Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lykkeliten* skrev (18 minutter siden):

Men hvis man ikke tar det hun sier til etterretning, så spekulerer man, og det er jo brudd på forumsreglene 

Hvilke regler er brudd? Er alt det IR sier sant og fakta?

Mange ting hun har fortalt hun ikke skal, men handlingene er motsatt av hva hun preker om.

Hun skulle ikke ha mer botox og fillers, ble fortalt slutten av 2025.

IR tok både botox og fillers i starten av 2026. Igjen dette er noe hun har fortalt selv.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellenn skrev (4 minutter siden):

Har du aldri forandret mening?

Bare plan A her

• Liker 2
  • Hjerte 7
Skrevet
agent skrev (44 minutter siden):

Bare plan A her

Jeg går alltid for plan B. 

Jeg sluttet å si "jeg skal aldri" etter å ha blitt gravid i begynnelsen av 20 årene 😂 

• Liker 4
  • Hjerte 6
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Jeg sluttet å si "jeg skal aldri" etter å ha blitt gravid i begynnelsen av 20 årene 😂 

Det var dagens latter bombe😂😂

:thankyou:

Skrevet
vilas skrev (8 timer siden):

Ja mulig det var feil ord/ uttalelse. Men mente at d vi ser er at familien påstår å være sååå glad i Norge, men jeg ser at alt de nå utfører blir mer og mer muslimsk. I sier jo at " kristen på papiret", men får sånn ro i kroppen når hun hører bønneropene i Dubai. Ang de andre så  er jo både Pimpen ( elsker Norge) og mottar uføretrygd fra Norge,Rami og Shehed med muslimsk tro. Rami med sin Kebabnorsk og  kler seg i  arabiske klær  og går i moskeen  innimellom. Men for all del, deres valg. Men jeg trenger ikke se på dem.

Må påpeke at mange som deg dessverre blander arabisk kultur, etnisk bakgrunn med islamsk praksis. Det er fascinerende hvor lett enkelte slenger rundt seg med ordet «muslimsk» uten å ha den minste forståelse av hva islam faktisk lærer. Du skriver at denne familien blir «mer og mer muslimsk». Da er mitt enkle spørsmål: Hva er det konkret de gjør som gjør dem mer muslimske?

Er det fordi de har arabisk bakgrunn? Fordi noen går i moskeen innimellom? Fordi én person sier hun finner ro i bønnerop? Ingen av disse tingene definerer hvor religiøs en person er. 

Tvert imot representerer denne familien offentlig mange ting som islam faktisk ADVARER mot!! Islam oppfordrer til beskjedenhet i påkledning og opptreden, til et pent språk, til måtehold og til å ikke gjøre rikdom og materielle eiendeler til livets fokus. Koranen advarer mot sløsing, overdreven luksus og det å VISE frem rikdom, og legger stor vekt på ydmykhet og god moral! 

Likevel ser vi en livsstil preget av lettkleddhet, banning, et enormt fokus på luksus, dyre eiendeler, shopping og stadig eksponering av materiell velstand. Det er derfor direkte feil å fremstille dette som en slags muslimsk familie. 

Det virker som du blander sammen kultur, etnisk bakgrunn og islam. Det er tre helt forskjellige ting. Arabiske klær er kultur – ikke religion. Å være araber betyr ikke at man er muslim, og de fleste muslimer i verden er faktisk ikke arabere. (I Libanon f eks er det arabere alle mann, men de er kristne, katolikker òg muslimer) 

Det er nettopp slike kommentarer som bidrar til et fullstendig feilaktig bilde av islam. Å bruke «muslimsk» som et negativt synonym. Da vet du nok ikke hva religionen faktisk står for og hvilke livsveiledninger den egentlig inneholder. Raad fam har attpåtil en livsstil som på maaaaange områder står i kontrast til islamske idealer, så dette viser nok bare manglende kunnskap hos deg og dessverre mange andre. 

Man kan gjerne like eller mislike denne familien. Det er helt opp til hver enkelt. Men skal man først trekke islam inn i diskusjonen, bør man i det minste ha satt seg inn i hva islam faktisk står for. Akkurat nå kritiserer du en religion ut fra fordommer – ikke fakta.

Det er ikke familien som representerer islam dårlig i denne kommentaren. Det er kommentaren din som viser et grunnleggende vrangsyn på hva islam faktisk er. Kanskje det er på tide å utdanne seg litt før man uttaler seg så bastant.

Å snakke “kebabnorsk” eller ha arabisk familie er heller ikke særlig «muslimsk». 
Samtidig er det heller ikke riktig å si at noen “ikke representerer islam” som om man kjenner deres tro. Rule nr 1 er jo at vi mennesker IKKE skal dømme andre (noe jeg selv finner vanskelig, men prøver) så en person kan være den «verste» muslimen på papiret- men ekstremt elsket av Gud. Vi vet ikke hva den personen har i sitt hjerte og sinn.
med det sagt av det som vises offentlig av familien- så 
 samsvarer ikke det med idealene islam lærer.heldigvis er det ingen av de som streber etter / prøver å utgi seg for noen som skal fronte en «muslim» 

Fra Koranen «Og vend ikke ditt kinn hovmodig bort fra mennesker, og gå ikke hovmodig omkring på jorden. Gud elsker ikke den som er arrogant og selvgod.»
(Koranen 31:18)

«Konkurransen om mer og mer har opptatt dere.»
(Koranen 102:1)

«Spis og drikk, men vær ikke ødsel. Han elsker ikke de ødsle.»
(Koranen 7:31)

«De sløsende er sannelig djevelens brødre.»
(Koranen 17:26–27)

«Si til Mine tjenere at de skal tale det som er best.»
(Koranen 17:53)

«Et godt ord er som et godt tre.»
(Koranen 14:24)

«Den som tror på Allah (Gud) og den ytterste dag, skal tale godt eller tie.» (Sahih al-Bukhari og Sahih Muslim)

Gud (Allah på arabisk) ser ikke på deres utseende eller rikdom, men på deres hjerter og handlinger.» (Sahih Muslim)

Islam handler først og fremst om tro og praksis – bønn, nestekjærlighet, ydmykhet, måtehold og moral.

Koranen oppfordrer til beskjedenhet og advarer mot å vise hovmod og skryte av rikdom , fordømmer sløsing og overdådig forbruk  og lærer at man skal tale pent. 

Hvis man skal kritisere noen, bør man gjøre det ut fra deres faktiske handlinger – ikke fordi man kobler arabisk kultur eller muslimsk identitet til ting de gjør. Å bruke «mer muslimsk» som et negativt skjellsord viser først og fremst en misforståelse av hva islam faktisk lærer.

Vil også aldri dømme enkeltpersonens indre tro, uansett hvor «god» eller «dårlig» den er - så er dens tro noe man ikke rører og noe jeg er glad på deres vegne at de har. 

Jeg er bare lei av at islam og muslimer er så misforstått. Du ville aldri skrevet dette og brukt at «hun begynner å bli mer og mer kristen» selv om jenta selv ER kristen. Hvorfor? Kristendom og Islam er svært nære. Bygger på de samme vakre prinsipper. 

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Sanasol12345 skrev (11 minutter siden):

Må påpeke at mange som deg dessverre blander arabisk kultur, etnisk bakgrunn med islamsk praksis. Det er fascinerende hvor lett enkelte slenger rundt seg med ordet «muslimsk» uten å ha den minste forståelse av hva islam faktisk lærer. Du skriver at denne familien blir «mer og mer muslimsk». Da er mitt enkle spørsmål: Hva er det konkret de gjør som gjør dem mer muslimske?

Er det fordi de har arabisk bakgrunn? Fordi noen går i moskeen innimellom? Fordi én person sier hun finner ro i bønnerop? Ingen av disse tingene definerer hvor religiøs en person er. 

Tvert imot representerer denne familien offentlig mange ting som islam faktisk ADVARER mot!! Islam oppfordrer til beskjedenhet i påkledning og opptreden, til et pent språk, til måtehold og til å ikke gjøre rikdom og materielle eiendeler til livets fokus. Koranen advarer mot sløsing, overdreven luksus og det å VISE frem rikdom, og legger stor vekt på ydmykhet og god moral! 

Likevel ser vi en livsstil preget av lettkleddhet, banning, et enormt fokus på luksus, dyre eiendeler, shopping og stadig eksponering av materiell velstand. Det er derfor direkte feil å fremstille dette som en slags muslimsk familie. 

Det virker som du blander sammen kultur, etnisk bakgrunn og islam. Det er tre helt forskjellige ting. Arabiske klær er kultur – ikke religion. Å være araber betyr ikke at man er muslim, og de fleste muslimer i verden er faktisk ikke arabere. (I Libanon f eks er det arabere alle mann, men de er kristne, katolikker òg muslimer) 

Det er nettopp slike kommentarer som bidrar til et fullstendig feilaktig bilde av islam. Å bruke «muslimsk» som et negativt synonym. Da vet du nok ikke hva religionen faktisk står for og hvilke livsveiledninger den egentlig inneholder. Raad fam har attpåtil en livsstil som på maaaaange områder står i kontrast til islamske idealer, så dette viser nok bare manglende kunnskap hos deg og dessverre mange andre. 

Man kan gjerne like eller mislike denne familien. Det er helt opp til hver enkelt. Men skal man først trekke islam inn i diskusjonen, bør man i det minste ha satt seg inn i hva islam faktisk står for. Akkurat nå kritiserer du en religion ut fra fordommer – ikke fakta.

Det er ikke familien som representerer islam dårlig i denne kommentaren. Det er kommentaren din som viser et grunnleggende vrangsyn på hva islam faktisk er. Kanskje det er på tide å utdanne seg litt før man uttaler seg så bastant.

Å snakke “kebabnorsk” eller ha arabisk familie er heller ikke særlig «muslimsk». 
Samtidig er det heller ikke riktig å si at noen “ikke representerer islam” som om man kjenner deres tro. Rule nr 1 er jo at vi mennesker IKKE skal dømme andre (noe jeg selv finner vanskelig, men prøver) så en person kan være den «verste» muslimen på papiret- men ekstremt elsket av Gud. Vi vet ikke hva den personen har i sitt hjerte og sinn.
 samsvarer ikke det med idealene islam lærer.heldigvis er det ingen av de som streber etter / prøver å utgi seg for noen som skal fronte en «muslim» 

Fra Koranen «Og vend ikke ditt kinn hovmodig bort fra mennesker, og gå ikke hovmodig omkring på jorden. Gud elsker ikke den som er arrogant og selvgod.»

«Den som tror på Allah (Gud) og den ytterste dag, skal tale godt eller tie.» (Sahih al-Bukhari og Sahih Muslim)

Gud (Allah på arabisk) ser ikke på deres utseende eller rikdom, men på deres hjerter og handlinger.» (Sahih Muslim)

Islam handler først og fremst om tro og praksis – bønn, nestekjærlighet, ydmykhet, måtehold og moral.

Koranen oppfordrer til beskjedenhet og advarer mot å vise hovmod og skryte av rikdom , fordømmer sløsing og overdådig forbruk  og lærer at man skal tale pent. 

Hvis man skal kritisere noen, bør man gjøre det ut fra deres faktiske handlinger – ikke fordi man kobler arabisk kultur eller muslimsk identitet til ting de gjør. Å bruke «mer muslimsk» som et negativt skjellsord viser først og fremst en misforståelse av hva islam faktisk lærer.

Vil også aldri dømme enkeltpersonens indre tro, uansett hvor «god» eller «dårlig» den er - så er dens tro noe man ikke rører og noe jeg er glad på deres vegne at de har. 

Jeg er bare lei av at islam og muslimer er så misforstått. Du ville aldri skrevet dette og brukt at «hun begynner å bli mer og mer kristen» selv om jenta selv ER kristen. Hvorfor? Kristendom og Islam er svært nære. Bygger på de samme vakre prinsipper. 

At Kristendom og Islam er svært nær er ikke riktig der bommer du totalt,kommer ikke til å diskutere da dette ikke er riktig sted for en slik debatt

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Sanasol12345 skrev (2 timer siden):

Er ikke riktig forum å starte en debatt om islam og kristendom er nære og vakre (begge skrives med små bokstaver)

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (7 timer siden):

Han Jack B som hun er sammen med er han den samme Jack som var proff innen ro-sport?

Nei

Skrevet (endret)

.

Endret av Margit777
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (8 timer siden):

Quetapin også. Jeg har tilogmed fått allergi tabletter med trekant på for å sove😊

Fjernet mitt spørsmål. 

Endret av princesspeaches
Fjernet mitt spørsmål.
Skrevet

Kan dere ikke bare slutte å diskutere sovetabletter. Vær så snill❤️

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Granneman82 skrev (4 timer siden):

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

Tid for opprydding........igjen.....🙈🙈

Hallo.. vi er voksne kvinner som enten har så lite å ta oss til, eller mistrives så mye i hverdagen vår, at vi følger influencere. 

La oss diskutere piller. 

Let us be. Let us live. 

Jeg kødder 😂 

Rapporterer meg selv. Lover at jeg aldri skal kommentere sovetabletter igjen. Og når jeg nå sier "jeg skal aldri" mener jeg det 🤝 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Mye som er fjernt i den villaen. Den sofan oppe som er delt. Sier de skal kjøpe 2 deler til. Ser ikke ut d passer inn på plassen.

teppet i stua er for lite. Derfor det er off 

alle disse stygge vasene me uekte roser hadde holdt med noen få å heller fått inn flere grønnplanter med str. 

tv benk og tv er ok nå me høyden om hun setter noe høyere på siden å på tv benken

stolene på spisebord er for gule i forhold til gulvet 

slike lister på veggene i Dubai i varmen ? Kan slå seg samt er jo ikke fint 

ville malt veggene i en litt naturhvit farve som ikke blir gul 

alle disse kaffemaskin - Harry 

håper interiørkonsulent fikser på det de har så ikke alt blir kastet samt tro hva de vil si om disse lysekronene som kommer / blir vel byttet ut de også 

phu måtte ut … 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
refill skrev (19 timer siden):

Haha samme her 😂  

Skrevet
smiiiley skrev (40 minutter siden):

Haha samme her 😂  

😅🤝 

Skrevet

Gjør man det egentlig 🤔🤔

Screenshot_20260729_175743_Snapchat.jpg

Screenshot_20260729_180613_Google.jpg

Screenshot_20260729_180643_Google.jpg

Screenshot_20260729_175957_Chrome.jpg

• Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

egentlig 🤔🤔

Screenshot_20260729_175743_Snapchat.jpg

Hva har skjedd med øyenbrynene hennes, gått løs på dem med en svær sprittusj? 

Veldig spesielt at hun måtte forklare rosenkålen om antrekket sitt i dag-vesken matcher buksen og toppen matcher flipflopene og genseren er egentlig ikke en del av antrekket men det er kaldt på kjøpesenteret…

Min rosenkål hadde aldri stilt spørsmål om noe slikt, uansett om jeg hadde gått for ballkjole eller bossekk på kjøpesenteret! 

• Nyttig 9
Skrevet
Neket skrev (9 minutter siden):

Hva har skjedd med øyenbrynene hennes, gått løs på dem med en svær sprittusj? 

Veldig spesielt at hun måtte forklare rosenkålen om antrekket sitt i dag-vesken matcher buksen og toppen matcher flipflopene og genseren er egentlig ikke en del av antrekket men det er kaldt på kjøpesenteret…

Min rosenkål hadde aldri stilt spørsmål om noe slikt, uansett om jeg hadde gått for ballkjole eller bossekk på kjøpesenteret! 

Må uttale meg allikevel om jeg vil komme meg bort fra interessen for IR og hennes familieliv: hva har I gjort med utseende rundt kinnben og munn ? Dette bilde var grusomt av henne 😥🤔 og i tillegg er jeg skuffet over denne Jack. Trodde han var mere voksen og elegant enn han viser oss. Ja han er 32 år han også,men jeg syns han er mer som en 23/25 åring. Det oppleves at d er noe som ikke stemmer mellom disse to?

• Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...