princesspeaches Skrevet 27. juli #37421 Skrevet 27. juli Hatt ett par dager pause fra denne tråden. Kommer tilbake til at dere kun diskuterer sovetabletter, igjen? Når det er veldig imot reglene her på kvinneguiden? Skjønner ikke poenget. Synns det er så unødvending å late som dere har noe som helst dere skulle sagt om hva hun bruker av piller. Og hvordan de virker på henne. Det kan jo ingen av dere vite? Fortsatt så blir det snakket om igjen og igjen. Reglene: * Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. Anyway. Liker å se at de nå har det mere gøy og bra i Dubai 😊 9
Velinda Skrevet 27. juli #37422 Skrevet 27. juli princesspeaches skrev (7 minutter siden): Hatt ett par dager pause fra denne tråden. Kommer tilbake til at dere kun diskuterer sovetabletter, igjen? Når det er veldig imot reglene her på kvinneguiden? Skjønner ikke poenget. Synns det er så unødvending å late som dere har noe som helst dere skulle sagt om hva hun bruker av piller. Og hvordan de virker på henne. Det kan jo ingen av dere vite? Fortsatt så blir det snakket om igjen og igjen. Reglene: * Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. Anyway. Liker å se at de nå har det mere gøy og bra i Dubai 😊 Hva tenker du om at dette er noe hun bruker som content?bra og gøy det også? 5 3
princesspeaches Skrevet 27. juli #37423 Skrevet 27. juli Velinda skrev (15 minutter siden): Hva tenker du om at dette er noe hun bruker som content?bra og gøy det også? Hun hverken reklamerer for sovetabletter eller noe sånt. Hun deler at hun tar de. Hva er problemet med det? Hun er åpen om hva hun gjør. Så nei, har ikke noe problemer med det. Jeg har ekstreme sove problemer selv. Testet forskjellige sovetabletter, men bruker ingen nå. Skulle så absolutt gått på det. Gjør meg da ingenting at Isabel sier at hun tar det. 7
Lykkeliten* Skrevet 28. juli #37424 Skrevet 28. juli Jeg skjønner ikke at så mange av følgerne hennes liker så godt at hun er i Dubai. Innholdet på snap er snorke kjedelig både der og på Maldivene i forhold til eks NY og England. 4 6
BareSiri Skrevet 28. juli #37425 Skrevet 28. juli Purpurina skrev (På 27.7.2026 den 7.26): Jeg lurer også på om 'naboen' den siste tiden var Jack. Jeg husker hun virket så forelsket, men samtidig såå redd for å satse. Det virket unaturlig at hun skulle være så livredd, men hvis det var Jack så skjønner jeg jo at hun var redd, siden det endte så stygt og hun var så knust. Jeg husker jeg synes det ble for dumt da vi gikk fra fest med naboen på nyttårsaften, til full krise og alenetur til Maldivene, til stormforelsket i en ny mann på bare noen uker. Jeg tok riktignok en pause mens hun gråt på Maldivene, men da jeg tittet inn igjen hadde det skjedd for mye. Hvor skulle hun liksom ha møtt en ny mann, og kommet så langt med ham (når hun var så redd for forhold) mens hun var bortreist alene? Det kan bli interessant hvis hun forteller alt, om bitene passer. Uansett så tenker jeg at det er fint for dem at de tar sjansen og prøver igjen hvis de føler den andre er den rette. Jeg gidder ikke å dømme henne for å ta ham tilbake etter å ha sagt stygge ting om ham da det ble slutt, det har vel de fleste gjort etter et brudd. Det er bare uheldig og pinlig at det ble gjort offentlig. Jeg har bildet som ble tatt av denne fyren på nyttårsaften. Det er ikke Jack. Jeg tipper hun har brukt naboen som en slags rebound, mens hun 100% har hatt kontakt med Jack «på si». Prøvd å bli forelsket i en annen, mens det sikkert har vært Jack hun har vært forelsket i hele tiden. For som dere skriver, er litt rart av hun var spent på å presentere naboen for vennene sine på nyttårsaften, og etter nyttårsaften har vi aldri hørt ordet naboen igjen, hun reiser til Maldivene og har typ ny kjæreste to uker senere. Isabel og relasjoner er MEGET spesielt. Ser jo hvordan hun plutselig blir uvenner med bestevenner, kusiner osv. 5
Sunshade83 Skrevet 28. juli #37427 Skrevet 28. juli Velinda skrev (18 timer siden): Det jeg syns er mest trist er at hun bruker sovemedisin som content,med så mangen følgere så vil det alltid være noen som tar etter,hva da?som det skrives her i tråden også,bare ta en til etter noen timer,det ikke drops uanset hvilken sort hun tar,at man tar henne på det er ikke å harselere på noen måte etter min mening Tar etter? Hun viser både det dårlige og det gode med livet sitt. Det er ikke bare glansbilder som presenteres og det er nok derfor hun appellerer til ulike mennesker på godt og vondt. Det skal mer til å få tyngre sovemedisiner hos en lege og da er det legen som gjør vurderingen av pasienten og ikke hva hun har lagt ut at hun sliter med. Alle som har hatt søvnproblemer eller som har familie med det, vet godt at det ikke er "drops". Hun sier selv at hun ikke ønsker det, men at det må til i perioder. I mitt hode er det er ikke innafor å kalle andre pillemisbrukere, si at de popper sovemedisiner og angstmedisiner som drops osv. Om det hadde vært snakk om rusmisbruk derimot hadde saken vært en annen, men da kunne man gjort det på en saklig måte og ikke slik som det gjøres her inne. Andres psykiske helse er mellom pasient og lege. Ja, hun viser hva hun sliter med, men hun har (såvidt meg bekjent) ikke sagt hvilke merke medisiner hun går på og promotert at det er så bra at alle burde gjøre det. Det er et komplekst sykdomsbilde og her inne er det mye hat for at hun deler det hun gjør. Det finnes mange i den situasjonen som hun var i som barn og ungdom og som ikke har kommet så godt ut av det. Hun har all rett til å være stolt over det hun har klart her i livet med det utgangspunktet hun hadde. Det er nok noen kontroversielle valg som har blitt tatt, men alternativet er mye verre. Alle står helt fritt til å ikke følge henne. Les en bok, gå en tur eller hopp opp og ned. Narsissistisk, psykopat og mange andre ord har blitt brukt i denne tråden. Jeg har truffet min del av narsissistiske mennesker (og enkelte psykopater) og ville ikke plassert henne inn i den kategorien. Alle står fritt til sine meninger, men i denne tråden er det rimelig mange som kommer med ulikt oppgulp som de aldri ville sagt til noen ansikt til ansikt. Janteloven står sterkt her i Norge og det gjennomsyrer både samfunnet og denne nettsida her. Jeg håper faktisk Isabell klarer å filtrere ut alle de negative tilbakemeldingene, ta til seg kontstruktive tilbakemeldinger og vokse videre som et menneske. Kanskje Kvinneguiden egentlig skulle hett Trollheimen - where the trolls meet and prey. 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 🧌 3 9
Frøkenfryden Skrevet 28. juli #37428 Skrevet 28. juli (endret) Det er helt ok med sovemedisin, men da bør man ha prøvd god søvnhygiene først. Med faste leggetidsrutiner, fast stå-opp-tid, skjermfri tid før leggetid, dagslys tidlig på dag, gjerne trening, koffeinreduksjon ettermiddag, bruk av seng kun til sex og søvn osv. Det har jeg litt vanskelig for å tro helt at er prøvd her først. Og da å fronte piller som litt kjapp løsning er ikke så bra. Endret 28. juli av Frøkenfryden 3 13
rock&republic Skrevet 28. juli #37429 Skrevet 28. juli agent skrev (13 timer siden): Har det skjedd noe med språket til IR, synes hun bruker banneord veldig mye nå. Sammen med baby stemmen blir det litt mye. Alltid sånn når hun er med Voldemort 1 4
Bendie Skrevet 28. juli #37430 Skrevet 28. juli BareSiri skrev (2 timer siden): Jeg har bildet som ble tatt av denne fyren på nyttårsaften. Det er ikke Jack. Jeg tipper hun har brukt naboen som en slags rebound, mens hun 100% har hatt kontakt med Jack «på si». Prøvd å bli forelsket i en annen, mens det sikkert har vært Jack hun har vært forelsket i hele tiden. For som dere skriver, er litt rart av hun var spent på å presentere naboen for vennene sine på nyttårsaften, og etter nyttårsaften har vi aldri hørt ordet naboen igjen, hun reiser til Maldivene og har typ ny kjæreste to uker senere. Isabel og relasjoner er MEGET spesielt. Ser jo hvordan hun plutselig blir uvenner med bestevenner, kusiner osv. Jeg tror det fort er naboen, som har kuttet kontakten. Eventuelt Isabell, grunnet Jack. Synes ikke det er så rart om naboen ikke ønsker kontakt. Om han har hatt følelser for Isabell. Spørsmålet er vel heller når Jack kom inn i bildet. Det kan være de fikk kontakt da Isabell fikk knekken etter nyttår og han da tok første fly til Maldivene. svaret kommer kanskje nå til høsten. Om det er så det kommer en tv serie om Isabell. 1
Realista Skrevet 28. juli #37431 Skrevet 28. juli Fantastisk fascinerende å komme inn her etter noen dager og se denne sovedebatten! Når IR nevner det er det fryktelig skadelig, men her inne kan det diskuteres typer og virkning side opp og side ned? Selvinnsikt damer? 3 3
vilas Skrevet 28. juli #37432 Skrevet 28. juli Idag kjenner jeg ( for andre gang) at det blir NOK av IR. og de rundt henne. NÅ snakker jeg alvorlig til meg selv : stopp, dette er ikke av interesse og jeg er alt for voksen til å se noe av denne "arabiske" familien lengre. La denne IR personen "seile sin egen sjø 🙂" Er lei av å se og høre både IR,PIMPEN, RAMI, SIDRA, SHEHED og nå JACK ROSEGJØKEN. Alle er mer og mer på vei mot arabisk tenkemåte og levesett syns jeg. Jeg følger ingen av dem, men allikevel er det disse som dominerer utforsk og spotlight. 9
Roadrunner Skrevet 28. juli #37433 Skrevet 28. juli vilas skrev (6 minutter siden): Idag kjenner jeg ( for andre gang) at det blir NOK av IR. og de rundt henne. NÅ snakker jeg alvorlig til meg selv : stopp, dette er ikke av interesse og jeg er alt for voksen til å se noe av denne "arabiske" familien lengre. La denne IR personen "seile sin egen sjø 🙂" Er lei av å se og høre både IR,PIMPEN, RAMI, SIDRA, SHEHED og nå JACK ROSEGJØKEN. Alle er mer og mer på vei mot arabisk tenkemåte og levesett syns jeg. Jeg følger ingen av dem, men allikevel er det disse som dominerer utforsk og spotlight. Anbefaler blokkering på snap - da kommer de ikke opp på utforsk 3 2 2
Lykkeliten* Skrevet 28. juli #37434 Skrevet 28. juli vilas skrev (56 minutter siden): Idag kjenner jeg ( for andre gang) at det blir NOK av IR. og de rundt henne. NÅ snakker jeg alvorlig til meg selv : stopp, dette er ikke av interesse og jeg er alt for voksen til å se noe av denne "arabiske" familien lengre. La denne IR personen "seile sin egen sjø 🙂" Er lei av å se og høre både IR,PIMPEN, RAMI, SIDRA, SHEHED og nå JACK ROSEGJØKEN. Alle er mer og mer på vei mot arabisk tenkemåte og levesett syns jeg. Jeg følger ingen av dem, men allikevel er det disse som dominerer utforsk og spotlight. Det er sunt å unngå energityver og ting som bare provoserer og ikke gir noe positivt. Håper du finner noen som kan gi deg glede heller enn sinne 🥰 Jeg kan anbefale Kristin Helland/Voksenstruggles, det er en konto som setter ting i perspektiv. 2 3
vilas Skrevet 28. juli #37435 Skrevet 28. juli Lykkeliten* skrev (25 minutter siden): Det er sunt å unngå energityver og ting som bare provoserer og ikke gir noe positivt. Håper du finner noen som kan gi deg glede heller enn sinne 🥰 Jeg kan anbefale Kristin Helland/Voksenstruggles, det er en konto som setter ting i perspektiv. Tenker jeg prøver å avvenne meg for div sos.media.🙂 IR får jo så " hatten passer" både på Tiktok og andre sos med),det er jo ikke såååå interessant 🙂 Og iallefall ikke IR. Har fulgt med henne i ca ett år og hun er blitt så kjedelig. Syns forresten Jack ikke er spesielt interessant heller. Pimpen har mistet "all" fornuft. Og når IR igår kjøpte massasjestol til P ( ca 12/15000 kr) - da altså...??? P satt i stolen og sa : jeg vil ha denne, kjøp den til meg.... Og hun visste at IR skulle kjøpe lamper til alle rom.. la dem holde på ..uten min oppmerksomhet. 7 1
Juste_moi Skrevet 28. juli #37436 Skrevet 28. juli vilas skrev (1 time siden): Idag kjenner jeg ( for andre gang) at det blir NOK av IR. og de rundt henne. NÅ snakker jeg alvorlig til meg selv : stopp, dette er ikke av interesse og jeg er alt for voksen til å se noe av denne "arabiske" familien lengre. La denne IR personen "seile sin egen sjø 🙂" Er lei av å se og høre både IR,PIMPEN, RAMI, SIDRA, SHEHED og nå JACK ROSEGJØKEN. Alle er mer og mer på vei mot arabisk tenkemåte og levesett syns jeg. Jeg følger ingen av dem, men allikevel er det disse som dominerer utforsk og spotlight. Det er jo ikke så rart, de er jo arabere 🫣 å nå bor de i et arabisk land, moren har leilighet i hjemlandet også. Husk dette er innvandrere de er ikke opprinnelig norske å vil dermed ikke være 100% norsk for de har med seg sin familie histore, barneoppdragelse, kultur osv. Fordi om isabel ikke er muslim lengre, ligger det i hennes personlighet fordi man blir formet av oppvekst, kultur og gener. Så å komme med det ang at de bare blir mer og mere arabisk er bare rart🫣 4
vilas Skrevet 28. juli #37437 Skrevet 28. juli Juste_moi skrev (16 minutter siden): Det er jo ikke så rart, de er jo arabere 🫣 å nå bor de i et arabisk land, moren har leilighet i hjemlandet også. Husk dette er innvandrere de er ikke opprinnelig norske å vil dermed ikke være 100% norsk for de har med seg sin familie histore, barneoppdragelse, kultur osv. Fordi om isabel ikke er muslim lengre, ligger det i hennes personlighet fordi man blir formet av oppvekst, kultur og gener. Så å komme med det ang at de bare blir mer og mere arabisk er bare rart🫣 Ja mulig det var feil ord/ uttalelse. Men mente at d vi ser er at familien påstår å være sååå glad i Norge, men jeg ser at alt de nå utfører blir mer og mer muslimsk. I sier jo at " kristen på papiret", men får sånn ro i kroppen når hun hører bønneropene i Dubai. Ang de andre så er jo både Pimpen ( elsker Norge) og mottar uføretrygd fra Norge,Rami og Shehed med muslimsk tro. Rami med sin Kebabnorsk og kler seg i arabiske klær og går i moskeen innimellom. Men for all del, deres valg. Men jeg trenger ikke se på dem. 2 3
Cami9 Skrevet 28. juli #37438 Skrevet 28. juli Hvordan gikk det fra å absolutt ikke kunne vise/snakke om Voldemort på snap, til å nå plutselig både vise og snakke om han? På bare noen dager liksom… 3
Kønn Skrevet 28. juli #37439 Skrevet 28. juli BareSiri skrev (4 timer siden): Jeg har bildet som ble tatt av denne fyren på nyttårsaften. Det er ikke Jack. Jeg tipper hun har brukt naboen som en slags rebound, mens hun 100% har hatt kontakt med Jack «på si». Prøvd å bli forelsket i en annen, mens det sikkert har vært Jack hun har vært forelsket i hele tiden. For som dere skriver, er litt rart av hun var spent på å presentere naboen for vennene sine på nyttårsaften, og etter nyttårsaften har vi aldri hørt ordet naboen igjen, hun reiser til Maldivene og har typ ny kjæreste to uker senere. Isabel og relasjoner er MEGET spesielt. Ser jo hvordan hun plutselig blir uvenner med bestevenner, kusiner osv. Jeg synes personen på dette bildet ligner på J. Lik klokke også. Tar høyde for at jeg tar fullstendig feil.
Murukleiven Skrevet 28. juli #37440 Skrevet 28. juli (endret) missprincess skrev (17 timer siden): Helt ærlig så er nok I melkekuen hans nå også som sist de var i lag. Personlig tror jeg ikke han har forandret seg så mye. Tror heller ikke det forholdet vil vare selv om det blir bryllup. Synes allerede at han er begynt å leke boss og kommer med små stikk til henne. Time will tell Jeg har jo ikke peiling på økonomi eller budsjetter så jeg spurte Chagpt om det siste økonomiske året (2024) og om selskapet til Jack er en millionbedrift - utifra de dokumentene som ligger på det Britiske svaret på Brønnøysundregisteret. Svaret: Det finnes ingenting i dette regnskapet som tyder på at selskapet per 30.11.2024 hadde store verdier tilgjengelig for uttak. Tvert imot ser balansen relativt svak ut. Min nøkterne vurdering: Dette ser mer ut som et lite selskap med presset økonomi enn et selskap som bygger opp store millionformuer på balansen. Hadde ikke sjokkert meg om I har sponset hele USA turen Endret 28. juli av Murukleiven 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå