Alauda Skrevet 1. august #37581 Skrevet 1. august Hva er det med disse “Spotlight”-filmene? Pleier å klikke meg raskt gjennom det meste, men ser ikke ut til at mulig der. Så da må jeg i stedet lukke hele Snap 1
LastSummer Skrevet 1. august #37582 Skrevet 1. august vilas skrev (4 timer siden): D står overhode ikke det. Ta en pause og les riktig. D står andre el tredje generasjon' s. Altså innvandrer fra besteforeldre/ foreldre. At de kom/ ble først og han ble født etterhvert.... Han har ikke engelsk utseende, men mere utenlandsk. Vedkommende leste riktig. For at man skal lese "andre" og "tredje" må det være punktum bak tallet, altså 2. og 3. Du har faktisk skrevet brøken "to tredjedeler".. Rett skal være rett 🤓 11 4
Ellenn Skrevet 1. august #37583 Skrevet 1. august vilas skrev (2 timer siden): I du kan ikke gå i disse korte kjolene lengre, dine fotballlegger blir mer og mer fremtredende 🤔 Skammelig kommentar, skrevet av en som har barnebarn på samme alder som IR.. 14
rock&republic Skrevet 2. august #37584 Skrevet 2. august Cami9 skrev (På 29.7.2026 den 22.49): Det samme kan vel sies om henne, eller? Vet ikke om jeg er enig i den. Jack sier vel bare hva han mener om den blodharry stilen hennes. På tide noen sier ifra. Elsklingene hennes forguder jo alt hun gjør 2 2
Lykkeliten* Skrevet 2. august #37585 Skrevet 2. august vilas skrev (12 timer siden): D står overhode ikke det. Ta en pause og les riktig. D står andre el tredje generasjon' s. Altså innvandrer fra besteforeldre/ foreldre. At de kom/ ble først og han ble født etterhvert.... Han har ikke engelsk utseende, men mere utenlandsk. Åh, du mente 2. eller 3. generasjon. Men det var ikke det du skrev, skjønner du. Storbritannia hadde kolonier over hele verden, så man kan være svart som natten og likevel være 100 % britisk i flere generasjoner. vilas skrev (9 timer siden): I du kan ikke gå i disse korte kjolene lengre, dine fotballlegger blir mer og mer fremtredende 🤔 Virkelig? Dette er en kommentar du står inne for, som kvinne, mor og tilogmed bestemor? 13
Sirah Skrevet 2. august #37586 Skrevet 2. august Johanne Regine skrev (11 timer siden): Pimpen….hva skal vi si? Hun raver i sin egen verden og sier mye uforståelig på arabisk/kebabnorsk. Kan I begynne å tekste når mora snakker???? Enig.... Det finnes jo sikkert en eller annen app som tekster automatisk? 1
Nobetterthanaman Skrevet 2. august #37587 Skrevet 2. august Johanne Regine skrev (11 timer siden): Pimpen….hva skal vi si? Hun raver i sin egen verden og sier mye uforståelig på arabisk/kebabnorsk. Kan I begynne å tekste når mora snakker???? Helt utrolig hvor lite forstått hun gjør seg etter over 20 år i Norge, landet hun elsker sånn. Bare gauling og Habibtiiiii… ikke kan hun engelsk heller. 11 6
BareSiri Skrevet 2. august #37588 Skrevet 2. august Juste_moi skrev (På 1.8.2026 den 10.34): Nei det er sånn kontrollerende menn er. Ut fra alt jeg har hørt hva han har sakt osv er ikke dette en kjærlig og snill mann men heller en mann som er psykisk voldelig(pga ting Isabel har sakt ved brude sist) og så har jeg hørt fra andre at han ville ha en del av firmaene hennes? Hadde han hatt muslimske regler å vært på den siden hadde han bedt henne dekke seg mye mere til. Hu går jo fortsatt i småe topper og korte skjørt ute blandt folk. Nå må dere huske at INGEN av dere kjenner Jack. Det dere har hørt som er stygt, er det Isabel som selv sa etter bruddet. Hun var faktisk mye styggere mot han enn hva han var mot henne på det de la ut offentlig (skriftlig) etter bruddet. Jeg fant kopier av alt 😅 Riktig at han ville inn på eierfronten på firmaene hennes, det har Isabel sagt selv. Men der satte hun foten ned. Dette var når de var sammen for 2 år siden. Etter den tid har vel Jack klart å lykkes selv med sitt klesfirma. Han har åpenbart mer penger nå enn han hadde for 2 år siden. Jeg har fulgt han på insta og snap hele tiden, og det går i privatfly og dyre reiser osv, selv uten Isabel som betaler… Og damene han har vært sammen med, er helt samme typer som Isabel, med mye pupper, små klær og mørkt langt hår… 6
Sirah Skrevet 2. august #37589 Skrevet 2. august BareSiri skrev (3 minutter siden): Nå må dere huske at INGEN av dere kjenner Jack. Det dere har hørt som er stygt, er det Isabel som selv sa etter bruddet. Hun var faktisk mye styggere mot han enn hva han var mot henne på det de la ut offentlig (skriftlig) etter bruddet. Jeg fant kopier av alt 😅 Riktig at han ville inn på eierfronten på firmaene hennes, det har Isabel sagt selv. Men der satte hun foten ned. Dette var når de var sammen for 2 år siden. Etter den tid har vel Jack klart å lykkes selv med sitt klesfirma. Han har åpenbart mer penger nå enn han hadde for 2 år siden. Jeg har fulgt han på insta og snap hele tiden, og det går i privatfly og dyre reiser osv, selv uten Isabel som betaler… Og damene han har vært sammen med, er helt samme typer som Isabel, med mye pupper, små klær og mørkt langt hår… Dette er vel ganske godt dokumentert i serien til Isabel på TV2 Play også dersom noen ønsker å se. 5
BareSiri Skrevet 2. august #37590 Skrevet 2. august Teflonhjernen skrev (På 31.7.2026 den 8.46): Tror frøken Raad er rimelig desperat for tiden….så patetisk Dere må slutte å se på henne snap, dere gir henne bare mer penger i kassa…. Se heller snappene hennes på Storylooker.com. Der slipper dere reklame, kan se ALLE snappene som er lagt ut i dag/i går, og heller trykke inn og se på de dere faktisk vil se på. Her ser man hvor mange hundre snapper hun legger ut om dagen. Og det beste, hun får ikke ett øre ved å se snappene hennes her. Har sluttet helt å se på influencere på vanlig Snap!! 1 1 6
BareSiri Skrevet 2. august #37591 Skrevet 2. august agent skrev (16 timer siden): Kan noen som sender meldinger til IR, be henne slutte med å jabbe både på engelsk og norsk. Det var slitsomt å høre på henne før, men nå er det helt forferdelig. Så slutt å se på henne da!!! Kom igjen, du klarer det 😂 6
BareSiri Skrevet 2. august #37592 Skrevet 2. august vilas skrev (På 30.7.2026 den 18.11): La henne lære på den harde måten. Men d oppleves at noe var galt mellom dem idag. I var i dårlig form iflg henne selv. Og litt urolig over at Jack sjelden sa " jeg elsker deg" så ofte som hun sa d til han. I tillegg spurte hun - har du ett firma her i Dubai ?? Så noe galt er d med denne Jack. Alt hun skryter over er d ingen sikkerhet i. Hvor ser dere at han er kontrollerende? Syns han faktisk har vært morsom og blir med på alt I sier de skal. Hva er det han har sagt eller gjort? 6
BareSiri Skrevet 2. august #37593 Skrevet 2. august Seva skrev (På 28.7.2026 den 17.32): Har moren førerkort? Blir helt stressa når jeg ser henne kjøre golfbilen, ser seg ikke for og bare kjører helt i sin egen lille verden 🫣 Nei, hun har absolutt ikke førerkort. At Isabel lar henne kjøre på veien og alene, er helt syk. Kommer til å skje en ulykke før eller siden…. 4
Lykkeliten* Skrevet 2. august #37594 Skrevet 2. august Sirah skrev (40 minutter siden): Enig.... Det finnes jo sikkert en eller annen app som tekster automatisk? Hvilke app tror du skjønner hva hun sier? Dette er ikke stygt ment, men hun er jo tilnærmet uforståelig i alt hun sier 5 2
BareSiri Skrevet 2. august #37595 Skrevet 2. august Teflonhjernen skrev (På 31.7.2026 den 7.29): Han har nok vært i livet hennes ganske mye lenger enn hva hun har sagt. Men, Isabel kan si hva hun vil, RS tror og stoler på henne uansett Jeg tror de kun har vært sammen siden nyttår. Da hadde hun jo invitert naboen til nyttårsfeiring og var nervøs for å presentere han for «vennene» sine. Hadde vært en merkelig ting å gjøre hvis hun var sammen med Jack. Var også på nyttårsaften det mye omtalte bilde av naboen ble publisert på snap. Etter det har naboen aldri blitt nevnt igjen, Isabel drar til Maldivene og har break down alene og to uker senere er hun sammen med mannen i sitt liv. Jeg har fulgt med, litt av og på, på Jack i disse 2 årene etter bruddet, både på insta og snap. Han har delt, men han sluttet å legge ut fra januar i år. Etter det har han knapt delt noen ting. Isabel sa senest for 2 dager siden at hun hadde en falsk insta konto og hadde stalket Jack hele tiden… så alle de andre «forholdene» har nok bare vært trøste-gutter… det er Jack hun vil ha. 6
smiiiley Skrevet 2. august #37596 Skrevet 2. august refill skrev (12 timer siden): Hva ER det for en kommentar? Ellenn skrev (11 timer siden): Skammelig kommentar, skrevet av en som har barnebarn på samme alder som IR.. Tragisk spør du meg 🤦🏻♀️ 3 3
Sirah Skrevet 2. august #37597 Skrevet 2. august Lykkeliten* skrev (32 minutter siden): Hvilke app tror du skjønner hva hun sier? Dette er ikke stygt ment, men hun er jo tilnærmet uforståelig i alt hun sier Hahaha ja det var jo et himla godt poeng 😅 Men AI er jo så god nå, men kanskje ikke så god 🤣 BareSiri skrev (24 minutter siden): Jeg tror de kun har vært sammen siden nyttår. Da hadde hun jo invitert naboen til nyttårsfeiring og var nervøs for å presentere han for «vennene» sine. Hadde vært en merkelig ting å gjøre hvis hun var sammen med Jack. Var også på nyttårsaften det mye omtalte bilde av naboen ble publisert på snap. Etter det har naboen aldri blitt nevnt igjen, Isabel drar til Maldivene og har break down alene og to uker senere er hun sammen med mannen i sitt liv. Jeg har fulgt med, litt av og på, på Jack i disse 2 årene etter bruddet, både på insta og snap. Han har delt, men han sluttet å legge ut fra januar i år. Etter det har han knapt delt noen ting. Isabel sa senest for 2 dager siden at hun hadde en falsk insta konto og hadde stalket Jack hele tiden… så alle de andre «forholdene» har nok bare vært trøste-gutter… det er Jack hun vil ha. Sluttet ikke Jack å poste rundt midten av desember?
Ellenn Skrevet 2. august #37598 Skrevet 2. august BareSiri skrev (1 time siden): Nei, hun har absolutt ikke førerkort. At Isabel lar henne kjøre på veien og alene, er helt syk. Kommer til å skje en ulykke før eller siden…. Moren har visstnok førerkort, men sluttet å kjøre for mange år siden fordi hun kjørte så dårlig. 2 1
agent Skrevet 2. august #37599 Skrevet 2. august BareSiri skrev (1 time siden): Så slutt å se på henne da!!! Kom igjen, du klarer det 😂 Har ikke tittet idag 😂 kan hende hun ikke har lagt ut .😂 Men jeg må si at det blir rekorder med å trykke forbi nesten hver dag. Contentet hennes begynner å bli lik en desperat housewife. 5
agent Skrevet 2. august #37600 Skrevet 2. august BareSiri skrev (1 time siden): Hvor ser dere at han er kontrollerende? Syns han faktisk har vært morsom og blir med på alt I sier de skal. Hva er det han har sagt eller gjort? Han gjorde det forrige gang også, føyde seg etter henne hele tiden. Uansett hvor barnslig og ustabil hun er. Han er vel det vi kaller en tøffel👟(det fantes ikke tøffel, så tok en sneakers istedenfor) 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå