Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LorettaLynn skrev (På 2.8.2026 den 12.50):

Jeg har ikke vært innom på lenge, tittet innom nå for å plage meg selv,  Zzzzzzzzz - kjedeligere enn noen gang. Spesielt den pratingen med J som man ikke ser. Blir lenge til neste plaging. 

Blitt veldig kjedelig og høre på henne , er nesten ikke inne lengre . 
men hva skjedd med ivory, foto shot tur ble jo avlyst å

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trollebolla skrev (7 timer siden):

Trollebolla skrev (7 timer siden):

Er vel Ivorie som har utløst at hun må ha advokater osv, og at (i følge hun selv) har blitt dolket i ryggen osv… Hun har jo sluttet fullstendig med Ivorie-reklame, sirupen som var livets mest nødvendige greie, forsvant fra hennes snap på dagen…. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Ellenn skrev (På 2.8.2026 den 0.40):

Skammelig kommentar, skrevet av en som har barnebarn på samme alder som IR..

Besatt heter det... Gud så trist det må være å bruke livet sitt på å være så bitter.... på en kjendis😂

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Alex_rude skrev (12 timer siden):

Nettopp! Å de hundene kommer til å bli overlatt til Ann. Men det viser hun ikke. Hun viser KUN det hun vil på snap. Så selvsagt blir det meste positivt. 

MEN, hun kommer til å være sååååå sliten altså.. helt overveldet😅. Pimpen lærer de banneord før de kan snakke 😅

Hvis hun blir overstimulert og overveldet av kjøpesenteret så blir det spennende å se hvor overstimulert hun skal bli av barn. 

• Liker 6
Skrevet
Cami9 skrev (4 timer siden):

Er vel Ivorie som har utløst at hun må ha advokater osv, og at (i følge hun selv) har blitt dolket i ryggen osv… Hun har jo sluttet fullstendig med Ivorie-reklame, sirupen som var livets mest nødvendige greie, forsvant fra hennes snap på dagen…. 

Ja det viser litt hvor stor påvirkning hun har. Når hun nå plutselig ikke viser det lenger. Husker hun også sa angående premium tek når hun samarbeidet med de og bare levde på pimpen frokost….. og hårføneren. Hun sa at hun bare reklamerer for produkter hun elsker og uansett bruker. Men har ikke sett snurten av hårføneren og airfryeren på lang tid. Og ja jeg vet hun sa hun glemte air fryeren i leiligheten… men hun har ikke vist den når hun bodde der heller. Og hvordan i alle dager glemmer man en hel air fryer når man flytter ut🙈 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Sirah skrev (20 timer siden):

ChatGPT sier at nypris hos Hermes for denne vesken er ca 500.000kr. På bruktmarkedet har den en verdig på 700.000 til 1,2 millioner 🫣

det kaller jeg en god fortjeneste / verdiøkning for de som har muligheten til det i så fall (og tross misunnelsen fra de som ikke har det liksom) 
når det gjelder barn er det nok ganske mange foreldre der ute som har barn som blir overstimulert av ulike ting og som likevel er gode foreldre.. 

• Liker 5
Skrevet

Snakket med en butikksjef som har Nude Beauty i vareutvalget,hun sa de nesten ikke solgte det merket lenger,ups.Det som spåees for fremtiden er at kundene vil ha merker hvor det står genuine mennesker bak,ikke influensene som vil tjene seg rik,de som tenker ingredienser,kvalitet og resultat,nå er det bare en stor pengemaskin,og man blir regelrett lurt til å kjøpe dritt

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Alba1235 skrev (1 time siden):

Ja det viser litt hvor stor påvirkning hun har. Når hun nå plutselig ikke viser det lenger. Husker hun også sa angående premium tek når hun samarbeidet med de og bare levde på pimpen frokost….. og hårføneren. Hun sa at hun bare reklamerer for produkter hun elsker og uansett bruker. Men har ikke sett snurten av hårføneren og airfryeren på lang tid. Og ja jeg vet hun sa hun glemte air fryeren i leiligheten… men hun har ikke vist den når hun bodde der heller. Og hvordan i alle dager glemmer man en hel air fryer når man flytter ut🙈 

Tror hun ga den til broren da hun flyttet.

Men om det er den som ble reklamert for er jeg ikke sikker på.

Hvis han har en house tour, kanskje den synes. Følger ikke han.

Skrevet

Orker ikke se gjennom det vannvittig kjedelige innholder på snappen hennes.. hvorfor må hu på sykehuset? Eller er det bare enda en tragisk clickbait?

• Liker 1
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Snakket med en butikksjef som har Nude Beauty i vareutvalget,hun sa de nesten ikke solgte det merket lenger,ups.Det som spåees for fremtiden er at kundene vil ha merker hvor det står genuine mennesker bak,ikke influensene som vil tjene seg rik,de som tenker ingredienser,kvalitet og resultat,nå er det bare en stor pengemaskin,og man blir regelrett lurt til å kjøpe dritt

dette er kanskje denne personens mening i beste fall siden salgstallene ikke er offentliggjort osv osv.
og jeg har sagt det før i denne tråden; jeg skjønner fortsatt ikke denne enorme driften hos enkelte på å forsøke dra ned en prestasjon?
Nude beauty er for eksempel nominert til både Årets Beauty Brand og Årets Hair Brand under Costume Awards 2026 og vi husker jo alle at de som dømte det nord og ned i fjor måtte spise egne uttalelser da mascaraen for eksempel vant.. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (50 minutter siden):

Broren enda kjedeligere å følge. Mye yo yo bror ghettokebabnorsk. Ingen i den familie har stil. Oser nyrike av dem alle jalla jalla bye

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
enpanda skrev (12 minutter siden):

Orker ikke se gjennom det vannvittig kjedelige innholder på snappen hennes.. hvorfor må hu på sykehuset? Eller er det bare enda en tragisk clickbait?

Sikker en negl som løsnet. Må se gjennom 8999 jattesnapper før man kommer til neglesykehuset

• Liker 4
Skrevet
Carrot skrev (11 minutter siden):

dette er kanskje denne personens mening i beste fall siden salgstallene ikke er offentliggjort osv osv.
og jeg har sagt det før i denne tråden; jeg skjønner fortsatt ikke denne enorme driften hos enkelte på å forsøke dra ned en prestasjon?
Nude beauty er for eksempel nominert til både Årets Beauty Brand og Årets Hair Brand under Costume Awards 2026 og vi husker jo alle at de som dømte det nord og ned i fjor måtte spise egne uttalelser da mascaraen for eksempel vant.. 

En butikksjef har ikke sine personlige meninger om hva som selges i butikken det er reine tall,hvilken prestasjon tenker du på??de nomineringene er det brander selv som sender inn,jeg står 100%for at det er drittprodukter,du kan prøve og motbevise det om du vil,du er jo tydelig imponert,forklar heller hvorfor man skal kjøpe Nude

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Carrot skrev (22 minutter siden):

Det var nok de hjernevaskede Raad squad som stemte på mascara'n og duften fra Nude slik at d ble best. D finnes 1000 vis av mye bedre parfymer og mascaraen ute på markedet 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
vilas skrev (3 minutter siden):

Det var nok de hjernevaskede Raad squad som stemte på mascara'n og duften fra Nude slik at d ble best. D finnes 1000 vis av mye bedre parfymer og mascaraen ute på markedet 

meget mulig men fakta er jo at den fikk prisen ;)

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (8 minutter siden):

En butikksjef har ikke sine personlige meninger om hva som selges i butikken det er reine tall,hvilken prestasjon tenker du på??de nomineringene er det brander selv som sender inn,jeg står 100%for at det er drittprodukter,du kan prøve og motbevise det om du vil,du er jo tydelig imponert,forklar heller hvorfor man skal kjøpe Nude

jeg sier ikke at produktene er bra eller dårlige, men jeg sier at de i følge offentlige tall som omsetning osv faktisk selger.. Og så er det jo et paradoks da at jo MER hun selger, jo mer hun tjener og alt det der jo mer vann på mølla får enkelte til å angripe alt mulig :D sier ikke at man "skal" kjøpe nude jeg altså, jeg har ikke ett eneste nude produkt - men jeg ser jo at hun eller produktene som selger ikke er noen fiasko akkurat.. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Carrot skrev (2 minutter siden):

meget mulig men fakta er jo at den fikk prisen ;)

Trenger ikke være den beste av alle på markedet alikevel.  I bruker filter når hun reklamerer for mascaraen. Bare se på de naturlige vippene hennes  uten mascara. Jeg har den selv, bullshit reklame.

Endret av vilas
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
vilas skrev (15 minutter siden):

Trenger ikke være den beste av alle på markedet alikevel.  I bruker filter når hun reklamerer for mascaraen. Bare se på de naturlige vippene hennes  uten mascara. Jeg har den selv, bullshit reklame.

Vipper ser som regel mye kortere ut uten mascara. Jeg får også sånne vipper når jeg bruker mascara, uten ser de mye kortere ut. Jeg bruker ikke hennes mascara og vippeserum da, men..

• Nyttig 3
Skrevet
Carrot skrev (5 timer siden):

det kaller jeg en god fortjeneste / verdiøkning for de som har muligheten til det i så fall (og tross misunnelsen fra de som ikke har det liksom) 
når det gjelder barn er det nok ganske mange foreldre der ute som har barn som blir overstimulert av ulike ting og som likevel er gode foreldre.. 

Ja det er en trivelig verdiøkning 🙃

agent skrev (3 timer siden):

Broren hadde vel et samarbeid med dem selv en liten periode? Husker han lagde noe kyllingwraps eller noe i den i faren sin leilighet.

vilas skrev (2 timer siden):

Tja, jeg anser meg ikke selv som hjernevasket Raadsquaad og jeg digger faktisk mascaraen hennes. Skal ikke påstå at den er best på markedet, men jeg får superfine og lange vipper av den. Men nå har jeg ganske lange vipper etter bruk av vippeserum (ikke Nude sitt vel og merke). 

Det er det som er så fint med sånne produkter: Det som funker fint på meg, kan være helt katastrofe for noen andre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest smiiiley
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Når jeg går uten mascara så ser det ut som jeg ikke har vipper. Tar jeg på mascara så spør min datter om jeg har på falske vipper 😅 Mine er ganske lyse ytterst, men lange, noe som gjør at det blir ganske stor forskjell med og uten mascara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...