Sirah Skrevet 15 timer siden #37381 Skrevet 15 timer siden Purpurina skrev (3 timer siden): Jeg lurer også på om 'naboen' den siste tiden var Jack. Jeg husker hun virket så forelsket, men samtidig såå redd for å satse. Det virket unaturlig at hun skulle være så livredd, men hvis det var Jack så skjønner jeg jo at hun var redd, siden det endte så stygt og hun var så knust. Jeg husker jeg synes det ble for dumt da vi gikk fra fest med naboen på nyttårsaften, til full krise og alenetur til Maldivene, til stormforelsket i en ny mann på bare noen uker. Jeg tok riktignok en pause mens hun gråt på Maldivene, men da jeg tittet inn igjen hadde det skjedd for mye. Hvor skulle hun liksom ha møtt en ny mann, og kommet så langt med ham (når hun var så redd for forhold) mens hun var bortreist alene? Det kan bli interessant hvis hun forteller alt, om bitene passer. Uansett så tenker jeg at det er fint for dem at de tar sjansen og prøver igjen hvis de føler den andre er den rette. Jeg gidder ikke å dømme henne for å ta ham tilbake etter å ha sagt stygge ting om ham da det ble slutt, det har vel de fleste gjort etter et brudd. Det er bare uheldig og pinlig at det ble gjort offentlig. Det var ikke en dum teori nei. 1 1
Sunshade83 Skrevet 14 timer siden #37382 Skrevet 14 timer siden Velinda skrev (På 25.7.2026 den 21.41): Veldig rart å dele ja,om hun må ta 2 så er det nok hver gang hun skal sove,syns det er rart at hun får resept på de mengdene uten at noen sier stopp Det er halveringstid på flere sovemedisiner. Det kan hende at hennes mister halve virkningen etter 3 timer. Spekuleringen rundt overdosering av sovemedisin er en ting mellom pasient og lege. Forøvrig fint at hun har funnet noen hun vil være sammen med. Med tanke på inntekt så sa hun at alt i alt i løpet av en måned så kunne lønna variere mellom 3 og 6 millioner. Det boliglånet som enkelte her skriker over kan nok relativt enkelt nedbetales når hun føler for det. 3 3
Hatsumomo Skrevet 14 timer siden #37383 Skrevet 14 timer siden Skjønner ikke helt det med sovemedisiner hun tar .. jeg har brukt ulike typer og ingen av dem kan man ta på den måten hun tar dem? Med mindre hun bare tar melantonin da, men tviler på det. Kan jo være hun får noe annet i Dubai enn man får tak i Norge da, men de sterke sovemidlene på resept kan man ihvertfall ikke bare poppe sånn vilkårlig her og der med med kun noen timer i mellom 🙄 5
Johanne Regine Skrevet 14 timer siden #37384 Skrevet 14 timer siden (endret) Hun er per nå en pillemisbruker med spiseforstyrrelser og narsissistiske trekk. At hun tjener penger på å dokumentere dette er bare tragisk Endret 14 timer siden av Johanne Regine 2 14
Snuppa82 Skrevet 13 timer siden #37385 Skrevet 13 timer siden 43 minutter siden, Hatsumomo said: Skjønner ikke helt det med sovemedisiner hun tar .. jeg har brukt ulike typer og ingen av dem kan man ta på den måten hun tar dem? Med mindre hun bare tar melantonin da, men tviler på det. Kan jo være hun får noe annet i Dubai enn man får tak i Norge da, men de sterke sovemidlene på resept kan man ihvertfall ikke bare poppe sånn vilkårlig her og der med med kun noen timer i mellom 🙄 Noen kan bli forskrevet slik at man tar en litt før eller ved leggetid, men dersom ikke effekt oppnås etter en viss tid kan man ta en til.
Hatsumomo Skrevet 13 timer siden #37386 Skrevet 13 timer siden (endret) Snuppa82 skrev (22 minutter siden): Noen kan bli forskrevet slik at man tar en litt før eller ved leggetid, men dersom ikke effekt oppnås etter en viss tid kan man ta en til. Igjen, jeg kjenner ikke til sovemidler som kan taes med bare noen timers mellomrom som er såpass sterke som man får med resept (og jeg har kjennskap til flere pga insomni). Endret 13 timer siden av Hatsumomo 3
Snurris Skrevet 13 timer siden #37387 Skrevet 13 timer siden Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Igjen, jeg kjenner ikke til sovemidler som kan taes med bare noen timers mellomrom som er såpass sterke som man får med resept (og jeg har kjennskap til flere pga insomni). Jeg har sterke på resept som jeg kan ta en til av dersom jeg ikke får virkning av den første. At du ikke kjenner til det betyr ikke at det ikke finnes. 2 3
Hatsumomo Skrevet 11 timer siden #37388 Skrevet 11 timer siden (endret) Snurris skrev (1 time siden): Jeg har sterke på resept som jeg kan ta en til av dersom jeg ikke får virkning av den første. At du ikke kjenner til det betyr ikke at det ikke finnes. Javel. Jeg er interessert i å høre hvilken. Imovane? Stilnoct? Nitrazepam? Tolvon? Endret 11 timer siden av Hatsumomo 1
Velinda Skrevet 11 timer siden #37389 Skrevet 11 timer siden Hatsumomo skrev (21 minutter siden): Javel. Jeg er interessert i å høre hvilken. Imovane? Stilnoct? Nitrazepam? Tolvon? Hvertfall ikke Imovane,spurte legen nå i sted bare på gøy🫣var det ikke sovepiller hun skyldte på når hun og moren var kjempe stygg med Shehed?syns det er mye tull som på død og liv ska forsvares men selvmedisinering er ikke noe man skal fjase vekk 3
agent Skrevet 11 timer siden #37390 Skrevet 11 timer siden Lurer på om det ca 390 000 henvendelser til fastlegene rundt om i Norge, etter angstdempende og sovetabeletter. Får håpe legene er oppegående å sier de må slutte med kaffe og sirup. Eller at de varsler Norges befolkning om økt pille forespørsel å kommer til å slå hardt ned på det. 1 1
Sunshade83 Skrevet 11 timer siden #37391 Skrevet 11 timer siden Velinda skrev (4 minutter siden): Hvertfall ikke Imovane,spurte legen nå i sted bare på gøy🫣var det ikke sovepiller hun skyldte på når hun og moren var kjempe stygg med Shehed?syns det er mye tull som på død og liv ska forsvares men selvmedisinering er ikke noe man skal fjase vekk Personer reagerer forskjellig på sovemedisiner. En i familien ble helt tullerusk og begynte å fable i alle himmelretninger ved bruk av en spesiell sovemedisin. Ble rimelig raskt byttet over til en annen, men fikk beskjed av legen at hallusinasjoner kunne være en del av bivirkningene i en tilvenningsfase. Så lenge har ikke Isabell gått på sovemedisinene sammenhengende ut i fra det hun selv har fortalt. Selvsagt skulle verken hun eller moren har gjort det de gjorde mot Shehed med eller uten medisiner. Det er mange her inne i tråden som harselerer og skittkaster til det hinsidige. Absolutt alt (mis)tolkes i alle himmelretninger og det er egentlig litt trist at mennesker kan være så mistroiske ovenfor andre. 3 1
Velinda Skrevet 10 timer siden #37392 Skrevet 10 timer siden Sunshade83 skrev (13 minutter siden): Personer reagerer forskjellig på sovemedisiner. En i familien ble helt tullerusk og begynte å fable i alle himmelretninger ved bruk av en spesiell sovemedisin. Ble rimelig raskt byttet over til en annen, men fikk beskjed av legen at hallusinasjoner kunne være en del av bivirkningene i en tilvenningsfase. Så lenge har ikke Isabell gått på sovemedisinene sammenhengende ut i fra det hun selv har fortalt. Selvsagt skulle verken hun eller moren har gjort det de gjorde mot Shehed med eller uten medisiner. Det er mange her inne i tråden som harselerer og skittkaster til det hinsidige. Absolutt alt (mis)tolkes i alle himmelretninger og det er egentlig litt trist at mennesker kan være så mistroiske ovenfor andre. Det jeg syns er mest trist er at hun bruker sovemedisin som content,med så mangen følgere så vil det alltid være noen som tar etter,hva da?som det skrives her i tråden også,bare ta en til etter noen timer,det ikke drops uanset hvilken sort hun tar,at man tar henne på det er ikke å harselere på noen måte etter min mening 5 1
Alauda Skrevet 10 timer siden #37393 Skrevet 10 timer siden Ikke så veldig rart at hun ikke kommer over jetlagen når hun stadig sover til midt på dagen eller utpå ettermiddagen. Hun fremstiller det som umulig å våkne før. Tydelig at hun ikke er vant til forpliktelser. Har selv hatt jetlag mange ganger, men når man kommer hjem til jobb, og ikke minst barn, regulerer det seg selv. 2 7
elskersommer Skrevet 10 timer siden #37394 Skrevet 10 timer siden Hun får vel dette skrevet ut av lege i Dubai? Er ikke sikkert hun hadde fått det i Norge 2
elskersommer Skrevet 10 timer siden #37395 Skrevet 10 timer siden Alauda skrev (Akkurat nå): Ikke så veldig rart at hun ikke kommer over jetlagen når hun stadig sover til midt på dagen eller utpå ettermiddagen. Hun fremstiller det som umulig å våkne før. Tydelig at hun ikke er vant til forpliktelser. Har selv hatt jetlag mange ganger, men når man kommer hjem til jobb, og ikke minst barn, regulerer det seg selv. Det beste hadde vært om hun tok en tablett kl 22 å gikk for å legge seg. Så stå opp kl 8-9 dagen etter 2
Hatsumomo Skrevet 10 timer siden #37396 Skrevet 10 timer siden (endret) agent skrev (1 time siden): Lurer på om det ca 390 000 henvendelser til fastlegene rundt om i Norge, etter angstdempende og sovetabeletter. Får håpe legene er oppegående å sier de må slutte med kaffe og sirup. Eller at de varsler Norges befolkning om økt pille forespørsel å kommer til å slå hardt ned på det. Det er eneste som jeg kommer på som både virker på søvn og angst er vel SAROTEX. Det er IKKE en medisin man kan tukle med såpass vet jeg, men har ingen erfaring med den ellers. Tolvon er også i den kategorien. De går man fast på og må seponeres. Jeg for min del har gått på både Imovane og Stilnoct når jeg har slitt med søvnen, begge noe herk å slutte med da de er vanedannende og ikke noe man skal tukle med I TIDE OG UTIDE som man vil dann og vann! Mange år siden jeg gikk på de og aldri igjen. Så har man melanontin man kan få på resept (og uten resept), man kan også få sløvende antihistaminer på resept, begge ting jeg har gått på - der kan man gå av og på litt mer som man vil, som ikke er vanedannende. Om det er det hun bruker? Aner ikke. Så har man jo i den andre enden igjen med type Apodorm osv, den typen har jeg ikke erfaring med - men kanskje noen i tråden har og kan opplyse oss, og slutte å være så feige? Sobril, valium, den slags regner jeg ikke som sovepiller, det er muskelavslappende og beroligende. Meget mulig folk bruker det som sovepiller og der kan man ta 1 tablett til etter noen timer osv. Jeg bruker valium for flyskrekk f.eks. Og disse kan man bli litt "rar" av! Men det brukes ikke primært som sovepiller, men kan se for meg at folk bruker valium som dette og kaller det for "sovepiller". Endret 9 timer siden av Hatsumomo 2
T.N Skrevet 9 timer siden #37397 Skrevet 9 timer siden Hei! Jeg har fulgt I av og på en stund, men har ikke fått med meg sånn kjempe mye av ting. Så jeg lurer egentlig på hva som skjedde mellom Isabel, moren og Shehed?
agent Skrevet 9 timer siden #37398 Skrevet 9 timer siden Hatsumomo skrev (25 minutter siden): Det er eneste som jeg kommer på som både virker på søvn og angst er vel SAROTEX. Det er IKKE en medisin man kan tukle med såpass vet jeg, men har ingen erfaring med den ellers. Tolvon er også i den kategorien. De går man fast på og må seponeres. Jeg for min del har gått på både Imovane og Stilnoct når jeg har slitt med søvnen, begge noe herk å slutte med da de er vanedannende og ikke noe man skal tukle med I TIDE OG UTIDE som man vil dann og vann! Mange år siden jeg gikk på de og aldri igjen. Så har man melanontin man kan få på resept (og uten resept), man kan også få sløvende antihistaminer på resept, begge ting jeg har gått på - der kan man gå av og på litt mer som man vil, som ikke er vanedannende. Om det er det hun bruker? Aner ikke. Så har man jo i den andre enden igjen med type Apodorm osv, den typen har jeg ikke erfaring med - men kanskje noen i tråden har og kan opplyse oss, og slutte å være så feige? Sobril, valium, den slags regner jeg ikke som sovepiller, det er muskelavslappende og beroligende. Meget mulig folk bruker det som sovepiller og der kan man ta 1 tablett til etter noen timer osv. Jeg bruker valium for flyskrekk f.eks. Og disse kan man bli litt "rar" av! Men det brukes ikke primært som sovepiller, men kan se for meg at Isabel bruker valium som dette og kaller det for "sovepiller". Tror ikke hun har nevnt hva de heter, men mener hun har fortalt at hun har fått utskrevet angstdempende og sovetabeletter.
Hatsumomo Skrevet 9 timer siden #37399 Skrevet 9 timer siden (endret) agent skrev (6 minutter siden): Tror ikke hun har nevnt hva de heter, men mener hun har fortalt at hun har fått utskrevet angstdempende og sovetabeletter. Som sagt, sobril/valium kan man få som angstdempende (beroligende) og de er tillegg søvndyssende. Dette kan man bruke ved behov. Endret 9 timer siden av Hatsumomo 1
Velinda Skrevet 9 timer siden #37400 Skrevet 9 timer siden Syns det er helt utroligt hva hun deler av medisinbruk,hun må jo gå rundt i svime nedi varmen🥶 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå