LorettaLynn Skrevet søndag kl. 10:50 #37601 Skrevet søndag kl. 10:50 agent skrev (2 minutter siden): Har ikke tittet idag 😂 kan hende hun ikke har lagt ut .😂 Men jeg må si at det blir rekorder med å trykke forbi nesten hver dag. Contentet hennes begynner å bli lik en desperat housewife. Jeg har ikke vært innom på lenge, tittet innom nå for å plage meg selv, Zzzzzzzzz - kjedeligere enn noen gang. Spesielt den pratingen med J som man ikke ser. Blir lenge til neste plaging. 5 2 2
refill Skrevet søndag kl. 12:02 #37602 Skrevet søndag kl. 12:02 Alauda skrev (14 timer siden): Hva er det med disse “Spotlight”-filmene? Pleier å klikke meg raskt gjennom det meste, men ser ikke ut til at mulig der. Så da må jeg i stedet lukke hele Snap Jeg tipper det er fordi spotlight (og historier?) har blitt en viktig del av inntjeningsgrunnlaget til snapchat. Om jeg forsto det riktig så må man ha et visst antall seere (og jo flere jo bedre kanskje?) på spotlight får å få maksimalt utbytte. Men om det teller som views på spotlights når hun har postet det på egen story vet jeg ikke. Men at det er et "algoritme-hack" er vel ganske sikkert 😂 1
Lykkeliten* Skrevet søndag kl. 13:16 #37603 Skrevet søndag kl. 13:16 agent skrev (2 timer siden): Han gjorde det forrige gang også, føyde seg etter henne hele tiden. Uansett hvor barnslig og ustabil hun er. Han er vel det vi kaller en tøffel👟(det fantes ikke tøffel, så tok en sneakers istedenfor) Er han kontrollerende eller en tøffel? Man kan vel ikke være begge deler… 1 4
agent Skrevet søndag kl. 16:15 #37604 Skrevet søndag kl. 16:15 Lykkeliten* skrev (2 timer siden): Er han kontrollerende eller en tøffel? Man kan vel ikke være begge deler… Hva mener du, svaret mitt ligger i innlegget. Du får lese en gang til 1 1
Murukleiven Skrevet søndag kl. 19:51 #37605 Skrevet søndag kl. 19:51 Hun vil ha hund nå…lykke til 🙄 3
vilas Skrevet søndag kl. 21:03 #37606 Skrevet søndag kl. 21:03 (endret) agent skrev (På 31.7.2026 den 9.11): Dette forholdet er så overfladisk 🤷♀️🤦♀️ De begge er like overfladiske, hun fant vel ut at det bare var Rosenkålen som ville ha henne og pengene hennes. De andre ville bare ha seg litt i halmen, men ikke noe seriøst. Han spiller prinsen og hun er prinsessen, for det er på det stadie De er. Ingen voksne mennesker på over 30 snakker sammen som de var babyer. Hennes mentale måte å være på er er toppen 12 år og han dilter etter for å tilfredsstille henne. Har du sett snappen ( utforsk) hennes idag ? Nå planlegger hun å kjøpe nyere villa om ca 2-3 år 🙂 sånn ca 100 mill klassen såg d ut som. Og da er hun ikke ferdig med å pusse opp d hun har kjøpt nå 🤣🤣 og Jack jatter med og kommenterer positivt på hennes nye planer. Hun har vel allerede kostet på den villaen hun har med 4-5 mill tenker jeg. Og er ennå ikke halvferdig. Og iflg henne skal han betale halve summen. Hun sa: der vi skal bo, men rett etter tok hun seg sammen og da : der jeg skal bo. Endret søndag kl. 21:20 av vilas Tilleggsinfo. 2 4
agent Skrevet søndag kl. 21:54 #37607 Skrevet søndag kl. 21:54 vilas skrev (41 minutter siden): Har du sett snappen ( utforsk) hennes idag ? Nå planlegger hun å kjøpe nyere villa om ca 2-3 år 🙂 sånn ca 100 mill klassen såg d ut som. Og da er hun ikke ferdig med å pusse opp d hun har kjøpt nå 🤣🤣 og Jack jatter med og kommenterer positivt på hennes nye planer. Hun har vel allerede kostet på den villaen hun har med 4-5 mill tenker jeg. Og er ennå ikke halvferdig. Og iflg henne skal han betale halve summen. Hun sa: der vi skal bo, men rett etter tok hun seg sammen og da : der jeg skal bo. Hørte ikke alt, jeg trykket fort forbi.😂 Jeg orker nesten ikke å høre på henne lenger. Hun burde slutte å ha med JB alias Rosenkålen med på content. Slitsomt å høre hun babler med han, samtidig både på engelsk og norsk. YES BABY hvor mange ganger har hatt sex idag, det er jo det nye contentet hennes.😂 Den villaen til 47 mill og 600-700 meter, skulle hun bo i ett par år. Har vel bodd der noen mnd nå, men ingenting er ferdig. Penga rener ut og mer skal ut nå når hun får hjelp.😂 7
vilas Skrevet 20 timer siden #37608 Skrevet 20 timer siden agent skrev (11 timer siden): Hørte ikke alt, jeg trykket fort forbi.😂 Jeg orker nesten ikke å høre på henne lenger. Hun burde slutte å ha med JB alias Rosenkålen med på content. Slitsomt å høre hun babler med han, samtidig både på engelsk og norsk. YES BABY hvor mange ganger har hatt sex idag, det er jo det nye contentet hennes.😂 Den villaen til 47 mill og 600-700 meter, skulle hun bo i ett par år. Har vel bodd der noen mnd nå, men ingenting er ferdig. Penga rener ut og mer skal ut nå når hun får hjelp.😂 Ja da. Det er helt vilt. Magefølelsen min sier at d nærmer seg en ny breakdown nå. Og den bruker å stemme 🙂 men jeg forstår ikke alle de som sitter og forguder og skryter av I, alt hun gjør. Idag kom d opp på Utforsk at hun har ett budsjett på en mill i mere oppussing, men om selskapene på interiør vil planlegge for flere mill (3) så kom hun til å gå for d. 4 1
Alba1235 Skrevet 20 timer siden #37609 Skrevet 20 timer siden Det er jo generelt mye arbeid og tonnevis med bekymringer som kommer med barn. Det vil ikke hjelpe med aldri så mye hushjelp for man må likevel være mamma for ungene. Men å anskaffe hund først og så barn i tillegg😅😅😅 DET tar det til helt nye høyder😅 og konstant dårlig samvittighet fordi baby krever mye oppmerksomhet og det skal jo hunden også ha. Mye lettere å skaffe hund noen år senere når ungene er blitt litt større. Vi har hatt begge deler. Jeg ville i alle fall aldri skaffet hund og så barn i tillegg kort tid etter🙈 3 2
AnnaLovise Skrevet 20 timer siden #37610 Skrevet 20 timer siden Alba1235 skrev (15 minutter siden): Det er jo generelt mye arbeid og tonnevis med bekymringer som kommer med barn. Det vil ikke hjelpe med aldri så mye hushjelp for man må likevel være mamma for ungene. Men å anskaffe hund først og så barn i tillegg😅😅😅 DET tar det til helt nye høyder😅 og konstant dårlig samvittighet fordi baby krever mye oppmerksomhet og det skal jo hunden også ha. Mye lettere å skaffe hund noen år senere når ungene er blitt litt større. Vi har hatt begge deler. Jeg ville i alle fall aldri skaffet hund og så barn i tillegg kort tid etter🙈 IR ha hund, igjen? Er hun helt tom for selvinnsikt? Dyremidhandling om hun skaffer seg en ny. 12
agent Skrevet 19 timer siden #37611 Skrevet 19 timer siden AnnaLovise skrev (1 time siden): IR ha hund, igjen? Er hun helt tom for selvinnsikt? Dyremidhandling om hun skaffer seg en ny. Burde egentlig klare seg med den mint grønne drepte babyen hun bærer på armen så stolt. 3 4
Neket Skrevet 18 timer siden #37612 Skrevet 18 timer siden Hun ville låne Marina sine. Hun får dem vel igjen etter tre timer-OM hun får låne dem, da! Hun burde låne seg en unge et par dager og! 5 1
vilas Skrevet 17 timer siden #37613 Skrevet 17 timer siden agent skrev (1 time siden): Burde egentlig klare seg med den mint grønne drepte babyen hun bærer på armen så stolt. Det er helt vanvittig at snap chat betaler disse pengegriske influencerne sååå mye. Og denne babyen hennes fikk hun kjøpt ja, men hører ikke ett ord om hvilket skinn d er i den, d er vel en drept krokodille. Hun som er så opptatt av dyr. 6
Othelia08 Skrevet 17 timer siden #37614 Skrevet 17 timer siden vilas skrev (3 minutter siden): Det er helt vanvittig at snap chat betaler disse pengegriske influencerne sååå mye. Og denne babyen hennes fikk hun kjøpt ja, men hører ikke ett ord om hvilket skinn d er i den, d er vel en drept krokodille. Hun som er så opptatt av dyr. Søte* dyr som hun «connecter spirituelt med» som f.eks. delfiner og skilpadder 🌚 Tror det er meget selektivt hvilke dyr hun bryr seg om. Klart hun kan gå med en krokodille på armen, når den i motsetning til fuglen «Dave» ikke berører henne på en sjelelig nivå 👀 1 5
vilas Skrevet 16 timer siden #37615 Skrevet 16 timer siden Othelia08 skrev (1 time siden): Søte* dyr som hun «connecter spirituelt med» som f.eks. delfiner og skilpadder 🌚 Tror det er meget selektivt hvilke dyr hun bryr seg om. Klart hun kan gå med en krokodille på armen, når den i motsetning til fuglen «Dave» ikke berører henne på en sjelelig nivå 👀 Jeg er klar over at disse væskene er både populære og av verdi. Men når man søker på dem i norsk pris så er de langt under 500000 kr som hun sier å ha betalt for sin. I Dubai er jo prisene helt hinsides på alt. Ingen som har fått sett kvittering på den summen på væsken. Men hun viser på mye annet. 60000 kr for den hvite høstjakken hun kjøpte i NY nettopp. Men ja hun er selektiv på dyr og sier hun connecter med dem. Pussig at ikke de kan hjelpe henne å bli frisk mentalt. 4
Neket Skrevet 15 timer siden #37616 Skrevet 15 timer siden vilas skrev (23 minutter siden): Jeg er klar over at disse væskene er både populære og av verdi. Men når man søker på dem i norsk pris så er de langt under 500000 kr som hun sier å ha betalt for sin. I Dubai er jo prisene helt hinsides på alt. Ingen som har fått sett kvittering på den summen på væsken. Men hun viser på mye annet. 60000 kr for den hvite høstjakken hun kjøpte i NY nettopp. Men ja hun er selektiv på dyr og sier hun connecter med dem. Pussig at ikke de kan hjelpe henne å bli frisk mentalt. Fant dem fra 45.000 dollar og oppover…. 1
agent Skrevet 15 timer siden #37617 Skrevet 15 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Det er helt vanvittig at snap chat betaler disse pengegriske influencerne sååå mye. Og denne babyen hennes fikk hun kjøpt ja, men hører ikke ett ord om hvilket skinn d er i den, d er vel en drept krokodille. Hun som er så opptatt av dyr. Drept krokodille baby 😪 1
Sirah Skrevet 14 timer siden #37618 Skrevet 14 timer siden ChatGPT sier at nypris hos Hermes for denne vesken er ca 500.000kr. På bruktmarkedet har den en verdig på 700.000 til 1,2 millioner 🫣 1 2
vilas Skrevet 12 timer siden #37619 Skrevet 12 timer siden Neket skrev (3 timer siden): Fant dem fra 45.000 dollar og oppover…. Da må du finne annen side
vilas Skrevet 12 timer siden #37620 Skrevet 12 timer siden Neket skrev (3 timer siden): Fant dem fra 45.000 dollar og oppover….
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå