Mina 2 Skrevet 31. juli #37521 Skrevet 31. juli Var det ikke sånn at venninna Marina skulle hjelpe henne med interiøret? Hører henne aldri nevner henne mer? 2
Teflonhjernen Skrevet 31. juli #37522 Skrevet 31. juli Tror frøken Raad er rimelig desperat for tiden….så patetisk 3 8
Cami9 Skrevet 31. juli #37523 Skrevet 31. juli refill skrev (13 timer siden): De gjør jo det. Hver gang hun spør om temaet (fordi noen har kritisert det) svarer 70-80% at de ønsker å vite hva hun bruker eller hva ting koster. RS er jo hjernevasket til å alltid svare det IR selv ønsker😉 2 4
Cami9 Skrevet 31. juli #37524 Skrevet 31. juli Mina 2 skrev (43 minutter siden): Det er ikke vanskelig... Min magefølese sier det samme… Hun sa jo her tidligere at J hadde bedt om å få halvparten av det ene selskapet hennes eller noe sånt?! 2
agent Skrevet 31. juli #37525 Skrevet 31. juli Teflonhjernen skrev (18 minutter siden): Tror frøken Raad er rimelig desperat for tiden….så patetisk Dette forholdet er så overfladisk 🤷♀️🤦♀️ De begge er like overfladiske, hun fant vel ut at det bare var Rosenkålen som ville ha henne og pengene hennes. De andre ville bare ha seg litt i halmen, men ikke noe seriøst. Han spiller prinsen og hun er prinsessen, for det er på det stadie De er. Ingen voksne mennesker på over 30 snakker sammen som de var babyer. Hennes mentale måte å være på er er toppen 12 år og han dilter etter for å tilfredsstille henne. 4 13
LorettaLynn Skrevet 31. juli #37526 Skrevet 31. juli Lykkeliten* skrev (1 time siden): Hun har nok erfart at slike bilder gir mange klikk. Hun tjener penger på å fortelle hvordan hun bruker penger. Skulle ikke du skjerme deg fra henne (og some generelt?) Ja, så det er ene og alene for å tjene mer penger? Oppleves som veldig trist for min del hvis det er eneste tanke bak og at man ikke bryr seg om hvordan det fremstår og hvordan omgivelsene påvirkes av det. Mange firmaer som opptrer sånn så hun er ikke alene om det, og hun har gjort seg selv til et produkt. Men! man kommer likevel ikke fra at det er personen Isabel som gjør dette. 1
Gjest Sirah Skrevet 31. juli #37527 Skrevet 31. juli Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Han har nok vært i livet hennes ganske mye lenger enn hva hun har sagt. Men, Isabel kan si hva hun vil, RS tror og stoler på henne uansett Jeg tipper at siste runde med naboen var Jack. For da forandret hun veldig innstilling til naboen. Mina 2 skrev (1 time siden): Var det ikke sånn at venninna Marina skulle hjelpe henne med interiøret? Hører henne aldri nevner henne mer? Marina er I Europa tror jeg og har vært det en god stund.
vilas Skrevet 31. juli #37529 Skrevet 31. juli Alauda skrev (17 timer siden): Selvsagt vil de fleste som kommenterer kritisere livsstilen. Det har ingen innflytelse på inntektene - de renner inn. Jo fler som kritiserer, evt. klapper, jo bedre På TikTok tjener vel influencere dårlig. Og om ungdommer sortmaler det I prøver på, så vil de vel avfølge om de ikke lengre er interessert / blir sinte av d I holder på med. Men ja penger renner inn på snap chat, men ho har også uttalt at de millionene hun påstår å tjene pr mnd der kommer ikke inn bare pga Snapchat. Hun har beauty brand og noen få andre samarbeide. Og andre snap chattere har uttalt at snap chat betaler mindre nå også. 1
user12463 Skrevet 31. juli #37530 Skrevet 31. juli Har hun ikke begynt å slite mye mer etter at hun møtte han igjen? Det er jo åpenbart at han ikke er bra for henne. 3 7
Gjest Sirah Skrevet 31. juli #37531 Skrevet 31. juli Selungen skrev (4 timer siden): Skulle ikke Bimbo komme til Dubai sist mandag? Det trodde jeg også? vilas skrev (2 timer siden): På TikTok tjener vel influencere dårlig. Og om ungdommer sortmaler det I prøver på, så vil de vel avfølge om de ikke lengre er interessert / blir sinte av d I holder på med. Men ja penger renner inn på snap chat, men ho har også uttalt at de millionene hun påstår å tjene pr mnd der kommer ikke inn bare pga Snapchat. Hun har beauty brand og noen få andre samarbeide. Og andre snap chattere har uttalt at snap chat betaler mindre nå også. I USA tjener vist TikTokere kjempebra. Men det programmet er vist ikke kommet "hit" enda.
Vibbedilla90 Skrevet 31. juli #37532 Skrevet 31. juli Skulle ikke IR bytte gulvet i 2etasje? Endelig har ho leid inn interiørdesignere 🙌 Noen som vet når de skulle begynnne arbeidet? 1
Teflonhjernen Skrevet 31. juli #37533 Skrevet 31. juli Hun skulle inn på cafè der det var mye arabere så da tok hun en genser over skuldrene. Mulig det er bare jeg som er dust her, men er det ikke andre ting hun egentlig også burde dekket….liksom 3 12
Tenkeselv Skrevet 31. juli #37534 Skrevet 31. juli Hatsumomo skrev (På 27.7.2026 den 17.29): Kanskje bedre om du blar 1 side tilbake så du får med konteksten, vi snakker om sovetabletter på resept som Isabel sier hun tar. Hun har på snap snakket om at hun nå når hun kom tilbake fra NY så tok hun og J en tablett før de la seg, våknet etter noen timer og så tok en ny tablett. Det er ikke alle sovetabletter man får på resept av legen hvor man bare kan ta en tablett som man vil her og der, slik man føler for det og ihvertfall ny tablett etter bare et par timer. Slik fungerer ikke sterke sovemedisiner. (Sobril/valium derimot, men det er beroligende. Ikke «sovetabletter») Men jeg vet ikke hvordan det er med Apodorm? Funker det slik, kan du ta en tablett og så etter et par timer, ta en ny? Beklager sent svar her, jeg skrev mens enda på ferie å har ikke fått fulgt opp her Men nei Apodorm kan man absolutt ikke ta mer en en av, men det er også sterke sovetabletter. Jeg mistenker at Isabel bruker innsovningstabletter, å det er en en helt annen ting. Mange kaller alt sovetabletter , men det er forskjell på innsovning og sovetabletter (beklager igjen sent svar altså 🌺)
Ellenn Skrevet 31. juli #37535 Skrevet 31. juli (endret) Vibbedilla90 skrev (42 minutter siden): Skulle ikke IR bytte gulvet i 2etasje? Endelig har ho leid inn interiørdesignere 🙌 Noen som vet når de skulle begynnne arbeidet? Hun venter med gulvet i 2. etasje til interiørdesignerne har vært der, i og med at hun vil slå ned noen vegger. De kommer på befaring mandag og onsdag neste uke. Endret 31. juli av Ellenn Lagt til en setning
Cami9 Skrevet 31. juli #37537 Skrevet 31. juli agent skrev (33 minutter siden): Classy og elegant, har hun mistet det helt Smaken hennes er krise…. 7 8
Frøken79 Skrevet 31. juli #37538 Skrevet 31. juli Er drittlei Pimpen. Ho er jo med dem på alt også. Ho eier jo ikke grenser, går inn på soverommet deres, legger seg ned i dobbeltsengen med dem. Hadde ho hatt litt mere mellom ørene hadde ho ikke blitt med på alt. 6 9
Teflonhjernen Skrevet 31. juli #37539 Skrevet 31. juli agent skrev (42 minutter siden): Classy og elegant, har hun mistet det helt Må seriøst være noe av det verste jeg har sett av klær….blodpris og helt forferdelig grusomt stygt. Men, var vel gubben hennes som syntes hun så ut som en prinsesse. 4 8
enkefru Skrevet 31. juli #37540 Skrevet 31. juli agent skrev (52 minutter siden): Classy og elegant, har hun mistet det helt Alle antrekkene minner om gardiner på 70-tallet… 🤣🤣 2 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå