agent Skrevet 2 timer siden #37481 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (20 minutter siden): Må uttale meg allikevel om jeg vil komme meg bort fra interessen for IR og hennes familieliv: hva har I gjort med utseende rundt kinnben og munn ? Dette bilde var grusomt av henne 😥🤔 og i tillegg er jeg skuffet over denne Jack. Trodde han var mere voksen og elegant enn han viser oss. Ja han er 32 år han også,men jeg syns han er mer som en 23/25 åring. Det oppleves at d er noe som ikke stemmer mellom disse to? Det er kleint å se på dem. Virker som alt er regissert. Ingenting som er naturlig. 2 2
Juste_moi Skrevet 1 time siden #37482 Skrevet 1 time siden Neket skrev (52 minutter siden): Hva har skjedd med øyenbrynene hennes, gått løs på dem med en svær sprittusj? Veldig spesielt at hun måtte forklare rosenkålen om antrekket sitt i dag-vesken matcher buksen og toppen matcher flipflopene og genseren er egentlig ikke en del av antrekket men det er kaldt på kjøpesenteret… Min rosenkål hadde aldri stilt spørsmål om noe slikt, uansett om jeg hadde gått for ballkjole eller bossekk på kjøpesenteret! Fordi denne mannen er ikke en bra mann, ut fra hva jeg har hørt om han, p hva hun selv da om han etter brude forje gang er han nok en voldsutøvere, kanskje ikke fysisk men psykisk. Sånne menn er veldig på hvordan dama kler seg, ser ut osv. De skal bestemme å mene noe om alt. Å tror rett å slett I er usikker rundt han pga erfaringer fra den forje gangen de var sammen. Da har jeg hørt fra noen at han kommenterte vekta hennes, at hun måtte få mer oppi rom mellom lårene å rett å slett var ufyselig mot henne. 1 1
Juste_moi Skrevet 1 time siden #37483 Skrevet 1 time siden agent skrev (17 minutter siden): Det er kleint å se på dem. Virker som alt er regissert. Ingenting som er naturlig. Ikke så rart det når man må ta på seg en maske i offentligheten men det foregår ting i privaten som ikke tåler dagens lys fra hans sin side. Jeg liker ikke den fyren att all. For jeg tror han ikke er bra med henne. Greit dere skriver mye rart men jeg skriver for jeg er oppriktig bekymret for henne. 1 1
agent Skrevet 1 time siden #37484 Skrevet 1 time siden Neket skrev (1 time siden): Hva har skjedd med øyenbrynene hennes, gått løs på dem med en svær sprittusj? Veldig spesielt at hun måtte forklare rosenkålen om antrekket sitt i dag-vesken matcher buksen og toppen matcher flipflopene og genseren er egentlig ikke en del av antrekket men det er kaldt på kjøpesenteret… Min rosenkål hadde aldri stilt spørsmål om noe slikt, uansett om jeg hadde gått for ballkjole eller bossekk på kjøpesenteret! Uff det var ikke pent🤦♀️🤷♀️ 1
agent Skrevet 1 time siden #37485 Skrevet 1 time siden Neket skrev (1 time siden): Hva har skjedd med øyenbrynene hennes, gått løs på dem med en svær sprittusj? Veldig spesielt at hun måtte forklare rosenkålen om antrekket sitt i dag-vesken matcher buksen og toppen matcher flipflopene og genseren er egentlig ikke en del av antrekket men det er kaldt på kjøpesenteret… Min rosenkål hadde aldri stilt spørsmål om noe slikt, uansett om jeg hadde gått for ballkjole eller bossekk på kjøpesenteret! Stor forskjell😂 skal kanskje lansere ett nytt produkt snart. 1
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #37486 Skrevet 1 time siden (endret) Gidder ikke. Endret 1 time siden av Hatsumomo Nevermind.
Neket Skrevet 52 minutter siden #37487 Skrevet 52 minutter siden Ja, jeg måtte se litt i dag-Prada-sko til pimpen. Hvorfor? Hun hviner jo av fryd over skotøyet fra Gift Village? Perler for svin, sa man før. Jeg sier det nå!! 3
Alex_rude Skrevet 10 minutter siden #37488 Skrevet 10 minutter siden Jack er kontrollerende og ikke en særlig god person el kjæreste. Ikke vanskelig å se. Håper ikke hun får barn med han. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå