vilas Skrevet 13 timer siden #37681 Skrevet 13 timer siden (endret) Johanne Regine skrev (27 minutter siden): Stoler ikke på noe som kommer fra Isabels munn. Hun er jo stokk dum. Jatttejatteheiaelskninger Bimbo Pimpen, Rosegjøk og Villaen. Altså her snakker vi dypde. Er litt enig med deg der ja. Men hun tror selv at hun har såååå mye bevis og at hun vinner en rettsak 🤔 Endret 13 timer siden av vilas Feilstaving 4 1 1
smiiiley Skrevet 13 timer siden #37682 Skrevet 13 timer siden Trollebolla skrev (9 timer siden): Den er. Ikke bra den maskara, klumper seg på meg vertfall Jeg snakket ikke om Nude sin mascara, men det å ta på mascara generelt. Svarte på en kommentar vedkommende mente det måtte være filter da det er så stor forskjell. 1
Trollebolla Skrevet 12 timer siden #37683 Skrevet 12 timer siden Alex_rude skrev (15 timer siden): Vet det er stygt å kommentere utseende. Men hun er ikke frisk altså! Øynene er helt innhulet. Jeg blir redd! Blitt veldig tynn 😞 3 4
Johanne Regine Skrevet 11 timer siden #37684 Skrevet 11 timer siden Spennende på snap i dag! Hvordan går det tåa og oppussingen?? Pimpen og dorullen på tur og greier. Spenningen er å føle og ta på. Raadsquad sitter vel nå spent som en sau som skal til sætra 7 3
Tippsi Skrevet 11 timer siden #37685 Skrevet 11 timer siden Når jeg ser den lampen hun har slengt opp i gangen så tenker jeg Russland av alle ting 9
Tapaz Skrevet 11 timer siden #37686 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (1 time siden): Er litt enig med deg der ja. Men hun tror selv at hun har såååå mye bevis og at hun vinner en rettsak 🤔 Håper hun tar rotta på disse sleske gladkristne fra sørlandet hvis det er der problemet ligger. 2 3
Johanne Regine Skrevet 10 timer siden #37687 Skrevet 10 timer siden Tapaz skrev (34 minutter siden): Håper hun tar rotta på disse sleske gladkristne fra sørlandet hvis det er der problemet ligger. Hvem er disse gladkristne fra Sørlandet. Pinsevennene fra Vågsbygd?
Alba1235 Skrevet 8 timer siden #37688 Skrevet 8 timer siden Trollebolla skrev (14 timer siden): Den er. Ikke bra den maskara, klumper seg på meg vertfall Contour wandene er også dårlige… kjip innpakning. Man kjenner de er billige og dårlige…. Selve fargene er også dårlige… hun bruker de jo heller aldri selv🙈 svært mye av det bruker hun aldri selv. Enig med en tidligere her at man heller vil bruke pengene sine på ordentlige produkter og ikke influenser brands fremover 7
Alba1235 Skrevet 8 timer siden #37689 Skrevet 8 timer siden Alba1235 skrev (Akkurat nå): Contour wandene er også dårlige… kjip innpakning. Man kjenner de er billige og dårlige…. Selve fargene er også dårlige… hun bruker de jo heller aldri selv🙈 svært mye av det bruker hun aldri selv. Enig med en tidligere her at man heller vil bruke pengene sine på ordentlige produkter og ikke influenser brands fremover Den andre tingen jeg eier fra henne er toalett vesken. Den er også temu verdig føler jeg….. 8
Teflonhjernen Skrevet 8 timer siden #37690 Skrevet 8 timer siden Tapaz skrev (3 timer siden): Håper hun tar rotta på disse sleske gladkristne fra sørlandet hvis det er der problemet ligger. Johanne Regine skrev (2 timer siden): Hvem er disse gladkristne fra Sørlandet. Pinsevennene fra Vågsbygd? Dere vet ikke så mye om Kristiansand 1
Snikendeull Skrevet 8 timer siden #37691 Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Dere vet ikke så mye om Kristiansand Du får opplyse oss andre da 1 3
Pusemusen Skrevet 8 timer siden #37692 Skrevet 8 timer siden Johanne Regine skrev (2 timer siden): Hvem er disse gladkristne fra Sørlandet. Pinsevennene fra Vågsbygd? Maren og David Reme 1
Teflonhjernen Skrevet 8 timer siden #37693 Skrevet 8 timer siden Snikendeull skrev (6 minutter siden): Du får opplyse oss andre da Tenker at oppegående mennesker kan finne ut av ting selv 1
Snikendeull Skrevet 7 timer siden #37694 Skrevet 7 timer siden Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): Tenker at oppegående mennesker kan finne ut av ting selv 🤣😆🤣😆🤣 så da vet du egentlig ikke en dritt da 2 1
Pusemusen Skrevet 7 timer siden #37695 Skrevet 7 timer siden Er det noen her som følger andre influensere som er "under" Reme? Og hørt om de har sagt noe i samme duren?
Teflonhjernen Skrevet 7 timer siden #37696 Skrevet 7 timer siden Snikendeull skrev (18 minutter siden): 🤣😆🤣😆🤣 så da vet du egentlig ikke en dritt da Tja….født og oppvokst i Kristiansand så noe har jeg nok fått med meg vil jeg tro 1
Tapaz Skrevet 7 timer siden #37697 Skrevet 7 timer siden Teflonhjernen skrev (6 minutter siden): Tja….født og oppvokst i Kristiansand så noe har jeg nok fått med meg vil jeg tro Jøss, godt innenfor bibelbelte. Det hadde jeg ikke trodd😁😜 1
Teflonhjernen Skrevet 7 timer siden #37698 Skrevet 7 timer siden Tapaz skrev (1 minutt siden): Jøss, godt innenfor bibelbelte. Det hadde jeg ikke trodd😁😜
Snikendeull Skrevet 7 timer siden #37700 Skrevet 7 timer siden Pusemusen skrev (19 minutter siden): Er det noen her som følger andre influensere som er "under" Reme? Og hørt om de har sagt noe i samme duren? Martine Halvorsen nevnte vel noe tidligere i sommer at hun stod i det samme🤷🏼♀️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå