Husker ikke når hun gikk ut med at hun hadde kjøpt de ut. Men spesielt at hun og Synnøve ikke følger hverandre lengre også.. 2
Alba1235 Skrevet i går, 04:25 #37723 Skrevet i går, 04:25 Trollebolla skrev (19 timer siden): Blitt veldig tynn 😞 Det samme har Sidra…… 7 1
Sirah Skrevet i går, 06:56 #37724 Skrevet i går, 06:56 Løvejenta skrev (6 timer siden): Ja det tenkte jeg også. Spesielt. Hun sier i story at det hele startet for snart ett år siden. Husker ikke når hun gikk ut med at hun hadde kjøpt de ut. Men spesielt at hun og Synnøve ikke følger hverandre lengre også.. Var ikke det i fjor sommer/høst en gang? Mulig jeg husker fullstendig feil, men det må nærme seg noe sånt. Jeg er overbevis om at det handler om Ivorie på en eller annen måte - spesielt siden Martine Halvorsen har uttalt på sin snap at hun "står i noe av det samme som Isabel" (hun har også firma med Reme på eiersiden). Hun ble sykemeldt fra "deler av jobben sin" og samme dag sluttet hun tvert å reklamere for Ivorie. Hun reklamerer jo fremdeles som bare det for Nude. Hun har også sluttet å nevne Synøve som du sier og Sidra skulle egentlig begynne å jobbe for Ivorie i Dubai. Det har aldri skjedd og hun har heller ikke tatt opp jobben sin i Oslo. Det var bare slutt der også. Det virket jo som og Sidra oppriktig trivdes med jobben, så spørs om ikke dette også har en slags sammenheng. Enten fordi Sidra på ett eller annet vis er en del av konflikten eller at hun vil støtte søsteren. Dette er så klart utelukkende spekulasjoner, men det er jo litt moro det også 😇 2 1
Margit777 Skrevet i går, 08:06 #37725 Skrevet i går, 08:06 vilas skrev (På 5.8.2026 den 10.05): Mener I sa : hun og henne igår, som hun ville ta til retten. I kommer til å dra dette langt utover, som nytt content emne. Og mange av oss følger på for å høre om d er noe nytt om : hun el henne og I tjener mere. I sa også at hun håpte at hun-henne kom til å måtte betale tapet som I har hatt økonomisk i d siste tiden. Hun- henne hadde varslet åpen rett, om d ble rettsak og d ville I godta. Liksom " bare kjør på ". Men er d slik i Norge vedr sivile saker, at man kan kreve selv hvordan rettsaken skal fungere? Kan nok komme med ønsker, men det er opp til retten.
refill Skrevet i går, 08:38 #37726 Skrevet i går, 08:38 Sirah skrev (9 timer siden): Det stemmer alt det du skriver her, men merkelig at Reme ikke er vekk fra de offentlige registrerte slik som @agent viser til her. Noe skurrer. Ingenting som skurrer (akkurat der). Han er kjøpt ut fra eiersiden, men sitter fremdeles i styret. To forskjellige ting. 1 1
refill Skrevet i går, 08:48 #37727 Skrevet i går, 08:48 vilas skrev (På 5.8.2026 den 10.05): Mener I sa : hun og henne igår, som hun ville ta til retten. I kommer til å dra dette langt utover, som nytt content emne. Og mange av oss følger på for å høre om d er noe nytt om : hun el henne og I tjener mere. I sa også at hun håpte at hun-henne kom til å måtte betale tapet som I har hatt økonomisk i d siste tiden. Hun- henne hadde varslet åpen rett, om d ble rettsak og d ville I godta. Liksom " bare kjør på ". Men er d slik i Norge vedr sivile saker, at man kan kreve selv hvordan rettsaken skal fungere? Ganske sikker på at hun konsekvent sa "vedkommende". Alle rettssaker i Norge er i utgp åpne. Det er retten som beslutter om den skal gå får lukkede dører og i hvilken grad. 2
Sirah Skrevet i går, 09:00 #37728 Skrevet i går, 09:00 refill skrev (21 minutter siden): Ingenting som skurrer (akkurat der). Han er kjøpt ut fra eiersiden, men sitter fremdeles i styret. To forskjellige ting. Neida forsåvitt sant det du skriver, men så kan man jo spørre seg om dette er årsaken til konflikten? At hun ikke har den kontrollen over Ivorie som hun ble forespeilet/så for seg å ha. 2
Johanne Regine Skrevet i går, 10:10 #37729 Skrevet i går, 10:10 Måtte le av de siste snappene søstrene Pupp og Dupp + Jack the Ripper er ute med golfbilen….🤣🤣🤣🤣 2 1
Løvejenta Skrevet i går, 10:44 #37730 Skrevet i går, 10:44 Sirah skrev (3 timer siden): Var ikke det i fjor sommer/høst en gang? Mulig jeg husker fullstendig feil, men det må nærme seg noe sånt. Jeg er overbevis om at det handler om Ivorie på en eller annen måte - spesielt siden Martine Halvorsen har uttalt på sin snap at hun "står i noe av det samme som Isabel" (hun har også firma med Reme på eiersiden). Hun ble sykemeldt fra "deler av jobben sin" og samme dag sluttet hun tvert å reklamere for Ivorie. Hun reklamerer jo fremdeles som bare det for Nude. Hun har også sluttet å nevne Synøve som du sier og Sidra skulle egentlig begynne å jobbe for Ivorie i Dubai. Det har aldri skjedd og hun har heller ikke tatt opp jobben sin i Oslo. Det var bare slutt der også. Det virket jo som og Sidra oppriktig trivdes med jobben, så spørs om ikke dette også har en slags sammenheng. Enten fordi Sidra på ett eller annet vis er en del av konflikten eller at hun vil støtte søsteren. Dette er så klart utelukkende spekulasjoner, men det er jo litt moro det også 😇 Jeg måtte gå så langt å google. Kan ta en stund før Reme er ute av bedriften i offentlige papirer. Men hun kjøpte han ut på Januar i 2026. Ivorie ble flyttet til Dubai, men har fortsatt deler av selskapet eller noe i den duren i Norge. Så i følge min ai robot er ekteparet kjøpt ut av ivorie. Skjønner fortsatt ikke hvorfor sidra ikke jobber, hun gledet seg veldig til å jobbe i dubai-avdelingen under Synnøve-elsklingen virket det som. Men virker som noen har overkjørt Isabel fullstendig i ivorie, for siste lansering var altså så krise-STØGG at jeg har ikke ord. Aldri sett Isabel bruke klærne ett sekund etter lansering i den butikken heller. Frynser og silke = krise. 9
Sirah Skrevet i går, 11:21 #37731 Skrevet i går, 11:21 Løvejenta skrev (32 minutter siden): Jeg måtte gå så langt å google. Kan ta en stund før Reme er ute av bedriften i offentlige papirer. Men hun kjøpte han ut på Januar i 2026. Ivorie ble flyttet til Dubai, men har fortsatt deler av selskapet eller noe i den duren i Norge. Så i følge min ai robot er ekteparet kjøpt ut av ivorie. Skjønner fortsatt ikke hvorfor sidra ikke jobber, hun gledet seg veldig til å jobbe i dubai-avdelingen under Synnøve-elsklingen virket det som. Men virker som noen har overkjørt Isabel fullstendig i ivorie, for siste lansering var altså så krise-STØGG at jeg har ikke ord. Aldri sett Isabel bruke klærne ett sekund etter lansering i den butikken heller. Frynser og silke = krise. Ja Sidra gleder seg veldig og sa jo mange ganger at hun stortrivdes. Hun virket jo oppriktig både glad og stolt over jobben. Så bare kokte det fullstendig vekk uten noen forklaring. Det må jo ha en sammenheng? Ja den reagerte jeg også på. Stort sett så har jeg syntes at lanseringene til Ivorie har vært fine. Selv om det ikke har vært min stil eller klær jeg kan bruke. Hadde jeg fremdeles vært en mager 20 åring derimot hadde jeg elsket dem! Det har også til en viss grad gått en rød tråd gjennom lanseringene - men det siste? Men i satan hva TENKTE de med der? Det var grusomt! Du så det jo når Isabel reklamerte for dem også - det skinte igjennom at hun ikke var helt gira 🫣 3
Tenkeselv Skrevet i går, 11:48 #37732 Skrevet i går, 11:48 Sirah skrev (25 minutter siden): Ja Sidra gleder seg veldig og sa jo mange ganger at hun stortrivdes. Hun virket jo oppriktig både glad og stolt over jobben. Så bare kokte det fullstendig vekk uten noen forklaring. Det må jo ha en sammenheng? Ja den reagerte jeg også på. Stort sett så har jeg syntes at lanseringene til Ivorie har vært fine. Selv om det ikke har vært min stil eller klær jeg kan bruke. Hadde jeg fremdeles vært en mager 20 åring derimot hadde jeg elsket dem! Det har også til en viss grad gått en rød tråd gjennom lanseringene - men det siste? Men i satan hva TENKTE de med der? Det var grusomt! Du så det jo når Isabel reklamerte for dem også - det skinte igjennom at hun ikke var helt gira 🫣 Men hva med butikken da tenker jeg ? For det er vel Ivorie ? Deler de bare sted med noen andre, hvem står bak som "eier" av den ? Det er soleklart at dette har noe med Ivorie å gjøre, den er enkel å se. Men hvem av de hun står i en krig med er den litt spennende delen 🤷♀️ Kanskje det er begge to for den del. 1
Sirah Skrevet i går, 12:16 #37733 Skrevet i går, 12:16 Tenkeselv skrev (26 minutter siden): Men hva med butikken da tenker jeg ? For det er vel Ivorie ? Deler de bare sted med noen andre, hvem står bak som "eier" av den ? Det er soleklart at dette har noe med Ivorie å gjøre, den er enkel å se. Men hvem av de hun står i en krig med er den litt spennende delen 🤷♀️ Kanskje det er begge to for den del. Ivorie har produkter i butikken til Bjørvika undertøy. Det er altså ikke en rein Ivorie-butikk Om jeg har forstått det riktig. Ja det er jo reine Hotel Cæsar dette 😅 1 1
vilas Skrevet 23 timer siden #37734 Skrevet 23 timer siden Sirah skrev (49 minutter siden): Ivorie har produkter i butikken til Bjørvika undertøy. Det er altså ikke en rein Ivorie-butikk Om jeg har forstått det riktig. Ja det er jo reine Hotel Cæsar dette 😅 Og hva med ivorie kontoret med de 10 /11 ansatte i Oslo, der hun leier lokale og betaler - var d 50000 kr pr mnd ? Er det kontoret i drift ? Kjøpte inn alt av rosa inventar for flere 10000 kr....osv... 1 5
vilas Skrevet 23 timer siden #37735 Skrevet 23 timer siden Johanne Regine skrev (2 timer siden): Måtte le av de siste snappene søstrene Pupp og Dupp + Jack the Ripper er ute med golfbilen….🤣🤣🤣🤣 Tror ikke Jack..... var særlig fornøyd med oppførselen til søstrene Pupp og Dupp ( som du skriver) på den kjøreturen i går . Da han hoppet av og gikk til kafeen. Men I og S er jo like enfoldig og dumme og tenker ikke på at de kan bli ledd av fra naboene som passerer innimellom. Men de prøver tappert å bli lagt merke til disse to pluss Pimpen. 3 1 3
Alba1235 Skrevet 23 timer siden #37736 Skrevet 23 timer siden Det må jo bli vanskelig å klare bygge en sak hvor man skal bevise hvordan motparten har ødelagt psyken din og derav inntekten. Når man lever av sosiale medier og problemer med psyken har vært kjent i en årrekke….. 3 7
Johanne Regine Skrevet 23 timer siden #37737 Skrevet 23 timer siden Hjelpes når snakker frøken Pupp om time hos psykiateren og alt det av traumer og problemer. Ett av tingene hun kan gjøre for å få bedre er kanskje å legge ned den telefonen og koble helt av? 6 7
Sirah Skrevet 23 timer siden #37738 Skrevet 23 timer siden vilas skrev (42 minutter siden): Og hva med ivorie kontoret med de 10 /11 ansatte i Oslo, der hun leier lokale og betaler - var d 50000 kr pr mnd ? Er det kontoret i drift ? Kjøpte inn alt av rosa inventar for flere 10000 kr....osv... Ja det er et veldig godt spørsmål. Siste post på Ivories Instagram er 17. juni. Før det ble det pumpet ut flere ganger i uka. Siste nyhetsbrev mottok jeg 21. juni. Før det var det også ofte. Greit at det har vært sommer, men de fleste er vel så smått i gang igjen?
Lykkeliten* Skrevet 22 timer siden #37739 Skrevet 22 timer siden Johanne Regine skrev (3 timer siden): Måtte le av de siste snappene søstrene Pupp og Dupp + Jack the Ripper er ute med golfbilen….🤣🤣🤣🤣 Jack the Ripper? Du vet ikke hvem, og hva, han var?
Johanne Regine Skrevet 22 timer siden #37740 Skrevet 22 timer siden Lykkeliten* skrev (11 minutter siden): Jack the Ripper? Du vet ikke hvem, og hva, han var? Han er 32 og er sammen med frøken Pupp 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå