Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Eg mistenker at Jack er 2/3 generasjon innvandret til England og har noen muslimske  regler. I har sluttet med alkohol, hun får klesråd fra han  innimellom som overhode ikke stemmer med I  klesstil tidligere, når hun var ute med venninner osv.. før hun ble sammen med J på nytt. Noe er rart med denne mannen.

Endret av vilas
Tillegsord
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vilas skrev (32 minutter siden):

Eg mistenker at Jack er 2/3 generasjon innvandret til England og har noen muslimske  regler. I har sluttet med alkohol, hun får klesråd fra han  innimellom som overhode ikke stemmer med I  klesstil tidligere, når hun var ute med venninner osv.. før hun ble sammen med J på nytt. Noe er rart med denne mannen.

Hæ? Hun kler seg jo akkurat som før. Dette blir bare spekulasjoner.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Frøken79 skrev (59 minutter siden):

Er drittlei Pimpen. Ho er jo med dem på alt også. Ho eier jo ikke grenser, går inn på soverommet deres, legger seg ned i dobbeltsengen med dem. 

Hadde ho hatt litt mere mellom ørene hadde ho ikke blitt med på alt. 

Det er regissert fra IR, alt er bare content. 

Pimpen får betalt i penge gaver og andre ting eksp. den stolen.

Det var IR som ville ha Pimpen til Dubai. Pimpen ville reise til Irak. 

Mange sektmedlemmer som elsker Pimpen content,  derfor er hun med på snapchaten til IR.

Endret av agent
  • Liker 5
Skrevet
Vibbedilla90 skrev (2 timer siden):

Skulle ikke IR bytte gulvet i 2etasje?

Endelig har ho leid inn interiørdesignere 🙌 

Noen som vet når de skulle begynnne arbeidet?

Takk for svar! Skulle hun også gjøre balkongen i 2 etasje om til walk in closet

Skrevet
mvt skrev (59 minutter siden):

Hæ? Hun kler seg jo akkurat som før. Dette blir bare spekulasjoner.

Idag fikk I påpakning fra Pimpen om å ikke kysse på Jack inne på kafeen de var, for de oppholdt seg i muslimske område. Jack bekreftet overfor I  at ja hun måtte roe ned litt.Og I kledde på seg en genser over skuldrene.  Har du sett de kjolene hun prøvde idag, sammen med Jack og Pimpen ? Han kommenterte hele tiden , ja prinsesse..... Og I sa hun ville gå gravid i den rosa side kjolen... Som ikke var pen til henne, men han likte. Prinsesse,prinsesse,prinsesse i alt han såg. Der skjulte hun kroppen sin. Og d var tydeligvis perfekt for han... Men selvsagt kan du kalle d spekulasjon, men man får noen tanker og jeg skrev jo " jeg mistenker".

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (11 minutter siden):

Idag fikk I påpakning fra Pimpen om å ikke kysse på Jack inne på kafeen de var, for de oppholdt seg i muslimske område. Jack bekreftet overfor I  at ja hun måtte roe ned litt.Og I kledde på seg en genser over skuldrene.  Har du sett de kjolene hun prøvde idag, sammen med Jack og Pimpen ? Han kommenterte hele tiden , ja prinsesse..... Og I sa hun ville gå gravid i den rosa side kjolen... Som ikke var pen til henne, men han likte. Prinsesse,prinsesse,prinsesse i alt han såg. Der skjulte hun kroppen sin. Og d var tydeligvis perfekt for han... Men selvsagt kan du kalle d spekulasjon, men man får noen tanker og jeg skrev jo " jeg mistenker".

Synes det blir litt drøyt å dra religion inn i dette. 

Og de kjolene var ikke noe spesielt, men I har kjøpt mye rart før også. Det er ikke noe nytt. Kjøper hun de plaggene, blir de brukt en gang og så blir det hengende i skapet.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, vilas said:

Innvandret fra hvor, tenker du? Siden du sier muslimske regler?

Han heter Beaumont til etternavn, som ifølge google er Norman/Fransk. Det navnet har vært i England helt siden 1086, da som Belmont. Han har rødlig skjegg, men farger det svart. Så han er ikke noen «innvandrer»

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han er nok usikker, og vil at hun skal dekke seg til. Han er også mindre vulgær enn hun, så tipper han blir flau når puppene hennes strutter ut

• Nyttig 2
Skrevet
anna93 skrev (7 minutter siden):

Han er nok usikker, og vil at hun skal dekke seg til. Han er også mindre vulgær enn hun, så tipper han blir flau når puppene hennes strutter ut

Kanskje, men han har jo en viss type. 

• Liker 1
Skrevet
anna93 skrev (6 minutter siden):

For å si det sånn: Hadde jeg kledd meg som Isabel så hadde min ur-norske kjæreste nok revet av seg de få hårtustene han har igjen han også. Og han er hverken religiøs eller spesielt konservativ, men det hadde blitt way to much for selv han 🫣 Jeg forstår Jack, det er jo ikke kledelig en plass.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Mina 2 skrev (14 timer siden):

Det er ikke vanskelig...

Men for vanskelig å forklare? Det hun deler viser jo en oppmerksom og kjærlig mann. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Vibbedilla90 skrev (1 time siden):

Takk for svar! Skulle hun også gjøre balkongen i 2 etasje om til walk in closet

Ja, men med hjelp av interiørdesignerne

• Liker 1
Skrevet
enkefru skrev (3 timer siden):

Alle antrekkene minner om gardiner på 70-tallet… 🤣🤣

Samme tenkte jeg. Dette er jo fullstendig krise. Hadde ikke JB så god smak da? Skrekk og gru. 

• Liker 4
Skrevet
Selungen skrev (12 timer siden):

Skulle ikke Bimbo komme til Dubai sist mandag?

Var ikke det Dumbo? Eller Bambus? Jeg blir så forvirra. Kan hun ikke bare si navn istedenfor disse teite kallenavnene. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (5 timer siden):

Classy og elegant,  har hun mistet det helt:forvirra:

Screenshot_20260731_183709_Snapchat.jpg

Screenshot_20260731_183644_Snapchat.jpg

Screenshot_20260731_183933_Snapchat.jpg

Screenshot_20260731_184027_Snapchat.jpg

I kommer aldri til å akseptere en gravid kropp. Og tenk hvor mye strekkmerker osv d vil komme på en sånn tynn kropp.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

Må seriøst være noe av det verste jeg har sett av klær….blodpris og helt forferdelig grusomt stygt.
Men, var vel gubben hennes som syntes hun så ut som en prinsesse. 

En sulten prinsesse🫢

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (37 minutter siden):

I kommer aldri til å akseptere en gravid kropp. Og tenk hvor mye strekkmerker osv d vil komme på en sånn tynn kropp.

Aldri🙈 Så kan man i tillegg få hårtap, dårlige tenner, flat rumpe (spesielt med hennes inaktivitet), kanskje får hun en mage som ikke trekker seg helt tilbake. Med hennes psyke er hun også kanskje mer utsatt for postpartum depresjon. 
Gud forby at barnet kommer med autisme eller andre krevende diagnoser. Hun begynner jo snart å nå en alder hvor dette kan bli mer aktuelt også. I er ikke noe mamma-materiale. 
Å kjøpe seg nannys som skal ta seg av det værste er ikke å være mamma.

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Johanne Regine skrev (7 timer siden):

Var ikke det Dumbo? Eller Bambus? Jeg blir så forvirra. Kan hun ikke bare si navn istedenfor disse teite kallenavnene. 

Bambi passer bedre 🦌

Skrevet

Kjolene har fått mye oppmerksomhet ser jeg, men null kommentarer på samtalen de hadde i bilen? Det var ekte saker

• Liker 3
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Kjolene har fått mye oppmerksomhet ser jeg, men null kommentarer på samtalen de hadde i bilen? Det var ekte saker

Hvis jeg er inne og ser, så hører jeg aldri på jappingen hennes. Er altfor langtekkelig og kjedelig.Trykker bare gjennom 😄

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...